Ja Hihi hebben we gedaan! Nu maar weer afwachtenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maak het nog even gezellig op je bankje ook he
[..]
Succes met het wachtenquote:Op zondag 1 november 2020 19:55 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ja Hihi hebben we gedaan! Nu maar weer afwachten
Ik ben heel benieuwd hoe het met jou gaat!
Welkom! Ik denk dat ik de puzzelstukjes wel op zijn plaats kan leggen, maar ik hou mijn vermoeden braaf voor mequote:Op maandag 2 november 2020 11:45 schreef Vaiana het volgende:
Ohai. Ik kom me hier heel voorzichtig melden met mijn nieuwe anonieme account (ben tot een aantal jaar geleden vrij actief geweest op het FOK!forum).
Ik ben bijna 30 en rammel al ongeveer sinds ik 10 jaar oud ben, haha, maar heb pas sinds 2016 een relatie die stabiel genoeg is om daar eventueel een kind aan toe te voegen. Man had nog niet zoveel haast als ik maar zei afgelopen weekend opeens dat mijn spiraal er wel uit mag.![]()
Ik bestel dus vandaag foliumzuur mee met onze wekelijkse boodschappen en heb donderdag de afspraak bij de huisarts.![]()
Vind het supertof en spannend en wil dat heel graag met mensen delen, maar nog niet in mijn directe omgeving omdat mensen dan meteen allemaal verwachtingen krijgen enzo. Dus daarom hier.
Ik wilde je erover DM-en maar dat kan ik heel niet, haha. Maar had geen andere reactie dan deze verwacht van je.quote:Op maandag 2 november 2020 11:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Welkom! Ik denk dat ik de puzzelstukjes wel op zijn plaats kan leggen, maar ik hou mijn vermoeden braaf voor mespannend hoor!
Nouja dat dus inderdaad! De mini-pilletjes had me niet moeten verbazen want mijn vitamine D die ik tot nu toe slikte heeft hetzelfde formaat. Maar in dat potje zaten er 300 toen ik hem kocht, dat is wel even een verschil met 120.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:26 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Haha, ik verbaasde me ook over dat potje waar dan maar een heel klein laagje mini-pilletjes foliumzuur in zit.
Ik ben een beetje ongeduldig m'n ovulatie aan het testen.Ik heb de afgelopen twee dagen één keer op dag een test gedaan. Maar ik ga nu toch maar naar twee keer op de dag. Ik ben gewoon een controlfreak, dus ik wil het allemaal weten.
het scheelt wellicht dat ik eigenlijk pas had verwacht dat man ergens over 4 maanden ofzo akkoord zou gaan met het idee om de spiraal eruit te halen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Knap dat je er juist met zo'n lange kinderwens toch zo relaxt in kan staan! Maar dat is eigenlijk ook het beste.
Mijn voornemen om er heel relaxt in te staan, begint wel elke keer lastiger te worden. Ik zit nu pas in m'n 4e cyclus, dus dat is nog superkort. Maar ik merk wel bij elke ongesteldheid dat ik meer ga balen. Al komt dat ook omdat ik me flink beroerd voel van m'n ongesteldheid. Maarja, probeer het maar los te laten, met een beetje geduld komt het vast wel goed.
Virtuele knuffelquote:Op donderdag 5 november 2020 06:13 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dat was niet genoeg plak. Pfff
Veel bloed en stolsels, lijkt mij niet goed. Stolsels zijn ook veel groter dan de vorige keer.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat stom! Ben je er zeker van? Sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |