Overdrijven is ook wel een kunst, maar dit jaar is het wel erger dan voorheen. Zit me zelf meer te irriteren aan die shisha lounges die op het strand worden opgebouwd en vervolgens niet opgeruimd...quote:
Bepaalde figuren kunnen gewoon niet met teveel vrijheid omgaan lijkt het. Begrijp het regime uit de landen van herkomst inmiddels beter. Ze moeten streng zijn, anders wordt het chaos in zo'n land. Erg eigenlijk, die teloorgang.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik kom eigenlijk al jaren niet meer op drukke plekken op het strand, ook omdat ik een keer iemand op diefstal betrapte (mn eigen spullen nog wel) en dit bijna met de dood moest bekopen.
De vraag is wat kan je eraan doen in een democratie? Hoe pakken ze dit in andere landen aan. Straffen is 1 ding, maar voorkomen dat deze cultuur (van wraak en neersteken) opduikt is belangrijker.
quote:Hiphopplatform NPO haalt drillrapvideo’s offline na dodelijke steekpartij Scheveningen
101Barz, het hiphopplatform van de NPO en omroep BNNVara, heeft twee zogenoemde drillrapvideo’s offline gehaald. Het gaat om filmpjes van de rapformaties Qlas & Blacka en 73 De Pijp. De groepen worden gelinkt aan de steekpartij in Scheveningen, waarbij maandagavond de 19-jarige Rotterdammer ‘Chuchu’ om het leven kwam.
https://www.ad.nl/show/hi(...)heveningen~a0dcaea8/
Ik weet niet wat erger is, die clips of de 'muziek'.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:16 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Wat een oogbagger is dat zeg, die clips.
Mede mogelijk gemaakt en betaald van jouw belastinggeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:16 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Wat een oogbagger is dat zeg, die clips.
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:21 schreef Peekatyou het volgende:
[..]
Inperking van imagoschade zeker
Als het nou nog mooie muziek was met een kunstzinnige videoclip, maar het is niet om aan te horen en te zien. The horror!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt en betaald van jouw belastinggeld.
[..]
Ongetwijfeld
Bijna met de dood moest bekopen? 😮quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik kom eigenlijk al jaren niet meer op drukke plekken op het strand, ook omdat ik een keer iemand op diefstal betrapte (mn eigen spullen nog wel) en dit bijna met de dood moest bekopen.
De vraag is wat kan je eraan doen in een democratie? Hoe pakken ze dit in andere landen aan. Straffen is 1 ding, maar voorkomen dat deze cultuur (van wraak en neersteken) opduikt is belangrijker.
Stond alleen met een zwembroek terwijl ze met een zwaar motor ketting slot op me in wouden gaan slaan. Godzijdank waren er wel omstanders die precies toen ingrepen. Ik wil niet weten wat er was gebeurd als zo'n zwaaiende ketting je schouder of nek raakt. Goed misschien niet dood, maar trip naar de IC.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:45 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Bijna met de dood moest bekopen? 😮
quote:Drillrapper Blacka over dodelijk steekincident: 'Het spijt mij echt'
Blacka, die betrokken is bij de ruzie die leidde tot het dodelijke steekincident in Scheveningen, heeft voor het eerst een reactie gegeven op de vete. De Rotterdamse rapper betuigt op Instagram zijn spijt en zegt ook niet te weten waarom de ruzie tussen de twee rivaliserende drillrapgroepen is begonnen.
"Deze hele drillbeef slaat aan het eind van de dag nergens op", schrijft Blacka, die door het steekincident zijn medegroepslid ChuChu verloor.
"Aan het eind van de dag weet ik oprecht niet waarom deze ruzie precies is begonnen en hoe ik zo dom ben geweest om me in deze drillbeef te mengen met jongens die niks te verliezen hebben."
De rapper zegt "meerdere malen geprobeerd te hebben de ruzie te negeren". "Dit is mij uiteindelijk niet gelukt. Er werden ernstige bedreigingen naar mijn familie geuit waardoor ik mijzelf verloor."
De rapper betuigt dan ook zijn spijt. "Spijt komt inderdaad achteraf, maar het spijt mij echt. Ik heb niet het goede voorbeeld gegeven, maar dat ga ik vanaf nu wel doen, dat beloof ik."
Steekpartij mogelijk gevolg van wraakactie
Een negentienjarige Rotterdammer overleed maandagavond bij de steekpartij op de opgang van De Pier. De steekpartij is een mogelijk gevolg van een ruzie tussen twee rivaliserende drillrapgroepen uit Amsterdam en Rotterdam.
De politie kon dit woensdag echter nog niet bevestigen. Het is volgens de woordvoerder nog te vroeg in het onderzoek om daar iets over te zeggen.
Een groot rechercheteam van de politie Den Haag is momenteel bezig met de zaak. De Haagse politie monitort signalen van mogelijke wraakacties naar aanleiding van het steekincident. In het onderzoek wordt nauw samengewerkt met de politie-eenheden van Amsterdam en Rotterdam.
Voor wat exact?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:06 schreef Bocaj het volgende:
Aan spijt hebben we niets!
Ga maar lekker een flink aantal jaren zitten klootzak!
aanzetten tot geweld kuch kuchquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |