Want als een speler of trainer iets zegt, dan loopt het hele Legioen daar slaafs achteraan?quote:
Liever rechtspoot. Als Van Beek wegvalt is Bottegod de enige overgebleven.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kongolo. Kan centraal en als back uit de voeten.
7000 toch?quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is in de competitie toch ook toegestaan? Snap dat ze bij een oefenwedstrijd niet gelijk voor maximaal gaan.
Het is gebaseerd op niets wat hij roept. Laat dat soort afwegingen lekker over aan de deskundigen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nou, vertel, wat is er mis met wat Advocaat daar zegt?
Mits fans het serieus nemen en Feyenoord fans hebben vorige week al bewezen dat je daar niet op kan vertrouwen. Dus dan maar langzaam weer opbouwen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Want als een speler of trainer iets zegt, dan loopt het hele Legioen daar slaafs achteraan?
Wat een onzin. Je kan toch zelf ook wel nadenken en inzien dat 15000 supporters mogelijk is, mits je dit serieus aanpakt.
Dat doet ie toch ook? Hij geeft alleen zijn mening.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op niets wat hij roept. Laat dat soort afwegingen lekker over aan de deskundigen.
Dat was een groepje van 10 gasten ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mits fans het serieus nemen en Feyenoord fans hebben vorige week al bewezen dat je daar niet op kan vertrouwen. Dus dan maar langzaam weer opbouwen.
En kun je die mensen vervolgens ook allemaal op anderhalve meter het stadion binnen krijgen, en kunnen ze zich gedragen? Gezien de recente ontwikkelingen in de regio vraag ik me überhaupt af of ze het al aandurven. Lijkt me niet dat een trainer zonder achtergrondkennis lukraak uitspraken over moet gaan doen m.b.t. wat wel en zou kunnen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat doet ie toch ook? Hij geeft alleen zijn mening.
Bovendien klopt het ook nog eens. Je kán makkelijk 15000 man kwijt op anderhalve meter afstand (of 2 meter). En dat is het plan ook straks.
Daarom testen ze deze wedstrijden hoe ver men kan gaan, met als uiteindelijk doel die 15.000..quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
En kun je die mensen vervolgens ook allemaal op anderhalve meter het stadion binnen krijgen, en kunnen ze zich gedragen? Gezien de recente ontwikkelingen in de regio vraag ik me überhaupt af of ze het al aandurven. Lijkt me niet dat een trainer zonder achtergrondkennis lukraak uitspraken over moet gaan doen m.b.t. wat wel en zou kunnen.
Hoop het maar zou toch raar zijn als je nu juist in zo'n regio veel mensen in een stadion gaat proppen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daarom testen ze deze wedstrijden hoe ver men kan gaan, met als uiteindelijk doel die 15.000..
Oplaaide nog welquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:31 schreef Elan het volgende:
Die protocollen zijn bedacht voordat het virus weer oplaaide ik kan me zo voorstellen dat men er nu toch allemaal weer wat anders in staat.
Daar spreekt men van ja, helemaal in regio Rijnmond. Al is het in jouw ogen kennelijk maar een boomer-griepje dus elke maatregel zal overdreven zijn.quote:
Zolang er geen hond in het ziekenhuis terecht komt valt het allemaal wel mee met dat boomergriepje ja.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar spreekt men van ja, helemaal in regio Rijnmond. Al is het in jouw ogen kennelijk maar een boomer-griepje dus elke maatregel zal overdreven zijn.
Schijnt wat tegen te vallen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang er geen hond in het ziekenhuis terecht komt valt het allemaal wel mee met dat boomergriepje ja.
En bij Summerville staat 1,74. Dat gelooft toch niemandquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom staat er op Transfermarkt dat Azarkan 1.75 is?
Wow. 31 manquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Schijnt wat tegen te vallen.
http://www.telegraaf.nl/n(...)ens-coronabesmetting
Maar als Dick van mening is dat het gewoon kan moeten we het maar doen eigenlijk.
Op Wikipedia stond ooit dat Kelly 1,76 is.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom staat er op Transfermarkt dat Azarkan 1.75 is?
Jij kijkt teveel NPOquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:00 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Dickie kijkt teveel naar Jensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |