als in geen negerquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:13 schreef Zwansen het volgende:
Is er al meer duidelijk over de dader? Ik zie allemaal populisten erop springen in de media, maar ik lees nu ook berichten dat de man toch blank zou zijn geweest?
inderdaad daar gaat het om, hij schijnt ook gezegd te hebben " weet je wel wie ik ben" dus ik neem aan dat het wel een bekende van de politie isquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Uiteindelijk maakt het weinig uit welke afkomst die kerel heeft, als ie maar gepakt wordt verdomme. Dat ze hem nog steeds niet hebben...
Die zal inmiddels wel in Marokko zitten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Uiteindelijk maakt het weinig uit welke afkomst die kerel heeft, als ie maar gepakt wordt verdomme. Dat ze hem nog steeds niet hebben...
Welneequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die zal inmiddels wel in Marokko zitten.
Ik zou eerder denken een belangrijk figuur in de criminele wereld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad daar gaat het om, hij schijnt ook gezegd te hebben " weet je wel wie ik ben" dus ik neem aan dat het wel een bekende van de politie is
Belangrijke figuren staan niet op klaarlichte dag te schietem terwijl ze "weet je wel wie ik ben" roepen. Die blijven in de luwte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:57 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken een belangrijk figuur in de criminele wereld.
inderdaad, een omhoog gevallen loopjongenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Belangrijke figuren staan niet op klaarlichte dag te schietem terwijl ze "weet je wel wie ik ben" roepen. Die blijven in de luwte.
Dit is gewoon een zwakbegaafde pauper met een pistool, een grote bek en een onderontwikkelde frontale hersenkwab.
Een omhooggevallen loopjongen die al eerder liquidaties heeft gepleegd en zich daardoor het mannetje voelt. Zoiets zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, een omhoog gevallen loopjongen
Wel als diverse politici hun gewin proberen te halen uit deze moord door te beweren dat het een ‘buitenlander’ was. Dat is überhaupt erg, maar helemaal als dat gewoon niet waar blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Beetje zoals Molenbeek he, ze geven zelfs terroristen onderdak, zolang het maar broeders zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:10 schreef Mondkapje het volgende:
Er moeten heel veel mensen zijn die weten die het is, dat is een ander gruwelijk gegeven dat ze elkaar de hand boven het hoofd houden.
Ze zien ons als ongelovige varkens, dus zo gek is dat niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:10 schreef Mondkapje het volgende:
Er moeten heel veel mensen zijn die weten die het is, dat is een ander gruwelijk gegeven dat ze elkaar de hand boven het hoofd houden.
Ze hebben daarna nog aardig wat BLM demonstraties gedaan hoor..quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:04 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Bij die BLM demonstratie is iedereen het erover eens, van links tot rechts, dat dat achteraf onverantwoord was en Halsema fout zat door het toe te staan. Moet ze dan nu weer precies dezelfde fout maken?
Het is toch volkomen logisch dat ze sinds die 1 juni een stuk kritischer zijn geworden op demonstraties, precies wat iedereen wilde die destijds kritiek op Halsema had.
U is nieuw in NWS?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:36 schreef mcmlxiv het volgende:
Voor het overige is het nogal sneu deze misdaad te misbruiken om specifieke groepen allochtonen en/of bewegingen als geheel in een kwaad daglicht te stellen.
Dat is vaak bewezen, hetzelfde voor de netquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel als diverse politici hun gewin proberen te halen uit deze moord door te beweren dat het een ‘buitenlander’ was. Dat is überhaupt erg, maar helemaal als dat gewoon niet waar blijkt te zijn.
Dit inderdaad. Het staat een ieder vrij om te demonstreren, maar ik begrijp niet helemaal wat precies het doel is van zo'n actie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:36 schreef mcmlxiv het volgende:
- laten we hopen dat de dader(s) gepakt en veroordeeld worden
- laten we hopen dat de dader(s) een flinke straf krijgen
- demonstreren mag gewoon, mits met inachtneming regels
- wie wil demonstreren, ga vooral demonstreren. Waarvoor/tegen eigenlijk?
Voor het overige is het nogal sneu om een misdaad van (waarschijnlijk) een allochtoon ten opzichte van een autochtoon gelijk te stellen aan het doden van een zwarte burger door de politie.
Voor het overige is het nogal sneu deze misdaad te misbruiken om specifieke groepen allochtonen en/of bewegingen als geheel in een kwaad daglicht te stellen.
Maar niet meer zo massaal op een te klein oppervlak als op De Dam.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ze hebben daarna nog aardig wat BLM demonstraties gedaan hoor..
Dat laatste zat ik ook aan te denken inderdaad, is die mensen uberhaupt wel gevraagd of ze dit wel willen? Want ik vrees toch een beetje dat dit gekaapt gaat worden voor politieke doeleinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het staat een ieder vrij om te demonstreren, maar ik begrijp niet helemaal wat precies het doel is van zo'n actie.
Vooralsnog lijkt een eventuele demonstratie vooral een tegenreactie op de BLM-protesten. Waarom wel voor George Floyd de straat op gaan, maar niet voor deze jongen? Dat idee.
Lijkt mij vrij lullig als je familie bent van die Bas en jouw zoon/broer/neef wordt voor zoiets gebruikt.
Dit.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:04 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Bij die BLM demonstratie is iedereen het erover eens, van links tot rechts, dat dat achteraf onverantwoord was en Halsema fout zat door het toe te staan. Moet ze dan nu weer precies dezelfde fout maken?
Het is toch volkomen logisch dat ze sinds die 1 juni een stuk kritischer zijn geworden op demonstraties, precies wat iedereen wilde die destijds kritiek op Halsema had.
Dat kan je ook zeggen over BLM demonstraties hier in Nederland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:06 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dit.
Ik word zo moe van dat eeuwige gehuil.
Het is ook zo hypocriet.
Al die mensen die nu zo hard roepen over een demonstratie, white lives matter en dat hij niet het juiste kleurtje heeft gebruiken deze Bas enkel voor hun eigen strijd en eigen statement.
Het gaat helemaal niet om die arme jongen bij deze mensen, want de nabestaanden willen het volgens mij niet eens. Dit gaat om volwassenen die deze situatie aangrijpen om hun eigen onderbuikgevoelens over van alles te kunnen ventileren.
Walgelijk wat mij betreft
Dit is precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat kan je ook zeggen over BLM demonstraties hier in Nederland.
Zogenaamd racistisch politiegeweld tegen Floyd , achteraf bleek het niet zo racistisch te zijn
Nee hoor. Hetzelfde deed BLM. Gebruiken de dood van een crimineeltje, die gedood is door een blanke agent, voor het ventileren van vermeend racisme.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:06 schreef FYazz het volgende:
Dit.
Het is ook zo hypocriet.
Al die mensen die nu zo hard roepen over een demonstratie, white lives matter en dat hij niet het juiste kleurtje heeft gebruiken deze Bas enkel voor hun eigen strijd en eigen statement.
Het gaat helemaal niet om die arme jongen bij deze mensen, want de nabestaanden willen het volgens mij niet eens. Dit gaat om volwassenen die deze situatie aangrijpen om hun eigen onderbuikgevoelens over van alles te kunnen ventileren.
Want vermoord worden door een misdadiger is hetzelfde als vermoord worden door een agent?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor. Hetzelfde deed BLM. Gebruiken de dood van een crimineeltje, die gedood is door een blanke agent, voor het ventileren van vermeend racisme.
Nu zijn de rollen soort van omgekeerd, een onschuldige blanke jongen is vermoord door een zwart kutcrimineeltje. En dan zou een demonstratie walgelijk zijn?
Deze moord maakt alles wat BLM voorstaat belachelijk.
Echtquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor. Hetzelfde deed BLM. Gebruiken de dood van een crimineeltje, die gedood is door een blanke agent, voor het ventileren van vermeend racisme.
Nu zijn de rollen soort van omgekeerd, een onschuldige blanke jongen is vermoord door een zwart kutcrimineeltje. En dan zou een demonstratie walgelijk zijn?
Deze moord maakt alles wat BLM voorstaat belachelijk.
Mooi verhaal man. Maar ik blijf bij mijn standpunt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:28 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar niet meer zo massaal op een te klein oppervlak als op De Dam.
Dusja ik snap die hele ophef niet indien het nou zou worden afgewezen ivm te grote drukte... Das toch precies wat iedereen wilde na 1 juni?
verstandige mensenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:43 schreef FYazz het volgende:
Maar waar ik echt boos om wordt is het gegeven dat ik nu voor een derde keer moet melden dat de nabestaanden van Bas liever niet willen dat Bas gebruikt wordt voor een politiek statement dan wel tegengeluid.
Niks onderbuik hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:06 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dit.
Het is ook zo hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |