Oh die is tof!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:32 schreef usagi414 het volgende:
Maar de reden waarom ik dit topic ben begonnen is deze:
[ facebook ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:32 schreef usagi414 het volgende:
Maar de reden waarom ik dit topic ben begonnen is deze:
[ facebook ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:33 schreef Em31 het volgende:
Beetje valsspelen want het is een Sanremo artiest, maar omdat het zo'n lekker zomernummer is
quote:Op maandag 7 september 2020 18:33 schreef DJ11 het volgende:
Goed topic dit Ik kom namelijk regelmatig nieuwe muziek van oud-Songfestivaldeelnemers tegen.
Top . Dit is precies waar ik dit topic voor had bedoeld. Lekker muziek delen met elkaar waar op de n of andere manier een ESF connectie mee is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:54 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
“Nieuwe muziek” is het dan weliswaar niet, maar ik ken zeker wel enkele nummers die ik hier graag wil delen en die voor sommige bezoekers misschien wel nieuw/onbekend zullen zijn.
quote:Enkele dagen geleden lichtte Laura al een tipje van de sluier op. Op haar Instagram-account plaatste ze een filmpje van zichzelf in de studio. “Mijn nieuwe single komt op 6 november uit”, schreef ze erbij. “Maar dit keer ga ik niet alleen zingen. Wie denk je dat samen met mij zingt? Doe een gokje." De gelukkige bleek Loc Nottet te zijn, waardoor nu twee anciens van het Eurovisiesongfestival de handen in elkaar slaan. Loc nam in 2015 deel, Laura in 2016.
Een samenwerking stond al langer op de planning, vertelde Loc in Story. “De zin om dat te doen is er bij allebei, alleen nog een goede song en dan duiken we de studio in”, klinkt het. De twee kennen elkaar dan ook goed. Niet alleen vertegenwoordigden ze allebei ons land op het Eurovisiesongfestival, maar ze stonden ook al samen op het podium. “We hebben eerder al samen gezongen, onder andere voor Rode Neuzen. Laura is een geweldige artieste en net als ik heel open en eerlijk.”
quote:Thirty-four years ago, Sandra Kim won the Eurovision Song Contest in Bergen. Now she’s the winner of the first season of The Masked Singer. For weeks she sang beautifully and that’s why now she finally gets the recognition she deserves. However, this adventure also brings good news: a new single. The single is a collaboration with DJ and producer Regi.
For weeks everyone was faced with one question: who is the Queen in the first season of The Masked Singer in Belgium. Now that the mask is off, we know that it is our only Belgian winner of the Eurovision Song Contest, Sandra Kim. The victory made her very emotional, she admitted afterwards. “Nobody saw it, but when my name was mentioned I cried underneath the mask. I am very proud to be the first winner of this amazing show,” said Sandra.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |