abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 13 augustus 2020 @ 02:24:06 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194530528
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 02:02 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Oplossing? Wat denk jij? Of wie dan ook? Dit gaat hem niet worden.
Ik heb echt geen idee. En ik weet helaas wel waar het over gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 augustus 2020 @ 02:30:16 #202
3542 Gia
User under construction
pi_194530535
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:48 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wodan af!!
  donderdag 13 augustus 2020 @ 02:33:43 #203
3542 Gia
User under construction
pi_194530538
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 00:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan kaapt een groep waar jij helemaal niet achter staat jouw dood door er een demonstratie van te maken.
Ik zou het prima vinden om een belangrijke politiek statement te maken.
pi_194530561
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 01:25 schreef Leandra het volgende:

Dus demonstreren prima; maar niet vanwege deze moord.
Het gaat dan ook niet alleen om deze moord. Ooit gehoord van druppel en emmer? In deze tijd lijkt onzinnig geweld toe te nemen. Lijkt me best wel een rechtvaardiging voor een demonstratie.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194530896
quote:
4s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 01:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wie zegt dat?

En so what?

Ze doen maar.
[..]

Ja, of je het nu leuk en/of terecht vind of niet, Bas is symbool komen te staan voor iets groters.

Plots excessief en dodelijk geweld. Het hoort niet hier.

Dat is dan een samenloop van omstandigheden die niet door iedereen als gewenst ervaren kan worden, zo'n demo. Maar het zij zo.
Echt, hou toch op.

Bas is geen symbool, Bas wordt gekaapt door respectloze, kinderachtige volwassenen.

Ik kan wel janken, de familie wil rust!!! Zij willen niets met dit hele politieke gedoe te maken hebben. Ze willen niet dagelijks door de media gebeld worden en al helemaal niet door organisatoren van demonstraties waar zij niet achter staan en ze willen niet dat Bas zijn naam continu maar verbonden wordt met BLM etc. Ze willen niet dat zijn naam gebruikt wordt voor de emoties van een ander.

Waar is potdorie het respect gebleven van mensen :'( :'( :'(

In plaats van deze mensen rust te geven en een keer niet door te drammen voor de eigen belangen blijven mensen maar doorgaan en wordt er gewoon gezegd "niet iedereen ziet een demo als gewenst, het zij zo".

:( :( "Het zij zo".
Het zijn zijn ouders, familie en vrienden!!! Waar haal je het lef vandaan om je eigen belang zoveel groter te maken dan het belang van deze familie.
pi_194530964
Nogmaals dan maar: waar staat dat de familie tegen deze demonstratie is?
pi_194531440
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nogmaals dan maar: waar staat dat de familie tegen deze demonstratie is?
Waarom ben je in de veronderstelling dat deze familie een persbericht moet publiceren zodat, voor hen onbekende users als Scrummie2.1., niet blijven doordrammen over wel/geen steun voor deze demonstratie?

Als jij deze informatie niet uit 1e of 2e hand hebt, niet via de eigen Social media van de nabestaanden, verder ook geen link hebt met de nabestaanden alsook geen link met de organisator van de stille tocht, moet je misschien bij jezelf denken dat jij voor deze nabestaanden te onbelangrijk bent om het jou te melden.

En heel misschien kun jij dan het respect opbrengen om er gewoon over op te houden.
pi_194531500
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:00 schreef FYazz het volgende:

[..]

Waarom ben je in de veronderstelling dat deze familie een persbericht moet publiceren zodat, voor hen onbekende users als Scrummie2.1., niet blijven doordrammen over wel/geen steun voor deze demonstratie?

Als jij deze informatie niet uit 1e of 2e hand hebt, niet via de eigen Social media van de nabestaanden, verder ook geen link hebt met de nabestaanden alsook geen link met de organisator van de stille tocht, moet je misschien bij jezelf denken dat jij voor deze nabestaanden te onbelangrijk bent om het jou te melden.

En heel misschien kun jij dan het respect opbrengen om er gewoon over op te houden.
:')

Je hebt dus geen idee maar het is wel een schande. Oké dan.
pi_194531526
Wat je er in elk geval wel van weet, is dat familie contactgegevens heeft van de organisatie van de demonstratie. Zegt dat niet genoeg?
  donderdag 13 augustus 2020 @ 08:31:52 #210
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194531793
Hoe kut dit soort gevallen ook zijn, blijf ik het verbijsterend vinden hoe angstig mensen worden vanwege dit soort incidenten. JA het zijn incidenten!

Het aantal moorden/doodslag in Nederland is gedaald van ruim 250 in 2001 naar 119 in 2018. Das meer dan een halvering! Het aantal moorden/doodslag per 100.000 inwoners is 0.59, lager dan bijvoorbeeld Nieuw Zeeland met 0,7 en lager dan de hier zo aanbeden roomblanke landen Polen (0,73), Hongarije(2,5!) en Finland (1,63). En laten we het dan maar niet over de VS hebben (4,96!!!).

Kortom, donder alsjeblieft op met je gezeik over stille tochten en je "dit mag nooit meer gebeuren" en je "de politie moet meer bevoegdheden krijgen" en andere angstige shit. Pleurt op naar een van die paradijzen waar het zogenaamd beter is en ga daar angstig in je huisje zitten. Donder op uit mijn perfect georganiseerde land wanneer je niet de intelligentie hebt om te begrijpen dat we het hier echt perfect voor elkaar hebben! En lazer helemaal op met je gezeik dat BLM ook maar iets te maken heeft met een crimineeltje die een roomblank jongetje afknalt!
pi_194531809
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:31 schreef mcmlxiv het volgende:
Hoe kut dit soort gevallen ook zijn, blijf ik het verbijsterend vinden hoe angstig mensen worden vanwege dit soort incidenten. JA het zijn incidenten!

Het aantal moorden/doodslag in Nederland is gedaald van ruim 250 in 2001 naar 119 in 2018. Das meer dan een halvering! Het aantal moorden/doodslag per 100.000 inwoners is 0.59, lager dan bijvoorbeeld Nieuw Zeeland met 0,7 en lager dan de hier zo aanbeden roomblanke landen Polen (0,73), Hongarije(2,5!) en Finland (1,63). En laten we het dan maar niet over de VS hebben (4,96!!!).

Kortom, donder alsjeblieft op met je gezeik over stille tochten en je "dit mag nooit meer gebeuren" en je "de politie moet meer bevoegdheden krijgen" en andere angstige shit. Pleurt op naar een van die paradijzen waar het zogenaamd beter is en ga daar angstig in je huisje zitten. Donder op uit mijn perfect georganiseerde land wanneer je niet de intelligentie hebt om te begrijpen dat we het hier echt perfect voor elkaar hebben!
Ah, het 'elders is het erger' argument. De meest simpele dooddoener was nog niet voorbij gekomen volgens mij.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 08:34:24 #212
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194531820
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ah, het 'elders is het erger' argument. De meest simpele dooddoener was nog niet voorbij gekomen volgens mij.
Niet naar feiten kijken is voor mij nogal dom. Ik kijk namelijk niet naar elders ik kijk naar hier. Jij kijkt niet naar feiten, die interesseren je niet
pi_194531823
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:34 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Jij kijkt niet naar feiten, die interesseren je niet
Oh oke. ^O^
  donderdag 13 augustus 2020 @ 08:52:16 #214
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194532016
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Oh oke. ^O^
aantal moorden gehalveerd is geen Nederlands feit? Daar hoor ik je namelijk niet over.
pi_194532041
Ook al zou de familie tegen zijn, die hebben niets te zeggen over een maatschappelijk gevoel wat er blijkbaar speelt bij bepaalde mensen. Het is enkel een druppel die in de emmer zit ofzo.

Dus dat ze lekker gaan demonstreren is hun goed recht, al vraag ik me nog steeds af waar tegen. Maar dat is een ander verhaal. Wat zijn nu de algemene standpunten voor deze demonstratie? Wat willen we veranderen doormiddel van deze demo etc.

Kwa dat betreft is het een demonstratie gedoemd om te falen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 08:58:38 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194532081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 02:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zou het prima vinden om een belangrijke politiek statement te maken.
Ja, dus als jouw dood gekaapt zou worden door een groep die open grenzen zou willen dan is dat ook prima?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 augustus 2020 @ 09:00:32 #217
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194532103
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook al zou de familie tegen zijn, die hebben niets te zeggen over een maatschappelijk gevoel wat er blijkbaar speelt bij bepaalde mensen. Het is enkel een druppel die in de emmer zit ofzo.

Dus dat ze lekker gaan demonstreren is hun goed recht, al vraag ik me nog steeds af waar tegen. Maar dat is een ander verhaal. Wat zijn nu de algemene standpunten voor deze demonstratie? Wat willen we veranderen doormiddel van deze demo etc.

Kwa dat betreft is het een demonstratie gedoemd om te falen.
Ik neem aan dat de demonstratie bedoeld is om het aantal moord/doodslagen terug te brengen naar het niveau van 2001. Het moment dat iedereen zich nog veilig voelde. Oh wacht....
  donderdag 13 augustus 2020 @ 09:06:38 #218
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194532180
pi_194532335
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:52 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

aantal moorden gehalveerd is geen Nederlands feit? Daar hoor ik je namelijk niet over.
Waarom moet ik het daarover hebben?
pi_194532893
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 02:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zou het prima vinden om een belangrijke politiek statement te maken.
Makkelijk praten voor jou maar ik denk, of ik weet eigenlijk wel zeker dat dit ook voor jou heel erg af zal hangen van WAT dit statement precies is en hoeveel clubjes tegelijkertijd ook nog allerlei andere standpunten proberen aan de man te brengen.
Krekker is de bom!
pi_194532908
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

:')

Je hebt dus geen idee maar het is wel een schande. Oké dan.
Euh, dat heb ik dus wel.
Ik zit namelijk wel in de lijn die op de hoogte wordt gesteld.

Dus nogmaals, dat jij niet op de hoogte bent gebracht en dat de familie geen officieel persbericht heeft gepubliceerd betekent niet dat deze mening er dan niet is. Jij bent hier alleen niet van op de hoogte gesteld.

[ Bericht 13% gewijzigd door FYazz op 13-08-2020 10:08:06 ]
pi_194533117
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:58 schreef FYazz het volgende:

[..]

Euh, dat heb ik dus wel.
Ik zit namelijk wel in de lijn die op de hoogte wordt gesteld.

Dus nogmaals, dat jij niet op de hoogte bent gebracht en dat de familie geen officieel persbericht heeft gepubliceerd betekent niet dat deze mening er dan niet is. Jij bent hier alleen niet van op de hoogte gesteld.
Ah, vanwaar heb jij die connecties dan wel? Waarom moet ik jou geloven?
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:12:20 #223
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194533135
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Waarom moet ik het daarover hebben?
Je moet niets, maar het is nogal vreemd dat je wel weet te melden dat het vergelijken met andere landen in jouw ogen niets toevoegt, maar dat je het feit dat er in dit land gewoon heel erg veel minder moorden/doodslagen gepleegd worden dan pakweg 20 jaar geleden gewoon negeert.

En dat heel veel minder is juist waar het over gaat. Wij leven in een uitermate veilig land met af en toe een extreem naar incident. Dat incident dan gebruiken om zowel BLM als allochtonen in zijn algemeenheid zwart te maken is nogal sneu en meestal ook gewoon nogal racistisch. Niet meer, niet minder. Dat incident gebruiken om te roepen dat we meer moeten fouilleren en de politie meer macht moeten geven is gewoon dom en volstrekt nutteloos. En ja vergelijkingen met andere landen zijn wel degelijk relevant wanneer de allochtonenkaart getrokken wordt. Andere landen met in verhouding minder allochtonen scoren niets beter wanneer het gaat over moord/doodslag.
pi_194533146
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:12 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Je moet niets, maar het is nogal vreemd dat je wel weet te melden dat het vergelijken met andere landen in jouw ogen niets toevoegt, maar dat je het feit dat er in dit land gewoon heel erg veel minder moorden/doodslagen gepleegd worden dan pakweg 20 jaar geleden gewoon negeert.

En dat heel veel minder is juist waar het over gaat. Wij leven in een uitermate veilig land met af en toe een extreem naar incident. Dat incident dan gebruiken om zowel BLM als allochtonen in zijn algemeenheid zwart te maken is nogal sneu en meestal ook gewoon nogal racistisch. Niet meer, niet minder. Dat incident gebruiken om te roepen dat we meer moeten fouilleren en de politie meer macht moeten geven is gewoon dom en volstrekt nutteloos. En ja vergelijkingen met andere landen zijn wel degelijk relevant wanneer de allochtonenkaart getrokken wordt. Andere landen met in verhouding minder allochtonen scoren niets beter wanneer het gaat over moord/doodslag.
Wie maakt BLM en allochtonen zwart?
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:18:00 #225
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194533200
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Wie maakt BLM en allochtonen zwart?
Ik zou zeggen lees de rest van dit topic.
pi_194533206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik zou zeggen lees de rest van dit topic.
Niemand dus. Oke :)
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:18:55 #227
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194533210
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Niemand dus. Oke :)
grappenmaker.

Maar de dood van een zwarte crimineel in de VS daarentegen mag natuurlijk wel ingezet worden ten behoeve van jouw extreem linkse agenda :')

Dat kan je ook zeggen over BLM demonstraties hier in Nederland.
Zogenaamd racistisch politiegeweld tegen Floyd , achteraf bleek het niet zo racistisch te zijn


Nee hoor. Hetzelfde deed BLM. Gebruiken de dood van een crimineeltje, die gedood is door een blanke agent, voor het ventileren van vermeend racisme. Nu zijn de rollen soort van omgekeerd, een onschuldige blanke jongen is vermoord door een zwart kutcrimineeltje. En dan zou een demonstratie walgelijk zijn? Deze moord maakt alles wat BLM voorstaat belachelijk.

Ik hoor open en bloot steeds meer mensen die terecht vraagtekens zetten omtrent beleid rondom probleemgroepen icm ongebreidelde massa immigratie. Niks geks aan. Je hoeft op dinsdagavond maar opsporingverzocht aan te zetten.

Maar zijn naam hoeft niet gebruikt te worden, alleen het feit dat er weer iemand vermoord is door zo'n kansenparel. We zijn niet meer veilig in ons eigen land.

Heb je nog meer nodig?

[ Bericht 52% gewijzigd door mcmlxiv op 13-08-2020 10:24:26 ]
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:21:18 #228
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_194533250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:31 schreef mcmlxiv het volgende:
Hoe kut dit soort gevallen ook zijn, blijf ik het verbijsterend vinden hoe angstig mensen worden vanwege dit soort incidenten. JA het zijn incidenten!

Het aantal moorden/doodslag in Nederland is gedaald van ruim 250 in 2001 naar 119 in 2018. Das meer dan een halvering! Het aantal moorden/doodslag per 100.000 inwoners is 0.59, lager dan bijvoorbeeld Nieuw Zeeland met 0,7 en lager dan de hier zo aanbeden roomblanke landen Polen (0,73), Hongarije(2,5!) en Finland (1,63). En laten we het dan maar niet over de VS hebben (4,96!!!).

Kortom, donder alsjeblieft op met je gezeik over stille tochten en je "dit mag nooit meer gebeuren" en je "de politie moet meer bevoegdheden krijgen" en andere angstige shit. Pleurt op naar een van die paradijzen waar het zogenaamd beter is en ga daar angstig in je huisje zitten. Donder op uit mijn perfect georganiseerde land wanneer je niet de intelligentie hebt om te begrijpen dat we het hier echt perfect voor elkaar hebben! En lazer helemaal op met je gezeik dat BLM ook maar iets te maken heeft met een crimineeltje die een roomblank jongetje afknalt!
Perfect georganiseerde land hahahahahaha in tijden niet zo gelachen. Dank u wel.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:23:19 #229
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_194533286
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook al zou de familie tegen zijn, die hebben niets te zeggen over een maatschappelijk gevoel wat er blijkbaar speelt bij bepaalde mensen. Het is enkel een druppel die in de emmer zit ofzo.

Dus dat ze lekker gaan demonstreren is hun goed recht, al vraag ik me nog steeds af waar tegen. Maar dat is een ander verhaal. Wat zijn nu de algemene standpunten voor deze demonstratie? Wat willen we veranderen doormiddel van deze demo etc.

Kwa dat betreft is het een demonstratie gedoemd om te falen.
Ze demonstreren tegen een een bepaald deel van de samenleving die structureel voor problemen zorgt en waar niets tegen gedaan wordt.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:24:56 #230
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194533316
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:21 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Perfect georganiseerde land hahahahahaha in tijden niet zo gelachen. Dank u wel.
Vertel in welke landen ben je geweest die beter georganiseerd waren dan hier?
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:28:22 #231
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_194533376
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:24 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Vertel in welke landen ben je geweest die beter georganiseerd waren dan hier?
Monaco, Singapore en daar betaalt men nog een stuk minder belasting (hier 70%).
pi_194533390
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

grappenmaker.

Maar de dood van een zwarte crimineel in de VS daarentegen mag natuurlijk wel ingezet worden ten behoeve van jouw extreem linkse agenda :')

Dat kan je ook zeggen over BLM demonstraties hier in Nederland.
Zogenaamd racistisch politiegeweld tegen Floyd , achteraf bleek het niet zo racistisch te zijn


Nee hoor. Hetzelfde deed BLM. Gebruiken de dood van een crimineeltje, die gedood is door een blanke agent, voor het ventileren van vermeend racisme. Nu zijn de rollen soort van omgekeerd, een onschuldige blanke jongen is vermoord door een zwart kutcrimineeltje. En dan zou een demonstratie walgelijk zijn? Deze moord maakt alles wat BLM voorstaat belachelijk.

Ik hoor open en bloot steeds meer mensen die terecht vraagtekens zetten omtrent beleid rondom probleemgroepen icm ongebreidelde massa immigratie. Niks geks aan. Je hoeft op dinsdagavond maar opsporingverzocht aan te zetten.

Maar zijn naam hoeft niet gebruikt te worden, alleen het feit dat er weer iemand vermoord is door zo'n kansenparel. We zijn niet meer veilig in ons eigen land.

Heb je nog meer nodig?
Wat is er precies mis met die reacties?
pi_194533462
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ah, vanwaar heb jij die connecties dan wel? Waarom moet ik jou geloven?
:o Je moet jezelf niet zo serieus nemen en op meer waarde schatten dan je bent.

Ik ben op geen enkele wijze jou een uitleg verschuldigd wat mijn connectie is.

Je moet mij niet te geloven hoor, ik kan je niet dwingen. Maar nogmaals, als jijzelf geen enkele connectie hebt met de nabestaanden, hou je mond er dan over en ga anderen die dat wel hebben dan niet in twijfel trekken.
pi_194533495
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:35 schreef FYazz het volgende:

[..]

:o Je moet jezelf niet zo serieus nemen en op meer waarde schatten dan je bent.

Ik ben op geen enkele wijze jou een uitleg verschuldigd wat mijn connectie is.

Je moet mij niet te geloven hoor, ik kan je niet dwingen. Maar nogmaals, als jijzelf geen enkele connectie hebt met de nabestaanden, hou je mond er dan over en ga anderen die dat wel hebben dan niet in twijfel trekken.
:')

Oke man. Succes met je connecties. Ik neem je alleen inderdaad verder niet echt serieus.

Vooralsnog heeft de familie zich er niet over uit gelaten, en is in het bezit van contactgegevens van de organisator van de demonstratie. Ik neem aan dat organisator dus goedkeuring heeft gehad.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:13:19 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194534018
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik neem aan dat organisator dus goedkeuring heeft gehad.
waarom neem je dat aan?
pi_194534070
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarom neem je dat aan?
Omdat de demonstratie vooralsnog doorgaat. Als familie erop tegen is neem ik aan dat organisator het fatsoen heeft te annuleren.

Overigens lees ik nu net weer dat het mogelijk tóch niet doorgaat.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:18:52 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194534118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Omdat de demonstratie vooralsnog doorgaat. Als familie erop tegen is neem ik aan dat organisator het fatsoen heeft te annuleren.

Overigens lees ik nu net weer dat het mogelijk tóch niet doorgaat.
als ik het commentaar boven lees over die stille tocht neem ik aan dat de familie niet wil dat deze misdaad in politieke zin gebruikt wordt maar het staat mensen vrij om te demonstreren uiteraard
pi_194534213
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

als ik het commentaar boven lees over die stille tocht neem ik aan dat de familie niet wil dat deze misdaad in politieke zin gebruikt wordt maar het staat mensen vrij om te demonstreren uiteraard
Ze hebben het expliciet telkens over die stille tocht. En prima als het wel zo is hoor, ik heb sowieso niet zoveel met zo'n demonstratie. Liever geen demonstratie.

Ik snap het alleen niet zo dat hier mensen volmondig roepen dat het een schande is 'want familie wil dit niet' maar dat is dan vervolgens nergens terug te vinden.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:42:44 #239
3542 Gia
User under construction
pi_194536233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:58 schreef Leandra het volgende:

Ja, dus als jouw dood gekaapt zou worden door een groep die open grenzen zou willen dan is dat ook prima?
Er zijn mensen tegen open grenzen.

Zijn er ook mensen die niet tegen zinloos geweld zijn?
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:45:20 #240
3542 Gia
User under construction
pi_194536279
quote:
Ze willen niet dat de stille tocht een politiek karakter heeft.

Ze zeggen nergens dat ze tegen een demonstratie tegen zinloos geweld zijn, op een andere dag.

Duidelijk.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:50:29 #241
3542 Gia
User under construction
pi_194536378
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:52 schreef mcmlxiv het volgende:

aantal moorden gehalveerd is geen Nederlands feit? Daar hoor ik je namelijk niet over.
https://www.elsevierweekb(...)n-te-stijgen-753329/

https://www.google.com/am(...)ling-vorig-jaar.html
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:58:29 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194536477
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze willen niet dat de stille tocht een politiek karakter heeft.

Ze zeggen nergens dat ze tegen een demonstratie tegen zinloos geweld zijn, op een andere dag.

Duidelijk.
nee dat kunnen ze toch ook niet doen maar als je goed leest willen ze niet dat de moord op hun zoon politiek gebruikt/misbruikt wordt
pi_194536683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:23 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Ze demonstreren tegen een een bepaald deel van de samenleving die structureel voor problemen zorgt en waar niets tegen gedaan wordt.
Is dat zo? Genoeg inderdaad die om die reden er bij willen lopen. Maar ik zie het nergens terug als standpunt, je moet het een beetje erbij denken heb ik het idee.

Het lijkt een beetje op een demonstratie die echt uit de losse pols is geschud. Wat wil je er tegen doen, tot wie wil je demonstreren etc. Ik begrijp opzich wel dat mensen daarvoor willen demonstreren, maar ik mis eigenlijk de onderbouwingen, standpunten en doelstellingen van dit betoog.

Die zijn niet echt ergens te vinden heb ik het idee.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 14:57:52 #244
3542 Gia
User under construction
pi_194537319
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Is dat zo? Genoeg inderdaad die om die reden er bij willen lopen. Maar ik zie het nergens terug als standpunt, je moet het een beetje erbij denken heb ik het idee.

Het lijkt een beetje op een demonstratie die echt uit de losse pols is geschud. Wat wil je er tegen doen, tot wie wil je demonstreren etc. Ik begrijp opzich wel dat mensen daarvoor willen demonstreren, maar ik mis eigenlijk de onderbouwingen, standpunten en doelstellingen van dit betoog.

Die zijn niet echt ergens te vinden heb ik het idee.
https://www.elsevierweekb(...)s-afgeslacht-770616/
  donderdag 13 augustus 2020 @ 15:03:59 #245
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194537404
quote:
Sluit mensen bij elkaar op en het geweld neemt toe. Goh wat een nieuws. Nog een stille tocht?
pi_194538899
quote:
4s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 01:42 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat ik verbijsterend vind is dat vandaag de dag iemand zomaar kapot geschoten kan worden.
Gelukkig kunnen we per persoon maar 1 ding verbijsterend vinden! ^O^
Krekker is de bom!
  donderdag 13 augustus 2020 @ 16:34:39 #247
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194538947
quote:
4s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 01:42 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat ik verbijsterend vind is dat vandaag de dag iemand zomaar kapot geschoten kan worden.
Importeer de derde wereld, wordt de derde wereld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194539037
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Er zijn mensen tegen open grenzen.

Zijn er ook mensen die niet tegen zinloos geweld zijn?
Waar haal jij vandaan dat deze demonstratie puur en alleen tegen zinloos geweld is?

In eerder stadium is juist aangegeven dat dit een soort tegenhanger was v/d BLM-demonstratie... Omdat de media/links onevenredig aandacht schenken aan BLM, vergeleken met andere slachtoffers van geweld.
Krekker is de bom!
pi_194539478
quote:
Sorry, maar ik zie het echt niet. "Een Twitteraar" heeft blijkbaar aanvraag gedaan voor demonstratie. Waarbij ik zijn standpunten niet zie.

"Aangevraagd: demonstratie Zondag 12:00 op de Dam te Amsterdam. #GerechtigheidVoorBas omdat #AllLivesMatter (Zet ons maar weg als rechts extremist)"

Sorry, maar daar kan je toch niks mee? Ok, blijkbaar wil je gerechtigheid voor Bas. Prima hoor, maar kom dan gewoon met wat veranderingen en standpunten.

Dat daarna een PVV-kamerlid daarna iets Tweet zie ik niet terug in het betoog van Demonstratie aanvraag. En zie ik er dus los van. Het gaat me niet om het links vs. rechts gebeuren. Ik vind een demonstratie voor dit soort zaken ook helemaal niet verkeerd, maar ik mis de inhoud. Ik weet nog steeds niet wat de organisatie van deze demonstratie nu precies wil, en waarom ik als burger eventueel naar Amsterdam moet afreizen om te demonstreren.
pi_194539828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

:')

Oke man. Succes met je connecties. Ik neem je alleen inderdaad verder niet echt serieus.

Vooralsnog heeft de familie zich er niet over uit gelaten, en is in het bezit van contactgegevens van de organisator van de demonstratie. Ik neem aan dat organisator dus goedkeuring heeft gehad.
Dat is toch echt jouw probleem en wellicht ook wel typerend voor jouw deelname in dit topic.

En nee, vooralsnog heeft de familie zich tegenover jou hier niet over uitgelaten en zoals je al eerder is gemeld hoeft dit ook niet en betekent het ook niet, dat als Scrummie niet op de hoogte is gebracht, dat het dan niet waar is.

Je neemt daarbij ook een hoop aan, terwijl je geen enkele connectie hebt met de nabestaanden, niet met de organisator van de stille tocht en waarschijnlijk ook niet met de aanvrager van de demonstratie.
Kortom, je vult in en roept maar wat.

[ Bericht 2% gewijzigd door FYazz op 13-08-2020 17:36:15 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')