Ja het is vooral veel haar.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zirkzee misschien wel, Chong is volgens mij een van de meest overschatte talenten van de laatste 10 jaar. Doet het wellicht nog eens leuk bij een Jupiler League-club.
Tuurlijk wel, het hele punt was juist dat een competente TD (dus niet Van Geel) wel meer kan met een hoger budget dan met een lege kas. Je had in plaats van Diemers Veerman kunnen halen en in plaats van voorlopig niemand Van Hecke. En AZ heeft net één van de grootste talenten van Noorwegen opgepikt voor ¤2,5M. Dat waren 3 hele goede aankopen geweest.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:34 schreef Generationalpha het volgende:
k denk dat dit wel meevalt, volgens mij had Feyenoord zich nauwelijks beter kunnen versterken dan ze deze zomer (en vorige zomer) met beperkte middelen hebben gedaan. Ook niet met 10 miljoen meer in kas.
Chong is gewoon Boëtius 2.0quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zirkzee misschien wel, Chong is volgens mij een van de meest overschatte talenten van de laatste 10 jaar. Doet het wellicht nog eens leuk bij een Jupiler League-club.
Vandaar dus de vraag welke fantastische talenten er de afgelopen jaren dus verloren zijn gegaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Chong is gewoon Boëtius 2.0
Begon leuk, maar idd overschat gebleken.
Ik kan op dit moment alleen op Zirkzee komen. Maar goed, het is altijd wel makkelijk achteraf lullen natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vandaar dus de vraag welke fantastische talenten er de afgelopen jaren dus verloren zijn gegaan.
Kan je ook echt nu al zeggen ja. Ventje is 20 jaar, 6 jaar jonger dan een Ake bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Chong is gewoon Boëtius 2.0
Begon leuk, hoge verwachtingen gekregen, maar idd overschat gebleken.
Dit dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je ook echt nu al zeggen ja. Ventje is 20 jaar, 6 jaar jonger dan een Ake bijvoorbeeld.
Die Timber(s) ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:56 schreef Maastoren het volgende:
Bogarde die naar Hoffenheim is gegaan schijnt ook wel een talent te zijn.
Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb hoor, gun hem alleen maar het allerbeste.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je ook echt nu al zeggen ja. Ventje is 20 jaar, 6 jaar jonger dan een Ake bijvoorbeeld.
Noa Langquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vandaar dus de vraag welke fantastische talenten er de afgelopen jaren dus verloren zijn gegaan.
Ongetwijfeld zou Feyenoord er misschien een paar 'Botmannetjes' uit hebben kunnen slepen die een paar miljoen zouden hebben opgeleverd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment alleen op Zirkzee komen. Maar goed, het is altijd wel makkelijk achteraf lullen natuurlijk
Mwa, weet niet of je een gedemotiveerde ajacied zou moeten missen in je selectie.quote:
Toont sportief wel potentie. Dat het verder een pleurisventje is met dito tokkie accent doet verder niet ter zake.quote:
sportief gezien is het traject via de top eredivisie waarschijnlijk wel beter (al heb ik er geen cijfers van) maar die jongens valt moeilijk wat te verwijten als ze op hun 15e pak m beet 3 keer de Balkenende norm pakkenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb hoor, gun hem alleen maar het allerbeste.
Kan prima zijn dat hij gewoon niet op zijn plek is bij United en idd gewoon nog moet doorgroeien. Ben de laatste jaren alleen iets te vaak teleurgesteld met spelers uit Varkenoord die opgehyped worden maar daarna de verwachtingen niet waar konden maken.
Wellicht dat hij bij Werder Bremen de monden kan snoeren: https://www.bild.de/sport(...)=1673994456884029991
Vind ‘t niet veel bijzonders en gaat het gezien zijn houding vermoed ik ook niet redden (als dat zo blijft).quote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Toont sportief wel potentie. Dat het verder een pleurisventje is met dito tokkie accent doet verder niet ter zake.
basis wordt dit seizoen weer moeilijk en waarschijnlijk ook niet eens 1e vervanger dus toch weer verhuur waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind ‘t niet veel bijzonders en gaat het gezien zijn houding vermoed ik ook niet redden (als dat zo blijft).
Lijkt me voor Ajax ook de beste optie. Voor hem ook trouwens.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
basis wordt dit seizoen weer moeilijk en waarschijnlijk ook niet eens 1e vervanger dus toch weer verhuur waarschijnlijk
Bij ons was de kans natuurlijk wel wat groter dat hij op enig moment speeltijd zou krijgen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
basis wordt dit seizoen weer moeilijk en waarschijnlijk ook niet eens 1e vervanger dus toch weer verhuur waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |