Middelmaat.quote:
Die kan er niets van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze daarvoor half Duitsland hebben leeggeshopt, maar goed wel een set leuke spelers (en Gnabry)
BulykinGod, Anastasiou en die taxichauffeur van de amateurafdeling (lol). Bijzondere spitsen gehad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hadden natuurlijk ook onze cultheld Hyun-Jun SukGOAT
Blind paard vooral. Al dit jaar wel wat minder dan vroeger.quote:
Brutil Hoséquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
BulykinGod, Anastasiou en die taxichauffeur van de amateurafdeling (lol). Bijzondere spitsen gehad.
Die scoorde wel flink wat dacht ik.quote:
Gelukkig maar; niemand wil dat zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:49 schreef Zipportal het volgende:
Twee positieve tests bij NAC, wedstrijd bij FC Dordrecht gaat niet door
Eerste seizoen 25 goals, daarna 2 jaar matig, laatste seizoen ook iets van 18. Bij AZ ook wel eens over de 20. Maar wel echt een alles of niets speler.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die scoorde wel flink wat dacht ik.
Siem was het beste als pinchhitter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Siem functioneerde als spits best aardig. Jammer dat Frank het elke keer weer op het middenveld moest proberen.
Dat interview bij HBO van de week blijft legendarisch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Net heel even hier naartoe geschakeld. Ik viel midden in de historische woorden van de president of de verslaggevers misschien een (promotie)balpen wilden hebben.
[ twitter ]
Je gelooft soms gewoon niet dat hij de president van het machtigste land ter wereld is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat interview bij HBO van de week blijft legendarisch.
Wat een complete mongool is het toch ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Net heel even hier naartoe geschakeld. Ik viel midden in de historische woorden van de president of de verslaggevers misschien een (promotie)balpen wilden hebben.
[ twitter ]
Maar dat is Jinping.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je gelooft soms gewoon niet dat hij de president van het machtigste land ter wereld is.
En dat er nog steeds mensen zijn die in hem de juiste leider zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je gelooft soms gewoon niet dat hij de president van het machtigste land ter wereld is.
Amerikaanse bevolkinggenotquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |