abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 12 augustus 2020 @ 12:45:03 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_194519465




Schema 20/21
  woensdag 12 augustus 2020 @ 13:02:00 #2
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_194519680
Antonucci, klinkt als een naam die niet had misstaan in een van de Godfather films. Ik ken hem verder niet als voetballer, zal best veelbelovend zijn. Heb altijd liever dat ze het weinige beschikbare geld stoppen in talenten dan in spelers in hun nadagen, dus ben er tevreden mee.

In Arnesen we trust.
pi_194519725
Ik zie nu pas dat Antonucci bij Jong België speelt.

Klinkt hoopgevend, lijkt mij dat je daar niet zomaar voor wordt geselecteerd.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 13:35:03 #4
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_194520093
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:05 schreef Erasmus het volgende:
Ik zie nu pas dat Antonucci bij Jong België speelt.

Klinkt hoopgevend, lijkt mij dat je daar niet zomaar voor wordt geselecteerd.
België gaat een stuk zwakkere generatie krijgen, heel veel zegt het niet in dit geval. Verder vind ik Antonucci een leuk gokje, beetje hetzelfde geval als Conteh, prima dat Feyenoord in die categorie vist.

Dan heeft Feyenoord toch een rijtje met leuke jeugdspelers zo, met Burger, Azarkan, Summerville, Conteh, Antonucci, daar zouden er toch wel één of twee van moeten doorbreken. En dan heb je ook nog Kökcü, Bijlow, Geertruida en hopelijk later dit seizoen Sinisterra als basisspelers (en Malacia en Johnston achter de hand). Das qua jeugd toch een beter vooruitzicht dan afgelopen vier a vijf jaar.
Makkelijk tweede.
pi_194520507
ANNOUNCE.
pi_194521240
quote:
Feyenoord akkoord met Monaco over Antonucci, middenvelder gehaald voor de toekomst

Als er geen gekke dingen naar voren komen bij zijn medische keuring, tekent middenvelder Francesco Antonucci nog deze week zijn contract bij Feyenoord. De speler van AS Monaco wordt gehaald voor de toekomst en zal nog niet dit seizoen aansluiten in Rotterdam.

Het is de bedoeling dat Antonucci ook komend seizoen zijn minuten maakt bij FC Volendam, in de Keuken Kampioen Divisie. Daar speelde hij ook afgelopen seizoen al. De aanvallende middenvelder maakte elf doelpunten in twintig duels.

Omdat Feyenoord amper budget heeft om spelers te kopen, moet technisch directeur Frank Arnesen creatief zijn. Voor het komende seizoen wil Feyenoord zich nog versterken met een verdedigende middenvelder, een linksback en - door de zware blessure van Van Beek - een centrumverdediger.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_194521651
Monaco...wij hebben toch nog een topverdediger, is nu even geblesseerd maar is pas 26, misschien een ruildeal.
pi_194521699
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Arnesen is echt met de toekomst bezig. Ik moet zeggen dat er de aankomende 3 jaar echt wel wat talent aankomt bij Feyenoord. In de o21 zit genoeg potentie, en nu zijn er ook nog 5 spelers voor de toekomst gehaald met Silva, Conteh, Antonucci, Lont en (waarschijnlijk) Johnson.

En als ik mij niet vergis, is de o18(aankomend seizoen) een hele sterke lichting. Wonnen vorig jaar nog 1-7 van Ajax.
https://voetbalflitsen.nl(...)-mini-klassieker-1-7
Is er iemand die deze lichting goed kent?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_194521730
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Arnesen _O_

Heel fijn dat hij zo diep met de toekomst bezig is, waren we echt aan toe.
pi_194521787
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:17 schreef satecl het volgende:

[..]

Arnesen is echt met de toekomst bezig. Ik moet zeggen dat er de aankomende 3 jaar echt wel wat talent aankomt bij Feyenoord. In de o21 zit genoeg potentie, en nu zijn er ook nog 5 spelers voor de toekomst gehaald met Silva, Conteh, Antonucci, Lont en (waarschijnlijk) Johnson.

En als ik mij niet vergis, is de o18(aankomend seizoen) een hele sterke lichting. Wonnen vorig jaar nog 1-7 van Ajax.
https://voetbalflitsen.nl(...)-mini-klassieker-1-7
Is er iemand die deze lichting goed kent?
Eigenlijk is hij het beleid van v Geel keihard aan het afrekenen. Want nu is er net als toen weinig geld beschikbaar.
pi_194521903
Het is nog wel even afwachten hoe goed de talenten daadwerkelijk blijken te zijn.

Als het de nieuwe Harmeet Singh of Kermit Erasmus blijken te zijn zou dat toch tegenvallen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_194521928
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:22 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Eigenlijk is hij het beleid van v Geel keihard aan het afrekenen. Want nu is er net als toen weinig geld beschikbaar.
Heeft Van Geel überhaupt nog krediet?

Afgelopen decennium zijn alle topprestaties onder zijn bewind geweest, met ook nauwelijks geld. Toen wij voor het eerst sinds tijden 2e werden in 2012 na een aantal dramatische seizoenen, tot en met alle bekerwinsten en het kampioenschap. Maar heeft ook een teringzooi en een falend korte termijn beleid achtergelaten.

Voor mij is het heel dubbel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 12-08-2020 15:31:04 ]
pi_194521963
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:30 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Heeft Van Geel überhaupt nog krediet?

Afgelopen decennium zijn alle topprestaties onder zijn bewind geweest, met ook nauwelijks geld. Toen wij voor het eerst sinds tijden 2e werden in 2012 na een aantal dramatische seizoenen, tot en met alle bekerwinsten en het kampioenschap. Maar heeft ook een teringzooi en een falend korte termijn beleid achtergelaten.

Voor mij is het heel dubbel.
Het beleid om niet in de piramide te stappen en dit ook niet te herstellen puur uit halsstarrigheid.
pi_194522042
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:30 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Heeft Van Geel überhaupt nog krediet?

Afgelopen decennium zijn alle topprestaties onder zijn bewind geweest, met ook nauwelijks geld. Toen wij voor het eerst sinds tijden 2e werden in 2012 na een aantal dramatische seizoenen, tot en met alle bekerwinsten en het kampioenschap. Maar heeft ook een teringzooi en een falend korte termijn beleid achtergelaten.

Voor mij is het heel dubbel.
Ook na Van Geel stortte het niet zo extreem in als in bijvoorbeeld 2006, 2008 en 2010. Er stond in 2019-2020 nog steeds een redelijke selectie die gewoon 3e werd.

Er zijn genoeg situaties denkbaar waarin Feyenoord 30-40 miljoen nu meer in kas had gehad (de blunders met het niet verkopen van Jörgensen en een heel zooitje miskopen waren natuurlijk groot) maar ook dan had je waarschijnlijk nog om plek 3 gespeeld.

De grootste teringzooi is denk ik het gefaalde jeugdbeleid. En dat is Arnesen nu aan het oplossen.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:41:30 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194522077
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:33 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Het beleid om niet in de piramide te stappen en dit ook niet te herstellen puur uit halsstarrigheid.
dat is wel z'n grootste fout geweest inderdaad
pi_194522101
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:33 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Het beleid om niet in de piramide te stappen en dit ook niet te herstellen puur uit halsstarrigheid.
Inderdaad.

Fouten maken is menselijk en kan gebeuren, je hebt immers geen glazen bol. Maar het niet recht willen zetten vanwege het bijbehorende gezichtsverlies is inderdaad idioot.
pi_194522120
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:38 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ook na Van Geel stortte het niet zo extreem in als in bijvoorbeeld 2006, 2008 en 2010. Er stond in 2019-2020 nog steeds een redelijke selectie die gewoon 3e werd.

Er zijn genoeg situaties denkbaar waarin Feyenoord 30-40 miljoen nu meer in kas had gehad (de blunders met het niet verkopen van Jörgensen en een heel zooitje miskopen waren natuurlijk groot) maar ook dan had je waarschijnlijk nog om plek 3 gespeeld.

De grootste teringzooi is denk ik het gefaalde jeugdbeleid. En dat is Arnesen nu aan het oplossen.
Ja het gebrek aan een plan. Talenten liepen weg, terwijl bij Az bijvoorbeeld die jongens bleven en in de KK divisie hun wedstrijden speelden. Stengs, Boadu, Koopmeiners, Til, Ouwejan en die andere back die zelfs Ouwejan voorbij is.
pi_194522362
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:44 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja het gebrek aan een plan. Talenten liepen weg, terwijl bij Az bijvoorbeeld die jongens bleven en in de KK divisie hun wedstrijden speelden. Stengs, Boadu, Koopmeiners, Til, Ouwejan en die andere back die zelfs Ouwejan voorbij is.
Ben toch wel benieuwd wat nu de grootste verspilde talenten zijn geweest de laatste 5 jaar. Jari Schuurman? Dat soort jongens hadden het toch überhaupt niet gered lijkt me.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 16:04:52 #19
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_194522392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:33 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Het beleid om niet in de piramide te stappen en dit ook niet te herstellen puur uit halsstarrigheid.
Ja, das heel bizar geweest. Het was niet eens dat hij verkeerde argumenten had om de eerste keer niet in te stappen óf zelfs om tegen beloftenelftallen in de JL te zijn, maar twee keer dezelfde fout maken en vervolgens achter die debiele fout blijven staan kom je op een gegeven moment niet meer mee weg.

vGeel zijn beleid rond 2011 was uitstekend en hij heeft in drie seizoenen tijd samen met Koeman Feyenoord, van een club die toen subtop tot middenmoot speelde, een vaste top 3-club gemaakt, maar daarna is het gewoon volledig gestokt (het incidentele kampioenschap uitgezonderd). We weten nog niet of het beleid van Arnesen zijn vruchten gaat afwerpen maar ik ben er wel fan van wat hij doet: de huidige selectie intact houden zodat Feyenoord gewoon in de top 3 kan eindigen, terwijl er ook voldoende jeugd binnengehaald en opgeleid wordt voor de toekomst.
Makkelijk tweede.
pi_194522567
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

vGeel zijn beleid rond 2011 was uitstekend en hij heeft in drie seizoenen tijd samen met Koeman Feyenoord, van een club die toen subtop tot middenmoot speelde, een vaste top 3-club gemaakt, maar daarna is het gewoon volledig gestokt (het incidentele kampioenschap uitgezonderd). We weten nog niet of het beleid van Arnesen zijn vruchten gaat afwerpen maar ik ben er wel fan van wat hij doet: de huidige selectie intact houden zodat Feyenoord gewoon in de top 3 kan eindigen, terwijl er ook voldoende jeugd binnengehaald en opgeleid wordt voor de toekomst.
Ook onder Van Geel speelde Feyenoord vrijwel elk jaar wel top 3 en stond er toch een heel aardige selectie op het veld elk jaar? Eigenlijk was alleen de selectie van 2014-2015 zeer ondermaats voor Feyenoordbegrippen.

Hoe had je de miljoenen van Ajax en PSV ooit voorbij kunnen steken? Nogmaals, 30 of 40 miljoen meer in kas had gekund. Maar dat had nauwelijks invloed gehad op de positie op de ranglijst.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2020 16:17:43 ]
pi_194522684
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ja, das heel bizar geweest. Het was niet eens dat hij verkeerde argumenten had om de eerste keer niet in te stappen óf zelfs om tegen beloftenelftallen in de JL te zijn, maar twee keer dezelfde fout maken en vervolgens achter die debiele fout blijven staan kom je op een gegeven moment niet meer mee weg.

vGeel zijn beleid rond 2011 was uitstekend en hij heeft in drie seizoenen tijd samen met Koeman Feyenoord, van een club die toen subtop tot middenmoot speelde, een vaste top 3-club gemaakt, maar daarna is het gewoon volledig gestokt (het incidentele kampioenschap uitgezonderd). We weten nog niet of het beleid van Arnesen zijn vruchten gaat afwerpen maar ik ben er wel fan van wat hij doet: de huidige selectie intact houden zodat Feyenoord gewoon in de top 3 kan eindigen, terwijl er ook voldoende jeugd binnengehaald en opgeleid wordt voor de toekomst.
Strijden voor plek 3 met az
  woensdag 12 augustus 2020 @ 16:31:52 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_194522818
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ook onder Van Geel speelde Feyenoord vrijwel elk jaar wel top 3 en stond er toch een heel aardige selectie op het veld elk jaar? Eigenlijk was alleen de selectie van 2014-2015 zeer ondermaats voor Feyenoordbegrippen.

Hoe had je de miljoenen van Ajax en PSV ooit voorbij kunnen steken? Nogmaals, 30 of 40 miljoen meer in kas had gekund. Maar dat had nauwelijks invloed gehad op de positie op de ranglijst.
Als je eerder had ingezet op het genereren van kapitaal door middel van strategisch transferbeleid en talentvolle jeugdspelers had kunnen behouden en meer kansen had kunnen geven, dan stond er nu een financieel sterker Feyenoord met een goed verhaal richting Varkenoord. Had heel veel gescheeld in wat voor spelers je zou kunnen halen en dus de kwaliteit op het veld.

Dan waren een 1e en 2e plek waarschijnlijk minder een uitzondering geweest

[ Bericht 2% gewijzigd door hhh38 op 12-08-2020 16:49:30 ]
pi_194522854
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als je eerder had ingezet op het genereren van kapitaal door middel van strategisch transferbeleid en talentvolle jeugdspelers had kunnen behouden en meer kansen had kunnen geven, dan stond er nu een financieel sterker Feyenoord met een goed verhaal richting Varkenoord.
Dat ben ik ook zeker met je eens.

quote:
Had heel veel gescheeld in wat voor spelers je zou kunnen halen en dus de kwaliteit op het veld.
Ik denk dat dit wel meevalt, volgens mij had Feyenoord zich nauwelijks beter kunnen versterken dan ze deze zomer (en vorige zomer) met beperkte middelen hebben gedaan. Ook niet met 10 miljoen meer in kas.
pi_194522868
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben toch wel benieuwd wat nu de grootste verspilde talenten zijn geweest de laatste 5 jaar. Jari Schuurman? Dat soort jongens hadden het toch überhaupt niet gered lijkt me.
Zirkzee en Chong bijvoorbeeld en de ontwikkeling van andere spelers.
pi_194522953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:34 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Zirkzee en Chong bijvoorbeeld en de ontwikkeling van andere spelers.
Zirkzee misschien wel, Chong is volgens mij een van de meest overschatte talenten van de laatste 10 jaar. Doet het wellicht nog eens leuk bij een Jupiler League-club.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')