Voor mijquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk bij wandelroutes Leiden. Genoeg keus. Stadswandeling Leiden. Duur: 3 uur! 4,3 km. Eh...Is dat kruipend?
Kroegentocht!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk bij wandelroutes Leiden. Genoeg keus. Stadswandeling Leiden. Duur: 3 uur! 4,3 km. Eh...Is dat kruipend?
Ik zou ook lekker in de tuin gaan staan, gratis douchequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:38 schreef golfer het volgende:
Film op Netflix bekeken.
Daarna wilden we even nog genieten op het balkon en we zaten nog niet of het begon te druppelen.
Goed voor de tuin, zullen we dan maar zeggen.
Hier is het droog, en als het regent blijft het balkon vaak nog droog, jullie zijn van harte welkomquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:45 schreef Blues het volgende:
Alle waxinelichtjes en kaarsjes aan buiten, wijntje gepakt.
Regen
Liep jij al stage in de jaren 70 in mijn verzorgingshuisquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Doet me denken aan de soep die je bij de lunch kreeg in het verpleeghuis waar ik 3 maanden meeliep. Dat was dus zo'n bloempapje. Bloempapje + tomatenpuree = tomatensoep. Bloempapje + kerrie = kerriesoep. Bloempapje met wat gepureerde broccoli = broccolisoep. Etc.
Het was allemaal niet echt smakelijk, zeg maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:47 schreef Blues het volgende:
Liep jij al stage in de jaren 70 in mijn verzorgingshuis
Ik werkte in de keuken.. wat ik daar allemaal zag gebeurenEn overigens later ook nog in een verpleeghuis.
Aangevuld met een herinneringquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was allemaal niet echt smakelijk, zeg maar
quote:
De airco kan alleen aan voor we gaan slapen omdat heel veel geluid en hele kleine slaapkamer. Maar dat waren we dus vergeten te doen voor de BBQ.quote:Op zondag 9 augustus 2020 07:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge . Vervelend @:Lonaa, werkt de airco niet?
Regen, volgens mij hier niet. Ik lig nog in bed maar nu wel even alles open voor wat doortochten
Woonkamer hier was 25,5 net, maar ik lig nu weer op bed, al kan ik mss beter op het bed op het balkon gaan liggenquote:Op zondag 9 augustus 2020 07:25 schreef Lonaa het volgende:
Soms kun je het ook gewoon minder goed hebben ofzo, de warmte? In de woonkamer overigens nog 28 graden.
Ik overweeg de airco straks aan te doen en na de wandeling nog even te gaan slapen. Misschien ook maar toch een verlengstuk halen voor de buis en kijken of ie wat kan in de woonkamer.quote:Op zondag 9 augustus 2020 07:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Woonkamer hier was 25,5 net, maar ik lig nu weer op bed, al kan ik mss beter op het bed op het balkon gaan liggen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, zo smaakte eigenlijk alles wel, alsof dat zo ging. Vegetarische optie: stamppot. Met spekjes
Wij waren het ook vergeten. Het was 30 graden in de slaapkamer toen we thuis kwamen. We hebben nog even tegen de slaap zitten vechten terwijl de airco aan stond maar dat was maar een half uur.quote:Op zondag 9 augustus 2020 07:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De airco kan alleen aan voor we gaan slapen omdat heel veel geluid en hele kleine slaapkamer. Maar dat waren we dus vergeten te doen voor de BBQ.
Op de bank komen ze nog wel gewoon op schootquote:Op zondag 9 augustus 2020 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Mijn kat kwam gisteren helemaal tegen me aan liggenIk had echt behoefte aan een warm dekentje.
Brrrquote:Op zondag 9 augustus 2020 08:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij waren het ook vergeten. Het was 30 graden in de slaapkamer toen we thuis kwamen. We hebben nog even tegen de slaap zitten vechten terwijl de airco aan stond maar dat was maar een half uur.
Net wakker. 29 graden in de slaapkamer
Zo! Lekker geslapenquote:Op zondag 9 augustus 2020 10:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Nogmaals mogge! Ik was weer in slaap gevallen en werd om 945 wakker van fluitende vogeltjes. En Elin lag knus tegen mij aan, aar beest
Dat filmpje @:Isabeau![]()
Nog 5 jaar wachten @:Ummphie, of dochter en ex+aanhang overhalen mee te gaan
quote:Op zondag 9 augustus 2020 09:57 schreef Kreator het volgende:
@:lucky_strike vrienden waren ook helemaal enthousiast over de b&b. Raken er niet over uitgepraat.
Dat klinkt heerlijk!quote:Op zondag 9 augustus 2020 10:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zo! Lekker geslapen![]()
Ben bij ouders een dagje. Vanmiddag na t eten gaan we met de boot de plassen op. Lekker varen, stilleggen en erin plonzen. Plankje mee, kan ik achter de boot liggen op het plankje terwijl we varen![]()
Hier willen we meer van weten.quote:Op zondag 9 augustus 2020 10:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier komt voor het eerst een mansfiguur slapen, dubbel zo warm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |