quote:
Geeft toch nix?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze leiden inderdaad wel wat af.
If you have itquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:27 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tetten! @:Coco.
Eens kijken of die 22:20 uitzending nog wat is.quote:Vanavond Op1 Beiroet
Om 19.00 uur is er op NPO 1 de extra tv-uitzending Op1 Beiroet, gepresenteerd door Sophie Hilbrand en Charles Groenhuijsen. Daarin praten zij onder meer met minister Sigrid Kaag (Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking) over de situatie in Libanon.
Een aantal Libanese gasten schetst welke impact de explosie heeft op hen, hun familie en het toch al door crisis getroffen Libanon.
Presentator Danny Ghosen heeft in Beiroet een persoonlijk verslag gemaakt voor Op1 Beiroet en er wordt ook live met hem geschakeld.
De actievoorzitter van Giro555 zal uitleggen wat er met het opgehaalde geld wordt gedaan. Camille Michel, leider van het reddingsteam USAR, komt met enkele teamleden en een speciale reddingshond naar de studio om te praten over wat USAR in Beiroet doet.
Mwah, men leert wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:32 schreef Bocaj het volgende:
En over 2 jaar constateren dat gelden toch naar foute mensen zijn gegaan...
Kaag zal er wel zicht op hebben!quote:
Nope. Maar dat gaat wel betaald wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Betaalt de huurder die uitstel heeft gekregen inmiddels weer huur?
Hopelijk komt dat goed, monkyyy!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nope. Maar dat gaat wel betaald worden
Ik hoop het, ik heb rekeningen te betalenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat goed, monkyyy!
Neeej, zodat ze klant van Nederland kunnen blijven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Tja, D66 geeft het geld liever aan Spanje en Italië, zodat zij eerder met pensioen kunnen.
Geld geven aan je klant waardoor ze blijven afnemen klinkt niet als een gezond businessmodel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Neeej, zodat ze klant van Nederland kunnen blijven.
Gedeeltelijk lenen met voorwaarden richting vooruitgang, volgens onze ingewilligde eis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Geld geven aan je klant waardoor ze blijven afnemen klinkt niet als een gezond businessmodel.
Goed luisteren naar deze gast dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik doe juist mijn best om geen stress te hebben
Ik de-friend mensen die mij stress geven!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik doe juist mijn best om geen stress te hebben
Heb het gevoel dat men echt onderwerpen met een vergrootglas moesten zoeken!quote:
Dan hadden ze beter Eppo kunnen uitnodigen. Dat zijn altijd wel prima items.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat men echt onderwerpen met een vergrootglas moesten zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |