Nee, serieus, ik heb echt geen flauw ideequote:
Mijn naam is Haa(g)squote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar héb je het in godsnaam over?
Er liggen blijkbaar 9 mensen op een Intercity en slechts 2 voor corona, en 7 om een andere reden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar héb je het in godsnaam over?
@trein2000quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er liggen blijkbaar 9 mensen op een Intercity en slechts 2 voor corona, en 7 om een andere reden.
Ik snap dat corona krijgen deprimerend is maar op een IC zitten is nogal wat. Dat overleef je nooit.
Ja, ja ja.quote:Beschrijving
Welkom op het nieuwe kanaal van Jan Roos. Ik ga hier reviews maken van de troep die Ahmed mij stuurt. Gewoon omdat ik het leuk vind.
Like en neem een abo!
Weer wat geleerd, bedankt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Je hebt het misschien wel eens voorbij zien of horen komen: drill rap. Drill rap is een aan hip hop verbonden muziekstroming die is overgekomen uit Chicago en via Engeland, Europa is binnen gewaaid.
Maar, het is niet zomaar een andere versie van rap. In drill rap staan verschillende groepen tegenover elkaar en dagen elkaar op gewelddadige manieren uit. De groepen kenmerken zich bijvoorbeeld door een postcodegebied, zoals bij 73 De Pijp, verwijzend naar de postcode van de Amsterdamse wijk:
In de verschillende wijken vinden zo af en toe steekpartijen plaats. Soms komen deze gebeurtenissen dan terug in de raps. Er worden ook scores bijgehouden. Rappers dagen elkaar vervolgens uit om de scores te evenaren. Het doet me een beetje denken aan het computerspellen Carmageddon of Grand Theft Auto, maar dan de muzikale variant ervan en met echte mensen.
Een ander voorbeeld van een drill rap zie je in deze video:
Bedankt, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Je hebt het misschien wel eens voorbij zien of horen komen: drill rap. Drill rap is een aan hip hop verbonden muziekstroming die is overgekomen uit Chicago en via Engeland, Europa is binnen gewaaid.
Maar, het is niet zomaar een andere versie van rap. In drill rap staan verschillende groepen tegenover elkaar en dagen elkaar op gewelddadige manieren uit. De groepen kenmerken zich bijvoorbeeld door een postcodegebied, zoals bij 73 De Pijp, verwijzend naar de postcode van de Amsterdamse wijk:
In de verschillende wijken vinden zo af en toe steekpartijen plaats. Soms komen deze gebeurtenissen dan terug in de raps. Er worden ook scores bijgehouden. Rappers dagen elkaar vervolgens uit om de scores te evenaren. Het doet me een beetje denken aan het computerspellen Carmageddon of Grand Theft Auto, maar dan de muzikale variant ervan en met echte mensen.
sinds de hamburger is er alleen maar shit uit de VS hierheen gekomenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Toch ook wel blij met appleGODEN.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
sinds de hamburger is er alleen maar shit uit de VS hierheen gekomen
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:40 schreef GGMM het volgende:
Helemaal opheffen de VS, daar wonen voor 99% debielen.
Dan wordt het percentage nog hogerquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zou graag verhuizen naar de VS.
Oke Elan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:scarface88
groot land, wat specifieker qua gebied stad?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zou graag verhuizen naar de VS.
Prachtig land om te bezoeken maar hel om er te wonen. Je zou het maar met hun onderwijs, politiek en zorg moeten doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:40 schreef GGMM het volgende:
Helemaal opheffen de VS, daar wonen voor 99% debielen.
Deze gast was toch ook totaal gestoord.quote:
Of je reageert onder zijn video's. Kan ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:41 schreef GGMM het volgende:
De eigenaar van dit account heeft beperkt wie zijn of haar Tweets kan bekijken. Meer informatie
Kut Jan Roos
Oostkust. New Jersey.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
groot land, wat specifieker qua gebied stad?
Goed voorbeeld om aan te geven dat Steve Jobs dan gestoord isquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze gast was toch ook totaal gestoord.
Stonden mensen toen niet met een ipad met een brandend kaarsje voor de ipad-winkel toen die gast doodging?
Wat ben je dan waanzinnig droevig
Geniale manquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stonden mensen toen niet met een ipad met een brandend kaarsje voor de ipad-winkel toen die gast doodging?
Geniale vent toch, kon ik maar zo veel mensen manipuleren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld, ik kwam daar opeens op toen ik hem gestoord noemde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed voorbeeld om aan te geven dat Steve Jobs dan gestoord is
Dit is een geniale man.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is een geniale man.
[ afbeelding ]
Jij hebt een erg vreemde manier van redeneren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld, ik kwam daar opeens op toen ik hem gestoord noemde.
ZO WAS HET NIET BEDOELD ZEG IK TOCHquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt een erg vreemde manier van redeneren.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is een geniale man.
[ afbeelding ]
Die zit volgend jaar rond deze tijd in een cel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is een geniale man.
[ afbeelding ]
jank niet zo, wijfquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:47 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt nauwelijks eten met dit weer, ellende.
Like gegevenquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die zit volgend jaar rond deze tijd in een cel.
wow bozigquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
ga lekker naar de action als je dat wil weten wijf
Beetje uitgekauwde grap inmiddels al.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde even wat gaan drinken op het strand, maar ben zojuist halverwege omgekeerd. Pistool vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |