Ahhh nee.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:13 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dat was niet genoeg plak. Pfff
He gatver, wat klote zeg.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ah bah wat naarquote:Op donderdag 5 november 2020 06:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik voelde ook vanalles, dus in dat opzicht is je lijf niet echt een graadmeter. Beetje lastig te om te omschrijven, maar vorige maand toen ik zwanger bleek voelde ik me wel anders dan al die andere maanden. Vergelijkbaar met mijn eerste. Litteken van de keizersnede was ook ineens iets gevoelig. En bloedverlies betekend bij mij dus goed nieuwsquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef _Lily_ het volgende:
@:vaiana, hopelijk is je cyclus snel weer op gang!
Hier een moeilijke wachtbank. Bij mijn vorige (en enige) zwangerschap had ik rondom mijn NOD enige milde buikpijn die niet aanvoelde als menstruatiepijn. Iemand ook ervaringen met buikpijn in de eerste weken van de zwangerschap?
Ik heb het ook nooit gehad voor een menstruatie.
Dit weekend had ik het weer, vandaag 9 DPO. En dus ga je je toch afvragen of het raak is ookal weet je dat je jezelf gek maakt in die wachtweken en dat je vanalles voelt.
Echt lastig. Als ik straks negatief test komt de teleurstelling dan ook weer harder aan. Ik kan beter niets voelen haha
Haha ja ironisch he, aan de ene kant ben ik zo benieuwd hoe ik zonder toegevoegde hormonen ben, aan de andere kant wil ik heul graag de toegevoegde hormonen van een zwangerschap ervaren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:47 schreef Lemijn het volgende:
Ik hoop dat je het maar kort kan ervaren Vaiana! Veel plezier!.
Ergens wil ik nu dus ovulatietesten doen, om te weten wat er gebeurt in mijn lijf.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef _Lily_ het volgende:
@:vaiana, hopelijk is je cyclus snel weer op gang!
Hier een moeilijke wachtbank. Bij mijn vorige (en enige) zwangerschap had ik rondom mijn NOD enige milde buikpijn die niet aanvoelde als menstruatiepijn. Iemand ook ervaringen met buikpijn in de eerste weken van de zwangerschap?
Ik heb het ook nooit gehad voor een menstruatie.
Dit weekend had ik het weer, vandaag 9 DPO. En dus ga je je toch afvragen of het raak is ookal weet je dat je jezelf gek maakt in die wachtweken en dat je vanalles voelt.
Echt lastig. Als ik straks negatief test komt de teleurstelling dan ook weer harder aan. Ik kan beter niets voelen haha
Ik kan ook nooit wachten met testen. Gister op 10 dpo dus gewoon getest (niet met early), die was negatief. Ik ga er gewoon maar vanuit dat die buikpijn niks betekende. Heb t nu ook niet meerquote:Op maandag 9 november 2020 07:09 schreef June. het volgende:
Ik zit er ook weer op, NOD 19/11.
Eerder had ik altijd van die goedkope ultra early zwangerschapstesten dus deed er best vaak wat per ronde (ik weet het; niet slim maar kan het toch niet laten).
Nu heb ik er nog maar 1 dus deze ronde moet ik mijn geduld maar bewaren tot na NOD. Ik weet niet of het gaat lukken
Je insteek was juist om er heel relaxed mee om te gaan, toch? Misschien helpt het testen dan juist wel om het weer een beetje meer los te kunnen laten. Ik vind het in ieder geval heel erg fijn om mezelf zo een beetje te leren begrijpen en ondanks dat ik er daardoor misschien een paar dagen iets meer mee bezig ben, kan ik het daarna ook weer prima loslaten. Zonder testen ga ik alsnog zoeken naar de lichamelijke kenmerken van een ovulatie.quote:Op maandag 9 november 2020 10:59 schreef Vaiana het volgende:
Ergens wil ik nu dus ovulatietesten doen, om te weten wat er gebeurt in mijn lijf.De afgelopen 7 jaar spiraal ben ik grotendeels gewoon in een normale cyclus ongesteld geweest, maar juist de afgelopen 3 maanden werd ik opeens vrijwel niet meer ongesteld (echt maar 1 dag 3 druppels bloed) waar ik dan weer onrustig van werd want rammelende eierstokken. Dus ben nu heel benieuwd of die oorspronkelijke cyclus doorloopt, of dat het verwijderen van de spiraal zorgt voor een soort reset, of.... Zoveel vragen, haha.
Haha ja dat was bij mij dus wel, na verwijderen spiraal bleef ik amper bloed verliezen, wel direct een normale cyclus en ik voel nu dus mijn eisprong (wat menstruatieachtige krampen en/of wat steken). Ben benieuwd hoe het bij jou verloopt!quote:Op maandag 9 november 2020 10:59 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Haha ja ironisch he, aan de ene kant ben ik zo benieuwd hoe ik zonder toegevoegde hormonen ben, aan de andere kant wil ik heul graag de toegevoegde hormonen van een zwangerschap ervaren.
[..]
Ergens wil ik nu dus ovulatietesten doen, om te weten wat er gebeurt in mijn lijf.De afgelopen 7 jaar spiraal ben ik grotendeels gewoon in een normale cyclus ongesteld geweest, maar juist de afgelopen 3 maanden werd ik opeens vrijwel niet meer ongesteld (echt maar 1 dag 3 druppels bloed) waar ik dan weer onrustig van werd want rammelende eierstokken. Dus ben nu heel benieuwd of die oorspronkelijke cyclus doorloopt, of dat het verwijderen van de spiraal zorgt voor een soort reset, of.... Zoveel vragen, haha.
Ja poeh, dat wachtbankje lijkt me ook een rollercoaster waarin elk pijntje opeens een potentieel teken van een zwangerschap kan zijn. Wanneer verwacht je de NOD?
Voor mij werkte het in ieder geval wel zo. Ik heb het meer kunnen loslaten doordat ik “grip” kreeg op mijn ovulatie. Heb tegenwoordig geen moeite meer met mijn lh piek vinden en ik heb ook de mazzel dat ik best regelmatig ongesteld ben. Ik hoef daardoor niet lang voor de verwachte ovulatie al te beginnen met testen en dat bespaart ook stripjesquote:Op maandag 9 november 2020 13:42 schreef Puddingbroodje. het volgende:
[..]
Je insteek was juist om er heel relaxed mee om te gaan, toch? Misschien helpt het testen dan juist wel om het weer een beetje meer los te kunnen laten. Ik vind het in ieder geval heel erg fijn om mezelf zo een beetje te leren begrijpen en ondanks dat ik er daardoor misschien een paar dagen iets meer mee bezig ben, kan ik het daarna ook weer prima loslaten. Zonder testen ga ik alsnog zoeken naar de lichamelijke kenmerken van een ovulatie.![]()
Anyhow, ik schuif weer aan op het wachtbankje. Mijn NOD is 20 november.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |