Beekie kan beter een kantoorbaan lopen zoeken, alle fysieke arbeid (dus ook in de haven) zal tot niets uitlopen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:33 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hebben we van Beek nu voor de laatste keer aan het werk gezien?
Dit zal ook wel weer een langdurige afwezigheid worden en zijn contract loopt volgens mij aan het eind van dit seizoen af.
Voor hem natuurlijk treurig de neerwaardse lijn (nog zacht uitgedrukt) in zijn loopbaan. Misschien op zoek naar een sport die hij zittend kan doen.
Ja, beide LCV's. Denk dat beide niet willen omdat je ze in principe haalt als back up voor Botteghin. Die twee willen gewoon spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
AZ schijnt volgens VI bezig te zijn met Terence Kongolo en Wesley Hoedt.
Misschien ook goede opties voor ons?
Al zijn het beiden volgens mij LCV's?
Er mochten er 3000 in, maar ik betwijfel of die er allemaal warenquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:12 schreef Tarado het volgende:
hoeveel mensen waren er in de kuip gisteren? Zag een klein stukje op tv maar dat sloeg ook nergens op
Om me heen is toch minstens de helft die een kaart had afgehaakt na die mondkapplicht.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er mochten er 3000 in, maar ik betwijfel of die er allemaal waren
Ik zie de KNVB die plicht wel handhaven in het reguliere seizoen, dan zullen mensen toch niet wegblijven?quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Om me heen is toch minstens de helft die een kaart had afgehaakt na die mondkapplicht.
Weer + niks op het spel telde natuurlijk ook wel mee.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie de KNVB die plicht wel handhaven in het reguliere seizoen, dan zullen mensen toch niet wegblijven?
Klopt. Maar wel de eerste gelegenheid om Feyenoord weer een wedstrijd te zien spelen in de Kuip.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer + niks op het spel telde natuurlijk ook wel mee.
Maar het was juist geen regel vanuit de KNVB maar vanuit Aboutaleb.
wat een boek om eigenlijk niks te zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "'Elke week testen geeft een gevoel van schijnveiligheid'" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/elk(...)eid/share/0ea10a7414
Casper 🐐 legt het even uit aan het volk hoe de vork in de steel zit
Hij kreeg kritiek en reageert nu met steekhoudende argumentenquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een boek om eigenlijk niks te zeggen
welke steekhoudende argumenten? hij zegt toch helemaal niets nieuws, ik neem aan dat de lijntjes van Feyenoord naar leiding KNVB nog kort zijn, dan kan je toch beter daar de vragen stellen en of om aanpassingen protocol vragen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kreeg kritiek en reageert nu met steekhoudende argumenten
Niks nieuws zeggen is wel iets anders dan of het steekhoudende argumenten zijn. Vind zijn verhaal overigens best prima.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke steekhoudende argumenten? hij zegt toch helemaal niets nieuws, ik neem aan dat de lijntjes van Feyenoord naar leiding KNVB nog kort zijn, dan kan je toch beter daar de vragen stellen en of om aanpassingen protocol vragen.
zeker maar dat is het probleem met protocollen, hij heeft ook echt een punt over de mondkapjes maar daar gaat het niet om.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Niks nieuws zeggen is wel iets anders dan of het steekhoudende argumenten zijn. Vind zijn verhaal overigens best prima.
Dat is waar Joden lopen toch altijd weg.quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermeer en Scharie zijn weg, er is ruimte.
Duidelijk en logisch verhaal.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "'Elke week testen geeft een gevoel van schijnveiligheid'" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/elk(...)eid/share/0ea10a7414
Casper 🐐 legt het even uit aan het volk hoe de vork in de steel zit
quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermeer en Scharie zijn weg, er is ruimte.
Een maatje van Narsingh dus. Ik ga dit keer voor Fer.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Tweede speler test positief.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)er-test-positief#_=_
Oh was het Narsingh? In het AD stond er geen naam bij.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een maatje van Narsingh dus. Ik ga dit keer voor Fer.
Nee, maar die zat niet bij selectie gister en daar was verder geen blessure van bekend.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh was het Narsingh? In het AD stond er geen naam bij.
Wordt volgens Krabbendam woensdag gekeurd dus.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)vocaat-weet-van-niks
Manmanman.. Alles maar afzeggen komende week en spelers in de bubble en nog paar keer testen deze week.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Maar, het is dus duidelijk dat dit 2e geval het heeft opgelopen van de andere besmette speler, en volgens Casper was hij niet besmettelijk tijdens de wedstrijd gister. Kan je dan concluderen dat die quarantaine (vanaf zaterdagochtend dus) van het eerste geval niet is nageleefd?
Kut krabbyquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wordt volgens Krabbendam woensdag gekeurd dus.
Ach maak je niet zo drukquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Manmanman.. Alles maar afzeggen komende week en spelers in de bubble en nog paar keer testen deze week.
Zou jammer zijn. We moeten tijdens de competitie nog wel de mogelijkheid houden om een besmette selectie te faken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Straks de hele selectie al immuun
Wel aparte prioriteiten. Ook interessant hoe we Volendam nodig hebben om die speler deels voor ons te financieren.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)vocaat-weet-van-niks
Na 4 gewonnen wedstrijden in de competitie een nieuwe pandemie beginnen. Ongeslagen kampioenuhquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. We moeten tijdens de competitie nog wel de mogelijkheid houden om een besmette selectie te faken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |