Ik heb inderdaad onmogelijk veel zin in Kerstquote:
Zo is Noel ook al een tijdje op ongewenste vakantiequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:04 schreef Kiid het volgende:
Overigens zou ik op fok wel oppassen want we zouden je niet willen missen
Tja, Noel heeft de gentlemen's agreement gebroken door met privé informatie te strooien. Hij is beter af met een ban want het delen van zijn werkgever is wel het minst spannende dat ik kan delen van Noelquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zo is Noel ook al een tijdje op ongewenste vakantie
Jij hebt tenminste werk, gapquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, Noel heeft de gentlemen's agreement gebroken door met privé informatie te strooien. Hij is beter af met een ban want het delen van zijn werkgever is wel het minst spannende dat ik kan delen van Noel
Raar meestal wordt ex crew wel een tijdje beschermdquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zo is Noel ook al een tijdje op ongewenste vakantie
Er zijn grenzenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar meestal wordt ex crew wel een tijdje beschermd
Merk het als ik door nieuw west loopquote:
Wat heb je daar te zoeken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Merk het als ik door nieuw west loop
Bij uitstek een hele goede plaats om aan een goedkope vespa of gucci tas te komenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:35 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wat heb je daar te zoeken?
Had het liever niet gehad. Lekker iedere dag uitslapen en racen over de virtuele circuitsquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste werk, gap
Beetje werkervaring opbouwen hoe hoger je uitkeringquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had het liever niet gehad. Lekker iedere dag uitslapen en racen over de virtuele circuits
Bekend verhaalquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sukkels op mijn werk die mijn hele research van een jaar in de war schoppen als ik net 1 dag vakantie heb
Ben geen hoogschopper maar breedschopper.quote:
Vergeet niet dat er zonder jou geen Kerst kaarten zouden zijn. Dat Myrr erop neerkijkt maakt jou niet minder belangrijk vriend. Zelfs de vuilnisman speelt een cruciale rol in onze samenleving. Want als iedereen gaat denken over het werk is er niemand meer die het gaat uitvoerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben geen hoogschopper maar breedschopper.
*kerstkaartenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er zonder jou geen Kerst kaarten zouden zijn. Dat Myrr erop neerkijkt maakt jou niet minder belangrijk vriend. Zelfs de vuilnisman speelt een cruciale rol in onze samenleving. Want als iedereen gaat denken over het werk is er niemand meer die het gaat uitvoeren
Ze leren je wel over aap, noot en mies. Maar iets cruciaals als kerstkaarten komt dan niet voorbij. Sla ik nu mooi een flaterquote:
Je kunt dan wel heel dom zijn maar ironie begrijp je gelukkig welquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze leren je wel over aap, noot en mies. Maar iets cruciaals als kerstkaarten komt dan niet voorbij. Sla ik nu mooi een flater
Ignorance is a bliss zeggen ze danquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je kunt dan wel heel dom zijn maar ironie begrijp je gelukkig wel
Ook jij wil een fijne kerst hebben, en niets is leuker dan een kaartje krijgen van je naaste of de buurman, het voegt wat meer toe dan een like op facepoopquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er zonder jou geen Kerst kaarten zouden zijn. Dat Myrr erop neerkijkt maakt jou niet minder belangrijk vriend. Zelfs de vuilnisman speelt een cruciale rol in onze samenleving. Want als iedereen gaat denken over het werk is er niemand meer die het gaat uitvoeren
Kerst is niet meer hetzelfde sinds de shutdown van hyves. Al die glitterplaatjes...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ook jij wil een fijne kerst hebben, en niets is leuker dan een kaartje krijgen van je naaste of de buurman, het voegt wat meer toe dan een like op facepoop
Ik druk die glitters.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kerst is niet meer hetzelfde sinds de shutdown van hyves. Al die glitterplaatjes...
Sorry dat ik je heb geout manquote:
Hoe bedoel je? Ben nog niet uit de kast hoor. Stuk koeler dan in de woonkamerquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Sorry dat ik je heb geout man
Haha huh?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ben nog niet uit de kast hoor. Stuk koeler dan in de woonkamer
Soms twijfel ik wel eens of ik niet beter met een vent zou kunnen wonen. Kan je tenminste gewoon voetbal kijken in het weekend en heb je iemand die het snapt als je laveloos terugkomt van een avondje in de kroeg. Niet dat ik dat doe, maar heb er wel over gelezenquote:
Herkenbaar manquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Soms twijfel ik wel eens of ik niet beter met een vent zou kunnen wonen. Kan je tenminste gewoon voetbal kijken in het weekend en heb je iemand die het snapt als je laveloos terugkomt van een avondje in de kroeg. Niet dat ik dat doe, maar heb er wel over gelezen
Ik blijf mij verbazen over de disrespect die je (en deze post is de minste) over je vriendin uit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Soms twijfel ik wel eens of ik niet beter met een vent zou kunnen wonen. Kan je tenminste gewoon voetbal kijken in het weekend en heb je iemand die het snapt als je laveloos terugkomt van een avondje in de kroeg. Niet dat ik dat doe, maar heb er wel over gelezen
Oh ik kijk pas op iemand, bijvoorbeeld jou, neer als je functie is enkel om mij aan te pappen ik en ik daarna direct meer zou verdienen dan jij. Maar dat terzijde. Ik kijk niet neer op Remqo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon even frustratie er uit toch. De een doet dat online de ander irl met fysiek geweld tegen dat zeikwijf, of ze zoeken het ergens anders.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:49 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik blijf mij verbazen over de disrespect die je (en deze post is de minste) over je vriendin uit.
Nou. Weet jij waar zijn huis woont?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon even frustratie er uit toch. De een doet dat online de ander irl met fysiek geweld tegen dat zeikwijf, of ze zoeken het ergens anders.
Maar de tijd voor fysiek geweld begint wel aan te breken voor hem. Dit duurt te lang.
Nee onze relatie is bekoeld, ik ben verder gegaan terwijl hij in een cirkel rond blijft draaien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:53 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou. Weet jij waar zijn huis woont?
Ik ben anders best vernieuwend geweest de afgelopen tijd. Denk alleen maar aan mijn posts over F1 of bijvoorbeeld toen ik mijn haren wilde vervenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee onze relatie is bekoeld, ik ben verder gegaan terwijl hij in een cirkel rond blijft draaien.
Oh spijtig zou graag twee midgets aan het werk zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee onze relatie is bekoeld, ik ben verder gegaan terwijl hij in een cirkel rond blijft draaien.
Ja heel vernieuwend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben anders best vernieuwend geweest de afgelopen tijd. Denk alleen maar aan mijn posts over F1 of bijvoorbeeld toen ik mijn haren wilde verven
Is ook altijd lekker veel tekst over niets, daar hou ik vanquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben anders best vernieuwend geweest de afgelopen tijd. Denk alleen maar aan mijn posts over F1 of bijvoorbeeld toen ik mijn haren wilde verven
Ik weet wel hiha maar als ik dat zeg krijg ik een ban terwijl hij in een baan rond blijft draaien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb niet veel talenten, maar ik kan wel heel lang repeterend en onnodig doorgaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is ook altijd lekker veel tekst over niets, daar hou ik van
Bans zijn voor even internetfame voor eeuwigquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik weet wel hiha maar als ik dat zeg krijg ik een ban terwijl hij in een baan rond blijft draaien.
Snap ik wel ja. Past bij je functie binnen een verder best interessant bedrijf.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb niet veel talenten, maar ik kan wel heel lang repeterend en onnodig doorgaan
Jammer voor jou dat daar geen opleiding voor is, je zou direct je diploma krijgenquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb niet veel talenten, maar ik kan wel heel lang repeterend en onnodig doorgaan
Sommige zoeken het in drank en anderen het samen zijn. Daarom kom ik hier altijd graagquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:58 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja heel vernieuwend.
Jezus wtf is dit voor coping die jij hebt man debieltje
Nou dan heb ik inmiddels een aardige hall of fame opgebouwdquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bans zijn voor even internetfame voor eeuwig
Zwemdiploma B staat nog hoog op mijn bucket list. Ik kon alleen met geen mogelijkheid door dat gat zwemmen onder waterquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat daar geen opleiding voor is, je zou direct je diploma krijgen
Heb je niet nodig man. Gewoon de zee en bad vermijdenquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zwemdiploma B staat nog hoog op mijn bucket list. Ik kon alleen met geen mogelijkheid door dat gat zwemmen onder water
Zal vast kut voor je zijn ja om een kutfunctie te bekleden terwijl het gros van het bedrijf wel leuke dingen doet.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zwemdiploma B staat nog hoog op mijn bucket list. Ik kon alleen met geen mogelijkheid door dat gat zwemmen onder water
Je kan het water wel uit mij halen maar hoe haal je mij uit het waterquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je niet nodig man. Gewoon de zee en bad vermijden
Enige dat ik leuk vind om te doen is F1 spelen en Kerst vieren. Als je daar ooit een functie in vindt dan mag je me zeker dm'en hahaquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Zal vast kut voor je zijn ja om een kutfunctie te bekleden terwijl het gros van het bedrijf wel leuke dingen doet.
Ik besta voor zo’n 60% uit waterquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan het water wel uit mij halen maar hoe haal je mij uit het water
Als je ooit wat met het vruchtwater wil doen dan mag je mij dm'enquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik besta voor zo’n 60% uit water
Oh ik vind toevallig interieurbouw en totaalconcepten daarin leuk. Ben er ook goed in, kan cad enzo en zelfs bouwkunde een beetje. Let me know als je iets weet. Heb diploma in o.a. winkelinterieur dus let me know.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Enige dat ik leuk vind om te doen is F1 spelen en Kerst vieren. Als je daar ooit een functie in vindt dan mag je me zeker dm'en haha
Ik vind F1 ook leuk maar dat maakt me nog geen F1 coureurquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ik vind toevallig interieurbouw en totaalconcepten daarin leuk. Ben er ook goed in, kan cad enzo en zelfs bouwkunde een beetje. Let me know als je iets weet.
Hmmhmm maar heb jij een F1 brevet? Ik wel voor wat ik net postte dus wat zeg jij. Solliciteren of niet? Zou wel grappig zijn hè.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind F1 ook leuk maar dat maakt me nog geen F1 coureur
Check ons andere digitale platform dat niet fok isquote:
Wat wil je doorsturen dan? Een blanco A4'tje met je persoonsgegevens?quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Hmmhmm maar heb jij een F1 brevet? Ik wel voor wat ik net postte dus wat zeg jij. Solliciteren of niet? Zou wel grappig zijn hè.
Ik mis het echt om in de inner circle te zittenquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Check ons andere digitale platform dat niet fok is
Oke okequote:Op zondag 9 augustus 2020 00:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Check ons andere digitale platform dat niet fok is
Lekker outen HahHaha. Ja die functie is WO ik ben gecertificeerd in Vectorworks en Cinema4D. Ging natuurlijk niet voor de Architectenfunctie want die heb ik niet, maar twee overige functies bring em.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
CAD is allemaal hopeloos achterhaald toch, ben een leek hoor op dat gebied maar vlgs mij is Revit de shit nu
Eh okequote:Op zondag 9 augustus 2020 00:19 schreef Azula het volgende:
[..]
Lekker outen HahHaha. Ja die functie is WO ik ben gecertificeerd in Vectorworks en Cinema4D. Ging natuurlijk niet voor de Architectenfunctie want die heb ik niet, maar twee overige functies bring em.
Zou bijna.
Nee joh. Gewoon wat pagina’s met vrij relevante info in een prachtig opgemaakt curriculum vitae + grafisch opgemaakt portfolio met pinpoints uit m’n werk. Zoals het een designer en conceptonwikkelaar betaamt, uiteraard. Maar wat weet jij daar nou van...quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat wil je doorsturen dan? Een blanco A4'tje met je persoonsgegevens?
Wacht al eeuwen op de nieuwe 007quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:26 schreef Kiid het volgende:
Zou sowieso wel weer eens graag naar de film willen. Maar alle grade A titels zijn uitgesteld
Tip van een pro, houd je cv kort en bondig zonder teveel overbodige poeha. Een portfolio kan je beter meenemen naar een sollicitatiegesprekquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon wat pagina’s met vrij relevante info in een prachtig opgemaakt curriculum vitae + grafisch opgemaakt portfolio met pinpoints uit m’n werk. Zoals het een designer en conceptonwikkelaar betaamt, uiteraard. Maar wat weet jij daar nou van...
Ja dat dacht WCH ook toen hij Opa Bakkebaard het vuur aan de schenen legde ripquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bans zijn voor even internetfame voor eeuwig
Ik ben echt een watje als het gaat om horrorfilms. Die trek ik vanuit mijn veilige woonkamer nog niet eens, laat staan in een bioscoopquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zin in een goeie horrorfilm in de bios.
Ik kijk op cv’s alleen naar relevante werkervaring en hobbiesquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tip van een pro, houd je cv kort en bondig zonder teveel overbodige poeha. Een portfolio kan je beter meenemen naar een sollicitatiegesprek
Wch post gewoon nogquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat dacht WCH ook toen hij Opa Bakkebaard het vuur aan de schenen legde rip
Samen met je vriendin?quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben echt een watje als het gaat om horrorfilms. Die trek ik vanuit mijn veilige woonkamer nog niet eens, laat staan in een bioscoop
Die heb ik een tijdje terug nog voor iets uitgemaakt dacht ik maar niks aan de hand.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat dacht WCH ook toen hij Opa Bakkebaard het vuur aan de schenen legde rip
Je kan mensen beter uitschelden dan confronteren met de wereld waarin ze leven heb ik geleerd na mijn recente fok vakantiesquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die heb ik een tijdje terug nog voor iets uitgemaakt dacht ik maar niks aan de hand.
Ja voor je het weet heb je een dagboekverhaal te pakkenquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan mensen beter uitschelden dan confronteren met de wereld waarin ze leven heb ik geleerd na mijn recente fok vakanties
Ik heb bewust het aantal pagina’s weggelaten. Het zijn er inclusief of exclusief opmaak twee a twee en een half a drie, afhankelijk van het type bedrijf.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tip van een pro, houd je cv kort en bondig zonder teveel overbodige poeha. Een portfolio kan je beter meenemen naar een sollicitatiegesprek
Jaquote:
Die hadden ruzie, was echt een bitchfightquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja
Ik zou ook wel weer eens met mozy en TARDIS. willen gaan zoals vroeger, maar die zie ik hier nooit meer
Zal het doorgevenquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja
Ik zou ook wel weer eens met mozy en TARDIS. willen gaan zoals vroeger, maar die zie ik hier nooit meer
Zodra je begint te caren op fok is het einde zoekquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hadden ruzie, was echt een bitchfight
Care alleen om de reacties op mijn dickpicsquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zodra je begint te caren op fok is het einde zoek
Ze heeft chronisch coronaquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Via dat platform waar je het over had of irl
Kan irl maar via het platform gaat snellerquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vond hem niet veel aanquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Care alleen om de reacties op mijn dickpics
Nou in mijn inbox zei je iets andersquote:
@pharkus hij lekt dm’squote:Op zondag 9 augustus 2020 00:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou in mijn inbox zei je iets anders
Laatste keer dat ik er 1 stuurde vroeg ze of ik de afbeelding had gecomprimeerd. Dus nou stuur ik ze niet meer doorquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Care alleen om de reacties op mijn dickpics
Ook zonder hoor zou maar oppassen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zodra je begint te caren op fok is het einde zoek
Wat denk je zelfquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oppassen? Ik kan nauwelijks voor mezelf zorgen laat staan dat ik op de kinderen van anderen moet letten lolquote:
Nou dat was me nog niet duidelijk nee ook al heb je een koophuis. Maar gezien je kennis hierover en dus toerekeningavatbaarheid dikke vette fuckyouquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oppassen? Ik kan nauwelijks voor mezelf zorgen laat staan dat ik op de kinderen van anderen moet letten lol
Weet nog goed hoe ik altijd werd omgeroepen om uit de ballenbak te komen lolquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Volgens mij moet iemand de begeleiding even bellen. Gaat niet helemaal goed
Welke smiliesquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe doe je die smilies eigenlijk? 🤸🏻♂️🔥🔥
Zie jij mijn smilies nu ook of niet
Geen ambities zekerquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet zeker mijn mobiel upgraden. Zit al 3 jaar lang met een aftandse s8
Ja korte scherpe sneren ben je goed in, maar die oude huid van Opa moet je eerst een beetje kneden en opwarmen zodat hij gaat caren, voordat je hem neersabelt. Zo veel moeite steken er maar weinig in, al is Myrr lekker op weg.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die heb ik een tijdje terug nog voor iets uitgemaakt dacht ik maar niks aan de hand.
Nou stak ze die moeite maar in andere aspecten van haar leven ha-ha!quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja korte scherpe sneren ben je goed in, maar die oude huid van Opa moet je eerst een beetje kneden en opwarmen zodat hij gaat caren, voordat je hem neersabelt. Zo veel moeite steken er maar weinig in, al is Myrr lekker op weg.
Waarom een film opzetten als je leven al op een horrorfilm lijkt vriendquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch maar thuis een horrorfilm op gezet?
Snap je. Jij carede en toen ik je sneerde was je echt butthurt en voelde me nog schuldig ookquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja korte scherpe sneren ben je goed in, maar die oude huid van Opa moet je eerst een beetje kneden en opwarmen zodat hij gaat caren, voordat je hem neersabelt. Zo veel moeite steken er maar weinig in, al is Myrr lekker op weg.
Prof is ook een gevoelige jongenquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:52 schreef Azula het volgende:
[..]
Snap je. Jij carede en toen ik je sneerde was je echt butthurt en voelde me nog schuldig ook
Ja precies en terecht dat je je schuldig voelde hoop dat je lastig in slaap kwam die nacht met je schuldgevoel en je oh wat ben ik toch empatisch kut wijfquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:52 schreef Azula het volgende:
[..]
Snap je. Jij carede en toen ik je sneerde was je echt butthurt en voelde me nog schuldig ook
Daar is het boodschappengeld niet voorquote:
Moet je maar niet in Emmen wonenquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar je boy woont bezorgen ze niet meer na 7 uur hoor. Gaat alles achter slot en grendel
Grijs/zilverquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar toch nooit overwogen om mn haar blond te verven om dit te uiten
Sorry maar ik laat mijzelf niet meezuigen in je negatieve spiraalquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Daar is het boodschappengeld niet voor
Niet zo gek dat ze daar verlies draaien danquote:
Corona hequote:Op zondag 9 augustus 2020 00:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo gek dat ze daar verlies draaien dan
Dat spiraaltje is er inmiddels wel uit dus dat zuigen zou nog niet zo'n slecht idee zijnquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry maar ik laat mijzelf niet meezuigen in je negatieve spiraal
Nee en weet ik niet meerquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoop dat je lastig in slaap kwam die nacht met je schuldgevoel
Waar ging het over?
Echt hè zeikwijf. Kan ook nooit eens gezellig.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry maar ik laat mijzelf niet meezuigen in je negatieve spiraal
Ja sorry leven niet op budget. Gwn middenmoot net als ieder ander en stiekem heb ik zelfs inkomenquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Daar is het boodschappengeld niet voor
Nou al klaar met koken? Heb je instant noodles klaargemaakt ofzo hahaquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja sorry leven niet op budget. Gwn middenmoot.
Nee ben vanmiddag al begonnen met voorbereiden. Marineren enzo ditdat. Morgen alleen nog groenten snijden en dan staan er vier gerechten op tafel kuskus.quote:Op zondag 9 augustus 2020 01:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou al klaar met koken? Heb je instant noodles klaargemaakt ofzo haha
Zo hè zoals VETsin zeker maar dat ken je vast niet.quote:Op zondag 9 augustus 2020 01:09 schreef Kiid het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat ik de beste noodles maak van fok en omstreken. Ik gooi er altijd wat extra ingredienten bij om de smaak te versterken
Klinkt goed. Waar en hoelaat kunnen we komen aanschuiven?quote:Op zondag 9 augustus 2020 01:10 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee ben vanmiddag al begonnen met voorbereiden. Marineren enzo ditdat. Morgen alleen nog groenten snijden en dan staan er vier gerechten op tafel kuskus.
Ben toch geen tatta met je noodles. Je eet zeker ook bapao dikzak.
Ik kom wel naar jou toe ja dat scheelt weer een adres uitwisselingquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klinkt goed. Waar en hoelaat kunnen we komen aanschuiven?
Je boy let louter op smaak en niet hoe het tot die smaak is gekomenquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:12 schreef Azula het volgende:
[..]
Zo hè zoals VETsin zeker maar dat ken je vast niet.
Je edit je posts steeds, lukt het wel? En je probeert echt te hard. Hier en in dm met je dagboekverhalen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 01:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja sorry leven niet op budget. Gwn middenmoot net als ieder ander en stiekem heb ik zelfs inkomenkuskus
Neem je dan het eten mee?quote:Op zondag 9 augustus 2020 01:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik kom wel naar jou toe ja dat scheelt weer een adres uitwisseling
Als je een Chevy imitatie doet dan moet lol wel tussen haakjes hequote:Op zondag 9 augustus 2020 00:59 schreef Kiid het volgende:
Vertel die leeuwen maar dat ze anderhalve meter afstand moeten houden lol
😂quote:Op zondag 9 augustus 2020 01:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik kom wel naar jou toe ja dat scheelt weer een adres uitwisseling
Ben gewoon OGquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je een Chevy imitatie doet dan moet lol wel tussen haakjes he
@littlebrownie heeft vast vragen over die rijstquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welke 4 groente maak je dan want ik lust niet alles. Maak je het met rijst of aardappelen?
Heb liever die browniequote:Op zondag 9 augustus 2020 01:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
@:littlebrownie heeft vast vragen over die rijst
4 groenten? Ja in 1 van de gerechten jeetje. 1 rijst 2 vlees 1 groente en daarnaast nog witte rijst en rauwkost (komkommer en sla en wortel enzo).quote:Op zondag 9 augustus 2020 01:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welke 4 groente maak je dan want ik lust niet alles. Maak je het met rijst of aardappelen?
Gewoon stoppen met vlees manquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:26 schreef Kiid het volgende:
Doe maar liever patat met een lekkere gehaktbal
Straks vraag je me nog te stoppen met Fifaquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met vlees man
Heb je geen standaard brood dag op zaterdag?quote:Op zondag 9 augustus 2020 01:32 schreef Azula het volgende:
Helaas is het nog steeds 7 keer per week.
Nee, jij?quote:Op zondag 9 augustus 2020 01:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je geen standaard brood dag op zaterdag?
Steek die tijd liever in de voorbereiding van mijn racesquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:38 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee, jij?
Wij koken gewoon bijna elke dag vers eten en anders thuisbezorgd of uit eten joejoe. Etensmomenten zijn belangrijk. De tijd die je in je eten maken en daarna gezamenlijk opeet steekt is belangrijk.![]()
Elke dag weer. Familie/ gezinstijd. Ongeacht situatie.
Oh ik liever in de sollicitatie ttysoon groetjes.quote:Op zondag 9 augustus 2020 01:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Steek die tijd liever in de voorbereiding van mijn races
Tussen de regels door lees je dat er hard gecared wordtquote:
De hitte nog niet met jouquote:
Als je je verveelt, help me dan even de seizoenspagina's van de Ere- en Eerstedivisieploegen bij te werken voor dit jaarquote:
Alleen die van Feyenoord is belangrijkquote:Op zondag 9 augustus 2020 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je je verveelt, help me dan even de seizoenspagina's van de Ere- en Eerstedivisieploegen bij te werken voor dit jaar
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2020 12:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alleen die van Feyenoord is belangrijk
Staat juist stoer. Je moet nooit schoonheid indammen voor comfortquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien die onderkaakvacht van je wat indammen
Ik zie niets raars eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo ver hoef je niet terug he, pak even een koud biertje en ga er even lekker voor zitten
Doe dat maar in de zandbakquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
"Salam Alaykum, kehba di mahom"
dat is wat ik zeg tegen de le7nesh
Het is vooral wip, en waarom doe je zo raar met dit warme weerquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie niets raars eigenlijk
Heb al twee dagen geen alcohol op maat
Of in (nietzo)Blankenberge (lol)quote:
Het is vooral wip?quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is vooral wip, en waarom doe je zo raar met dit warme weer
Work in progressquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is vooral wip?
Heb je een zonnesteek?
Oeh la laquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Work in progress
Nee niet dat ik weet, heb wel meer een tint net als jij haha
Waren weer Zweden zekerquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb er 1 filmpje van gezien. Niet goed voor de gemoedsrust
Ze hadden een @Myrr kleurtjequote:
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
DBS, F1 en Fifa.
3 leuke dingen zelfs
Zelfs fokkers vinden deze temperatuur te warm voor digitale conversaties op het hoogste niveauquote:
Zelfs jij, fokker in hart en nieren, kan de warmte maar lastig afvoeren en gooit er zomaar een contaminatie uit.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs fokkers vinden deze temperatuur te warm voor digitale conversaties op het hoogste niveau
Hopelijk negeert hij de rode vlagquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
@:haags_kwartiertje
Gaat lekker in Scheveningen
Nou ja zegquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hopelijk negeert hij de rode vlag
Pff inderdaad zeg. Ik zie mijn pijnlijke fout.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zelfs jij, fokker in hart en nieren, kan de warmte maar lastig afvoeren en gooit er zomaar een contaminatie uit.
Kan je alweer alles met je pootje?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs fokkers vinden deze temperatuur te warm voor digitale conversaties op het hoogste niveau
Een hoop, maar nog niet allesquote:
Haags_Muitiertjequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoop alsnog dat de stroming hem bij het keyboard vandaan houdt haha
Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
@:haags_kwartiertje
Gaat lekker in Scheveningen
Geen last van. Je boy gaat gewoon op volle stoom vooruitquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen moet maar weer een zwemcursus afleggen volgens mijquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen?
?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had je gelezen van die Engelse zender en het voetbalcommentatoren? Sky was het geloof ik.
Volgens mij bedoelt kaneel iets andersquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen moet maar weer een zwemcursus afleggen volgens mij
De commentatoren kregen allemaal een lijst met woorden die ze niet meer mochten gebruiken als het om BAME-voetballers ging.quote:
Oh geen idee wat er in Scheveningen gebeurt. Dacht weer paar drenkelingen lolquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt kaneel iets anders
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh geen idee wat er in Scheveningen gebeurt. Dacht weer paar drenkelingen lol
Dit gaat hem niet wordenquote:
Er is geen hoogtepunt groter dan Goku die voor het eerst SS1 werd of volledige UI ging om Jiren te kunnen verslaanquote:
Rassistquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad dat volk kan beter gewoon weg
Jaquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zou die nog komen na haar meltdown
Tussen de regels door kun je ook lezen dat jij een snitch bent. 🙈👌🏽🤣quote:Op zondag 9 augustus 2020 09:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Tussen de regels door lees je dat er hard gecared wordt
Doe eens vriendelijk. Jeetjequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 06:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Tussen de regels door kun je ook lezen dat jij een snitch bent. 🙈👌🏽🤣
Hey hallo. Jij komt toch tof tegen/ over mij doen omdat ik nog studeer op mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Azula op 11-08-2020 07:58:57 ]
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:57 schreef Chia het volgende:
Jeetje, naast schoolpleinsneren ook nog weer hele betogen. Tijd om Azula in het Chevyscript te zetten.
Weer een betoog? ik zie #262 niet meerquote:
Stuur mij dat scriptje ffquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Weer een betoog? ik zie #262 niet meer
Is voor pcquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuur mij dat scriptje ff
Mimimimi. Klopt ik edit dus wat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Eerste edit is ook alweer gedaan 😂
Voor 1 persoon die mad gaat en mensen gaat lopen bedreigen? het lijkt vrij random, eerst was ze zuur richting Simone, maar blijkbaar is Kiid de werkelijke boeman of zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:10 schreef scrupuleus het volgende:
Ik stel mij beschikbaar als mediator.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:46 schreef Azula het volgende:
[..]
Hey hallo. Jij komt toch tof tegen/ over mij doen omdat ik nog studeer op mijn leeftijd.Dan vraag je om zulks een reactie.
Niet omdat je doet wat je doet, maar omdat je zegt wat je zegt en dat is niet zonder consequenties.
Pak ze maar goed aan, vragen er zelf omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Kiid en Simone?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pak ze maar goed aan, vragen er zelf om
Die laatste sowieso. Die zit nog op FOK! in haar vakantie, zegt weer genoeg.quote:
Wie wat waar? Niemand zegt niets niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:25 schreef Chia het volgende:
Niet alles geloven wat Ama en Solo in de triogroepsapp zeggen hoor Azula.
Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die laatste sowieso. Die zit nog op FOK! in haar vakantie, zegt weer genoeg.
@:Kiid is zwakbegaafd en weet niet beter.
Denk dat Azula haar nachtrust wel wil behouden en haar karma niet vervuilen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:13 schreef Catkiller het volgende:
Met al die steek- en schietpartijen zou ik het wel serieus nemen als ik hun was.
Nou zeg zo zwart ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:13 schreef Catkiller het volgende:
Met al die steek- en schietpartijen zou ik het wel serieus nemen als ik hun was.
Nou wat valt er werkelijk te vertellen dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Denk dat Azula haar nachtrust wel wil behouden en haar karma niet vervuilen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:46 schreef Azula het volgende:
[..]
Hey hallo. Jij komt toch tof tegen/ over mij doen omdat ik nog studeer op mijn leeftijd.Dan vraag je om zulks een reactie.
Niet omdat je doet wat je doet, maar omdat je zegt wat je zegt en dat is niet zonder consequenties.
Ik snap die highclass act van jou nooit zo. De enige die zijn/haar kind 'kwaad' doet ben jijzelf. Hoeveel papa's heeft die niet gehad in de tijd dat je dit betoog hebt opgesteld? Financieel kan je je eigen broek nog niet ophouden en dan ben je notabene bijna 30. Qua mindset en manier van communiceren zit jij nog op het niveau van iemand op middelbaar onderwijs. Geen wonder dat je het constant hebt over 'lange termijn visie'. Dat zeg je als je aan het afwassen bent bij de Mac op je 21e. Niet als je 30 bent en in de afgelopen 10 jaar tijd 1x een opleiding hebt weten af te ronden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan jouw uiterlijk. Je lijkt op een half opgegroeide pocahontas. Niks om zo mee op de koop te lopen. Dat sommigen hier gevoelig zijn voor jouw aandacht zoals Prof en Gianni maakt je nog geen gewild persoon. Sterker nog, waar jij die zelfverzekerheid vandaan haalt is mij echt een raadsel. Want je kijkt niet voor niets weg op al die Tinder foto's lijkt mij.
Als je denkt dat ik onder de indruk ben omdat je hebt zitten pochen met de info die Noel heeft gelekt dan heb je het mis. Ik weet nog net niet welke kleur ondergoed je vandaag aan hebt, maar zo zitten dreigen met mijn privé gegevens vind ik dieptriest. Laat wel weer zien dat je hetzelfde niveau en klasse hebt als al die andere junkies hier op FOK. Lekker highclass out gaan terwijl je kind boven slaapt. Wees er maar trots op.
Mad caring.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik snap die highclass act van jou nooit zo. De enige die zijn/haar kind 'kwaad' doet ben jijzelf. Hoeveel papa's heeft die niet gehad in de tijd dat je dit betoog hebt opgesteld? Financieel kan je je eigen broek nog niet ophouden en dan ben je notabene bijna 30. Qua mindset en manier van communiceren zit jij nog op het niveau van iemand op middelbaar onderwijs. Geen wonder dat je het constant hebt over 'lange termijn visie'. Dat zeg je als je aan het afwassen bent bij de Mac op je 21e. Niet als je 30 bent en in de afgelopen 10 jaar tijd 1x een opleiding hebt weten af te ronden.
En dan jouw uiterlijk. Je lijkt op een half opgegroeide pocahontas. Niks om zo mee op de koop te lopen. Dat sommigen hier gevoelig zijn voor jouw aandacht zoals Prof en Gianni maakt je nog geen gewild persoon. Sterker nog, waar jij die zelfverzekerheid vandaan haalt is mij echt een raadsel. Want je kijkt niet voor niets weg op al die Tinder foto's lijkt mij.
Als je denkt dat ik onder de indruk ben omdat je hebt zitten pochen met de info die Noel heeft gelekt dan heb je het mis. Ik weet nog net niet welke kleur ondergoed je vandaag aan hebt, maar zo zitten dreigen met mijn privé gegevens vind ik dieptriest. Laat wel weer zien dat je hetzelfde niveau en klasse hebt als al die andere junkies hier op FOK. Lekker highclass out gaan terwijl je kind boven slaapt. Wees er maar trots op.
Tldr maar leuk verhaal ja na 1 zin gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik snap die highclass act van jou nooit zo. De enige die zijn/haar kind 'kwaad' doet ben jijzelf. Hoeveel papa's heeft die niet gehad in de tijd dat je dit betoog hebt opgesteld? Financieel kan je je eigen broek nog niet ophouden en dan ben je notabene bijna 30. Qua mindset en manier van communiceren zit jij nog op het niveau van iemand op middelbaar onderwijs. Geen wonder dat je het constant hebt over 'lange termijn visie'. Dat zeg je als je aan het afwassen bent bij de Mac op je 21e. Niet als je 30 bent en in de afgelopen 10 jaar tijd 1x een opleiding hebt weten af te ronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |