die van de wanden niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha, grappig, op de foto lijken ze aardig wit.
Er kunnen misschien ook best witte bestaan, was vooral even nieuwsgierig. Volgens mij is six aardig bedreven in goede spullen voor de klus uitzoeken.quote:
True.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
Witbalans is niet koosjer door die bak licht
En dat is ook truequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Er kunnen misschien ook best witte bestaan, was vooral even nieuwsgierig. Volgens mij is six aardig bedreven in goede spullen voor de klus uitzoeken.
Yes, afdekken is het plan geloof ik. En jij snapt hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:22 schreef Gieliovd het volgende:
Dat vloertje is echt een hele klus geweest. Met die temperaturen binnen, sjouwen, mixen, storten, vlakken....
Goed nat houden of afdekken eerste dagen anders wordt het bros.
Hehe, optisch bedrogquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
Oh nu zie ik het, gewoon mega bak licht erop![]()
Ze lijken echt wit op de foto, maar rechts achterin zie je idd dat plafond ook groen is
Plafond in de badkamer gaat prima met normale gipsplaten hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja voor de wanden, waarom voor plafond in de badkamer niet?
De eerste drie/vier jaar ja. Daarna gaat het gewoon schimmelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:07 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Plafond in de badkamer gaat prima met normale gipsplaten hoor.
Bij m'n ouders zit al 25 jaar witte plaatjes tegen 't plafond zonder problemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 07:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De eerste drie/vier jaar ja. Daarna gaat het gewoon schimmelen.
Neehoor, nergens last van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 07:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De eerste drie/vier jaar ja. Daarna gaat het gewoon schimmelen.
Ik heb nog ff ingezoomd, die zijn volgens mij nieuw maar nou begin ik zelf ook te twijfelen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die rechtsonder zitten zijn ook nieuw of oud en buiten gebruik?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 08:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij m'n ouders zit al 25 jaar witte plaatjes tegen 't plafond zonder problemen.
Als 't gaat schimmelen heb je je ventilatie niet op orde.
Mooi. Ik gok het er nooit op. Ventilatie is best een lastig ding in veel badkamersquote:
Een badkamer wil je sowieso mechanisch ventileren. In de winter ga je niet in je nakie met en raam open badkamerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:38 schreef Seven. het volgende:
Bij ons is het trouwens wel zo dat we niet ff een raampje open kunnen zetten..!
Ik heb mechanische ventilatie, maar gebruik het eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een badkamer wil je sowieso mechanisch ventileren. In de winter ga je niet in je nakie met en raam open badkameren
Pcies. ik heb zelf te weinig in mn badkamer, daarom ook altijd die deur open staan na 't douchen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb mechanische ventilatie, maar gebruik het eigenlijk nooit
Beetje overkill aan ventilatie aangebracht maar beter teveel dan te weinig. Zoveel muffe schimmelbadkamertjes gezien in allerlei huizen![]()
Roosters in de ramen vrijwel altijd open, rooster in de badkamerdeur, en als het te koud is buiten voor de roosters, lekker de badkamerdeur zelf open voor den damp
Dat zeker.quote:
Gaan we ook doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een badkamer wil je sowieso mechanisch ventileren. In de winter ga je niet in je nakie met en raam open badkameren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |