abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:22:50 #76
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194506442
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Begin maart voor de lockdownmaatregelen bedoel je nu, of... ?
In die periode van half maart tot half april met name, toen we officieel pieken hadden van 1200/1300 per dag.
pi_194506459
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

In die periode van half maart tot half april met name, toen we officieel pieken hadden van 1200/1300 per dag.
En dat te bedenken dat we niet eens 1/5e aan het testen waren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194506468
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:20 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Dus hier moeten we ook maar zeggen; ach joh, ga maar door met die evenementen. Iets dat voor een ander klein leed is, kan voor jou heel erg zijn.
Zeker en daarom ging de vergelijking mis en dat had in de reacties moeten staan ipv een wellus nietus en kijk eens hoe zielig ik ben reactie.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194506473
Nou, heb wel de supermarktoorlog meegemaakt.
Go hard or go home
pi_194506497
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:22 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Ik ken mn klasgenoten niet eens meer. Namen, gezichten, niks.
Komt omdat ik de oorlog niet heb meegemaakt, niks of niemand maakte indruk. :'(
Ik ken niemand meer van de bassischool. Laatst kwam ik nog iemand tegen die heel verbaasd was dat ik hem niet meer herkende, ook niet toen hij zijn naam zei. Hij zou bij mij in groep 6 gezeten hebben. Ik kan geen naam meer opnoemen van die klas. Dat is 30 jaar geleden.
Van de uni begin 00 kan ik nog enkele namen herinneren.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:26:34 #81
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194506502
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:24 schreef Noek het volgende:
Iedereen in de loopgraven voor een extra rol toiletpapier.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:27:11 #82
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194506512
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik ken niemand meer van de bassischool. Laatst kwam ik nog iemand tegen die heel verbaasd was dat ik hem niet meer herkende, ook niet toen hij zijn naam zei. Hij zou bij mij in groep 6 gezeten hebben. Ik kan geen naam meer opnoemen van die klas. Dat is 30 jaar geleden.
Kan me van mijn gala nog wel herinneren dat een boel van die meiden er niet verkeerd uitzagen in hun jurken :P
pi_194506518
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

En toen werd er nog amper getest ook :') . Maar zo'n situatie roep je uiteindelijk dan toch weer over jezelf af als je niet in lockdown gaat op enig moment?

Laat wel zien hoe snel het kan gaan bij te weinig maatregelen.
blablablabla
pi_194506526
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:24 schreef Noek het volgende:
Ik een buurtoorlog
pi_194506535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Iedereen in de loopgraven voor een extra rol toiletpapier.
Nee, die van 2003.
Toiletpapier had ik al sinds ze dood neervielen in Wuhan. Ben er net door.
Go hard or go home
pi_194506558
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Kan me van mijn gala nog wel herinneren dat een boel van die meiden er niet verkeerd uitzagen in hun jurken :P
Ik kan me geen 1 meisje meer herinneren, terwijl ik mijn eerste vriendin in die tijd heb gehad.
pi_194506597
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:20 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Dus hier moeten we ook maar zeggen; ach joh, ga maar door met die evenementen. Iets dat voor een ander klein leed is, kan voor jou heel erg zijn.
Je kan op z'n minst met empathie reageren ja, voor die mensen is het gewoon een flinke tegenvaller en dat mag best gezegd worden. Gelukkig bepalen bepaalde FOKkers niet voor iedereen waar ze over mogen klagen...je zou maar eens stil staan bij de situatie van een ander.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:33:38 #88
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_194506618
twitter

Droom ik? 😄

In het OMT-advies van 26 juni aan het kabinet stond ook een uitdrukkelijk voor indammen. Daar is toen alleen niks mee gedaan

Gezien de hele voorgeschiedenis ben ik er zelf nog niet gerust op. Eerst zien, dan geloven
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_194506624
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je kan op z'n minst met empathie reageren ja, voor die mensen is het gewoon een flinke tegenvaller en dat mag best gezegd worden. Gelukkig bepalen bepaalde FOKkers niet voor iedereen waar ze over mogen klagen...je zou maar eens stil staan bij de situatie van een ander.
Een reactie hoeft geen tegenreactie te zijn. Je kan ook omschrijven waarom er geen gepaste reactie mogelijk is.
pi_194506631
quote:

[..]

Het leed van de een is niet minder dan het leed van de ander ongeacht de situatie.
pi_194506635
quote:

[..]

Iedereen heeft ook een andere perceptie van wat "erg" is.

Sommige mensen breken al in paniek uit als hun mascaa 'morgens op is.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194506649
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik een buurtoorlog
Ik had vorige week nog een patat oorlog :')
pi_194506656
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:34 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Iedereen heeft ook een andere perceptie van wat "erg" is.

Sommige mensen breken al in paniek uit als hun mascaa 'morgens op is.
En dat maakt die paniek minder valide omdat er mensen dood gaan aan een virus?
pi_194506662
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Het leed van de een is niet minder dan het leed van de ander ongeacht de situatie.
Exactly.
pi_194506683
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:35 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

En dat maakt die paniek minder valide omdat er mensen dood gaan aan een virus?
Nou, wat mij betreft wel ja.

Ik denk dan " suck it up, buttercup."
pi_194506746
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:37 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou, wat mij betreft wel ja.

Ik denk dan " suck it up, buttercup."
Ok. Dan mag je dus nergens over klagen want het kan altijd erger? Als ik een dierbare verlies moet ik me maatbeker aanstellen omdat mijn buurman zijn ouders heeft verloren tijdens een auto-ongeluk? Het is nogal een grove tegenstelling maar ik vind niet dat jij of wie dan ook het recht hebt om te oordelen over andermans lijden.
pi_194506790
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:43 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ok. Dan mag je dus nergens over klagen want het kan altijd erger? Als ik een dierbare verlies moet ik me maatbeker aanstellen omdat mijn buurman zijn ouders heeft verloren tijdens een auto-ongeluk? Het is nogal een grove tegenstelling maar ik vind niet dat jij of wie dan ook het recht hebt om te oordelen over andermans lijden.
Toch gebeurt dit dagelijks. Beter kan het je geen drol intereseren dan het erg vinden.
pi_194506824
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:43 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Stel je voor ik ga naar het ziekenhuis want mijn buurman is uitbehandeld verklaard. De dag daarvoor.

Ik zeg "hoi buurman mijn mascara was vanmorgen op, erg he?"

(......)

Da fuck.
pi_194506849
Aantal patienten op de IC met 3.3% toegenomen... :{
pi_194506860
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:47 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Toch gebeurt dit dagelijks. Beter kan het je geen drol intereseren dan het erg vinden.
Dat is ook zo. Maar mijn mening is dat we best wat empathie op mogen brengen voor de jongeren. Daarmee hoeven we niet alles goed te keuren natuurlijk. Maar zeggen dat ze zich ff niet zo aan moeten stellen en maar even moeten wachten met feesten omdat het ergens anders altijd wel slechter is lijkt mij nogal ongepast. Het leven gaat door en voor een over-, overgroot deel van de jongeren is er zelfs met een besmetting helemaal niks aan de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')