Wat gaat u halen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
Toch wel, dan maar een versnapering halen
Welk beleg?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
Twee losse boterhammetjes smeren en eten zo.
Ik ben geen kleuter meer, makker.quote:
Is toch niks mis mee?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om 10 uur avonds nog brood eten
Idd kan nooit erger zijn dan chocopasta op je pannenkoek.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schaam je je er zo erg voor?
Oh, gewoon pindakaas/vlokken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schaam je je er zo erg voor?
Van mij mag het. Ik zou het zelf niet zo snel meer doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch niks mis mee?
Lekker man.
Het associëren van tijdstippen met eten is altijd zo vermoeiend. Eet gewoon lekker wat jij wilt wanneer jij dat wilt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om 10 uur avonds nog brood eten
En dat is ook gewoon lekker.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Idd kan nooit erger zijn dan chocopasta op je pannenkoek.
Genot.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, gewoon pindakaas/vlokken.
Smakelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, gewoon pindakaas/vlokken.
Ik ben het niet vaak met jou eens, maar nu welquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het associëren van tijdstippen met eten is altijd zo vermoeiend. Eet gewoon lekker wat jij wilt wanneer jij dat wilt.
Lekker. Saus met brood.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:03 schreef Coco. het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit klinkt wel als een caloriebomquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:03 schreef Coco. het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Klopt, hetzelfde gezeik over koffie drinken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het associëren van tijdstippen met eten is altijd zo vermoeiend. Eet gewoon lekker wat jij wilt wanneer jij dat wilt.
Braddie is het hier mee eensquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Valt wel mee (lol)quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:04 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als een caloriebom
Wie ben jijquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:03 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met jou eens, maar nu wel
Perfect voer voor ecto'squote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:04 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als een caloriebom
En hoelaat is hij dan wakker? (want dat maakt nog wel een verschil)quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow ja haha. De patat is wat zout.
Om 11 uur patat laten bezorgen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je al twee keer per dag warm eet word je al vreemd aangekeken. Helemaal niets mis mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, hetzelfde gezeik over koffie drinken.
Heb ik helaas nietquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waanzinnige dikzakquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik pak een vers glaasje cola en een appelkoek.
Coca Cola?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik pak een vers glaasje cola en een appelkoek.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijgt zn deur niet eens dicht als ie blijft staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |