Geen fritura del cielo in Spanje?quote:
lucht frituren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Geen fritura del cielo in Spanje?
Gewoon alles rapporteren. Dan kan je lachen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:42 schreef Dutchguy het volgende:
Dat gaat toch totaal niet werken? Ik verwacht een lawine aan zwarte piet plaatjes. Ze kunnen hun borst nat maken.
Ze weten in de US niet in wat voor wespennest ze gelopen zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gewoon alles rapporteren. Dan kan je lachen.
Lijkt mij sterk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
vroeg of laat gaat fok het ook verbieden
ik schrijf het alvast op
wat dan
Dat zou wel heel aantrekkelijk zijn, ik hoop het.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:04 schreef Nikonlover het volgende:
Omg![]()
Alle Henk en Ingrids en Anita's met kort pittig kapsel gaan nu van Facebook af hoop ik?
Mijn Spaans is matig, maar ik bedoel Airfryer.quote:
Luchtfrituur dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Mijn Spaans is matig, maar ik bedoel Airfryer.
Omdat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:51 schreef RickoKun het volgende:
Instagram, facebook, twitter is toch wel het echte kanker van de samenleving. Zulke sites zouden gecancelled moeten worden.
Dit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:51 schreef RickoKun het volgende:
Instagram, facebook, twitter is toch wel het echte kanker van de samenleving. Zulke sites zouden gecancelled moeten worden.
Who gives a fuck? Net zoals zwarte piet alsnog niet. Stelletje jankers. Dat ze allemaal toevallen mogen krijgen.quote:
fritas caserasquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Mijn Spaans is matig, maar ik bedoel Airfryer.
Welk soort? Kapitalistische bedrijven die tot dit soort beslissingen komen omdat de investeerders anders weglopen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit.
Ik zou een totaalverbod op dat soort 'social' media toejuichen.
Internet zou in eerste instantie moeten zorgen voor een betere samenkomst van kennis en wetenschappelijke zaken om te delen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |