Wat een zeldzaamheidquote:Op donderdag 13 augustus 2020 00:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Trek nu de lijn 50 jaar door wanneer de moslim (laten we er niet omheen draaien) populatie 10x groter is geworden en ipv 'honderd tot honderdvijftig personen' die voor overlast zorgen het een groep van 1000+ man is die zich spontaan organiseert om te gaan rellen. Daar kan je met de ME niet meer tegenop.
Rond die tijd zullen ze zich ook wel sterk genoeg voelen om concessies van de NLse overheid met geweld af te dwingen. (sharia wetgeving, steden met sharia politie, wetgeving die moslims bevoordeelt zoals in Maleisie)
quote:De inwoners van de Haagse wijk Duindorp krijgen donderdagochtend weinig tot geen water uit hun kraan. Dat komt door het „illegaal openzetten van brandkranen”, zegt drinkwaterbedrijf Dunea. Dat denkt dat het tot het middaguur duurt om de problemen op te lossen.
Op meer plekken in Den Haag zijn in de afgelopen dagen brandkranen opengedraaid. Buurtbewoners willen zo verkoeling zoeken onder de straal. „Dat is niet ludiek maar illegaal. Het zorgt voor veel overlast en is ook nog eens een risico voor de volksgezondheid en veiligheid in de buurt”, zei Dunea woensdag over het „brandkraanvandalisme.”
Op meer plekken in Den Haag zijn in de afgelopen dagen brandkranen opengedraaid. Buurtbewoners willen zo verkoeling zoeken onder de straal. „Dat is niet ludiek maar illegaal. Het zorgt voor veel overlast en is ook nog eens een risico voor de volksgezondheid en veiligheid in de buurt”, zei Dunea woensdag over het „brandkraanvandalisme.”
In de Haagse Schilderswijk heeft een groep van zeker honderd jongeren woensdagavond brandkranen opengezet, vuurwerk afgestoken, brand gesticht en vernielingen aan straatmeubilair en voertuigen aangericht. Ook werd de politie bekogeld met stenen en eieren.
De Mobiele Eenheid voerde enkele charges uit. Daarnaast is ook een politiehelikopter ingezet, en moest de brandweer worden opgeroepen om een stapel brandende pallets op de Hoefkade te blussen. De politie heeft vier relschoppers aangehouden.
Ze hebben in Duindorp naar je geluisterd:quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:37 schreef Lothiriel het volgende:
Waarom is het water dan niet op in de Schilderswijk als de kranen daar zijn opengezet?
Misschien is dat een idee, de Schilderswijk afsluiten van de watertoevoer tot al de rest weer water heeft
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:17 schreef asco het volgende:
In Duindorp wonen toch die blanke tokkies?
Hopelijk gaan ze met een paar honderd man verhaal halen.
Game on!
Dacht hetzelfdequote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:17 schreef asco het volgende:
In Duindorp wonen toch die blanke tokkies?
Hopelijk gaan ze met een paar honderd man verhaal halen.
Game on!
Haha ik viel van mijn stoel van het lachenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:14 schreef maily het volgende:
Geen water uit de kraan in Duindorp door opendraaien brandkranen
[..]
Duindorp ligt achteraan, letterlijk and figuurlijk, zal wel als laatste het water krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:37 schreef Lothiriel het volgende: Waarom is het water dan niet op in de Schilderswijk als de kranen daar zijn opengezet?
Misschien is dat een idee, de Schilderswijk afsluiten van de watertoevoer tot al de rest weer water heeft
Omdat er vrijwel geen consequenties aan dit soort gedrag zit. Sowieso is de pakkans heel laag.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:39 schreef JannekeC5 het volgende:
De gehele groep insluiten, oppakken en afvoeren, afkomst of kleur interesseert mij niet, direct verantwoordelijk stellen voor de gemaakte schade, wie mag dat nu betalen. Waarom komt dat tuig er altijd mee weg, dat moet afgelopen zijn.
Ja er gebeurd nu weinig mee denk ik. Ze zijn met teveel om te zeggen dat was Pietje die dat kapot maakte.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:39 schreef JannekeC5 het volgende:
De gehele groep insluiten, oppakken en afvoeren, afkomst of kleur interesseert mij niet, direct verantwoordelijk stellen voor de gemaakte schade, wie mag dat nu betalen. Waarom komt dat tuig er altijd mee weg, dat moet afgelopen zijn.
Ik zou daar ook niks aan doen, ik blijf liever leven.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja er gebeurd nu weinig mee denk ik. Ze zijn met teveel om te zeggen dat was Pietje die dat kapot maakte.
Deze gasten hebben ook niks te verliezen. Ze hebben toch geen baan überhaupt of een baan waarmee ze hier in problemen kunnen komen. Ik woon ergens anders in Den Haag, paar km verder op. Bij de wasstraat vlak naast mijn huis staan die types met hun petjes en nektasje regelmatig hun superdure bolide te poetsen. Ze komen met veel kabaal eraan gescheurd met hun gemodificeerde uitlaat die meer kabaal maakt dan normaal en lichtjes onder de auto. Ook nog heel cliché sissen naar vrouwen die langs komen lopen. Iedereen weet ook dat deze jongens deze auto's niet op een legitieme manier verdient hebben, maar niemand doet er iets aan.
Meeuwen trainen om die bakken onder te schijten. Liefst de cabrio's.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik zou daar ook niks aan doen, ik blijf liever leven.
*Terschellingquote:Op donderdag 13 augustus 2020 07:25 schreef maily het volgende:
[..]
Daar is helaas geen capaciteit voor. Hoewel, op Texel is net een camping gesloten vanwege corona.
Een tas vol coronavaccins.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |