Oehquote:Op donderdag 3 september 2020 19:04 schreef MissMSX het volgende:
Oh ja, ik heb ook nog drie baby-musa's
Cute! Hier groeien ze eigenlijk alleen uit de stengels van de moederplant, dus deze is wel bijzonderquote:Op donderdag 3 september 2020 19:09 schreef BlackLining het volgende:
Ik zag net dat ik een baby Nepenthes heb
[ link | afbeelding ]
Schattigquote:Op donderdag 3 september 2020 19:09 schreef BlackLining het volgende:
Ik zag net dat ik een baby Nepenthes heb
[ link | afbeelding ]
Ja ik wist ook niet dat dit kon. Veel andere vleeseters doen di wel, maar die hebben over het algemeen rhizomen en dat deelt wat makkelijker. Nepenthes hebben dat niet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:59 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Cute! Hier groeien ze eigenlijk alleen uit de stengels van de moederplant, dus deze is wel bijzonder
Die houdt idd niet zo van op het zuiden, indirect licht wel, dus een aantal meters uit het raam plaatsen. Meestal wordt t op t zuiden ook veel te heet waardoor idd de bladeren kunnen verbranden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:20 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb sinds deze week eindelijk 2 vensterbanken waar planten op kunnen. Het is wel een vensterbank vol op het zuiden en dus erg licht. Orchideeen vinden dit niet altijd leuk, de bladeren verbranden. Nu lees ik dat de monstrera vol in het licht ook niet zo leuk vindt. Klopt dit?
Hij begon net leuk in het blad te komen.
Hmmmm eind van het jaar... begi volgend jaar...quote:Op woensdag 2 september 2020 20:31 schreef MissMSX het volgende:
Iemand in omgeving Den Haag nog interesse in plantjes/stekjes ruilen/delen?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmmmm eind van het jaar... begi volgend jaar...
Hou ik me vast aanbevolen... en dan mag ik vast ook wel weer eens naar kantoor in den haag.
ik moest vandaag aan deze post denken. Ik was bij de Intratuin Amersfoort. De potjes hebben wel dezelfde stijl maar zijn niet hetzelfde.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:56 schreef _Hestia_ het volgende:
Weten jullie nog dat ik vorig jaar zoveel geluk had dat ik het allerlaatste potje bij de Flying Tiger had gescoord?
[ afbeelding ]
Gisteravond stootte ik hem net voor ik naar bed wilde per ongeluk om![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ah dus hier komen alle leuke potjes van de leerlingen uit mijn klas vandaan....quote:Op maandag 7 september 2020 15:40 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ik moest vandaag aan deze post denken. Ik was bij de Intratuin Amersfoort. De potjes hebben wel dezelfde stijl maar zijn niet hetzelfde.
[ afbeelding ]
Ligt eraan. In de winter is de zon veel minder heftig dus kan het vaak makkelijk. En wennen doet een hoop. Heb de hele zomer een Monstera in de tuin gehad, halve dag volle felle zon. Staat er prachtig bij.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:20 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb sinds deze week eindelijk 2 vensterbanken waar planten op kunnen. Het is wel een vensterbank vol op het zuiden en dus erg licht. Orchideeen vinden dit niet altijd leuk, de bladeren verbranden. Nu lees ik dat de monstrera vol in het licht ook niet zo leuk vindt. Klopt dit?
Hij begon net leuk in het blad te komen.
Nu wil ik naar de intratuin.quote:
Grotere pot.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:05 schreef YourCaptor het volgende:
Als een plantje bruut wortel schiet, door de kweek-pot heen, moet hij dan al een grotere pot of niet per se?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |