abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:41:42 #76
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_194660780
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:21 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Ik blijf het onterecht vinden om Claire daar de schuld van te geven. De achteruitgang was, imho, al ingezet na het vertrek van BMW. Ver voordat zij de dagelijkse leiding had.
Indd, Adam Part staat aan de voet van mislukkingen van de jaren na BMW.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:10:00 #77
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_194661323
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Dr Mario Theissen _O_

Wat doet die eigenlijk nog vandaag de dag? :@
Van zijn pensioen aan het genieten.
pi_194661394
Problemen waren duidelijk maar ze heeft nooit de noodzakelijke veranderingen tijdig doorgevoerd terwijl het allemaal steeds moeilijker werd. Ze konden ook geen tegenvallers meer absorberen.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:26:20 #79
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194661558
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 12:14 schreef jpjedi het volgende:
Problemen waren duidelijk maar ze heeft nooit de noodzakelijke veranderingen tijdig doorgevoerd terwijl het allemaal steeds moeilijker werd. Ze konden ook geen tegenvallers meer absorberen.
Dat kon ze ook niet in haar eentje. Dat soort beslissingen gingen altijd via het Executive Committee, waarin meer mensen zitten en de leiding in handen is van Mike O'Driscoll.
En helemaal boven in de keten staat nog steeds Frank Williams, als voorzitter van de Holding.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:34:03 #80
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_194661675
quote:
He Claire hoe is het gegaan met de Family heritage te bewaren door geen Mercedes B team te worden?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_194662887
Officieel: FIA voert verbod op party mode in

https://racingnews365.nl/(...)-mode-in?utm_medium=

Monza dus
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:20:13 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194663066
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 12:26 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dat kon ze ook niet in haar eentje. Dat soort beslissingen gingen altijd via het Executive Committee, waarin meer mensen zitten en de leiding in handen is van Mike O'Driscoll.
En helemaal boven in de keten staat nog steeds Frank Williams, als voorzitter van de Holding.
wijzen naar 1 persoon is altijd makkelijker maar het ligt meestal wat ingewikkelder inderdaad, Williams is iig behouden dat scheelt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:36:05 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_194663314
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 14:06 schreef mikieu het volgende:
Officieel: FIA voert verbod op party mode in

https://racingnews365.nl/(...)-mode-in?utm_medium=

Monza dus
Gvd, nog een week wachten...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:37:19 #84
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194663339
De inhoud van de Technische Directive is 'bekend'. Volgens AMuS gelden vanaf de Grand Prix van Italië de volgende regels.

• Vanaf de start van de kwalificatie tot het eind van de race mogen de coureurs nog maar 1 power mode gebruiken, behalve als ze in een langzame ronde zitten, zoals bijvoorbeeld een formation lap, in- of outlap, achter de SC of bij een VSC.

• De overtake mode blijft behouden, maar mag alleen in de race gebruikt worden.

• Vanaf de derde motor moeten alle motoren van dezelfde leverancier in dezelfde modes draaien.

• In verschillende Grand Prix mogen andere settings gebruikt worden.

https://www.auto-motor-un(...)echnische-direktive/
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:39:15 #85
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_194663373
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 14:37 schreef Starflyer het volgende:

• Vanaf de derde motor moeten alle motoren van dezelfde leverancier in dezelfde modes draaien.
Wat betekent dit? Dat alle Mercedesmotoren in dezelfde mode staan, of ze nou in een Williams of een Racing Point zitten?
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:43:17 #86
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194663429
Ja, vanaf de derde van wat?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194663845
3e motor in de pool, denk als de andere nog de 2e hebben dat die nog wel vrijheid hebben. Maar wie de 3e pakt moeten dat op elkaar afstemmen voor het weekend? Of 1 maal kiezen en zo laten?
pi_194663872
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 10:52 schreef TagForce het volgende:

[..]

Als je 1 stand mag instellen voor de qualy en daar ook de race mee moet rijden, wat doe je dan? Een conservatieve stand? Met het risico dat je buiten de punten eindigt omdat je te conservatief was? Of ga je voor 'no guts, no glory' met een stand die wellicht in sommige gevallen het einde van de race niet gaat halen? Maar wel met een kans om de race te winnen.

Ik denk dat het tactisch veel interessantere races gaat opleveren.[quote]

Dat betwijfel ik want alle teams, of dat nou Mercedes is of bij RBR, zeggen dat de vol open stand (party mode) niet te doen is voor een hele race.
Oftewel dat wordt een conservatieve stand voor iedereen waardoor quali een stuk langzamer wordt met even goed grote verschillen. En de race wordt er ook niet anders op want ipv dat ze nu een knop kunnen omdraaien om even de party mode te gebruiken zetten ze die knop dan nooit open want een hele race lang overleeft een motor (zeggen ze dan) niet.

[quote]Mja, maar je kijkt dan niet naar wat de party mode daadwerkelijk is. Je gaat er vanuit dat het een knopje is, en dat dan de motor magisch ineens heel andere dingen doet. Er is niets magisch aan, dat knopje wijzigt dingen in de motor die tijdens het opstellen van de parc fermé regel tussen qualy en race simpelweg niet met een knopje gewijzigd konden worden. Daar moest het blok voor blootgelegd worden, om vervolgens met een kabeltje allerlei variabelen en met een schroevendraaier allerlei fysieke zaken aan te passen. Dat is wat de regel verbiedt, dus het is niet in de geest van de regel dat dat nu via het stuur kan.
Toen kwam er een periode waarin al die zaken gewoon vanuit de pits geregeld konden worden via de 2-way telemetry, en dat werd verboden door de regel dat de coureur de wagen zelf, en zonder assistentie, moest besturen. Wat was het gevolg? Al die zaken die vanuit de pits geregeld werden konden nu met knopjes op het stuur gewijzigd worden door de coureur zelf. De coureur krijgt de instructie om wijzigingen door te voeren via de boordradio. Als je kijkt naar de reden voor de regels, en de huidige situatie, dan kun je niet anders dan concluderen dat al die knopjes op het stuur er alleen maar zijn gekomen om de geldende regels mbt parc fermé te omzeilen. De enige manier om daar vanaf te komen is te zorgen dat je al die variabelen en andere zaken weer alleen maar met een kabeltje in de pitbox mag veranderen.

Maar goed, je mag dat anders zien, uiteraard.
Nee dat noemde ik al wel, de party mode doet veel meer dan even simpel wat kracht meer geven.
Alleen om het te activeren is het een simpel aan/uit knopje. Door dat ene knopje om te draaien komt er extra power vrij in de motor op wat voor manieren dan ook.

Omzeilt het Parc Ferme dan?
Parc Ferme zegt dat je niets mag veranderen aan de auto. In wezen doet bv de party mode dat niet.
Het is niet dat ze meer voorvleugel bij zetten, of een andere setting veranderen. In wezen veranderen ze helemaal niets en blijft de party mode setting actief zowel bij quali als tijdens de race. Het is ''gewoon'' dat ze het even moeten aanzetten, net als dat ze de overtake moeten activeren. Maar de party mode optie is er altijd, die is niet verdwenen uit de motor en is ook tijdens de race gewoon beschikbaar.

Heel vroeger zouden ze misschien wat zachter gaan rijden, nu doen ze dat o.a. door de motorkracht wat minder te maken om te besparen. Maar in wezen worden er helemaal geen veranderingen gedaan.

Wat natuurlijk wel heel anders is is dat ze heel erg veel coaching krijgen vanaf de pitmuur.
Dat er in de fabrieken heel veel mensen meekijken naar alle data en of je wel meer kracht kunt bijzetten en welke mode het beste is. Qua tactiek en opties hoeft de coureur het in wezen niet zelf uit te vogelen.
Daar krijgen ze advies in.
Dan zou ik als FIA zijnde eerder daar banden aan leggen dan aan dat knopje om even wat meer kracht tijdens quali en de race bij te voegen.
Ik denk dat je juist door die party mode veel meer spanning kunt krijgen dan wanneer iedereen altijd maar in een conservatieve modus zit. Juist als er vanuit de pitmuur minder coaching gedaan mag worden.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 15:13:08 #89
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194663882
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 14:39 schreef Tijn het volgende:

[..]

Wat betekent dit? Dat alle Mercedesmotoren in dezelfde mode staan, of ze nou in een Williams of een Racing Point zitten?
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 14:43 schreef daNpy het volgende:
Ja, vanaf de derde van wat?
Vanaf de derde motor die een team voor een coureur inzet. Omdat sommige teams al een tweede motor hebben ingezet zijn er verschillen in belasting tussen de motoren, waardoor ze om te zorgen dat de betrouwbaarheid niet in het geding komt met een lagere power mode willen rijden. Vanaf het inzetten van de derde motor is dat geen issue meer en moet elke motor van een leverancier in dezelfde power mode rijden.

Dus alle Mercedes/Ferrari/Renault/Honda motoren van alle teams rijden dan in dezelfde power mode. Dit om te voorkomen dat klantenteams worden benadeeld doordat ze in een lagere power mode zouden moeten opereren van de leverancier. Iets wat nu al tegen de regels is.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 15:13:35 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194663887
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 15:10 schreef mikieu het volgende:
3e motor in de pool, denk als de andere nog de 2e hebben dat die nog wel vrijheid hebben. Maar wie de 3e pakt moeten dat op elkaar afstemmen voor het weekend? Of 1 maal kiezen en zo laten?
wel grappig als Williams de 1e is met de 3e motor
pi_194664080
Artikel gelezen. Als ik het goed begrijp;
De FIA wilt het besturen van de auto volledig aan de coureur overlaten. Het team mag geen aanwijzingen geven in welke motorstand de coureur moet rijden.
Dit zal inhouden dat alle mogelijkheden er nog steeds zullen zijn, behalve de knop om van motorstand te wisselen.

Voor zover ik weet is de Mercedesmotor snel dankzij de batterij en de verbeterde brandstof die ze gebruiken.

Het is dan ook geen maatregel in de zin van balance of performance, het gaat er om dat de FIA eenvoudiger kan monitoren of er regels worden overtreden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 15:52:20 #92
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_194664494
Hamilton "tell me what to do, engine is dying!" incoming.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_194664535
Hamilton in paniek, dat klinkt fantastisch.
SOONY
pi_194664903
Its nice weather out there -> mode 1
Look a balloon -> mode 2

Etc..
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:38:42 #95
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_194665038
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 16:27 schreef mikieu het volgende:
Its nice weather out there -> mode 1
Look a balloon -> mode 2

Etc..
Nee, de bedoeling is dat de motor in zowel de kwalificatie als de race in dezelfde motorstand blijft staan. De enige uitzondering is voor dingen als een in-lap, formatieronde, etc.
pi_194666139
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 15:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee dat noemde ik al wel, de party mode doet veel meer dan even simpel wat kracht meer geven.
Alleen om het te activeren is het een simpel aan/uit knopje. Door dat ene knopje om te draaien komt er extra power vrij in de motor op wat voor manieren dan ook.

Omzeilt het Parc Ferme dan?
Parc Ferme zegt dat je niets mag veranderen aan de auto. In wezen doet bv de party mode dat niet.
Het is niet dat ze meer voorvleugel bij zetten, of een andere setting veranderen. In wezen veranderen ze helemaal niets en blijft de party mode setting actief zowel bij quali als tijdens de race. Het is ''gewoon'' dat ze het even moeten aanzetten, net als dat ze de overtake moeten activeren. Maar de party mode optie is er altijd, die is niet verdwenen uit de motor en is ook tijdens de race gewoon beschikbaar.

Heel vroeger zouden ze misschien wat zachter gaan rijden, nu doen ze dat o.a. door de motorkracht wat minder te maken om te besparen. Maar in wezen worden er helemaal geen veranderingen gedaan.

Wat natuurlijk wel heel anders is is dat ze heel erg veel coaching krijgen vanaf de pitmuur.
Dat er in de fabrieken heel veel mensen meekijken naar alle data en of je wel meer kracht kunt bijzetten en welke mode het beste is. Qua tactiek en opties hoeft de coureur het in wezen niet zelf uit te vogelen.
Daar krijgen ze advies in.
Dan zou ik als FIA zijnde eerder daar banden aan leggen dan aan dat knopje om even wat meer kracht tijdens quali en de race bij te voegen.
Ik denk dat je juist door die party mode veel meer spanning kunt krijgen dan wanneer iedereen altijd maar in een conservatieve modus zit. Juist als er vanuit de pitmuur minder coaching gedaan mag worden.
Nee, je snapt niet wat ik bedoel.

Jij zegt: de partymode is er al, ze moeten hem alleen met de knop aanzetten.
Ik zeg: De partymode 'aanzetten' verandert fysieke zaken waar je vroeger een schroevendraaier voor nodig had. Nog steeds, alleen zit die nu vast aan een stappenmotor om het onderdeel te draaien.

En je hebt het alleen over de partymode, maar de regel geldt voor alle modi op de wagen. Het is dus niet alleen conservatief in qualy met de huidige racemodus voor in de race. Het is letterlijk hoeveel risico wil je nemen om snel te zijn. Te conservatief en de RB haalt de Merc in, te agressief en de Merc ploft. En hoe ver ga je daar in. Hoe betrouwbaar is die Honda als ie belast wordt.

De Merc rijdt bijvoorbeeld de eerste ronden op 95% en de rest op 80% zodat ze indien nodig aan het eind nog 90% kunnen rijden. Dat kan niet meer. Maar gaan ze dan op 85%, of 87% rijden, en rijdt de Bull dan de race uit op 89% om 2 seconden voor Ham te eindigen?
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:05:36 #97
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_194666283
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 15:13 schreef Starflyer het volgende:

[..]

[..]

Vanaf de derde motor die een team voor een coureur inzet.
Maar dat betekent dus dat in Monza niet iedereen hieraan vastzit, alleen degene die al op de 3e motor zitten?
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:13:42 #98
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_194666443
Ik snap er niks meer van :{
pi_194666456
Welke derde motor?
SOONY
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:19:13 #100
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194666551
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:05 schreef Tijn het volgende:

[..]

Maar dat betekent dus dat in Monza niet iedereen hieraan vastzit, alleen degene die al op de 3e motor zitten?
Iedereen zit vanaf Monza vast aan één setting voor kwalificatie en race. Alleen hoeft die setting dan niet gelijk te zijn aan de andere coureurs die met dezelfde motor rijden.

Pas als er voor coureurs een derde motor ingezet wordt, moet die setting in dezelfde race voor iedereen gelijk zijn die met een derde motor van dezelfde leverancier rijdt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:57:40 #101
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194667272
Fernando Alonso krijgt een eigen serie op Amazon

https://primevideoaanbod.(...)-alonso-eigen-serie/
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:13:11 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194667557
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:57 schreef Starflyer het volgende:
Fernando Alonso krijgt een eigen serie op Amazon

https://primevideoaanbod.(...)-alonso-eigen-serie/
Uit het artikel:
quote:
Voorbij komen onder meer zijn races op de Indy 500, de 24 Uur van Le Mans en de Dakar-rally. Maar het gaat niet alleen maar over zijn Formule 1-prestaties; zo komen bijvoorbeeld ook zijn manager García Abad, zijn zus Lorena Alonso, zijn vrouw Linda Morselli en zijn collega Carlos Sainz voorbij in de serie van Prime Video.
|:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_194669193
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:56 schreef TagForce het volgende:

Nee, je snapt niet wat ik bedoel.

Jij zegt: de partymode is er al, ze moeten hem alleen met de knop aanzetten.
Ik zeg: De partymode 'aanzetten' verandert fysieke zaken waar je vroeger een schroevendraaier voor nodig had. Nog steeds, alleen zit die nu vast aan een stappenmotor om het onderdeel te draaien.

En je hebt het alleen over de partymode, maar de regel geldt voor alle modi op de wagen. Het is dus niet alleen conservatief in qualy met de huidige racemodus voor in de race. Het is letterlijk hoeveel risico wil je nemen om snel te zijn. Te conservatief en de RB haalt de Merc in, te agressief en de Merc ploft. En hoe ver ga je daar in. Hoe betrouwbaar is die Honda als ie belast wordt.

De Merc rijdt bijvoorbeeld de eerste ronden op 95% en de rest op 80% zodat ze indien nodig aan het eind nog 90% kunnen rijden. Dat kan niet meer. Maar gaan ze dan op 85%, of 87% rijden, en rijdt de Bull dan de race uit op 89% om 2 seconden voor Ham te eindigen?
Jij snapt niet wat ik bedoel :P
Ik snap wel wat jij bedoelt. Maar dat maakt nog altijd niets anders aan wat de party mode doet.
Heel leuk dat je aanhaalt wat vroeger met een schroevendraaier moest gebeuren, maar dat vind ik niet zo'n relevante vergelijking.

Het zou anders zijn als de party mode verdwenen zou zijn na de quali. Want dan is er blijkbaar iets veranderd aan de motor. Letterlijk gezien is er helemaal geen verschil tussen de motoren in quali en die in de race.
Alleen wordt op bepaalde momenten, zowel tijdens de quali als tijdens de race een knop omgezet waardoor er meer kracht beschikbaar komt voor de motoren. Persoonlijk vind ik dat geen veranderen, aangezien die optie er altijd op zit en niet toegevoegd of afgehaald wordt. Hij wordt alleen niet constant gebruikt (door geen enkele team) omdat de motoren dat niet aan zouden kunnen.

Ik haal de party mode als grootste voorbeeld aan. Maar overtake zou je idd ook kunnen aanhalen.
Maar dat heeft meer met het leegtrekken dan te maken, die laadt gewoon niet snel genoeg op om constant te kunnen gebruiken. Daarin krijgen ze erg veel coaching om die zo goed mogelijk te gebruiken.

Dat risico gaan ze dus absoluut niet nemen. Zoals jij zegt zou je moeten kiezen in 1 modus.
Of de agressieve modus (party mode) of conservatief. Maar er gaat geen enkele team kiezen voor agressief.
De Honda overleeft dat ook niet, de Merc niet en geen enkel team. Al zouden ze het 1 race volhouden dan kun je zo onderdelen afschrijven.
Het is dan een modus die je voor de hele wedstrijd moet gebruiken, dat wordt voor iedereen exact hetzelfde en dan is de Mercedes ook alsnog veel sneller.
Zelfs al zou de RB kiezen voor wel met party mode dan zouden ze er in elk geval qua 1 lap pace niet eens bij zitten (als je 1 seconde verschil neemt en daar alleen de 0,4 afhaalt van de Mercs mode en niet die van Honda).

Nee dat wordt geen 80, 81, 82 of wat dan ook voor midden percentage.
Ja hooguit qua ERS gebruik, maar daarin gaat niets veranderen.
De Mercs gaan de party mode niet meer gebruiken in de eerste ronden. Dus de 99% waar ze dan mss op zitten, of mss wel 100, zullen ze dan niet hebben. Maar goed Honda zal dat misschien ook wel doen, als ze dat vertrouwen althans.
Dus de Mercs gaan dan starten op 90%, en de rest van het veld ook. Dan zijn ze alsnog veel beter want iedereen moet op exact hetzelfde niveau zitten en wat dan het verschil maakt is wat al in de motor zit, het auto pakket en het ERS gebruik (waar Mercedes op elk vlak ook wint).
Ze zullen alleen even die extra power voordeel door de betere party modus die Mercedes heeft niet hebben. Maar ze kunnen dan gewoon de hele race op dezelfde modus uitrijden.
pi_194672479
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Jij snapt niet wat ik bedoel :P
Ik snap wel wat jij bedoelt. Maar dat maakt nog altijd niets anders aan wat de party mode doet.
Heel leuk dat je aanhaalt wat vroeger met een schroevendraaier moest gebeuren, maar dat vind ik niet zo'n relevante vergelijking.

Het zou anders zijn als de party mode verdwenen zou zijn na de quali. Want dan is er blijkbaar iets veranderd aan de motor. Letterlijk gezien is er helemaal geen verschil tussen de motoren in quali en die in de race.
Alleen wordt op bepaalde momenten, zowel tijdens de quali als tijdens de race een knop omgezet waardoor er meer kracht beschikbaar komt voor de motoren. Persoonlijk vind ik dat geen veranderen, aangezien die optie er altijd op zit en niet toegevoegd of afgehaald wordt. Hij wordt alleen niet constant gebruikt (door geen enkele team) omdat de motoren dat niet aan zouden kunnen.

Ik haal de party mode als grootste voorbeeld aan. Maar overtake zou je idd ook kunnen aanhalen.
Maar dat heeft meer met het leegtrekken dan te maken, die laadt gewoon niet snel genoeg op om constant te kunnen gebruiken. Daarin krijgen ze erg veel coaching om die zo goed mogelijk te gebruiken.

Dat risico gaan ze dus absoluut niet nemen. Zoals jij zegt zou je moeten kiezen in 1 modus.
Of de agressieve modus (party mode) of conservatief. Maar er gaat geen enkele team kiezen voor agressief.
De Honda overleeft dat ook niet, de Merc niet en geen enkel team. Al zouden ze het 1 race volhouden dan kun je zo onderdelen afschrijven.
Het is dan een modus die je voor de hele wedstrijd moet gebruiken, dat wordt voor iedereen exact hetzelfde en dan is de Mercedes ook alsnog veel sneller.
Zelfs al zou de RB kiezen voor wel met party mode dan zouden ze er in elk geval qua 1 lap pace niet eens bij zitten (als je 1 seconde verschil neemt en daar alleen de 0,4 afhaalt van de Mercs mode en niet die van Honda).

Nee dat wordt geen 80, 81, 82 of wat dan ook voor midden percentage.
Ja hooguit qua ERS gebruik, maar daarin gaat niets veranderen.
De Mercs gaan de party mode niet meer gebruiken in de eerste ronden. Dus de 99% waar ze dan mss op zitten, of mss wel 100, zullen ze dan niet hebben. Maar goed Honda zal dat misschien ook wel doen, als ze dat vertrouwen althans.
Dus de Mercs gaan dan starten op 90%, en de rest van het veld ook. Dan zijn ze alsnog veel beter want iedereen moet op exact hetzelfde niveau zitten en wat dan het verschil maakt is wat al in de motor zit, het auto pakket en het ERS gebruik (waar Mercedes op elk vlak ook wint).
Ze zullen alleen even die extra power voordeel door de betere party modus die Mercedes heeft niet hebben. Maar ze kunnen dan gewoon de hele race op dezelfde modus uitrijden.
Maar je doet net alsof de motor maar 2 mappings heeft... Party Mode en Conservative Mode... Dat is niet zo. Alleen al op het stuur zit een knop met 12(!!) engine mapping presets waar de coureur uit kan kiezen. Waarom denk je dat ze de hele tijd over de radio roepen: Engine 5 position 7, en dat soort dingen? De "Party Mode" is niets anders dan die ene mapping waarbij de motor het meeste vermogen levert, maar ook het snelst naar z'n grootje is.

De keuze voor de race strategy qua engine mapping is niet een 'party mode aan/uit' keuze... Voor elk van de 20 parameters waaronder de motor opereert kan een waarde gekozen worden die de motor meer of minder power geeft, en meer of minder wear. Nu kunnen ze elk van die parameters tijdens de race aanpassen op het stuur. Dat mag dus straks niet meer, dus moet er een instelling komen voor elk van die 20 parameters waarmee je het snelst gaat, zonder dat de motor de geest geeft. En dat kan dan een keuze worden voor een set parameters (een mapping) die heel veilig is, of 1 die wat minder veilig is, maar je over de hele race 15 seconden oplevert. En dan wordt de keus ineens lastig, want wat doen de andere teams? Gaan die voor safe, en kunnen wij ook voor safe gaan, of gaan die voor snelheid waardoor wij op safe het gaan afleggen tegen de Bulls. En gaan ze dan voor acceleratie uit langzame bochten, of voor extra PKs in een hoger toerenbereik? Met andere woorden: Blijf je ze voor als ze in DRS afstand komen, of kun je ze net buiten DRS houden door sneller uit die bochten weg te zijn en zo 2 tienden extra te hebben op het meetpunt voor de DRS.

De keuze gaat verder dan alleen hoe snel ben je over een rondje... Het gaat er ook om hoe je op bepaalde delen van het circuit presteert. Als Max zou kiezen voor extreme acceleratie en daarom een iets agressievere mapping kiest, en Merc gaat voor zekerheid en heeft daarom een stuk op de baan waar Max ze voorbij zou kunnen komen, om vervolgens op de rest van de baan de mogelijkheid te hebben de Mercs achter zich te houden door elke keer net 1 tiende genoeg over te houden om DRS te blokkeren, dan gaat Mercedes die race gewoon niet winnen, want zelfs als ze Max voorbij gaan, dan kan hij met zijn mapping ze op een niet DRS stuk terugpakken. (dit is een extreem voorbeeld, maar goed). Barcelona 2016 is een goed voorbeeld van hoe dat dan werkt om iemand achter je te houden. Elke keer in het laatste deel zette Max heel even aan, om vervolgens precies genoeg over te hebben aan het eind van het rechte stuk om Raikkonen achter zich te houden. Als je met een engine mapping rijdt waar dat mee mogelijk is, en de ander heeft op dat deel een klein nadeel door zijn mapping, dan krijg je een leuk gevecht. Zeker als op een ander deel van het circuit de rollen zijn omgedraaid.
pi_194672501
Ik ga dit morgen allemaal lezen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 00:00:22 #106
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194672981
GpToday had vandaag een tweet over die 12 engine mappings.

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_194674665
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:23 schreef TagForce het volgende:

Maar je doet net alsof de motor maar 2 mappings heeft... Party Mode en Conservative Mode... Dat is niet zo. Alleen al op het stuur zit een knop met 12(!!) engine mapping presets waar de coureur uit kan kiezen. Waarom denk je dat ze de hele tijd over de radio roepen: Engine 5 position 7, en dat soort dingen? De "Party Mode" is niets anders dan die ene mapping waarbij de motor het meeste vermogen levert, maar ook het snelst naar z'n grootje is.

De keuze voor de race strategy qua engine mapping is niet een 'party mode aan/uit' keuze... Voor elk van de 20 parameters waaronder de motor opereert kan een waarde gekozen worden die de motor meer of minder power geeft, en meer of minder wear. Nu kunnen ze elk van die parameters tijdens de race aanpassen op het stuur. Dat mag dus straks niet meer, dus moet er een instelling komen voor elk van die 20 parameters waarmee je het snelst gaat, zonder dat de motor de geest geeft. En dat kan dan een keuze worden voor een set parameters (een mapping) die heel veilig is, of 1 die wat minder veilig is, maar je over de hele race 15 seconden oplevert. En dan wordt de keus ineens lastig, want wat doen de andere teams? Gaan die voor safe, en kunnen wij ook voor safe gaan, of gaan die voor snelheid waardoor wij op safe het gaan afleggen tegen de Bulls. En gaan ze dan voor acceleratie uit langzame bochten, of voor extra PKs in een hoger toerenbereik? Met andere woorden: Blijf je ze voor als ze in DRS afstand komen, of kun je ze net buiten DRS houden door sneller uit die bochten weg te zijn en zo 2 tienden extra te hebben op het meetpunt voor de DRS.
Het gaat hier echter om de party mode die er af zou moeten. Dat gaat om het enige wat ze willen weg doen.
Dat gaat geen enkel verschil maken en de race alleen maar minder spannend maken.
Als Mercedes de motor minder hoeft te sparen vanwege het gebruik van die party mode dan hoeven ze niet te schommelen van 95-100% naar 80-85 vanwege het sparen van de motor. Dan kunnen ze gewoon volledig gaan.
Het zal eerder Honda zijn die moet gokken bij de start omdat Mercedes alleen dan even niet die maximum kan gebruiken.
Overigens als je kijkt bij de Mercedes is het wel degelijk gewoon een draai van een knopje aan/uit. Natuurlijk werkt het niet zo simpel maar het activeren en uitzetten wel.

Dat gaat echt helemaal niets veranderen voor die Mercedes, die zijn gewoon zo veel sneller dan de RB. Het enige wat kan verschillen is dat Max er dan 0,6 sec achter zit in quali (wow spanning) en dat de voorsprong geleidelijker opgebouwd gaat worden in de race ipv dat ze in 1x weg zijn.

Je hebt wel overmatig veel vertrouwen in de RB he. Honda moet gewoon een veel sterkere motor leveren om Mercedes bij te kunnen houden en RB zelf moet gewoon een betere auto bouwen. Want dat grote verschil tussen de 2 auto's zit grotendeels in die 2 dingen en niet in de party mode.
pi_194674691
Buiten bovenstaande.
Als je podcasts hoort en alles wat je over deze mogelijk nieuwe regel hoort, dan is er bijna niemand echt positief over. Zeker de racers zien er weinig verandering mee komen.

Dan wordt er gezegd dat er meer spanning moet komen, maar waar? In de quali?
Ook zonder de party mode ligt elke auto ver achter de Mercedes.
Het gaat juist eerder in de rest van het veld dingen veranderen. Racing Point zal niet meer rond Max en andere middenveld auto's zitten en Russel? Tja die krijgt in flinke schop van de FIA en zul je niet meer even in Q2 zien.
Dat is toch erg jammer, dat spannende gevecht van de quali middenin wordt juist om zeep geholpen gok ik.
Vooraan om P1 zal er echt niets veranderen.

En ik heb echt nog niemand gehoord die denkt dat het de race beter gaat maken. Eigenlijk zeggen alle racers en F1 kenners juist aan dat de races er eerder voorspelbaarder en slechter van worden (aangezien Mercedes maximaler kan rijden bv) dan dat het er spannender op zou worden.

Veel vinden het ook niet helemaal eerlijk dat iemand gestraft wordt voor het doen van het beste werk aan de motor. Zeker niet om dat dan midden in het seizoen uit het niets. Omdat de rest van het veld faalt in het maken van een goede motor moet de ander maar gestraft worden voor het wel maken van een goede motor?
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 09:34:05 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194674810
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:16 schreef bianconeri het volgende:
Buiten bovenstaande.
Als je podcasts hoort en alles wat je over deze mogelijk nieuwe regel hoort, dan is er bijna niemand echt positief over. Zeker de racers zien er weinig verandering mee komen.

Dan wordt er gezegd dat er meer spanning moet komen, maar waar? In de quali?
Ook zonder de party mode ligt elke auto ver achter de Mercedes.
Het gaat juist eerder in de rest van het veld dingen veranderen. Racing Point zal niet meer rond Max en andere middenveld auto's zitten en Russel? Tja die krijgt in flinke schop van de FIA en zul je niet meer even in Q2 zien.
Dat is toch erg jammer, dat spannende gevecht van de quali middenin wordt juist om zeep geholpen gok ik.
Vooraan om P1 zal er echt niets veranderen.

En ik heb echt nog niemand gehoord die denkt dat het de race beter gaat maken. Eigenlijk zeggen alle racers en F1 kenners juist aan dat de races er eerder voorspelbaarder en slechter van worden (aangezien Mercedes maximaler kan rijden bv) dan dat het er spannender op zou worden.

Veel vinden het ook niet helemaal eerlijk dat iemand gestraft wordt voor het doen van het beste werk aan de motor. Zeker niet om dat dan midden in het seizoen uit het niets. Omdat de rest van het veld faalt in het maken van een goede motor moet de ander maar gestraft worden voor het wel maken van een goede motor?
zowaar een keer met je eens in grote lijnen, ik vind regelwijzigingen tijdens een seizoen ook niet goed en verwacht ook geen enorme veranderingen maar ik denk ook dat de voornaamste reden is dat de FIA de controle terug wil en dat is nu eenmaal makkelijker als er minder settings zijn dus minder kans op sjoemelen.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 09:38:19 #110
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_194674858
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Het gaat hier echter om de party mode die er af zou moeten.
Nee toch? Ze gaan toch alle engine modes aan banden leggen?
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:07:32 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194675217
twitter
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:53:16 #112
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_194676465
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:07 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Oh kijk, nog een Brexit.
pi_194676491
Hoog tijd dat Honda eens hun VTEC op die pruttelbak die ze een F1 motor noemen schroeft.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:59:14 #114
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194676521
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 00:00 schreef Starflyer het volgende:
GpToday had vandaag een tweet over die 12 engine mappings.

[ twitter ]
Is uit 2018 kennelijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_194676527
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Het gaat hier echter om de party mode die er af zou moeten. Dat gaat om het enige wat ze willen weg doen.
Dat gaat geen enkel verschil maken en de race alleen maar minder spannend maken.
Als Mercedes de motor minder hoeft te sparen vanwege het gebruik van die party mode dan hoeven ze niet te schommelen van 95-100% naar 80-85 vanwege het sparen van de motor. Dan kunnen ze gewoon volledig gaan.
Het zal eerder Honda zijn die moet gokken bij de start omdat Mercedes alleen dan even niet die maximum kan gebruiken.
Overigens als je kijkt bij de Mercedes is het wel degelijk gewoon een draai van een knopje aan/uit. Natuurlijk werkt het niet zo simpel maar het activeren en uitzetten wel.

Dat gaat echt helemaal niets veranderen voor die Mercedes, die zijn gewoon zo veel sneller dan de RB. Het enige wat kan verschillen is dat Max er dan 0,6 sec achter zit in quali (wow spanning) en dat de voorsprong geleidelijker opgebouwd gaat worden in de race ipv dat ze in 1x weg zijn.

Je hebt wel overmatig veel vertrouwen in de RB he. Honda moet gewoon een veel sterkere motor leveren om Mercedes bij te kunnen houden en RB zelf moet gewoon een betere auto bouwen. Want dat grote verschil tussen de 2 auto's zit grotendeels in die 2 dingen en niet in de party mode.
Het gaat niet om de partymode. Het gaat erom dat je nog maar 1 mapping mag gebruiken tijdens de qualy en race.
Misschien moet je de nieuwe regels even bekijken.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:02:21 #116
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_194676555
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:56 schreef vosss het volgende:
Hoog tijd dat Honda eens hun VTEC op die pruttelbak die ze een F1 motor noemen schroeft.
Dat hebben ze al, hoor :+

twitter
pi_194676634
Zou leuk zijn wanneer Bottas Covid krijgt, dat Vandoorne nog even een GP wint :P
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:11:48 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194676644
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:10 schreef mikieu het volgende:
Zou leuk zijn wanneer Bottas Covid krijgt, dat Vandoorne nog even een GP wint :P
Waarom niet Hamilton ipv Bottas? :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_194676708
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom niet Hamilton ipv Bottas? :P
_O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_194676763
Hamilton twee races van de kant toekijken zou het wel spannender maken ja.
pi_194676840
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom niet Hamilton ipv Bottas? :P
Toch wel leuker wanneer hij Hamilton zou verslaan, maar kijkend naar het WDC mag dat ook wel :D
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:35:26 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194676907
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hamilton twee races van de kant toekijken zou het wel spannender maken ja.
vegans zijn niet vatbaar
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:39:37 #123
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_194676982
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

vegans zijn niet vatbaar
Dat dacht Novak Djokovic ook
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_194677331
Grand Prix van België gratis te zien, ongeacht de provider

https://www.ad.nl/formule(...)e-provider~ad8d712b/

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_194677369
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:02 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat hebben ze al, hoor :+

[ twitter ]
:D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194682131
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Grand Prix van België gratis te zien, ongeacht de provider

https://www.ad.nl/formule(...)e-provider~ad8d712b/

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Nog niet een F1 kanaal hebben -O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 augustus 2020 @ 23:00:12 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_194682194
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Grand Prix van België gratis te zien, ongeacht de provider

https://www.ad.nl/formule(...)e-provider~ad8d712b/

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Itt een jaar of 3 geleden, kijkt niemand nog via streams tegenwoordig :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 22 augustus 2020 @ 23:06:18 #128
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_194682310
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Itt een jaar of 3 geleden, kijkt niemand nog via streams tegenwoordig :P
Lang leve de grote databundel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_194682327
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:59 schreef TagForce het volgende:

[..]

Het gaat niet om de partymode. Het gaat erom dat je nog maar 1 mapping mag gebruiken tijdens de qualy en race.
Misschien moet je de nieuwe regels even bekijken.
Jij bent degene die met veel verschillen aan komt :P

Doet er niets aan af dat juist een rare verandering in regels zoals dit alleen maar in het voordeel is van de sterkste motor: Mercedes.
Die kunnen veel sterker rijden omdat ze toch niet hoeven te sparen en zijn in alles veel sterker dan de RB of welke auto dan ook.

Quali wordt totaal niet spannend en middenveld met RBR, RP enzo wordt wat minder en achterin ook met Williams. De race gaat ook minder zijn hierdoor omdat Mercedes er alleen maar krachtiger van wordt en er minder mogelijkheden zijn om even wat power bij te zetten om toch wat kracht bij te zetten.
pi_194682348
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Jij bent degene die met veel verschillen aan komt :P

Doet er niets aan af dat juist een rare verandering in regels zoals dit alleen maar in het voordeel is van de sterkste motor: Mercedes.
Die kunnen veel sterker rijden omdat ze toch niet hoeven te sparen en zijn in alles veel sterker dan de RB of welke auto dan ook.

Quali wordt totaal niet spannend en middenveld met RBR, RP enzo wordt wat minder en achterin ook met Williams. De race gaat ook minder zijn hierdoor omdat Mercedes er alleen maar krachtiger van wordt en er minder mogelijkheden zijn om even wat power bij te zetten om toch wat kracht bij te zetten.
dan draaien ze het terug als het saaier wordt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 augustus 2020 @ 23:16:02 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_194682477
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:06 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Lang leve de grote databundel
Denk dat het gebrek aan legale alternatieven het probleem was.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 23:18:08 #132
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194682514
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dan draaien ze het terug als het saaier wordt
Denk het niet.

De reden is niet om Mercedes te beperken maar omdat het lastig te controleren is of teams de regels overtreden. Ze hebben niet voor niets informatie over het gebruik van de ERS bij de leveranciers opgevraagd. Het vermoeden bestaat dat er meer vermogen dan toegestaan wordt gebruikt in de hogere power settings zoals de party mode. Door onder andere die af te schaffen proberen ze dat tegen te gaan.

https://www.auto-motor-un(...)tem-untersuchung-f1/
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 23:47:45 #133
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_194682898
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Itt een jaar of 3 geleden, kijkt niemand nog via streams tegenwoordig :P

RIP Hennostream :D toch vier jaar lang een trouwe partner geweest.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 23:52:08 #134
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_194682953
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Itt een jaar of 3 geleden, kijkt niemand nog via streams tegenwoordig :P
|:)

Bedankt Henno :(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 augustus 2020 @ 11:07:19 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_194685879
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:52 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

|:)

Bedankt Henno :(
Ik kan Ziggo acestream hosten |:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 23 augustus 2020 @ 11:26:49 #136
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_194686103
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kan Ziggo acestream hosten |:)
heb ik Z!ggo Go voor.

Liever SkyF1 streams, maar die lijken de laatste tijd ook veelvuldig uit de lucht gehaald te worden door de FOM.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 augustus 2020 @ 11:30:35 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_194686154
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:26 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

heb ik Z!ggo Go voor.
Mogen Belgen dat? :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 23 augustus 2020 @ 11:32:32 #138
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_194686184
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Mogen Belgen dat? :o
mijn pa, in Nederland wonende en een Z!ggo account hebbende, komt elke zondag van de race "op bezoek" :+
En aangezien je je Go account in het buitenland mag gebruiken kan ik dan gewoon kijken.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 augustus 2020 @ 11:33:49 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_194686196
quote:
6s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:32 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

mijn pa, in Nederland wonende en een Z!ggo account hebbende, komt elke zondag van de race "op bezoek" :+
En aangezien je je Go account in het buitenland mag gebruiken kan ik dan gewoon kijken.
Aha, wat aardig van hem dat ie elke week langs komt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_194686254
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Aha, wat aardig van hem dat ie elke week langs komt.
Het is nog aardiger als pa gebruikersnaam en ww geeft.
  zondag 23 augustus 2020 @ 11:56:02 #141
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_194686526
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Het is nog aardiger als pa gebruikersnaam en ww geeft.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_194687043
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Het is nog aardiger als pa gebruikersnaam en ww geeft.
Belgen he :P
  zondag 23 augustus 2020 @ 16:07:39 #143
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_194689916
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:41 schreef mikieu het volgende:

[..]

Belgen he :P
wie is Belg?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 23 augustus 2020 @ 16:34:20 #144
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_194690365
Ik hoop dat ze alle variabele engine mappings verbieden en dat ze hun accu's kunnen gebruiken om bv in te halen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_194690790
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:56 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie nu pas je ""
pi_194693020
quote:
5s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:07 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

wie is Belg?
Stoffel bijvoorbeeld.
pi_194696460
quote:
6s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:32 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

mijn pa, in Nederland wonende en een Z!ggo account hebbende, komt elke zondag van de race "op bezoek" :+
En aangezien je je Go account in het buitenland mag gebruiken kan ik dan gewoon kijken.
Ik woon ook in België en meeste NL’rs kijken hier tv op Ziggo abbo van familie. Tot 4 apparaten tegelijk. Hoef zelfs mn vpn niet aan te slingeren.
pi_194698604
Rrraceweek, triple header *O*
pi_194698622
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 00:00 schreef Justevo het volgende:
Rrraceweek, triple header *O*
Nice!
  maandag 24 augustus 2020 @ 00:17:09 #150
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_194698784
Max presteert meestal niet echt op Spa.
Misschien nu er geen fans zijn wel :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')