weet je zeker dat het waterdruppels waren op je benen?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:19 schreef Amee het volgende:
[..]
Een topje en een slipje. Maar de deken was wel op mijn onderlichaam. Alleen benen staken eruit.
Smerig ventjequote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weet je zeker dat het waterdruppels waren op je benen?
Ik weet niet wat jij denkt hoor maar het kunnen ook gewoon zweetdruppels zijn.quote:
Ja. Haha!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weet je zeker dat het waterdruppels waren op je benen?
Ik weet wel het verschil.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even geproefd natuurlijk
Hey vetje, hoe was het op de boot gisteren?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey vetje, hoe was het op de boot gisteren?
Lekker met je ballen in het water gehangen terwijl je keihard rondscheurde?
Ja dat is toch lekker. Ballen buiten de boot hangen om ze een beetje af te koelenquote:
Geen ervaring meequote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is toch lekker. Ballen buiten de boot hangen om ze een beetje af te koelen
Jij hengelt liever met je fluit?quote:
Haags hangt z'n buik er liever in. Zo die vetslab over de boeg.quote:
Genoeg vissen in de zee voor jou maatjequote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vis vaker achter het net
Haagse Ankah.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haags hangt z'n buik er liever in. Zo die vetslab over de boeg.
Lijken een beetje op mijn zus.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Genoeg vissen in de zee voor jou maatje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ging over de Den Dolder Meet vanmiddag! Komen er ook dagbaggers?quote:
Met name die eerste met dat dubieuze slijmige goedje in de mondhoek?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijken een beetje op mijn zus.
Ook jaquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Met name die eerste met dat dubieuze slijmige goedje in de mondhoek?
Neenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ging over de Den Dolder Meet vanmiddag! Komen er ook dagbaggers?
Gaan jullie zeker bij de Egelantier zitten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Egelantier iddquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan jullie zeker bij de Egelantier zitten.
Of gezellig bij Altrecht
Dat is ook het enige waar je daar kan zitten.quote:
Ja DJMO en JacquelineHasselbainkquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waar je daar kan zitten.
Komen er nog lekkere wijven
Een eigen FOK!brandhaardquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe laat?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe is het?quote:
Je kan beter boter op je brood smerenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wakker en met mijn neus in de boter
Goed puntquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan beter boter op je brood smeren
Ik heb ook nog heul geen muggenbultenquote:
Kort? Kump datan?Slechte slaper?quote:
Werd om half 6 wakker. Zal wel door de warmte komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kort? Kump datan?Slechte slaper?
Vroeg wakker uit jezelf?
Wow dat is lekker vroeg idd!!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Werd om half 6 wakker. Zal wel door de warmte komen.
Zitten hier ook weinig muggenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog heul geen muggenbulten![]()
Onbegrijpelijk
Ik ben er wel blij om uiteraard,maar ik verbaas me er ook over, geen irritant gezoem bij je oren, en geen enkele muggenbult tot nu toe.(meteen maar ff afkloppenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zitten hier ook weinig muggen
Daarom ben ik ook zo verbaasdquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:06 schreef aloa het volgende:
Veel meer muggen hier dan andere jaren.
Ik 0quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:21 schreef dud0r het volgende:
Ik zie er elke avond wel een stuk of vijf. Valt gelukkig mee met de hoeveelheid muggenbulten
Verrek!! Wat is er met je UI ??quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:21 schreef dud0r het volgende:
Ik zie er elke avond wel een stuk of vijf. Valt gelukkig mee met de hoeveelheid muggenbulten
Al sinds April ofzo. Dat valt je nu pas op?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verrek!! Wat is er met je UI ??mondkapje?
Dit is wel heel ernstigquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Al sinds April ofzo. Dat valt je nu pas op?
quote:
Ga je eindelijk aan het werkquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
Eerst maar eens naar de winkel dan...ik krijg honger van die posts over eten
Alles is mijn schuldquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Makreel![]()
Jouw schuld![]()
Op naar de winkel
Nu je het zegt!!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles is mijn schuld
Waarom heeft haags nog geen lunchgenot geroepen
Watquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
HALLO DAS KANINCHEN. WIE GEHT'S IHNEN?
hoe het met je gaatquote:
Goed, tot jij Duits begon te pratenquote:
Ik zweet me helemaal de tyfusquote:
#metooquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zweet me helemaal de tyfus![]()
Net omgekleed en alweer aan het plakken
Gedeelde smart is halve smartquote:
Waarom laat je de kleren ook niet gewoon uitquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zweet me helemaal de tyfus![]()
Net omgekleed en alweer aan het plakken
Ik zit hier al half in mijn blote reetquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom laat je de kleren ook niet gewoon uit![]()
![]()
Je komt toch van origine een beetje uit die buurtquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed, tot jij Duits begon te praten
En alsnog ga ik dan zo maar even langs de KFC scheurenquote:
Goed punt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom laat je de kleren ook niet gewoon uit![]()
![]()
foto's of het is niet gebeurd!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit hier al half in mijn blote reet![]()
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef puzziepie het volgende:
Keej dan![]()
[ afbeelding ]
#ALTIJDREADY
Ik zut hier alleen in boxer in de zon met halve litersquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit hier al half in mijn blote reet![]()
Lekker vastgekoekt aan je plastic witte tuinameublement en kut roepen naar die buuf van je?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zut hier alleen in boxer in de zon met halve liters
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker vastgekoekt aan je plastic witte tuinameublement en kut roepen naar die buuf van je?![]()
HELD
Maar waarom gebruik die taal?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je komt toch van origine een beetje uit die buurt
Omdat het kan 🤷♂️quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar waarom gebruik die taal?
Kut roepen naar de buuf is zo vorige week.quote:
Bedankt voor de foto'squote:
Dus het vastkoeken op het witte plastic tuinameublement is geen probleem gelukkigquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kut roepen naar de buuf is zo vorige week.
GVD GA EENS EEN HALVE LITER HALEN KUT!!!!111EINZ!1!! is het tegenwoordig
Die in m'n DM natuurlijk. Duh.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welke? waar?
Die phelpie van mij?
De airco in de sportschool staat aan. Dat verkoeltquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:22 schreef puzziepie het volgende:
DB is een beetje aan het overkoken![]()
Tijd voor wat afkoeling![]()
Godskolere ...afkoelen met wat
Oh echt?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
De airco in de sportschool staat aan. Dat verkoelt
Heb ik dan de verkeerde vrouw staan versieren in de sportschoolquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik kom nooit in een sportschool
Oh jee ik denk het welquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik dan de verkeerde vrouw staan versieren in de sportschool![]()
Volgende keer duik ik gewoon wel weer de kroeg inquote:
Er schijnt een deur verderop hier een meet plaats te vindenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende keer duik ik gewoon wel weer de kroeg in
Is niet eens zo heel ver weg voor mij. Zou het zelfs kunnen fietsenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er schijnt een deur verderop hier een meet plaats te vinden
misschien heb je daar meer geluk
Ik zou een stuk verder moeten fietsenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is niet eens zo heel ver weg voor mij. Zou het zelfs kunnen fietsen
Wat let je? Wie weet is het wel haske gezelliequote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is niet eens zo heel ver weg voor mij. Zou het zelfs kunnen fietsen
Limburg?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou een stuk verder moeten fietsen
Moet nog een beetje werk verrichten. Had heel even de tijd om de sportschool in te duiken maar moet nu weer aan de arbeidquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat let je? Wie weet is het wel haske gezellie
Ah mooie smoesquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet nog een beetje werk verrichten. Had heel even de tijd om de sportschool in te duiken maar moet nu weer aan de arbeid
Dik varkenquote:
Weet ik niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:05 schreef dud0r het volgende:
Iedereen die anders dan ja op die poll geantwoord heeft liegt
Verkeerd account haags!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:05 schreef dud0r het volgende:
Thnx!! Je hebt me dat idd een keer verteld , Ik was het alweer vergetenquote:
Ik doe niet aan onzin pollsquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:05 schreef dud0r het volgende:
vooral in het begin van de rona toen alles dicht gingquote:
Ik ben toen juist bijgekomen want thuis zitten en alleen maar snaaien uit vervelingquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
vooral in het begin van de rona toen alles dicht ging
keihard afgevallen omdat ik niet met de scootmobiel langs de kfc mcd en burger king konquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben toen juist bijgekomen want thuis zitten en alleen maar snaaien uit verveling
Onmenselijk, zelfs in de Goelags hadden mensen het beterquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
keihard afgevallen omdat ik niet met de scootmobiel langs de kfc mcd en burger king kon
ja moest ik zelf m'n eten maken maar dat is toch lastiger dan een paar menutjes bestellenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onmenselijk, zelfs in de Goelags hadden mensen het beter
Inderdaad. Daar heb ik een vrouwmensch voor aangeschaft. Hoef ik het niet meer zelf te doenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja moest ik zelf m'n eten maken maar dat is toch lastiger dan een paar menutjes bestellen
Niet teveel afvallen gaarnequote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
keihard afgevallen omdat ik niet met de scootmobiel langs de kfc mcd en burger king kon
Ja heb het ooit wel met een tweewieler geprobeerd toen ik nog wat minder zwaar was maar daar kan je ook minder op meenemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:34 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me : dud0r bovenop zijn scootmobiel gestuiterd en moet met een hijskraan van wat eens zijn scootmobiel voorstelde worden gehesen
quote:
HELD!!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja heb het ooit wel met een tweewieler geprobeerd toen ik nog wat minder zwaar was maar daar kan je ook minder op meenemen.
En tegelijkertijd eten is wat gevaarlijk.
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
goed hequote:
En dat was nog voor de laatste grote upgradequote:
Ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat was nog voor de laatste grote upgrade
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
De dud0r mobiel tegenwoordig
[ afbeelding ]
Die gaat wel heel hardquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
De dud0r mobiel tegenwoordig
[ afbeelding ]
Dat krijg je ervan als je hem onder handen laat nemen door professionalsquote:
Is dat een bbq, dat bakje?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:49 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje heb ik er maar dan met extra stevige vering wielen en een bakje achterop
Geen idee, bij mij zit er een bak op waar spullen in kunnen.quote:
Spullen als speklapjes, hamburgers en frikandellen enzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij zit er een bak op waar spullen in kunnen.
Is dud0r een bourgondier?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Spullen als speklapjes, hamburgers en frikandellen enzo?
Uiteraardquote:
Heb niet voor niks net een bakje chocoladeijs naar binnen gewerktquote:
"bakje"quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb niet voor niks net een bakje chocoladeijs naar binnen gewerkt
Lekkah bezig!!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:14 schreef dud0r het volgende:
Nee moet een beetje op m'n calorieen letten zei de dokter dus ik probeer nu onder de 9500 kcal per dag te blijven
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:26 schreef dud0r het volgende:
Dank je.
hoop alleen dat m'n ingebouwde buiktafel niet te klein wordt.
Dan moet ik straks gewoon aan tafel gaan zitten ipv op de bank voor de tv liggen en eten
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:19 schreef Moonlight het volgende:
Maandag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huisje!!
Owhjaaa het is dus een flat, maar ik kom op de eerste verdieping en heb dan amar aan 1 kant buren omdat ik op een ''hoek'' woon dan. 3 slaapkamers !quote:
Hey tof!!! Feliquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owhjaaa het is dus een flat, maar ik kom op de eerste verdieping en heb dan amar aan 1 kant buren omdat ik op een ''hoek'' woon dan. 3 slaapkamers !hele grote woonkamer, en keukentje, wc apart, en badkamer, en dan nog een hokje voor de wasmasjien
Nice, nice!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owhjaaa het is dus een flat, maar ik kom op de eerste verdieping en heb dan amar aan 1 kant buren omdat ik op een ''hoek'' woon dan. 3 slaapkamers !hele grote woonkamer, en keukentje, wc apart, en badkamer, en dan nog een hokje voor de wasmasjien
Heerlijk om alles voor jezelf te hebben en 3 slaapkamers/grote woonkamer is helemaal lekkerquote:
Jaaa, ik weet nu al hoe ik het ga inrichtenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk om alles voor jezelf te hebben en 3 slaapkamers/grote woonkamer is helemaal lekker
En, hebben je bovenburen het laminaat rechtstreeks op het beton liggen,of hoeven we je voorlopig nog niet bij Frank Visser te verwachten?quote:
Dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En, hebben je bovenburen het laminaat rechtstreeks op het beton liggen,of hoeven we je voorlopig nog niet bij Frank Visser te verwachten?
Oh leuk!! Dat zijn de leuke dingen van verhuizenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:29 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaaa, ik weet nu al hoe ik het ga inrichten
Ja !quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh leuk!! Dat zijn de leuke dingen van verhuizen![]()
Haha ja nou dan kunnen er nog best wel spannende geluiden uit de slaapkamer komen, zo in de weekenden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nieter woont een meid alleen dus het zal vast wel mee vallen
Hmsquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja nou dan kunnen er nog best wel spannende geluiden uit de slaapkamer komen, zo in de weekenden bijvoorbeeld.
NU snap ik de post van Borrel over je housewarmingquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja !en welk kleurtje enzo, en heb een hele grote 3d klok besteld op bol.com zo leuk
oh ben echt zo blij haha!
Hahah ja! Housewarming bij Moon.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NU snap ik de post van Borrel over je housewarming![]()
![]()
Lekker genieten van je nieuwe stekje straks
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hmsdaar wil ik nog even niet aan denken hoor ToTje
Vloer zit er al in , die laten de huidige bewoners zitten mooi laminaat. Gordijnen moeten er nog wel komen en er moet nog gesaust worden en geverfdquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar geniet er van!
Hoe zit het met de aankleding? Vloer en gordijnen enzo?
Vloer is het belangrijkste!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Vloer zit er al in , die laten de huidige bewoners zitten mooi laminaat. Gordijnen moeten er nog wel komen en er moet nog gesaust worden en geverfd
Ja verf gaan we halen bij de gamma halen. En gordijnen idd kwantumquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Vloer is het belangrijkste!
Gordijnen --> Kwantum.
Muren sauzen, tja kan ook Kwantum of eventueel Action, maar het kan de investering wel lonen om voor een fatsoenlijk merk te gaan, anders heb je kans dat je 3 - 4x moet sauzen, afhankelijk van je skills en de kleuren nu.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja verf gaan we halen bij de gamma halen. En gordijnen idd kwantumdank voor de tips !
Zeker ideaal!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb wel vaker gordijnen bij Kwantum gehaald, ideaal dat gratis maken!
Maanlichtquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:19 schreef Moonlight het volgende:
Maandag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huisje!!
Gekkiequote:
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:05 schreef Amee het volgende:
Hier nog steeds! Maar het is nog wel warm.
Gedraag jequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Dan is het ook een beetje koeler als het goed is? Hier welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 05:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gekkie![]()
Wakker![]()
het heeft hier net flink geregend![]()
Ik kan weer verder slapen hopelijk
EN GENOMEN!!!quote:
Op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel trek in een patatje
Ja toch niet danquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:38 schreef dud0r het volgende:
Niks zo lekker als een vette hap als ontbijt
ga maar naar engelandquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:38 schreef dud0r het volgende:
Niks zo lekker als een vette hap als ontbijt
oh was dat hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mij te links daar. Ze rijden zelfs links.
Xdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
oh was dat het
ik dacht al, wat veel spookrijders hier
Zit er helaas dit jaar niet in.quote:
Ben je zo aan gewendquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mij te links daar. Ze rijden zelfs links.
Weet ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit er helaas dit jaar niet in.
[..]
Ben je zo aan gewend
True story @dud0r heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles wat hij zegt is waar.
Bijna altijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
True story @:dud0r heeft altijd gelijk
Komt eraanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Een aardbeien taart met extra veel slagroom
Goedemorgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan is het ook een beetje koeler als het goed is? Hier wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |