W.olf vind ik op zich wel een leuke/ stoere naam (al zou ik er zelf niet voor kiezen), maar die andere twee namen vind ik niet kunnenquote:Op woensdag 30 september 2020 19:18 schreef Poppejans het volgende:
Mijn zoon heet W.olf en op de peuterspeelzaal destijds zat een meisje genaam T.ijger
Mijn zoon heeft momenteel een klasgenoot genaamd G.ras.
Waarom Wolf wel maar Tijger niet? Kwestie van wennen misschien? Ik geloof wel dat Wolf vaker voorkomt.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:26 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
W.olf vind ik op zich wel een leuke/ stoere naam (al zou ik er zelf niet voor kiezen), maar die andere twee namen vind ik niet kunnen
Jeetjequote:Op woensdag 30 september 2020 19:18 schreef Poppejans het volgende:
Mijn zoon heet W.olf en op de peuterspeelzaal destijds zat een meisje genaam T.ijger
Mijn zoon heeft momenteel een klasgenoot genaamd G.ras.
De eerste naam is gegeven aan een jongen. De tweede naam aan een meisje. Ik vind het niet passen bij een meisjequote:Op woensdag 30 september 2020 19:44 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom Wolf wel maar Tijger niet? Kwestie van wennen misschien? Ik geloof wel dat Wolf vaker voorkomt.
Ik heb die tweede naam wel eens eerder gehoord, maar niet bij een meisje neequote:Op woensdag 30 september 2020 20:33 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
De eerste naam is gegeven aan een jongen. De tweede naam aan een meisje. Ik vind het niet passen bij een meisjeDaarnaast hoor je de eerste naam vaker, waardoor het minder raar klinkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en een collega genaamdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijn Amerikaanse vrouw kan daar smakelijk om lachen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Op mijn werk heb ik een manager genaamdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en een collega genaamdIk moet gelijk aan deze band en hun fantastische nummer denken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijn Amerikaanse vrouw kan daar smakelijk om lachen.
Vraag me nu wel af wat de beweegredenen zijn geweest om de band zo te noemen![]()
Maar met die redenering kun je je kind ook Vink, Boomklever of Specht noemen. Er zijn immers ook mensen die Merel of Mees heten.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:44 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom Wolf wel maar Tijger niet? Kwestie van wennen misschien? Ik geloof wel dat Wolf vaker voorkomt.
Ik gok ook zomaar dat een Berk uit een compleet ander milieu komt dan een Djayvano.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:24 schreef SQ het volgende:
Ik vind Berk nog best als een naam klinken eigenlijk![]()
Maar goed, zulke namen wekken bij mij veel minder afkeer op dan het genre Djayvano en Djaleesha.
Daar ken ik er ook een van. Maar die heeft Arabische roots.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:20 schreef SaskiaR het volgende:
Bij N op school zit een B.erk... dat vind ik toch wel vrij ver gaan w.b.t. hippe natuurnamen
Vind ik ook tof ja, maarquote:Op woensdag 30 september 2020 21:55 schreef MorganLeFay het volgende:
Bij mijn kind op de BSO zit een jongetje genaamd T.ud.or.
Zie dan steeds aan Jonathan Rhys Meyers voor me (die speelde Henry VIII in The Tudors; en heeft die dynastie goed neergezetals tiranniek en eng).
Zie trouwens op wiki dat JRM zijn zoon Wolf heeft genoemd.... dat is wel een internationale naam dus![]()
En @:Aure ; naamsuggestie bij J: Louis(ken een Louise met een J-broer en dat klinkt zo leuk samen
)
Ik denk dan meteen aan Bobby Berk van queer eyequote:Op woensdag 30 september 2020 21:24 schreef SQ het volgende:
Ik vind Berk nog best als een naam klinken eigenlijk![]()
Maar goed, zulke namen wekken bij mij veel minder afkeer op dan het genre Djayvano en Djaleesha.
Hier op school een Berke, had ik volgens mij al eerder gezegd hierquote:Op woensdag 30 september 2020 21:20 schreef SaskiaR het volgende:
Bij N op school zit een B.erk... dat vind ik toch wel vrij ver gaan w.b.t. hippe natuurnamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |