Tournedos Roquefort.quote:
Voor ijs heb ik altijd fut.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:10 schreef pullup het volgende:
Ik ben kapotGeen fut meer om ijs te halen
Vind ik ook lekker op z'n tijd, zeker met warm weer. Alleen kan ik dan beter op een plaskruis gaan zitten dan op een barkruk.quote:
Westvleteren 12quote:
Dat is helemaal goedquote:
Er gaat hier ook wel wat komen, denk ik. Maar het zal minimaal zijn. Dan wordt het buiten altijd gelijk zo broeierig en klam, met al dat vocht in de lucht. Da's nou echt van de regen in de drup.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:53 schreef D. het volgende:
Ik hoorde onweer...
De lucht werd donker...
Er vielen een paar druppels...
En toen...
Zette de regen door en nu hebben we een recordhoogte in de straat
Jullie hadden iets te vierenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:55 schreef D. het volgende:
Ik kreeg net op straat een biertje
We stonden met de hele buurt te pootjebaden
Regen doet wonderen, het ging ineens 10 graden omlaagquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:00 schreef pullup het volgende:
Dat scheelt nogal met die brabo's
[ afbeelding ]
Nog niet te harden hier zo
Die Wv12 is trouwens een geweldig alternatief voor wijn bij wild.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is helemaal goed![]()
Ik heb ordinaire pils vandaag
Ja dat is echt topbierquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die Wv12 is trouwens een geweldig alternatief voor wijn bij wild.
Meestal is het andersomquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:00 schreef pullup het volgende:
Dat scheelt nogal met die brabo's
[ afbeelding ]
Nog niet te harden hier zo
Overigens is zijn stiefbroertje St. Bernardus Abt 12 niet veel minder in kwaliteit hoor. En een stukje goedkoper.quote:
Morgen eens het Deliriumcafe hierquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Overigens is zijn stiefbroertje St. Bernardus Abt 12 niet veel minder in kwaliteit hoor. En een stukje goedkoper.
Moet je daarna eens een St Bernardus 12 proberen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen eens het Deliriumcafe hier
bezoeken volgens mij hebben ze het daar wel
Okquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet je daarna eens een St Bernardus 12 proberen.
Als je goed hebt gegeten kan je er wel een paar hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:12 schreef pullup het volgende:
[..]
OkEn dan lekker naar huis waggelen
Ik besloot vorig jaar na die 40 graden er ook maar een aan te schaffen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Wil ik eindelijk een airco, zijn de besten uitverkocht......raar
Zolang het niet in je huis staat is het niet zo erg ...quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
De rioleringen kunnen het niet aan, dus er staat zo'n 20cm water op straat
Daarom lach ik ook (nog)quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang het niet in je huis staat is het niet zo erg ...
Geloof dat wij er ook aan moeten gelovenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Je hebt het nog niet gedaan .... Ik zit er ook aan te denken, maar welke en die slangen zijn zo grootquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik besloot vorig jaar na die 40 graden er ook maar een aan te schaffen.
Volgend jaar misschien
Je moet nog steeds een keuze maken?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik besloot vorig jaar na die 40 graden er ook maar een aan te schaffen.
Volgend jaar misschien
Volgend jaar pas weer nodigquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet gedaan .... Ik zit er ook aan te denken, maar welke en die slangen zijn zo groot
Ik hoor steeds iets over een tweede golfquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgend jaar pas weer nodig
Tenminste daar ga ik maar van uit
Te weinig dagen dat ik hem echt nodig vind uiteindelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet nog steeds een keuze maken?
Ik vind het u ook te gortig worden binnen, 28 graden en er komen nog meer van deze "horrorzomers" aan.
Je moet nu alvast strooizout voor de winter bestellen, dan grijp je straks niet mis.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Wij hebben een andere nodig dan jij omdat wij in een appartement wonen en dan kan je niet zo makkelijk de buitenunit kwijt, dus hier wordt het een mobiele airco. Waar je op moet letten is het aantal m2 of m3 , de decibels en de energieklasse.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat wij er ook aan moeten geloven
Wat zijn de beste?
We hebben de laatste jaren ook al wat "horrornajaren" gehad.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgend jaar pas weer nodig
Tenminste daar ga ik maar van uit
Een mobiele?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben een andere nodig dan jij omdat wij in een appartement wonen en dan kan je niet zo makkelijk de buitenunit kwijt, dus hier wordt het een mobiele airco. Waar je op moet letten is het aantal m2 of m3 , de decibels en de energieklasse.
Jij bent nog meer bikkel dan ikquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Te weinig dagen dat ik hem echt nodig vind uiteindelijk.
Deze periode nu pas echt de laatste paar uur
Rond de 30 is primaquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben de laatste jaren ook al wat "horrornajaren" gehad.
Dat regelt de gemeente maar mooi.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je moet nu alvast strooizout voor de winter bestellen, dan grijp je straks niet mis.
Een mobiele is zonder buitenunit maar met slang, er wordt dan een plank gemaakt die tussen de deuren van de schuifpui geplaatst kan worden en de afvoerslang kan op de plank naar buiten aangesloten worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Een mobiele?
Dan haal je na de warme dagen de buitenunit weg?
Ah, zelfde als de luchtkoeler die ik nog heb staan maar niet gebruikquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een mobiele is zonder buitenunit maar met slang, er wordt dan een plank gemaakt die tussen de deuren van de schuifpui geplaatst kan worden en de afvoerslang kan op de plank naar buiten aangesloten worden.
Wij waren ooit eens met vrienden te gast bij een typisch Noord-Hollands dorpsfeest, toen we ook ineens getrakteerd werden op een stortbui, die zo hevig was dat op zeker moment de putdeksels werden gelanceerd.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang het niet in je huis staat is het niet zo erg ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |