abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195941579
Jaaa! Blijven plakken baby O+
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:47:35 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195950218
Jaaaa DE, deze gaat het gewoon worden hoor!! Gefeliciteerd *O* O+ *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:01:36 #228
208890 June.
Seriously?
pi_195951669
Ja niet te missen hoor O+
Shine bright like a diamond.
pi_195974637
O+ *O* In de pocket douche-eendje!!!! O+ Broeden maar, moeder eend!
Dit, dat, alles.
pi_195976040
Jeeeeeeej DE! Wat goed! Lekker blijven plakken en groeien baby! *O*
pi_195988649
quote:
17s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:50 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Maak het nog even gezellig op je bankje ook he ;)
[..]

Ja Hihi hebben we gedaan! Nu maar weer afwachten

Ik ben heel benieuwd hoe het met jou gaat!
pi_195996837
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:55 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Ja Hihi hebben we gedaan! Nu maar weer afwachten

Ik ben heel benieuwd hoe het met jou gaat!
Succes met het wachten :* .

Misselijk vooral. Waar ik het bij Bas vooral in de avond had, overheerst het nu echt al de hele dag op een paar uur in de avond na. Dan heb ik ook ineens grandioze honger. Het blijft wat onwerkelijk, dat het gelijk weer raak is en ik vind het wat spannend nu.
pi_195998106
Ohai. Ik kom me hier heel voorzichtig melden met mijn nieuwe anonieme account (ben tot een aantal jaar geleden vrij actief geweest op het FOK!forum).
Ik ben bijna 30 en rammel al ongeveer sinds ik 10 jaar oud ben, haha, maar heb pas sinds 2016 een relatie die stabiel genoeg is om daar eventueel een kind aan toe te voegen. Man had nog niet zoveel haast als ik maar zei afgelopen weekend opeens dat mijn spiraal er wel uit mag. *O*
Ik bestel dus vandaag foliumzuur mee met onze wekelijkse boodschappen en heb donderdag de afspraak bij de huisarts. :@
Vind het supertof en spannend en wil dat heel graag met mensen delen, maar nog niet in mijn directe omgeving omdat mensen dan meteen allemaal verwachtingen krijgen enzo. Dus daarom hier. O+
  maandag 2 november 2020 @ 11:48:42 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_195998180
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:45 schreef Vaiana het volgende:
Ohai. Ik kom me hier heel voorzichtig melden met mijn nieuwe anonieme account (ben tot een aantal jaar geleden vrij actief geweest op het FOK!forum).
Ik ben bijna 30 en rammel al ongeveer sinds ik 10 jaar oud ben, haha, maar heb pas sinds 2016 een relatie die stabiel genoeg is om daar eventueel een kind aan toe te voegen. Man had nog niet zoveel haast als ik maar zei afgelopen weekend opeens dat mijn spiraal er wel uit mag. *O*
Ik bestel dus vandaag foliumzuur mee met onze wekelijkse boodschappen en heb donderdag de afspraak bij de huisarts. :@
Vind het supertof en spannend en wil dat heel graag met mensen delen, maar nog niet in mijn directe omgeving omdat mensen dan meteen allemaal verwachtingen krijgen enzo. Dus daarom hier. O+
Welkom! Ik denk dat ik de puzzelstukjes wel op zijn plaats kan leggen, maar ik hou mijn vermoeden braaf voor me ;) spannend hoor! O+
disclaimer
pi_195998219
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 11:48 schreef SQ het volgende:

[..]

Welkom! Ik denk dat ik de puzzelstukjes wel op zijn plaats kan leggen, maar ik hou mijn vermoeden braaf voor me ;) spannend hoor! O+
Ik wilde je erover DM-en maar dat kan ik heel niet, haha. Maar had geen andere reactie dan deze verwacht van je. :+
  dinsdag 3 november 2020 @ 15:29:07 #236
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_196022722
Wat leuk, welkom!

Hier wat gekke kwaaltjes en vollere borsten. NOD is 10-11 dus ga de dag erna of dat weekend testen ivm mijn werk (kan ik een evt. positieve test verwerken :9 )
Tenzij het natuurlijk betekend dat ik ongesteld ga worden... Anyhow hou jullie op de hoogte.

Hoe is het met jullie?
D-E gefeliciteerd! Is jouw andere kindje niet de leeftijd van mijn zoontje?
pi_196023855
Welkom Vaiana.

Spannend VFT! Volgens mij is die van mij iets jonger, juni 2019. Maar het scheelde niet veel.
pi_196035519
Ik verwonder me over het formaat van de foliumzuur verpakking ten opzichte van hoeveel inhoud het potje heeft. :') Maar de eerste dosis zit erin!
Zo gek om opeens met zoiets gevoelsmatig lifechanging bezig te zijn en dat nog met niemand verder te kunnen delen.

Spannend VFT! Nog een week geduld oefenen dan, hopelijk is het geen aankondiging van de ongesteldheid.
pi_196050007
Haha, ik verbaasde me ook over dat potje waar dan maar een heel klein laagje mini-pilletjes foliumzuur in zit. :D

Ik ben een beetje ongeduldig m'n ovulatie aan het testen. :') Ik heb de afgelopen twee dagen één keer op dag een test gedaan. Maar ik ga nu toch maar naar twee keer op de dag. Ik ben gewoon een controlfreak, dus ik wil het allemaal weten.
pi_196050378
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:26 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Haha, ik verbaasde me ook over dat potje waar dan maar een heel klein laagje mini-pilletjes foliumzuur in zit. :D

Ik ben een beetje ongeduldig m'n ovulatie aan het testen. :') Ik heb de afgelopen twee dagen één keer op dag een test gedaan. Maar ik ga nu toch maar naar twee keer op de dag. Ik ben gewoon een controlfreak, dus ik wil het allemaal weten.
Nouja dat dus inderdaad! De mini-pilletjes had me niet moeten verbazen want mijn vitamine D die ik tot nu toe slikte heeft hetzelfde formaat. Maar in dat potje zaten er 300 toen ik hem kocht, dat is wel even een verschil met 120. :D

Dat ovulatie testen en willen weten hoe het zit kan ik me supergoed voorstellen! Mijn voornemen is om er zo relaxed mogelijk proberen in te gaan, en dus mijn cyclus wel bijhouden (want dat doe ik nu ook al omdat hormonaal huilen om niks) maar niet meteen ovulatietesten enzo. Ik ben benieuwd hoelang ik dat volhoud. :')
Ben benieuwd of je hem binnenkort te pakken gaat krijgen qua testen, en of je er dan misschien ook fysiek zelf iets van merkt ofzo!
pi_196050768
Knap dat je er juist met zo'n lange kinderwens toch zo relaxt in kan staan! Maar dat is eigenlijk ook het beste.

Mijn voornemen om er heel relaxt in te staan, begint wel elke keer lastiger te worden. Ik zit nu pas in m'n 4e cyclus, dus dat is nog superkort. Maar ik merk wel bij elke ongesteldheid dat ik meer ga balen. Al komt dat ook omdat ik me flink beroerd voel van m'n ongesteldheid. Maarja, probeer het maar los te laten, met een beetje geduld komt het vast wel goed.
pi_196051782
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Knap dat je er juist met zo'n lange kinderwens toch zo relaxt in kan staan! Maar dat is eigenlijk ook het beste.

Mijn voornemen om er heel relaxt in te staan, begint wel elke keer lastiger te worden. Ik zit nu pas in m'n 4e cyclus, dus dat is nog superkort. Maar ik merk wel bij elke ongesteldheid dat ik meer ga balen. Al komt dat ook omdat ik me flink beroerd voel van m'n ongesteldheid. Maarja, probeer het maar los te laten, met een beetje geduld komt het vast wel goed.
het scheelt wellicht dat ik eigenlijk pas had verwacht dat man ergens over 4 maanden ofzo akkoord zou gaan met het idee om de spiraal eruit te halen. ;)
Maar het is nu ook nog makkelijk praten hoor, want totdat ik bij de huisarts ben geweest kan er sowieso niks gebeuren. Ik denk ook wel dat ik teleurgesteld ga zijn als ik ongesteld word, je hoopt toch zo iemand te zijn waarbij het vrijwel direct raak is. Gelukkig zegt de statistiek dat het heel normaal is als het een half jaar tot een jaar duurt, dus dat wordt denk ik mijn houvast de komende tijd. 8)7
pi_196065452
Nou, dat was niet genoeg plak. Pfff -O-
pi_196065694
quote:
15s.gif Op donderdag 5 november 2020 06:13 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dat was niet genoeg plak. Pfff -O-
Virtuele knuffel :*
Shine bright like a diamond.
pi_196065884
Oh, douche-eendje, wat K :'( t. Ook vanaf hier een virtuele knuffel :*
pi_196065965
;( Wat stom! Ben je er zeker van? Sterkte :*
pi_196065979
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 07:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
;( Wat stom! Ben je er zeker van? Sterkte :*
Veel bloed en stolsels, lijkt mij niet goed. Stolsels zijn ook veel groter dan de vorige keer.
pi_196066050
Ach, douche-eendje :'( :*
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 5 november 2020 @ 08:16:08 #250
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196066098
Wat rot zeg! Alweer... sterkte d-e ;( :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')