Moeten we ze daar even het concept 'stortbak' gaan uitleggen?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Trump beklaagt zich al langer over het onderwerp. Eind vorig jaar zei hij dat Amerikanen hun toilet wel „tien tot vijftien keer” moeten doorspoelen vanwege de lage waterdruk.
Met zoveel waterdruk zie ik mezelf binnen no time in het ziekenhuis belanden met een genante verwonding.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:11 schreef vosss het volgende:
Per gaatje hetzelfde als wat nu uit de hele douchekop komt?
Succes daarmee
Ik dacht al dat ik het verkeerd begreepquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:11 schreef vosss het volgende:
Succes daarmee
Dan hoef je je óók geen zorgen meer te maken om je haar?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:11 schreef vosss het volgende:
Succes daarmee
Dat komt dus door die lage waterdruk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:45 schreef Hathor het volgende:
De man heeft het meest belachelijke kapsel uit de Amerikaanse geschiedenis, dus waar maakt hij zich druk om? Zelfs Gene Shalit ziet er niet zo lachwekkend uit als Trump.
Toch prima haar voor 74 jaar (dat rijmt xd)quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:45 schreef Hathor het volgende:
De man heeft het meest belachelijke kapsel uit de Amerikaanse geschiedenis, dus waar maakt hij zich druk om? Zelfs Gene Shalit ziet er niet zo lachwekkend uit als Trump.
Bij het minste zuchtje wind ziet hij eruit als een ragebol, nog nooit zulk raar haar gezien. Het lijkt meer op spinrag.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:47 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat komt dus door die lage waterdruk.
Met betere waterdruk zou hij een ware Fabio zijn.
Ja fantastisch, als ik er tegen die tijd zo uitzie, scheer ik me wel kaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Toch prima haar voor 74 jaar (dat rijmt xd)
Het is gewoon extreem knullig vertaalwerk van de NRC.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:11 schreef vosss het volgende:
Succes daarmee
Amerikaanse wc's. Daar is het normaal dat je drol in het water valt. Een 'plankje' zoals we hier hebben kennen ze daar nauwelijks. En het gat is ook vaak erg klein dus de boel komt vaak weer bovendrijvenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeten we ze daar even het concept 'stortbak' gaan uitleggen?
Hij laat zich opmaken. Die oranje huidskleur op zijn gelaat is waarschijnlijk make-up. Zijn natuurlijke haarkleur is grijs.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Toch prima haar voor 74 jaar (dat rijmt xd)
Ja zat ik me ook al te bedenken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dan zet je toch een pomp tot 100 bar in het witte huis neer. Met een groot vat ernaast op 100 bar kan je goed douchen.
Hij doet niet alleen maar onzinnige dingen, zaken die er wel toedoen wordt uiteraard niet behandeld in het nieuws.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:42 schreef vipergts het volgende:
Je zou hem gewoon een tweede termijn gunnen om dit soort dingen.
Dat snap ik omdat dat zijn taak is. Iemand zijn normale werk constant beschrijven in het nieuws levert niks op.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:54 schreef Antaris het volgende:
[..]
Hij doet niet alleen maar onzinnige dingen, zaken die er wel toedoen wordt uiteraard niet behandeld in het nieuws.
QFT. Hoe je uberhaupt deze tekst kan vertalen naar 9.5 liter per gaatje is mij een raadselquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is gewoon extreem knullig vertaalwerk van de NRC.
Oorspronkelijk gold de limiet van 2,5 gallon / minuut voor elke douchekop. Onder Obama is dat verscherpt naar 2,5 gallon / minuut voor de hele douche, zoals massagedouches enzo die meerdere douchekoppen hebben. Trump wil dat weer terugdraaien naar de originele limiet. Maar niet naar 2,5 gallon per gaatje in elke douchekop.
Nog steeds onzinnig Obama-terugdraai-gezeur natuurlijk, maar toch.
Bron
Vertel, wat voor zinnige besluiten neemt Trump, die vervolgens worden genegeerd door de media?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:54 schreef Antaris het volgende:
[..]
Hij doet niet alleen maar onzinnige dingen, zaken die er wel toedoen wordt uiteraard niet behandeld in het nieuws.
Ik woon niet in dat land dus of hij zinnige dingen doet boeit me niet. Maar dit soort voorstellen vind ik echt prachtig. Geef hem nog 4 jaar en hij gaat aan die deathstar beginnen die een jaar of 10 geleden voorgesteld is.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:54 schreef Antaris het volgende:
[..]
Zulke zwakzinnigen aan de macht is gewoon inkomstenderving voor de Speld.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:34 schreef Farenji het volgende:
Dit is niet waar toch? Zeg me asjeblieft dat NRC is geannexeerd door De Speld.
Vrouw die zich klaar masturbeert met de douchekop gespotquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:15 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Met zoveel waterdruk zie ik mezelf binnen no time in het ziekenhuis belanden met een genante verwonding.
https://www.washingtonexa(...)egacy-items-repealedquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vertel, wat voor zinnige besluiten neemt Trump, die vervolgens worden genegeerd door de media?
Als je dan een drol aan het maken bent, plonst het zo tegen je kont op. Bah.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Amerikaanse wc's. Daar is het normaal dat je drol in het water valt. Een 'plankje' zoals we hier hebben kennen ze daar nauwelijks. En het gat is ook vaak erg klein dus de boel komt vaak weer bovendrijven
Een plankje is steeds minder standaard hier, nieuwe wc's zijn vaak diepspoel en geen vlakspoel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Amerikaanse wc's. Daar is het normaal dat je drol in het water valt. Een 'plankje' zoals we hier hebben kennen ze daar nauwelijks. En het gat is ook vaak erg klein dus de boel komt vaak weer bovendrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |