abonnement Unibet Coolblue
pi_194478875
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 19:05 schreef Gehrman het volgende:
Om wat voor horloge ging het eigenlijk?
Een rolex las ik.
pi_194478926
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 19:17 schreef knoopie het volgende:

[..]

Volgens jouw eigen bron is het een blanke?
[..]

en de politie van licht getint met zwarte krullen en een sikje.

ben benieuwd
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194479041
een heuptasje.. ik weet precies onder welke categorie dit 'hoopje kots' valt.
pi_194479068
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 19:33 schreef dennis089 het volgende:
een heuptasje.. ik weet precies onder welke categorie dit 'hoopje kots' valt.
Het was Witte Piet.
  zondag 9 augustus 2020 @ 19:38:53 #30
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194479102
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 19:35 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Het was Witte Piet.
Onmogelijk. Die is daar veel te lui en gemakzuchtig voor.
pi_194479935
Ah Turks uiterlijk. Ach, Turks/Marokkaans... 'we' kijken er niet meer van op. Heeft de politie de dader wel of moeten we eerst weer eens wachten op een tweet waarin ze vragen om 'respect' voordat ze wat uitvreten.
U MAD?
pi_194479941
En wat doet een Rolex nog tegenwoordig?
U MAD?
pi_194479977
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
En wat doet een Rolex nog tegenwoordig?
Geen idee maar die dingen zijn toch nog enorm populair bij kopers en criminelen.
Lijkt mij overigens echt een product zonder toekomst en dus niet waardevast.
  zondag 9 augustus 2020 @ 20:43:13 #34
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_194479998
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:47 schreef Socios het volgende:
Dan verhuis je maar, debiel.
Mafkees. Vuile landverrader. Pak zelf maar de trein naar Verweghistan.
🙈 🙉 🙊
pi_194480034
Wat is toch de aantrekkingskracht van die lelijke klokkies _O-
-nee-
pi_194480041
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:40 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Geen idee maar die dingen zijn toch nog enorm populair bij kopers en criminelen.
Lijkt mij overigens echt een product zonder toekomst en dus niet waardevast.
Eens even gekeken maar die dingen variëren tussen de 3000 en 100.000 qua waarde. En volgens mij is een horloge best een goede investering hoor... houdt best aardig zijn prijs. Beter dan bijv. een auto ;)
U MAD?
pi_194480068
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:47 schreef Socios het volgende:
Dan verhuis je maar, debiel.
Flikker jij maar op als je dit wel accepteren laffe zak
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194480559
quote:
82s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:43 schreef BadSnoopy het volgende:

[..]

Mafkees. Vuile landverrader. Pak zelf maar de trein naar Verweghistan.
quote:
82s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:43 schreef BadSnoopy het volgende:

[..]

Mafkees. Vuile landverrader. Pak zelf maar de trein naar Verweghistan.
Mijn punt is dat een incident als deze Nederland géén kutland maakt. In andere landen is het nog vele malen erger. Het zijn de journalisten die hier willekeurig melding van maken.
pi_194480632
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
En wat doet een Rolex nog tegenwoordig?
De prijzen van een nieuwe Rolex stijgen ieder jaar meer dan inflatie. Maar ook tweedehands Rolexen blijven in prijs stijgen. Een nieuwe submariner gaat tegenwoordig richting de 10k.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2020 21:27:49 ]
pi_194480699
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:22 schreef Socios het volgende:

Mijn punt is dat een incident als deze Nederland géén kutland maakt. In andere landen is het nog vele malen erger. Het zijn de journalisten die hier willekeurig melding van maken.
Het is geen incident. Dit soort shit is schering en inslag in steeds meer plaatsen in Nederland. Ok, misschien nog niet per se het doodschieten, maar wel overvallen, mishandeling, inbraak, aanranding, straatroof, enzovoort...

En als je aankaart door wat voor volk dat vooral komt, ben je meteen een 'racist' volgens bepaalde linkse policor SJW deugers.

Fuck die shit. We moeten Nederland niet verloren laten gaan aan dat absurde destructieve diversiteits multiculti gedachtengoed.
Laten we elkaars mening respecteren, hoe fout die van jou ook is.
pi_194481364
Aiii...

Wat voor een discussie heb ik veroorzaakt :o
Hoewel het natuurlijk wel heel erg triest is hoe gewoon een willekeurige jongeman van 24 zomaar wordt kapot dood bam weg voor altijd een lijk naar de kloten wordt geschoten.

Het kon eenieder van ons geweest zijn..

Dat maakt het zo smerig.. dit was geen crimineel... dit was gewoon een jongen die dacht van een mooie vakantiedag te kunnen genieten.

Vervolgens krijgt ie 5 kogels door zijn kanis. En de klootzak die het deed loopt vrij rond.. Dan had Johan gewoon gelijk met zijn uitspraken.
pi_194485660
En waar is alle ophef nu? Een dode zwarte crimineel in de VS is schijnbaar veel erger. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194485683
quote:
16s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:15 schreef FlippingCoin het volgende:
En waar is alle ophef nu? Een dode zwarte crimineel in de VS is schijnbaar veel erger. :{
Sorry het is nu te warm om me druk te maken.
pi_194485773
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:37 schreef dennis089 het volgende:
Gewoon 5 kogels door je kanis krijgen omdat je als 24 jarige iets zegt tegen iemand die een horloge steelt.
En die vent die zichzelf in brand gestoken heeft omdat zijn leven een poel van ellende was nadat ie getuige is geweest na een liquidatie?
Bekijk het maar, ik zie tegenwoordig niks meer.
Het zijn altijd derden die er aanvankelijk niks mee te maken maar zich er zo nodig tegenaan moeten bemoeien die tegen de grond gaan.
Voor andermans horloge? tyf maar lekker op!
pi_194485823
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:24 schreef Werkman het volgende:

[..]

En die vent die zichzelf in brand gestoken heeft omdat zijn leven een poel van ellende was nadat ie getuige is geweest na een liquidatie?
Bekijk het maar, ik zie tegenwoordig niks meer.
Het zijn altijd derden die er aanvankelijk niks mee te maken maar zich er zo nodig tegenaan moeten bemoeien die tegen de grond gaan.
Voor andermans horloge? tyf maar lekker op!

Als je maar genoeg wegkijkt is er geen probleem.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Redactie Frontpage maandag 10 augustus 2020 @ 10:32:20 #46
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194485854
Migratieachtergrond? Ik zou krachttermen willen gebruiken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194485856
Politiek schiet wel in actie als ze zien dat extreem rechts te groot wordt.
  Redactie Frontpage maandag 10 augustus 2020 @ 10:33:37 #48
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194485873
quote:
16s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Als je maar genoeg wegkijkt is er geen probleem.
Ik pas wel op wanneer ik een kansenparel iets zie stelen. Ik hoef geen kogel, wil nog lang kunnen genieten van mijn dochter. Dat heeft niets met wegkijken te maken, maar met realisme. Als jij het zo graag wilt moet je je leven zeker op het spel zetten voor andermans horloge, ik doe het niet.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194485898
Ja makkelijk gezegd inderdaad... maar het is toch bespottelijk dat je bij dat kankervolk maar moet wegkijken omdat je anders bang moet zijn voor een kogel of mes in je rug...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:38:15 #50
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194485931
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:33 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik pas wel op wanneer ik een kansenparel iets zie stelen. Ik hoef geen kogel, wil nog lang kunnen genieten van mijn dochter. Dat heeft niets met wegkijken te maken, maar met realisme. Als jij het zo graag wilt moet je je leven zeker op het spel zetten voor andermans horloge, ik doe het niet.
Juist, ik zou er ook niks van zeggen. Verzekering dan maar? Als ik ga zwemmen heb ik sowieso van mijn ouders geleerd (en die stammen nog uit een tijd dat er bijna geen herrie was.) Om of altijd iemand bij de spullen te hebben of om het op te bergen in een kluisje of gewoonweg niet mee te nemen. Mijn telefoon gooi ik in een kluisje mijn beurs ook, hooguit een briefje van 20 of 10 in mijn tas ergens verborgen.

Ik heb nooit herrie gehad aan het zwembad dat iets van me gestolen is. Maar ik zorg dan ook dat ik niks bij me heb. Diegene die een Rolex gaat dragen naar het zwembad of een zwemaangelegenheid en dat ding dan aan de kant legt, die vraagt er ook wel om.

Moraal van dit verhaal: Als die gast gewoon een submariner, seadweller of yachtmaster had gekocht kon die er gewoon mee zwemmen en was dit niet gebeurd. Of hij had hem gewoon thuis kunnen laten. Ik zou nooit met een dure horloge gaan zwemmen dat horloge dan aan de kant leggen. En als ik iemand zoiets zie stelen van een ander, is die ander dat schuld wat mij betreft.
Gelieve verwijderen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')