Zoals Terry Wogan zei:the points are spread out all over the placequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:25 schreef Sableheart het volgende:
Weinig overeenstemming tot nu toe.
Slovenië welquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:29 schreef Sableheart het volgende:
oh ja, toen was het nog de "former yugoslavian republic". Gelukkig dat ze het niet geweldig deden, anders waren we nog 10 minuten langer bezig geweest.
Hopelijk tot volgende week, en bedankt dat je er nog even was!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
Okay dit was 'm voor mij, ik ga even m'n eigen muzieklijst op Spotify beluisteren. Wie weet weer tot volgende week
En dit was nog gewoon willekeurig, pas in 2011 deden ze dit express.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:33 schreef sportfreak het volgende:
De jongens van Letland hebben zelfs nog bovenaan gestaan
welterusten, en tot volgende week!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:49 schreef F1gamer het volgende:
Ik hou het voor gezien vanavond. Veel plezier nog
Als je ziet hoe matig die vier het de laatste twintig jaar doen zou je zeggen van wel, toch?quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:03 schreef sportfreak het volgende:
The Big 4 op de laatste vier plaatsen
Ooit vaker gebeurd?
Toch nog 14x top 3 voor Griekenland en 9x voor Maltsquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:15 schreef Sableheart het volgende:
ok, nog twee landen te gaan. Dat betekent dat Griekenland gewonnen heeft. Weet niet of dat voor de vorige spokesperson ook al duidelijk was.
Ja, ze maakten een goede inhaalslag.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Toch nog 14x top 3 voor Griekenland en 9x voor Malts
Die president was net een paar maanden aan de macht na de revolutie daar. Het hele festival werd gebruikt als propaganda zo ongeveer.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:23 schreef Sableheart het volgende:
Is dat Oost Europa die het festival erg serieus nemen, of een president die dringend behoefte had aan goede publiciteit?
Ah, dat verklaart het wel, ja.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die president was net een paar maanden aan de macht na de revolutie daar. Het hele festival werd gebruikt als propaganda zo ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |