King Ragnar of Norwayquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ah zijn de Noren weer op pad geweest?
Om een horloge! Hoe ziek in je kop ben je!quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:49 schreef dennis089 het volgende:
wij moeten verhuizen?
nee die lamlul die zo achterlijk krankzinnig is om 5 kogels door iemand te jassen voor een fucking horloge moet oprotten.
Beter nog, spring van een brug met je kop omlaag...
Verlos de wereld van jezelf stuk ongedierte. Je hebt iemand kapotgeschoten.
Ga eens gezellig de boulevard in Scheveningen op op een lekkere warme vrijdag of zaterdagavondquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:01 schreef dennis089 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)e-op-slot-na-knokke/
nederland over 3 jaar.
Ziekelijk. Hoop dat de dader gepakt wordt en als voorbeeld zal dienen. Levenslang aub.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:37 schreef dennis089 het volgende:
Gewoon 5 kogels door je kanis krijgen omdat je als 24 jarige iets zegt tegen iemand die een horloge steelt.
Hier volg ik je niet meerquote:Dit is het land dat de gevestigde orde voor ons wilt.
quote:En in de media wordt het genoemd als iemand met 'lichte huid'..
hoe fucking triest is het tegenwoordig dat we niet gewoon kunnen zeggen het is iemand met migratie achtergrond.
K U T land.
Volgens jouw eigen bron is het een blanke?quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:37 schreef dennis089 het volgende:
En in de media wordt het genoemd als iemand met 'lichte huid'..
quote:Hij is blank met zwarte krullen, een mager postuur en een sikje. Ten tijden van de schietpartij droeg hij een blauwe zwembroek, een hoed en een tasje.
Een rolex las ik.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:05 schreef Gehrman het volgende:
Om wat voor horloge ging het eigenlijk?
en de politie van licht getint met zwarte krullen en een sikje.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Volgens jouw eigen bron is het een blanke?
[..]
Het was Witte Piet.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:33 schreef dennis089 het volgende:
een heuptasje.. ik weet precies onder welke categorie dit 'hoopje kots' valt.
Geen idee maar die dingen zijn toch nog enorm populair bij kopers en criminelen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
En wat doet een Rolex nog tegenwoordig?
Eens even gekeken maar die dingen variëren tussen de 3000 en 100.000 qua waarde. En volgens mij is een horloge best een goede investering hoor... houdt best aardig zijn prijs. Beter dan bijv. een autoquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geen idee maar die dingen zijn toch nog enorm populair bij kopers en criminelen.
Lijkt mij overigens echt een product zonder toekomst en dus niet waardevast.
Flikker jij maar op als je dit wel accepteren laffe zakquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:43 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Mafkees. Vuile landverrader. Pak zelf maar de trein naar Verweghistan.
Mijn punt is dat een incident als deze Nederland géén kutland maakt. In andere landen is het nog vele malen erger. Het zijn de journalisten die hier willekeurig melding van maken.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:43 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Mafkees. Vuile landverrader. Pak zelf maar de trein naar Verweghistan.
De prijzen van een nieuwe Rolex stijgen ieder jaar meer dan inflatie. Maar ook tweedehands Rolexen blijven in prijs stijgen. Een nieuwe submariner gaat tegenwoordig richting de 10k.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
En wat doet een Rolex nog tegenwoordig?
Het is geen incident. Dit soort shit is schering en inslag in steeds meer plaatsen in Nederland. Ok, misschien nog niet per se het doodschieten, maar wel overvallen, mishandeling, inbraak, aanranding, straatroof, enzovoort...quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:22 schreef Socios het volgende:
Mijn punt is dat een incident als deze Nederland géén kutland maakt. In andere landen is het nog vele malen erger. Het zijn de journalisten die hier willekeurig melding van maken.
Sorry het is nu te warm om me druk te maken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:15 schreef FlippingCoin het volgende:
En waar is alle ophef nu? Een dode zwarte crimineel in de VS is schijnbaar veel erger.
En die vent die zichzelf in brand gestoken heeft omdat zijn leven een poel van ellende was nadat ie getuige is geweest na een liquidatie?quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:37 schreef dennis089 het volgende:
Gewoon 5 kogels door je kanis krijgen omdat je als 24 jarige iets zegt tegen iemand die een horloge steelt.
Als je maar genoeg wegkijkt is er geen probleem.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:24 schreef Werkman het volgende:
[..]
En die vent die zichzelf in brand gestoken heeft omdat zijn leven een poel van ellende was nadat ie getuige is geweest na een liquidatie?
Bekijk het maar, ik zie tegenwoordig niks meer.
Het zijn altijd derden die er aanvankelijk niks mee te maken maar zich er zo nodig tegenaan moeten bemoeien die tegen de grond gaan.
Voor andermans horloge? tyf maar lekker op!
Ik pas wel op wanneer ik een kansenparel iets zie stelen. Ik hoef geen kogel, wil nog lang kunnen genieten van mijn dochter. Dat heeft niets met wegkijken te maken, maar met realisme. Als jij het zo graag wilt moet je je leven zeker op het spel zetten voor andermans horloge, ik doe het niet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je maar genoeg wegkijkt is er geen probleem.
Juist, ik zou er ook niks van zeggen. Verzekering dan maar? Als ik ga zwemmen heb ik sowieso van mijn ouders geleerd (en die stammen nog uit een tijd dat er bijna geen herrie was.) Om of altijd iemand bij de spullen te hebben of om het op te bergen in een kluisje of gewoonweg niet mee te nemen. Mijn telefoon gooi ik in een kluisje mijn beurs ook, hooguit een briefje van 20 of 10 in mijn tas ergens verborgen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik pas wel op wanneer ik een kansenparel iets zie stelen. Ik hoef geen kogel, wil nog lang kunnen genieten van mijn dochter. Dat heeft niets met wegkijken te maken, maar met realisme. Als jij het zo graag wilt moet je je leven zeker op het spel zetten voor andermans horloge, ik doe het niet.
Zo werkt het wel.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja makkelijk gezegd inderdaad... maar het is toch bespottelijk dat je bij dat kankervolk maar moet wegkijken omdat je anders bang moet zijn voor een kogel of mes in je rug...
quote:Steegmans sprak twee jongens aan die met hun scooter rakelings langs een oude vrouw scheurden op de parkeerplaats van supermarkt Jan Linders. Volgens getuigen vroeg hij om enig respect voor ouderen. De achttienjarige mannen Khalid L. en Sylvio R. richtten hun woede op Steegmans en sloegen en schopten hem meerdere malen. Omstanders die het zagen gebeuren, grepen niet in. Steegmans werd met zwaar hersenletsel opgenomen in het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen, waar hij een dag later overleed.
Ja walgelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zo werkt het wel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Ren%C3%A9_Steegmans
Die ken je vast nog wel:
[..]
Klaag maar lekker in Den Haag.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja makkelijk gezegd inderdaad... maar het is toch bespottelijk dat je bij dat kankervolk maar moet wegkijken omdat je anders bang moet zijn voor een kogel of mes in je rug...
Je mag toch aannemen dat die 2 binnen de eigen gemeenschap/sociale kring alsnog wel helemaal naar de getver zijn getrapt natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zo werkt het wel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Ren%C3%A9_Steegmans
Die ken je vast nog wel:
[..]
Kan wel een jaar klagen het boeit ze toch geen zak.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:45 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Je mag toch aannemen dat die 2 binnen de eigen gemeenschap/sociale kring alsnog wel helemaal naar de getver zijn getrapt natuurlijk.
Een van die twee heeft onlangs een jaartje TBS bijgekregen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:45 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Je mag toch aannemen dat die 2 binnen de eigen gemeenschap/sociale kring alsnog wel helemaal naar de getver zijn getrapt natuurlijk.
Nee die krijgen respect! en worden als helden ontvangen want ze hebben een blanke waarschijnlijk christen omgelegd! Allah hoer Akbar!quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:45 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Blank, lichte huidskleur... zolang je maar geen racist bent tochquote:
Dit inderdaad. Gewoon de andere kant op kijken en niks zeggen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:24 schreef Werkman het volgende:
[..]
En die vent die zichzelf in brand gestoken heeft omdat zijn leven een poel van ellende was nadat ie getuige is geweest na een liquidatie?
Bekijk het maar, ik zie tegenwoordig niks meer.
Het zijn altijd derden die er aanvankelijk niks mee te maken maar zich er zo nodig tegenaan moeten bemoeien die tegen de grond gaan.
Voor andermans horloge? tyf maar lekker op!
Wow wat een trieste reactie....quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Types als TS ("mensen" die niet eens correct Nederlands kunnen schrijven) zijn geen haar beter dan de bandieten die zij zeggen te verachten.
Ja als je iemand die wat post op FOK! geen haar beter vindt dan deze dader ben je gewoon ziek in je hoofd.quote:
Hoe weet je dat heb je bewijs kub je dat aantoonbaar makenquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:51 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Nee die krijgen respect! en worden als helden ontvangen want ze hebben een blanke waarschijnlijk christen omgelegd! Allah hoer Akbar!
Prima als daar reden voor is.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Een van die twee heeft onlangs een jaartje TBS bijgekregen.
Vertrouwen in de medemens blijkt inderdaad keer op keer een enorm naïeve en kansloze exercitie.quote:
Voordat ik ging werken heb ik in een mocrobuurt gewoond.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:01 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat heb je bewijs kub je dat aantoonbaar maken
Buurten hebben een bepaalde sociale klasse. Ik verwacht niet dat het heel veel minder crimineel geweest zou zijn als er allemaal nederanders hadden gewoond. Ken je probleemwijken nog?quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:04 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Voordat ik ging werken heb ik in een mocrobuurt gewoond.
Geloof mij ik weet dat criminele mocro's geeerd worden door hun posse als ze weer eens wat geflikt hebben en wegkomen met 20 uur schoffelen...
Ja gave serie! en zat white trash aanwezig in NL dat ontken ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:06 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Buurten hebben een bepaalde sociale klasse. Ik verwacht niet dat het heel veel minder crimineel geweest zou zijn als er allemaal nederanders hadden gewoond. Ken je probleemwijken nog?
Cultureel zijn er zeker een aantal zaken die buitengewoon onwenselijk zijn. De plek waar je te gast bent zie je gelijkwaardig of opgesodeflikkertquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:08 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ja gave serie! en zat white trash aanwezig in NL dat ontken ik niet.
Maar ontkennen dat er een mocroprobleem is gaat er bij mij niet in.
magere oostblokkers met zwarte krullen, een sikje en een tasje en een hoedje? ja hoorquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:52 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Mensen uit het oostblok zijn ook blank en houden wel van een horloge jatten op z'n tijd
Tsja als we naar zwarte krullen gaan kijken kom ik op de meest populaire groep. Misschien was hij ziek en daarom een beetje bleek? Zou dat kunnen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:19 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
magere oostblokkers met zwarte krullen, een sikje en een tasje en een hoedje? ja hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |