abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196066123
Sterkte de :*
pi_196066390
Ja, dan snap ik je. Ik zou dan ook geen hoop meer hebben :*
pi_196066947
quote:
15s.gif Op donderdag 5 november 2020 06:13 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dat was niet genoeg plak. Pfff -O-
Ahhh nee. ;( Wat rot, sterkte!
pi_196067048
douche-eendje :*
  donderdag 5 november 2020 @ 13:39:32 #255
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_196071555
Nee! Wat een rotnieuws D-E!
pi_196072826
Verdorie d-e ;( :*
pi_196074340
Meh, douche-eendje. Wat rot dat het deze keer niet lijkt te plakken. Heel veel sterkte!
  Moderator/colorchick donderdag 5 november 2020 @ 22:43:52 #258
382129 crew  Donna
pi_196085474
quote:
He gatver, wat klote zeg. :'(
Zo achter elkaar is echt extra klote.
pi_196092820
Shit DE, heel veel sterkte :*
pi_196093883
quote:
Ah bah wat naar
Knuffel
pi_196099694
Ik heb geen spiraal meer, en ik vind het maar een raar idee. Ben wel heel benieuwd wat mijn lijf nu gaat doen, ben op mijn zestiende aan de pil gegaan en naadloos overgestapt naar een spiraal. Het is dus al 13 jaar geleden dat mijn lijf voor het laatst geen toegevoegde hormonen heeft ervaren.
  vrijdag 6 november 2020 @ 16:47:32 #262
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196099818
Ik hoop dat je het maar kort kan ervaren Vaiana! Veel plezier! *O* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 6 november 2020 @ 17:08:32 #263
56471 pinquit
oh my lama!
pi_196100179
Kutzooi DE ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_196126829
@Vaiana, hopelijk is je cyclus snel weer op gang!

Hier een moeilijke wachtbank. Bij mijn vorige (en enige) zwangerschap had ik rondom mijn NOD enige milde buikpijn die niet aanvoelde als menstruatiepijn. Iemand ook ervaringen met buikpijn in de eerste weken van de zwangerschap?

Ik heb het ook nooit gehad voor een menstruatie.
Dit weekend had ik het weer, vandaag 9 DPO. En dus ga je je toch afvragen of het raak is ookal weet je dat je jezelf gek maakt in die wachtweken en dat je vanalles voelt.

Echt lastig. Als ik straks negatief test komt de teleurstelling dan ook weer harder aan. Ik kan beter niets voelen haha
  zondag 8 november 2020 @ 06:29:54 #265
208890 June.
Seriously?
pi_196129603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef _Lily_ het volgende:
@:vaiana, hopelijk is je cyclus snel weer op gang!

Hier een moeilijke wachtbank. Bij mijn vorige (en enige) zwangerschap had ik rondom mijn NOD enige milde buikpijn die niet aanvoelde als menstruatiepijn. Iemand ook ervaringen met buikpijn in de eerste weken van de zwangerschap?

Dit weekend had ik het weer, vandaag 9 DPO. En dus ga je je toch afvragen of het raak is ookal weet je dat je jezelf gek maakt in die wachtweken en dat je vanalles voelt.

Echt lastig. Als ik straks negatief test komt de teleurstelling dan ook weer harder aan. Ik kan beter niets voelen haha
Ik voelde ook vanalles, dus in dat opzicht is je lijf niet echt een graadmeter. Beetje lastig te om te omschrijven, maar vorige maand toen ik zwanger bleek voelde ik me wel anders dan al die andere maanden. Vergelijkbaar met mijn eerste. Litteken van de keizersnede was ook ineens iets gevoelig. En bloedverlies betekend bij mij dus goed nieuws :')
Shine bright like a diamond.
  zondag 8 november 2020 @ 12:14:08 #266
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_196132449
Oh nee D-E :'( Sterkte!

Ik voelde juist echt helemaal niets de ronde dat het WEL raak was. Ik was drie dagen overtijd, geen enkel signaal dat er iets aan zat te komen of dat er iets anders was, deed een test en was zwanger. Al die maanden daarvoor had ik elke maand verschillende symptomen en dacht ik elke keer JA!
pi_196133194
Ik voel elke maand wel weer iets waarvan ik denk dat het raak zou kunnen zijn dus daar kan ik helemaal niets mee.
pi_196144307
Ah nee D-E, wat erg. Heel veel sterkte nog :'(

Ik denk ook iedere keer 'iets' te voelen, al weet ik al wel ergens dat het niks betekent. Wishful thinking :s) Achja we gaan het weer zien, ik sluit in ieder geval weer aan op het wachtbankje...
  maandag 9 november 2020 @ 07:09:36 #269
208890 June.
Seriously?
pi_196145571
Ik zit er ook weer op, NOD 19/11.

Eerder had ik altijd van die goedkope ultra early zwangerschapstesten dus deed er best vaak wat per ronde (ik weet het; niet slim maar kan het toch niet laten :+ ).

Nu heb ik er nog maar 1 dus deze ronde moet ik mijn geduld maar bewaren tot na NOD. Ik weet niet of het gaat lukken :D
Shine bright like a diamond.
pi_196147841
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 16:47 schreef Lemijn het volgende:
Ik hoop dat je het maar kort kan ervaren Vaiana! Veel plezier! *O* .
Haha ja ironisch he, aan de ene kant ben ik zo benieuwd hoe ik zonder toegevoegde hormonen ben, aan de andere kant wil ik heul graag de toegevoegde hormonen van een zwangerschap ervaren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef _Lily_ het volgende:
@:vaiana, hopelijk is je cyclus snel weer op gang!

