Op zich zijn ze niet heel veel anders dan 20 jaar geleden, alleen kunnen ze de komende 15 jaar geen huis kopen denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:03 schreef michiel_merk het volgende:
Verloren generatie, de jongeren van nu
neuh linkshandig zijn is niet zó bijzonder.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:04 schreef Martinello het volgende:
Hij draagt zijn horloge rechts, opvallend.
Ik ben linkshandig en draag mijn horloge gewoon links.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:06 schreef wuuht het volgende:
[..]
neuh linkshandig zijn is niet zó bijzonder.
dat "hoort" niet. Ik vind het ook het handigst om mn horloge niet aan mijn dominante hand te hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig en draag mijn horloge gewoon links.
Interesseert me geen reet, al die ongeschreven regels.quote:
Als je ambidexter bent is daar niks mis mee.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig en draag mijn horloge gewoon links.
Maar wel Phase 3 overgeslagen in het testtrajectquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:09 schreef Gehrman het volgende:
RuslandGoden rollen al over paar maanden een vaccin uit.
Putin heeft zelf wat lopen knutselen en roept nu dat er een oplossing is.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:09 schreef Gehrman het volgende:
RuslandGoden rollen al over paar maanden een vaccin uit.
Ach, schadelijker dan zelf gestookte drank zal het toch niet zijn?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar wel Phase 3 overgeslagen in het testtraject
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |