abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 23 augustus 2020 @ 16:58:47 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194690810

quote:
Bij een steekpartij aan het begin van De Pier in Scheveningen is vanavond een gewonde gevallen. Dat meldt de politie, die twee mensen aanhield.

Christy Dollen 10-08-20, 19:07
9
De steekpartij gebeurde rond 18.30 uur ter hoogte van een wafelkraam. Onder meer een traumahelikopter landde op het strand om eerste hulp te verlenen. De ingang werd afgezet. Bezoekers van De Pier zijn volgens calamiteitensite Regio15 via een andere uitgang naar buiten begeleid.
https://www.ad.nl/den-haa(...)cXTCFrPFkQDBo3tMtXFo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194690852
quote:
Blacka aangehouden in onderzoek naar steekpartij Scheveningen

De 17-jarige Rotterdammer, die door de politie is ingerekend in het onderzoek naar de fatale steekpartij in Scheveningen op maandag 10 augustus, is Blacka - voorman van drillrapformatie #24 uit IJsselmonde. Dat schrijven zijn vrienden op sociale media: ‘Free Blacka!’



Op sociale media, zoals Instagram en Snapchat, regent het steunbetuigingen aan het adres van de populaire drillrapper uit Rotterdam-IJsselmonde. Ze worden geplaatst door vrienden en collega rappers uit de wijk, waaronder Qlas. Met hem bracht Blacka in maart nog het succesvolle album ‘Project 24’ uit, dat de eerste plek in de Album Top 100 haalde.

Op het Prinsenplein waren afgelopen vrijdag wat rappers en aanhang van #24 bijeengekomen. In snackbar Verhage bespraken ze de actualiteiten. Voor een bevestiging van Blacka’s aanhouding wijzen ze naar hun manager Joel Jordan alias Vic9. Die reageerde cryptisch: ,,Op het Prinsenplein ga je hem in ieder geval niet tegenkomen.”

Spijt
Van die oproep heeft Blacka spijt, schreef hij vorige week in een open brief op Instagram. ,,Hoe heb ik zo dom kunnen zijn om me in een ruzie te mengen met jongens die niets te verliezen hebben?” De Rotterdamse drillrapper bleek in zijn statement schuldbewust: ,,Meerdere malen heb ik deze ruzie geprobeerd te negeren, maar dat is mij uiteindelijk niet gelukt.”

Of Blacka’s oproep om de confrontatie aan te gaan de aanleiding is van de aanhouding van de verdachte, wil een woordvoerder van het Openbaar Ministerie niet bevestigen. Ook over de identiteit van de ‘17-jarige Rotterdammer’ worden geen mededelingen gedaan, anders dan dat hij is aangehouden op verdenking van opruiing en openlijk geweld. Dinsdag wordt hij voorgeleid.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ree-blacka~a803090c/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194694737
:')
Ik zwaai naar dieren.
pi_195888212
twitter
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:52:27 #6
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195888346
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Lekker bijtijds weer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_201741393
‘Morgen ben ik skiffa en me loca gaat aan.’

Eis: 13 jaar cel voor dodelijke “beef” op Scheveningse Pier
Tegen Roan W. (21) uit Zaanstad en Darrel L. (21) uit Amsterdam heeft de officier van justitie in Rotterdam 13 jaar cel geëist voor hun betrokkenheid bij de steekpartij waarbij in de zomer van 2020 Cennethson “Chuchu” Janga (19) overleed. Die steekpartij vloeide voort uit een conflict tussen de rivaliserende drillrapgroepen #24 uit Rotterdam en 73 De Pijp uit Amsterdam. Die ruzie liep op de warme zomeravond volledig uit de hand.

Skiffa
Roan W., alias R.R. (“Roekeloze Roan”) van de Amsterdamse drillrapcrew EDG (Elke Dag Geld), en Darrel L., alias TFrazz van drillrapgroep 73 De Pijp worden door justitie verdacht van doodslag in vereniging. De groepen regelden een ontmoeting op Scheveningen, zo blijkt uit berichten op social media die de politie achteraf las. De leider van de Rotterdamse groep Blacka 24 schreef aan zijn Amsterdamse rivaal: ‘Kom ergens midden van Amsterdam en Rotterdam meeten dan gaan we die beef daar regelen.’ De Amsterdammer reageert: ‘Morgen ben ik skiffa en me loca gaat aan.’ Op Scheveningen is hij te vinden en zijn locatiebepaling gaat aan. De volgende dag gaan de groepen op weg en delen nog foto’s die tonen dat ze onderweg zijn.

Vuurwapen
Vrijwel direct na de ontmoeting escaleert het conflict verder. Een Rotterdammer grijpt de Amsterdamse leider vast en tegelijkertijd in zijn tasje. Mogelijk dat hij daar een vuurwapen heeft, maar dat gaat niet af. Daarna spat de Rotterdamse groep uit elkaar en rent weg. Het latere slachtoffer Chuchu rent tussen de twee verdachte Amsterdammer door. Op camerabeelden is te zien hoe zij bewegingen in zijn richting maken. Hij weet nog een trap af te komen maar stort onderaan dodelijk gewond neer met steekwonden in zijn hart en buik. Hij zal later die avond overlijden.

Vuilnisbak
Op aanwijzingen van getuigen worden de twee verdachten ter plekke aangehouden. Op camerabeelden is te zien hoe zij kort daarvoor iets in een vuilnisbak gooiden. Die wordt doorzocht waarbij een vuilniszak met drie messen wordt gevonden. Bloed van het slachtoffer op twee van de messen toont aan dat het hier gaat om de messen waarmee is gestoken. Op een van de messen zit dna van een van de verdachte.

De twee verdachten ontkennen. Zij verklaren dat ze alleen naar de pier waren gekomen om te ‘chillen’. Maar de officier van justitie gelooft daar niets van:

Er was een ruzie tussen de leiders van de drillrapgroepen en beide verdachten wisten dat. De een kwam naar Den Haag met vier grote messen. De ander met een klein mes en handschoenen. Op het moment dat de Rotterdammers de pier oplopen, trekt hij die handschoen aan. De ander pakt dan een van zijn messen.

Volgens de officier hebben de verdachten zich schuldig gemaakt aan doodslag. Overigens is de verdachte rapper TY of Tyloose Tyrece Balbin (21) voortvluchtig. Hij behoorde tot de groep van 73 De Pijp. Hij is op camerabeelden te zien met een vuurwapen. Hij zou hebben geprobeerd Blacka neer te schieten.

Roan W. werd deze zomer vrijgesproken van betrokkenheid bij een steekpartij in Oostzaan.
https://www.crimesite.nl/(...)p-scheveningse-pier/
  woensdag 13 oktober 2021 @ 14:29:47 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201741493
Die namen ook alleen al :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201742043
quote:
Chaotisch

Hoewel er een getuige was die een mes in de hand van Roan W. had gezien, is dit volgens de rechtbank onvoldoende om te concluderen dat W. ook degene was die het slachtoffer heeft gestoken. Uit alle verklaringen blijkt dat het om een chaotische situatie ging waarbij meerdere mensen waren betrokken. Bovendien kan niet worden uitgesloten dat op het moment meerdere personen een mes bij zich hadden.

Roan W. is donderdag vrijgesproken voor betrokkenheid bij de steekpartij in Oostzaan. Wel legt de rechtbank hem een geldboete op van 225 euro omdat hij tijdens zijn arrestatie drie dagen later in Amsterdam een machete bij zich had.

Nick Bood

In 2017 zat W. twee weken vast in verband met een dodelijke steekpartij waarbij in Zaandam de 16-jarige Nick Bood om het leven kwam. Wat W.’s rol was bij die steekpartij is nooit helemaal duidelijk geworden, maar hij was wel op de plaats delict.

Bron: https://www.crimesite.nl/drillrapper-roan-w-vrijgesproken-na-eis-4-jaar-voor-steekpartij-oostzaan/
Lekker mannetje }:|
afspraak tandarts verzetten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')