Ergens wil ik nu dus ovulatietesten doen, om te weten wat er gebeurt in mijn lijf. :') De afgelopen 7 jaar spiraal ben ik grotendeels gewoon in een normale cyclus ongesteld geweest, maar juist de afgelopen 3 maanden werd ik opeens vrijwel niet meer ongesteld (echt maar 1 dag 3 druppels bloed) waar ik dan weer onrustig van werd want rammelende eierstokken. Dus ben nu heel benieuwd of die oorspronkelijke cyclus doorloopt, of dat het verwijderen van de spiraal zorgt voor een soort reset, of.... Zoveel vragen, haha.

Ja poeh, dat wachtbankje lijkt me ook een rollercoaster waarin elk pijntje opeens een potentieel teken van een zwangerschap kan zijn. Wanneer verwacht je de NOD?
pi_196149973
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 07:09 schreef June. het volgende:
Ik zit er ook weer op, NOD 19/11.

Eerder had ik altijd van die goedkope ultra early zwangerschapstesten dus deed er best vaak wat per ronde (ik weet het; niet slim maar kan het toch niet laten :+ ).

Nu heb ik er nog maar 1 dus deze ronde moet ik mijn geduld maar bewaren tot na NOD. Ik weet niet of het gaat lukken :D
Ik kan ook nooit wachten met testen. Gister op 10 dpo dus gewoon getest (niet met early), die was negatief. Ik ga er gewoon maar vanuit dat die buikpijn niks betekende. Heb t nu ook niet meer

@Vaiana: mijn NOD is 12-11! Ik test dus gewoon morgen en dan ook de 12e weer
Ik weet t, ik ben ook erg
pi_196150780
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:59 schreef Vaiana het volgende:
Ergens wil ik nu dus ovulatietesten doen, om te weten wat er gebeurt in mijn lijf. :') De afgelopen 7 jaar spiraal ben ik grotendeels gewoon in een normale cyclus ongesteld geweest, maar juist de afgelopen 3 maanden werd ik opeens vrijwel niet meer ongesteld (echt maar 1 dag 3 druppels bloed) waar ik dan weer onrustig van werd want rammelende eierstokken. Dus ben nu heel benieuwd of die oorspronkelijke cyclus doorloopt, of dat het verwijderen van de spiraal zorgt voor een soort reset, of.... Zoveel vragen, haha.
Je insteek was juist om er heel relaxed mee om te gaan, toch? Misschien helpt het testen dan juist wel om het weer een beetje meer los te kunnen laten. Ik vind het in ieder geval heel erg fijn om mezelf zo een beetje te leren begrijpen en ondanks dat ik er daardoor misschien een paar dagen iets meer mee bezig ben, kan ik het daarna ook weer prima loslaten. Zonder testen ga ik alsnog zoeken naar de lichamelijke kenmerken van een ovulatie. :')

Anyhow, ik schuif weer aan op het wachtbankje. Mijn NOD is 20 november.
pi_196157950
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:59 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Haha ja ironisch he, aan de ene kant ben ik zo benieuwd hoe ik zonder toegevoegde hormonen ben, aan de andere kant wil ik heul graag de toegevoegde hormonen van een zwangerschap ervaren.
[..]

Ja poeh, dat wachtbankje lijkt me ook een rollercoaster waarin elk pijntje opeens een potentieel teken van een zwangerschap kan zijn. Wanneer verwacht je de NOD?
Haha ja dat was bij mij dus wel, na verwijderen spiraal bleef ik amper bloed verliezen, wel direct een normale cyclus en ik voel nu dus mijn eisprong (wat menstruatieachtige krampen en/of wat steken). Ben benieuwd hoe het bij jou verloopt!

@Puddingbroodje. Ik heb ook mijn NOD de 20e :s)
pi_196161867
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 13:42 schreef Puddingbroodje. het volgende:

[..]

Je insteek was juist om er heel relaxed mee om te gaan, toch? Misschien helpt het testen dan juist wel om het weer een beetje meer los te kunnen laten. Ik vind het in ieder geval heel erg fijn om mezelf zo een beetje te leren begrijpen en ondanks dat ik er daardoor misschien een paar dagen iets meer mee bezig ben, kan ik het daarna ook weer prima loslaten. Zonder testen ga ik alsnog zoeken naar de lichamelijke kenmerken van een ovulatie. :')

Anyhow, ik schuif weer aan op het wachtbankje. Mijn NOD is 20 november.
Voor mij werkte het in ieder geval wel zo. Ik heb het meer kunnen loslaten doordat ik “grip” kreeg op mijn ovulatie. Heb tegenwoordig geen moeite meer met mijn lh piek vinden en ik heb ook de mazzel dat ik best regelmatig ongesteld ben. Ik hoef daardoor niet lang voor de verwachte ovulatie al te beginnen met testen en dat bespaart ook stripjes
pi_196165639
Voor mij werkte dat ook maar dat is lang niet voor iedereen zo. Ook is niet bij iedereen heel duidelijk een piek te vinden wat weer stress kan geven.

Ik kreeg met ovulatietesten de bevestiging dat dingen die ik opmerkte inderdaad samenvielen met de LHpiek en daardoor durfde ik volledig op mijn lichaam te vertrouwen. Scheelt wel dat mijn cyclus heel regelmatig is en de vruchtbare periode uit de app altijd wel goed overeen komt.
Alleen deze ronde niet, de menstruatie was natuurlijk al anders en alle signalen kwamen 2 a 3 dagen later dan de app aangaf dus ik ga er maar vanuit dat mijn NOD ook 2 dagen later is maar bah wat zijn die wachtweken stom -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 12-11-2020 09:49:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')