Ik doelde op het aantal doelpunten vs de competitie waarin ze acteren. Dat vind ik niet echt fair om te vergelijken.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allebei linksbuitens voor de breedte.
Goed punt.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen is 29 en heeft de afgelopen twee seizoenen 26 goals gemaakt, Elia is 33 en heeft de afgelopen seizoenen 4 goals gemaakt. Weet niet of ik zo blij ben met Linssen maar dat blijven roepen om Elia is zo intens dom, daar sta je boven man.
Summerville, Linssen en Conteh kunnen er spelen. Vind ik wel voldoende.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Goed punt.
Desalniettemin zie ik graag een versterking in de linksbuitenpositie zolang Sini eruit ligt, Haps daar neerzetten is ook geen goede oplossing (ondanks dat hij het goed deed tegen NAC).
Dat sowieso.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:03 schreef onlogisch het volgende:
Maar qua leeftijd heb je gewoon een punt.En we rekenen gewoon op Sinisterra toch?
De Turkse competitie en de Nederlandse competitie zijn in niveau toch vrij vergelijkbaar? Als het om een klein verschil zou gaan zou ik je gelijk geven dat de vergelijking niet fair is, maar Linssen speelt al jaren mee om de topscorerslijst terwijl Elia al seizoenen lang geen reet meet presteert en nauwelijks wat toevoegt. Dan mag je best wel het verschil in doelpunten aanhalen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doelde op het aantal doelpunten vs de competitie waarin ze acteren. Dat vind ik niet echt fair om te vergelijken.
De kampioen van Turkije vs Vitessequote:Op zondag 9 augustus 2020 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Turkse competitie en de Nederlandse competitie zijn in niveau toch vrij vergelijkbaar? Als het om een klein verschil zou gaan zou ik je gelijk geven dat de vergelijking niet fair is, maar Linssen speelt al jaren mee om de topscorerslijst terwijl Elia al seizoenen lang geen reet meet presteert en nauwelijks wat toevoegt. Dan mag je best wel het verschil in doelpunten aanhalen.
Ik zou Elia ook niet halen hoor. Linssen, Sinisterra en Summerville/Azarkan kunnen daar ook spelen. Lijkt me zat.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Turkse competitie en de Nederlandse competitie zijn in niveau toch vrij vergelijkbaar? Als het om een klein verschil zou gaan zou ik je gelijk geven dat de vergelijking niet fair is, maar Linssen speelt al jaren mee om de topscorerslijst terwijl Elia al seizoenen lang geen reet meet presteert en nauwelijks wat toevoegt. Dan mag je best wel het verschil in doelpunten aanhalen.
Mijn vertrouwen in zowel Summerville als Azarkan is ziek hard gestegen na het kijken van deze pot, dus ik vind het prima.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Summerville, Linssen en Conteh kunnen er spelen. Vind ik wel voldoende.
Azarkan viel in de jeugd ook altijd wel veel op. Heeft vorig jaar alleen gekwakkeld met blessures, maar was toen in de voorbereiding ook al sterk.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in zowel Summerville als Azarkan is ziek hard gestegen na het kijken van deze pot, dus ik vind het prima.
Ik vind het samenspel tussen die twee (en Burger) vooral heel sterk.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in zowel Summerville als Azarkan is ziek hard gestegen na het kijken van deze pot, dus ik vind het prima.
Vitesse speelt toch tegen dezelfde tegenstanders als Feyenoord? Als je bedoelt dat het geen schande is dat Elia bij de kampioen van Turkije geen basisspeler is: klopt.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De kampioen van Turkije vs Vitesse
Nee, niet echt vergelijkbaar
Daarom heb je dus jeugd, en zijn we een bejaarde elia totaal niet nodig.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Goed punt.
Desalniettemin zie ik graag een versterking in de linksbuitenpositie zolang Sini eruit ligt, Haps daar neerzetten is ook geen goede oplossing (ondanks dat hij het goed deed tegen NAC).
Wat staat hierquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daarom heb je dus jeugd, en zijn we een bejaarde elia totaal niet nodig.
FC Dordrechtquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Wehrmann waar speelde die vorig jaar? Want hoe kan je nou Kelly halen als je hem hebt.
Mag van mij wel weer mysterieus verdwijnen tijdens de voorbereiding, net als vorig seizoen.quote:
En hopelijk nooit meer terugkomen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mag van mij wel weer mysterieus verdwijnen tijdens de voorbereiding, net als vorig seizoen.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jørgensen pakt zijn niveau van vorig seizoen ook weer feilloos op.
Toorntra is natuurlijk veel beter dan Burger op dit moment.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat mij betreft mogen Burger en Bozenik wel overwogen worden als basisspelers, misschien wel meer dan Toornstra en Jørgensen.
Mja. Al laten we wel even afwachten nog. 65 minuten voorbereiding gehad.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat mij betreft mogen Burger en Bozenik wel overwogen worden als basisspelers, misschien wel meer dan Toornstra en Jørgensen.
Inderdaad kan zowel back als centraal. Prio 1 is stand in voor Botteghin.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Enig positief puntje: Johnston lijkt wel aardig te kunnen voetballen.
Iig met Burger even afwachten ja, alhoewel je deze eerste helft al zag dat ie ontzettend gegroeid is afgelopen jaar. Bozenik zie ik eigenlijk sowieso liever dan Jørgensen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja. Al laten we wel even afwachten nog. 65 minuten voorbereiding gehad.
Die verlenging is echt een van de grootste raadsels ooit.quote:Op zondag 9 augustus 2020 16:08 schreef Jaytje07 het volgende:
Van Beek...verscheur dat contract toch een keer. Zonde van je geld, altijd geblesseerd
Dat zijn wel zijn beste momentenquote:Op zondag 9 augustus 2020 16:08 schreef Jaytje07 het volgende:
Van Beek...verscheur dat contract toch een keer. Zonde van je geld, altijd geblesseerd
Geluk bij een ongeluk. Stel je voor dat ie fit blijft en er in moet komen. 🤣quote:Op zondag 9 augustus 2020 16:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Van Beek geblesseerd. Wat een verrassing.
Dat loopje van hem ookquote:Op zondag 9 augustus 2020 16:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Van Beek moet nu toch echt eens een keer optaffen. Totaal niet geschikt voor profvoetbal.
Crewbash, genotequote:Op zondag 9 augustus 2020 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het geval van onlogisch: het meeste.
Zal wel weer regionale spreektaal zijnquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gedeelte :
'en zijn we een bejaarde elia totaal niet nodig. '
Dan ligt het aan jou.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gedeelte :
'en zijn we een bejaarde elia totaal niet nodig. '
Dat ging snelquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mag van mij wel weer mysterieus verdwijnen tijdens de voorbereiding, net als vorig seizoen.
Opgerot ermee met zijn jankhoofd en rare bobbel (stootbumper) op zijn achterhoofd.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:47 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)re-blessure-van-beek
[ afbeelding ]
Zegt niks verkeerds.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:00 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Dickie kijkt teveel naar Jensen
15.000 is zeker mogelijk hoor, wat loop je nou popiejopie te doen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:00 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Speelde heel sterk inderdaad! Die nieuwe spelers lieten daarentegen niets zien.quote:
2e helft maar weinig van gezien (gelukkig dus). Maar wat ik er wel van zag viel best tegen ja. Ach ja.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Speelde heel sterk inderdaad! Die nieuwe spelers lieten daarentegen niets zien.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:00 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
15.000 is zeker mogelijk hoor, wat loop je nou popiejopie te doen.
Kongolo. Kan centraal en als back uit de voeten.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
2e helft maar weinig van gezien (gelukkig dus). Maar wat ik er wel van zag viel best tegen ja. Ach ja.
Hopelijk snel wat erbij achterin.
Dat is in de competitie toch ook toegestaan? Snap dat ze bij een oefenwedstrijd niet gelijk voor maximaal gaan.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
15.000 is zeker mogelijk hoor, wat loop je nou popiejopie te doen.
Want als een speler of trainer iets zegt, dan loopt het hele Legioen daar slaafs achteraan?quote:
Liever rechtspoot. Als Van Beek wegvalt is Bottegod de enige overgebleven.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kongolo. Kan centraal en als back uit de voeten.
7000 toch?quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is in de competitie toch ook toegestaan? Snap dat ze bij een oefenwedstrijd niet gelijk voor maximaal gaan.
Het is gebaseerd op niets wat hij roept. Laat dat soort afwegingen lekker over aan de deskundigen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nou, vertel, wat is er mis met wat Advocaat daar zegt?
Mits fans het serieus nemen en Feyenoord fans hebben vorige week al bewezen dat je daar niet op kan vertrouwen. Dus dan maar langzaam weer opbouwen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Want als een speler of trainer iets zegt, dan loopt het hele Legioen daar slaafs achteraan?
Wat een onzin. Je kan toch zelf ook wel nadenken en inzien dat 15000 supporters mogelijk is, mits je dit serieus aanpakt.
Dat doet ie toch ook? Hij geeft alleen zijn mening.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op niets wat hij roept. Laat dat soort afwegingen lekker over aan de deskundigen.
Dat was een groepje van 10 gasten ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mits fans het serieus nemen en Feyenoord fans hebben vorige week al bewezen dat je daar niet op kan vertrouwen. Dus dan maar langzaam weer opbouwen.
En kun je die mensen vervolgens ook allemaal op anderhalve meter het stadion binnen krijgen, en kunnen ze zich gedragen? Gezien de recente ontwikkelingen in de regio vraag ik me überhaupt af of ze het al aandurven. Lijkt me niet dat een trainer zonder achtergrondkennis lukraak uitspraken over moet gaan doen m.b.t. wat wel en zou kunnen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat doet ie toch ook? Hij geeft alleen zijn mening.
Bovendien klopt het ook nog eens. Je kán makkelijk 15000 man kwijt op anderhalve meter afstand (of 2 meter). En dat is het plan ook straks.
Daarom testen ze deze wedstrijden hoe ver men kan gaan, met als uiteindelijk doel die 15.000..quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
En kun je die mensen vervolgens ook allemaal op anderhalve meter het stadion binnen krijgen, en kunnen ze zich gedragen? Gezien de recente ontwikkelingen in de regio vraag ik me überhaupt af of ze het al aandurven. Lijkt me niet dat een trainer zonder achtergrondkennis lukraak uitspraken over moet gaan doen m.b.t. wat wel en zou kunnen.
Hoop het maar zou toch raar zijn als je nu juist in zo'n regio veel mensen in een stadion gaat proppen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daarom testen ze deze wedstrijden hoe ver men kan gaan, met als uiteindelijk doel die 15.000..
Oplaaide nog welquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:31 schreef Elan het volgende:
Die protocollen zijn bedacht voordat het virus weer oplaaide ik kan me zo voorstellen dat men er nu toch allemaal weer wat anders in staat.
Daar spreekt men van ja, helemaal in regio Rijnmond. Al is het in jouw ogen kennelijk maar een boomer-griepje dus elke maatregel zal overdreven zijn.quote:
Zolang er geen hond in het ziekenhuis terecht komt valt het allemaal wel mee met dat boomergriepje ja.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar spreekt men van ja, helemaal in regio Rijnmond. Al is het in jouw ogen kennelijk maar een boomer-griepje dus elke maatregel zal overdreven zijn.
Schijnt wat tegen te vallen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang er geen hond in het ziekenhuis terecht komt valt het allemaal wel mee met dat boomergriepje ja.
En bij Summerville staat 1,74. Dat gelooft toch niemandquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom staat er op Transfermarkt dat Azarkan 1.75 is?
Wow. 31 manquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Schijnt wat tegen te vallen.
http://www.telegraaf.nl/n(...)ens-coronabesmetting
Maar als Dick van mening is dat het gewoon kan moeten we het maar doen eigenlijk.
Op Wikipedia stond ooit dat Kelly 1,76 is.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom staat er op Transfermarkt dat Azarkan 1.75 is?
Jij kijkt teveel NPOquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:00 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Zijn al jaren met pensioenquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:06 schreef Yreal het volgende:
Kuip zit toch altijd vol? Waar is dat legioen nou?
Inderdaad, werd ook totaal niet gezongen. Legioen is met pensioenquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:06 schreef Yreal het volgende:
Kuip zit toch altijd vol? Waar is dat legioen nou?
quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O, PSVCL postte het nog serieus ook
Ja had jaren terug een film District 9 met van die aliens met lange poten en misvormd hoofd. Ik moet altijd aan die Aliens denken als ik Sven van Beek zie rond huppelen. Die kerel komt niet eens mee bij het G team van SC Feyenoord.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opgerot ermee met zijn jankhoofd en rare bobbel (stootbumper) op zijn achterhoofd.
Nou nou nou.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja had jaren terug een film District 9 met van die aliens met lange poten en misvormd hoofd. Ik moet altijd aan die Aliens denken als ik Sven van Beek zie rond huppelen. Die kerel komt niet eens mee bij het G team van SC Feyenoord.
Dan zit je moeder ook weer zonder klandizie.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit land verdiend een half jaar lockdown met zoveel dom volk
verdient*quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit land verdiend een half jaar lockdown met zoveel dom volk
Die pass is echt niet te geloven zo geil.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:28 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Senesi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Rijd ff langs al je oude clubs, dan gaan we dat filmen oke?'quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kutdocu
Zoals we van fox gewend zijn
Ik kom vooral op die 2-0 van Bozenik. Zoveel rust en klasse hoe hij dat afrondt, dat had ik niet van hem verwacht. Als je dan Jørgensen over zijn eigen poten zag struikelen vandaag zou het zomaar kunnen dat Bozenik onze eerste spits gaat worden.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die pass is echt niet te geloven zo geil.
Dickie had ook wel weer gelijk dat hij daar echt snelheid mistquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom vooral op die 2-0 van Bozenik. Zoveel rust en klasse hoe hij dat afrondt, dat had ik niet van hem verwacht. Als je dan Jørgensen over zijn eigen poten zag struikelen vandaag zou het zomaar kunnen dat Bozenik onze eerste spits gaat worden.
Om wie van de twee gaat het?quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dickie had ook wel weer gelijk dat hij daar echt snelheid mist
Bij die goal van Bozenik. Hij maakte die kap omdat hij gewoon te langzaam wasquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om wie van de twee gaat het?
Bozenik is sneller dan Jørgensen volgens mij, had vorig seizoen niet bepaald het idee dat ie langzaam is (bij zijn loopactie voorafgaande de 1-0 haalt hij een stuk hogere topsnelheid). Leek mij meer een bewuste keuze om in te houden en overzicht te bewaren in plaats van versnellen en mogelijk de hoek opzoeken.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij die goal van Bozenik. Hij maakte die kap omdat hij gewoon te langzaam was
De analisten in het stadion en Dickie zeiden exact hetzelfde. Dan ga ik daar maar op afquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bozenik is sneller dan Jørgensen volgens mij, had vorig seizoen niet bepaald het idee dat ie langzaam is (bij zijn loopactie voorafgaande de 1-0 haalt hij een stuk hogere topsnelheid). Leek mij meer een bewuste keuze om in te houden en overzicht te bewaren in plaats van versnellen en mogelijk de hoek opzoeken.
Ze zijn allebei vrij traag. Maar Bozenik is positioneel een stuk sterker volgens mij en heel koelbloedig in het afmaken. Maar deed dan weer nauwelijks mee aan het spel muv die goals.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bozenik is sneller dan Jørgensen volgens mij, had vorig seizoen niet bepaald het idee dat ie langzaam is (bij zijn loopactie voorafgaande de 1-0 haalt hij een stuk hogere topsnelheid). Leek mij meer een bewuste keuze om in te houden en overzicht te bewaren in plaats van versnellen en mogelijk de hoek opzoeken.
Advocaat overdrijft wat met z’n 15K. Maar de maatregel om gelijk van 7K terug te gaan naar 3K inclusief een verplicht mondkapje is ook alleen maar op basis van de onderbuik genomen. Zoals ik eerder al zei, de regering keurt wel goed dat koren en kerken open gaan en mogen zingen obv 1,5 meter. De situatie van vandaag was zwaar overdreven en genomen voor de bühne.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
En kun je die mensen vervolgens ook allemaal op anderhalve meter het stadion binnen krijgen, en kunnen ze zich gedragen? Gezien de recente ontwikkelingen in de regio vraag ik me überhaupt af of ze het al aandurven. Lijkt me niet dat een trainer zonder achtergrondkennis lukraak uitspraken over moet gaan doen m.b.t. wat wel en zou kunnen.
Hoeft op zich geen probleem te zijn met Berghuis en Linssen/Sinisterra die allemaal graag in de 16 komen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:31 schreef Duveldrinker het volgende:
Bozenik is inderdaad niet supersnel maar heeft veel meer diepte in zijn spel met loopacties en staat altijd in 16. Jorgensen is een verkapte middenvelder.
Berghuis en Linssen komen juist heel graag in de bal. Advocaat hamert juist op diepgang. Het lijkt wel een ziekte ook bij Feyenoord, buitenspelers en spitsen die in de bal komen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeft op zich geen probleem te zijn met Berghuis en Linssen/Sinisterra die allemaal graag in de 16 komen.
Ja dat is ook weer zo, maar Bozenik verliest het ook gauw op snelheid als ie diep wordt aangespeeld. Dan heb je eerder een Summerville nodig. Of Conteh als ie goed genoeg is.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Berghuis en Linssen komen juist heel graag in de bal. Advocaat hamert juist op diepgang. Het lijkt wel een ziekte ook bij Feyenoord, buitenspelers en spitsen die in de bal komen.
Wanneer Summerville zijn hoofd erbij houdt zie ik hem voorlopig de concurentie winnen van Linssen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo, maar Bozenik verliest het ook gauw op snelheid als ie diep wordt aangespeeld. Dan heb je eerder een Summerville nodig. Of Conteh als ie goed genoeg is.
Wel leuk dat we veel opties hebben voorin dit seizoen. Dat is op het middenveld en in de verdediging wel anders.
Vond het wel aardig, niet heel beschouwend maar vooral veel beelden.quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
was het wat? alleen het laatste stukje gezien maar dan kijk ik het even terug
In het stadion past het allemaal makkelijk maar je hebt ook met de logistiek er om heen te maken om supporters op hun plek te krijgen en weer naar huis.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Advocaat overdrijft wat met z’n 15K. Maar de maatregel om gelijk van 7K terug te gaan naar 3K inclusief een verplicht mondkapje is ook alleen maar op basis van de onderbuik genomen. Zoals ik eerder al zei, de regering keurt wel goed dat koren en kerken open gaan en mogen zingen obv 1,5 meter. De situatie van vandaag was zwaar overdreven en genomen voor de bühne.
Maar dat is toch juist al jaren een probleem? Dat Jørgensen geforceerd de bal op het middenveld komt halen (om daar de opbouw flink te vertragen) maar niet op tijd terug is voor de aanval, wat een grote oorzaak was van het trechtervoetbal wat we onder Gio speelden. Het ging ook niet bepaald lekker tussen Larsson en Jørg op het veld.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeft op zich geen probleem te zijn met Berghuis en Linssen/Sinisterra die allemaal graag in de 16 komen.
Leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:02 schreef satecl het volgende:
Heb het niet gezien. Wat vonden jullie van Summerville, Hendriks en Burger?
Summerville prima stand-in voor op de LB en RB posities. Mocht Sini of Berghuis wegvallen, hebben we een goede vervanger.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:02 schreef satecl het volgende:
Heb het niet gezien. Wat vonden jullie van Summerville, Hendriks en Burger?
#announceverdedigerquote:Feyenoord staat op het punt om de Portugees Bernardo Silva vast te leggen. De 19-jarige verdedigende middenvelder komt over van Benfica.
De meervoudig jeugdinternational, die elf seizoenen in de jeugd van Benfica speelde, zal in eerste instantie gaan uitkomen voor het nieuwe Feyenoord Onder 21 van trainer Rini Coolen. Bij dat elftal trainde hij al even mee. Silva zal volgens de Rotterdammers voorlopig nog tijd nodig hebben om fysiek helemaal in orde te raken.
Technisch directeur Frank Arnesen werkt hard aan het elftal onder 21 jaar, dat Feyenoord aan een plek in de voetbalpiramide moet helpen. Eerdaags meldt ook de Noorse aanvallende middenvelder Mikael Törset Johnsen zich in Rotterdam. De 20-jarige broer van Ajacied Dennis Johnsen speelde voor Rosenborg waar hij te maken had met hoofd opleidingen Coolen. Mikael Törset Johnsen krijgt een week de tijd om een verbintenis af te dwingen in Rotterdam.
https://www.ad.nl/transfe(...)r-op-proef~addd5eac/
Hoop op van der Ven van Volendam, maar zal voor Feyenoord helaas te duur zijn. Zal uiteindelijk wel een huurspeler worden.quote:
Wel zonde dat ie gratis moet zijn, anders gewoon die Van Hecke (of hoe heet die gozer) van NAC.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd bij welke verdediger ze uitkomen.
Het moet waarschijnlijk weer iemand worden die niks mag kosten, dus laten we maar geen al te hoge verwachtingen hebben.
Heeft ie goed voor elkaar.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:17 schreef Caland het volgende:
Dat zo'n speler als Ie gewoon effe 7,5 ton netto binnenharkt in Turkije
Voetbal
Of bijna gratis. Die van Hecke moet 2,5 tot 3 miljoen kosten geloof ik. Vind ik ook niet zo'n koopje.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wel zonde dat ie gratis moet zijn, anders gewoon die Van Hecke (of hoe heet die gozer) van NAC.
Ajax heeft nog wel een Argentijn te huur, heb je ook geen probleem met dat left, right, behindquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:46 schreef hhh38 het volgende:
Aangezien het om een vervanger van Van Beek gaat zijn de kwaliteitseisen niet zo streng toch?
Het zal wel huur worden, maar misschien dat er ergens een optie tot koop kan worden bedongen.
Hebben we van Beek nu voor de laatste keer aan het werk gezien?quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:46 schreef hhh38 het volgende:
Aangezien het om een vervanger van Van Beek gaat zijn de kwaliteitseisen niet zo streng toch?
Het zal wel huur worden, maar misschien dat er ergens een optie tot koop kan worden bedongen.
Beekie kan beter een kantoorbaan lopen zoeken, alle fysieke arbeid (dus ook in de haven) zal tot niets uitlopen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:33 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hebben we van Beek nu voor de laatste keer aan het werk gezien?
Dit zal ook wel weer een langdurige afwezigheid worden en zijn contract loopt volgens mij aan het eind van dit seizoen af.
Voor hem natuurlijk treurig de neerwaardse lijn (nog zacht uitgedrukt) in zijn loopbaan. Misschien op zoek naar een sport die hij zittend kan doen.
Ja, beide LCV's. Denk dat beide niet willen omdat je ze in principe haalt als back up voor Botteghin. Die twee willen gewoon spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
AZ schijnt volgens VI bezig te zijn met Terence Kongolo en Wesley Hoedt.
Misschien ook goede opties voor ons?
Al zijn het beiden volgens mij LCV's?
Er mochten er 3000 in, maar ik betwijfel of die er allemaal warenquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:12 schreef Tarado het volgende:
hoeveel mensen waren er in de kuip gisteren? Zag een klein stukje op tv maar dat sloeg ook nergens op
Om me heen is toch minstens de helft die een kaart had afgehaakt na die mondkapplicht.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er mochten er 3000 in, maar ik betwijfel of die er allemaal waren
Ik zie de KNVB die plicht wel handhaven in het reguliere seizoen, dan zullen mensen toch niet wegblijven?quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Om me heen is toch minstens de helft die een kaart had afgehaakt na die mondkapplicht.
Weer + niks op het spel telde natuurlijk ook wel mee.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie de KNVB die plicht wel handhaven in het reguliere seizoen, dan zullen mensen toch niet wegblijven?
Klopt. Maar wel de eerste gelegenheid om Feyenoord weer een wedstrijd te zien spelen in de Kuip.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer + niks op het spel telde natuurlijk ook wel mee.
Maar het was juist geen regel vanuit de KNVB maar vanuit Aboutaleb.
wat een boek om eigenlijk niks te zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "'Elke week testen geeft een gevoel van schijnveiligheid'" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/elk(...)eid/share/0ea10a7414
Casper 🐐 legt het even uit aan het volk hoe de vork in de steel zit
Hij kreeg kritiek en reageert nu met steekhoudende argumentenquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een boek om eigenlijk niks te zeggen
welke steekhoudende argumenten? hij zegt toch helemaal niets nieuws, ik neem aan dat de lijntjes van Feyenoord naar leiding KNVB nog kort zijn, dan kan je toch beter daar de vragen stellen en of om aanpassingen protocol vragen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kreeg kritiek en reageert nu met steekhoudende argumenten
Niks nieuws zeggen is wel iets anders dan of het steekhoudende argumenten zijn. Vind zijn verhaal overigens best prima.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke steekhoudende argumenten? hij zegt toch helemaal niets nieuws, ik neem aan dat de lijntjes van Feyenoord naar leiding KNVB nog kort zijn, dan kan je toch beter daar de vragen stellen en of om aanpassingen protocol vragen.
zeker maar dat is het probleem met protocollen, hij heeft ook echt een punt over de mondkapjes maar daar gaat het niet om.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Niks nieuws zeggen is wel iets anders dan of het steekhoudende argumenten zijn. Vind zijn verhaal overigens best prima.
Dat is waar Joden lopen toch altijd weg.quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermeer en Scharie zijn weg, er is ruimte.
Duidelijk en logisch verhaal.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "'Elke week testen geeft een gevoel van schijnveiligheid'" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/elk(...)eid/share/0ea10a7414
Casper 🐐 legt het even uit aan het volk hoe de vork in de steel zit
quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermeer en Scharie zijn weg, er is ruimte.
Een maatje van Narsingh dus. Ik ga dit keer voor Fer.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Tweede speler test positief.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)er-test-positief#_=_
Oh was het Narsingh? In het AD stond er geen naam bij.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een maatje van Narsingh dus. Ik ga dit keer voor Fer.
Nee, maar die zat niet bij selectie gister en daar was verder geen blessure van bekend.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh was het Narsingh? In het AD stond er geen naam bij.
Wordt volgens Krabbendam woensdag gekeurd dus.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)vocaat-weet-van-niks
Manmanman.. Alles maar afzeggen komende week en spelers in de bubble en nog paar keer testen deze week.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Maar, het is dus duidelijk dat dit 2e geval het heeft opgelopen van de andere besmette speler, en volgens Casper was hij niet besmettelijk tijdens de wedstrijd gister. Kan je dan concluderen dat die quarantaine (vanaf zaterdagochtend dus) van het eerste geval niet is nageleefd?
Kut krabbyquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wordt volgens Krabbendam woensdag gekeurd dus.
Ach maak je niet zo drukquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Manmanman.. Alles maar afzeggen komende week en spelers in de bubble en nog paar keer testen deze week.
Zou jammer zijn. We moeten tijdens de competitie nog wel de mogelijkheid houden om een besmette selectie te faken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Straks de hele selectie al immuun
Wel aparte prioriteiten. Ook interessant hoe we Volendam nodig hebben om die speler deels voor ons te financieren.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
Na 4 gewonnen wedstrijden in de competitie een nieuwe pandemie beginnen. Ongeslagen kampioenuhquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. We moeten tijdens de competitie nog wel de mogelijkheid houden om een besmette selectie te faken.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na 4 gewonnen wedstrijden in de competitie een nieuwe pandemie beginnen. Ongeslagen kampioenuh
Het is niet officieel bekend gemaakt ivm privacy. Narsingh is de enige speler die er niet bij was tegen Sparta zonder opgaaf van reden. Van de anderen was bekend dat dat ze geblesseerd waren. Daardoor weten we dat het Narsingh was.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh was het Narsingh? In het AD stond er geen naam bij.
Wat een rare constructie.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, heeft wss met de incubatietijd van het virus te maken. Speler X had het virus vrijdag al maar kon nog niet positief getest worden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Maar, het is dus duidelijk dat dit 2e geval het heeft opgelopen van de andere besmette speler, en volgens Casper was hij niet besmettelijk tijdens de wedstrijd gister. Kan je dan concluderen dat die quarantaine (vanaf zaterdagochtend dus) van het eerste geval niet is nageleefd?
Ah zo ken ik m'n cluppie weer, wat een debiele constructies allemaal.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
Klopt, we halen elk jaar een stuk of 6 jonge talentvolle middenvelders via creatieve constructies. Typisch Feyenoord idd! Ofzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah zo ken ik m'n cluppie weer, wat een debiele constructies allemaal.
Ze worden gehaald voor O21 of direct verhuurd om later (mogelijk) geld mee te verdienen (??) en Dickie weet van niks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, we halen elk jaar een stuk of 6 jonge talentvolle middenvelders via creatieve constructies. Typisch Feyenoord idd! Ofzo.
Dickie wordt geheel terecht niet betrokken bij de vormgeving van het <21 team. Die is na dit seizoen toch pleite.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze worden gehaald voor O21 of direct verhuurd om later (mogelijk) geld mee te verdienen (??) en Dickie weet van niks.
Waarom moet Dickie iets weten van een speler waar hij geen seconde mee gaat samenwerken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze worden gehaald voor O21 of direct verhuurd om later (mogelijk) geld mee te verdienen (??) en Dickie weet van niks.
Nouja, voor het zelfde geld blijken het grote talenten, lijkt me dat je daar als trainer dan ook wel gebruik van wilt maken. Of in elk geval van hun bestaan af weet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dickie wordt geheel terecht niet betrokken bij de vormgeving van het <21 team. Die is na dit seizoen toch pleite.
Dat zou dan nog redelijk snel zijn. Bij Feyenoord wachten we daar al 100 jaar op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:49 schreef Caland het volgende:
Ik geef het nog een paar topics en @:elan heeft eindelijk het verdienmodel van voetbalclubs door.
Omdat dat geld kost en Dickie wil nú directe versterkingen hebben!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom moet Dickie iets weten van een speler waar hij geen seconde mee gaat samenwerken?
Het kost alleen geen geld door die creatieve constructie. Arnesgod.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat dat geld kost en Dickie wil nú directe versterkingen hebben!!!
Kost wel geld, maar die kosten delen we met Volendam. Geen idee om welke bedragen het dan gaat. Wij 8 ton en Volendam 2 ton ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het kost alleen geen geld door die creatieve constructie. Arnesgod.
Dick kan toch lekker bij onder 21 gaan kijken. Betekent allerminst dat hij de spelers daar kiest maar ben je prima op de hoogte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja, voor het zelfde geld blijken het grote talenten, lijkt me dat je daar als trainer dan ook wel gebruik van wilt maken. Of in elk geval van hun bestaan af weet.
Ja, en Volendam neemt die 2 ton nu voor zijn rekening, wij gaan pas betalen als hij daadwerkelijk hier is en Advocaat dus al weg is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kost wel geld, maar die kosten delen we met Volendam. Geen idee om welke bedragen het dan gaat. Wij 8 ton en Volendam 2 ton ofzo?
Zou me niks verbazen, dat wanneer we een goed seizoen draaien en Feyenoord 2e wordt, Advocaat er nog een jaartje aan vast plakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, en Volendam neemt die 2 ton nu voor zijn rekening, wij gaan pas betalen als hij daadwerkelijk hier is en Advocaat dus al weg is.
Heeft Volendam 2 ton liggen voor dit soort grappen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, en Volendam neemt die 2 ton nu voor zijn rekening, wij gaan pas betalen als hij daadwerkelijk hier is en Advocaat dus al weg is.
Voor een sterspeler wel denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Volendam 2 ton liggen voor dit soort grappen?
Dan kan hij dan alsnog genieten van deze toptransferquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, dat wanneer we een goed seizoen draaien en Feyenoord 2e wordt, Advocaat er nog een jaartje aan vast plakt.
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Volendam 2 ton liggen voor dit soort grappen?
Ja kan. Vraag is of ze wat opsteken bij O21, had ze dan meteen verhuurd of bij het eerste gehaald. Dat niveauverschil met het eerste is over het algemeen veel te groot is al zo vaak gebleken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dick kan toch lekker bij onder 21 gaan kijken. Betekent allerminst dat hij de spelers daar kiest maar ben je prima op de hoogte.
Dat gebeurt toch ook met die Antonucci en ook wel met een Summerville/Azarkan mochten die straks echt geen uitzicht hebben op speeltijd bij 1. Maar dat zal rond september pas een beetje bekend worden allemaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja kan. Vraag is of ze wat opsteken bij O21, had ze dan meteen verhuurd of bij het eerste gehaald.
Denk niet dat deze types met 1 kunnen meekomen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja kan. Vraag is of ze wat opsteken bij O21, had ze dan meteen verhuurd of bij het eerste gehaald. Dat niveauverschil met het eerste is over het algemeen veel te groot is al zo vaak gebleken.
Azarkan gaat in principe bij O21 mee spelen toch? Tenminste dat staat in dat artikel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook met die Antonucci en ook wel met een Summerville/Azarkan mochten die straks echt geen uitzicht hebben op speeltijd bij 1. Maar dat zal rond september pas een beetje bekend worden allemaal.
Exact. Je moet ook nog eens een <21 team samenstellen dat eigenlijk twee keer kampioen moet worden dus zal je ook spelers moeten halen die nooit geschikt zullen zijn voor 1 maar daarvoor prima bruikbaar zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Denk niet dat deze types met 1 kunnen meekomen.
Het gaat ook niet om potentiële miljoenenverkopen waar dit om gaat natuurlijk. Denk dat Arnesen paar tonnetjes her en der probeert te sprokkelen.
In het begin ja. Maar die gaan ze echt wel hoger wegzetten als blijkt dat ze niet aanhaken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Azarkan gaat in principe bij O21 mee spelen toch? Tenminste dat staat in dat artikel.
Heb niet zo'n hoge pet op van het niveau van O21 als plek om je te ontwikkelen, dan liever meteen verhuren aan Dordrecht oid. Sinisterra is daar een mooi voorbeeld van, die kon je bijna afschrijven.
Dit is de eerste keer dat er uberhaupt een 021 is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:22 schreef Elan het volgende:
Je ziet de afgelopen jaren heel vaak als spelers bij O21 vandaan komen dat ze totaal niet meekunnen op niveau van de eredivisie omdat de lat daar zo laag ligt
Al kan dat natuurlijk ook aan het niveau van de betreffende spelers gelegen hebben.
Maar dan moet er indien ze zich goed ontwikkelen wel plek zijn voor zo'n gozer in je eerste elftal. Daarom is goed overleg met de hoofdtrainer belangrijk. Niet dat hij het beleid gaat schrijven, maar hij kan wel kijken of en hoe zo'n speler in het eerste elftal te implementeren valt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
In het begin ja. Maar die gaan ze echt wel hoger wegzetten als blijkt dat ze niet aanhaken.
Summerville kon bijv. prima mee bij ADO. Dan gaan ze hem echt niet een seizoen in onder 21 laten meedoen tegen de lamme en de blinde.
Ja leuk Hans, zet Jong Feyenoord op de plek van O21 dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat er uberhaupt een 021 is.
Dat lijkt me niet geheel terecht. Hele opzet is anders.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja leuk Hans, zet Jong Feyenoord op de plek van O21 dan.
Nee want de structuur is landelijk anders aangezien de A1/<19 volledig weg is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Die speelden veel minder wedstrijden, hadden geen belang bij goede prestaties en iedere week een andere groep spelers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee want de structuur is landelijk anders aangezien de A1/<19 volledig weg is.
Je weet niet eens hoe goed die knul is. Als het niveau hoger ligt dan de oude O19 competitie en de oude beloftencompetitie is het voor veel spelers al een hoog genoeg niveau.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar je bent toch wel met me eens dat aankopen zoals die Bernardo Silva zich minimaal zouden moeten ontwikkelen op Jupiler League niveau om enigszins geprikkeld te blijven?
Als ze je helpen om daar te komen en dan alsnog niet geschikt blijken is dat toch ook primaquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar je bent toch wel met me eens dat aankopen zoals die Bernardo Silva zich minimaal zouden moeten ontwikkelen op Jupiler League niveau om enigszins geprikkeld te blijven?
Die O21 een uitstekende zet maar het niveau waarop ze acteren blijft voorlopig natuurlijk wel behoorlijk laag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die speelden veel minder wedstrijden, hadden geen belang bij goede prestaties en iedere week een andere groep spelers.
Dat is dit seizoen wel anders.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze je helpen om daar te komen en dan alsnog niet geschikt blijken is dat toch ook prima
Daarom is het belangrijk dat je wel investeert in een relatief vaste groep, want het wordt nog lastig genoeg om spelers als Bannis, Azarkan, Hendriks etc te motiveren om daaraan deel te nemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Die O21 een uitstekende zet maar het niveau waarop ze acteren blijft voorlopig natuurlijk wel behoorlijk laag.
29 augustus is de eerste speeldag volgens mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wanneer begint de O21 aan de competitie?
Leuk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
29 augustus is de eerste speeldag volgens mij.
https://www.knvb.nl/downl(...)k-onder-21-2020-2021 (Feyenoord zit in divisie 1)
Wel redelijk bizar, zoveel pech.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar weer een jaar verlengen dan.
True.quote:
Geen toeval meer, maar het blijft pech. Aan die blessures kan hij niet zo veel doen natuurlijk.quote:
Lijkt me dat ze zijn contract gewoon niet verlengen? We zijn tenslotte geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zal in ieder geval een flinke stap terug moeten gaan doen volgend jaar.
Ron Kartonquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:27 schreef De_Kraam het volgende:
Sekou Cissé en Ron Vlaar zijn er niks bij.
eens hoor, Feyenoord misschien wat te hoog gegrepen maar hij had toch een aardige prof carriere kunnen hebbenquote:
Heeft ook ooit tegen Ajax gescoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:13 schreef De_Kraam het volgende:
De goal in de Europa League van Van Beek blijft zijn hoogtepunt.
Zo ziet hij er niet uit. Lijkt wel een oude man.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral dat jaMaar dit wordt 'm niet meer, hij is ook al 26...
26 en nu al kaal 😅😅quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die had je op straat ook 33 gegeven ja. Jezus wat een verlopen harses al
Er klopt wel meer niet aan hem dan die kale knar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij een CV ook niet zo erg als je op je 26e er uit ziet als een lelijke kale vent van 33.
Het zit ‘m vooral ín zijn knar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Er klopt wel meer niet aan hem dan die kale knar.
Je hebt al Bozenik en Jorgensen. Waarvoor wil je een 3e spits als je 433 speelt?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:38 schreef raptorix het volgende:
Is het wellicht een idee om Guidetti te porren? Zit al een tijdje op een dood spoor.
Ieder jaar hetzelfde voorstel weerquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:38 schreef raptorix het volgende:
Is het wellicht een idee om Guidetti te porren? Zit al een tijdje op een dood spoor.
2 spitsen is gewoon dunnetjes als je voor de top wilt mee doen, daarnaast is Jorgensen natuurlijk best blessure gevoelig. Bozenik is nog erg jong, en je moet nog maar zien hoe hij het gaat doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt al Bozenik en Jorgensen. Waarvoor wil je een 3e spits als je 433 speelt?
Als je weinig centjes hebt moet je creatief zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ieder jaar hetzelfde voorstel weer
Sinisterra zou je er zelfs neer kunnen zetten, Linssen ook wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
2 spitsen is gewoon dunnetjes als je voor de top wilt mee doen, daarnaast is Jorgensen natuurlijk best blessure gevoelig. Bozenik is nog erg jong, en je moet nog maar zien hoe hij het gaat doen.
Berghuis kan zelfs spitsie als het moet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinisterra zou je er zelfs neer kunnen zetten, Linssen ook wel.
Heb je nog Bannis en Vente erachter.
Als het goed is vandaag presentatie Antonucci.quote:
Ook een aardige transfer vind ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als het goed is vandaag presentatie Antonucci.
Ben jij dit op 3:20 ?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je weinig centjes hebt moet je creatief zijn.
Pas maar op, ik suggereerde ooit op het Feyenoord forum dat John van de Beukering transfervrij was, kreeg ik een ban voor vanwege trollen
Ben geen Feijnoord fan hequote:
Dat moet zowel hij als Feyenoord toch niet willen joh. Hij is nu een held. Een verschrikkelijk kutseizoen en dat is over.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:38 schreef raptorix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |