Ik reed langs een brug waar kinderen van afsprongen. Op de terugweg stond handhaving hen boetes uit te schrijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En terecht. Op de weg krijg je ook een boete als je ongelukken maakt met een auto!
Ik zag vandaag een oranje kat. Die zie ik wel vaker hier in de buurt rondlopen.quote:
Nu is het moment om dat wol af te scheren en er kleding van te maken voor de winter. Tegen de tijd dat het winter is dan is hun vacht weer aangegroeid.quote:
Hoezo..ze is niet dik...quote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Ergens wel hé. Ze zou goed knorren als je raakt![]()
![]()
![]()
Katten hebben een goed geheugenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een oranje kat. Die zie ik wel vaker hier in de buurt rondlopen.
Ik vind het toch een opmerkelijk verschijnsel dat een huisdier soms naar buiten kan en onthoudt waar hij/zij woont en terugkomt.
Haar gezichtje is wel biggerig. En daar beneden is het soms dik, hangt er vanaf of ze net heeft gegeten of niet denk ikquote:
Ja, en laatst zag ik filmpjes op YouTube over honden die 6 maanden of langer weg van huis waren en dan opeens met hun baasje in contact komen. Een paar keer ruiken en dan helemaal los gaan van blijdschap.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Katten hebben een goed geheugen
Mooi is datquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, en laatst zag ik filmpjes op YouTube over honden die 6 maanden of langer weg van huis waren en dan opeens met hun baasje in contact komen. Een paar keer ruiken en dan helemaal los gaan van blijdschap.
Ja govvedomme lieve honten jonguhquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, en laatst zag ik filmpjes op YouTube over honden die 6 maanden of langer weg van huis waren en dan opeens met hun baasje in contact komen. Een paar keer ruiken en dan helemaal los gaan van blijdschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |