Ik kwam deze ook net melden. Heerlijk nummer weer, inderdaad zo zonde dat het live zo mis ging.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:42 schreef Momo het volgende:
Als je deze nieuwe track ook weer ziet, jammer dat het live niet overkwam voor Roxen.
quote:‘Ik zou heel graag naar het Songfestival gaan! Met de stress zou het voor één keer meevallen: ik hoef het enkel beter te doen dan de 19e plaats.’
' ik hoef het enkel beter te doen dan de 19e plaats.’quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:33 schreef usagi414 het volgende:
Luka Cruysberghs (ex-Hooverphonic) heeft vandaag haar debuutsingle uitgebracht.
En ze heeft de ambitie om zelf een keer naar het Songfestival te gaan.
Zoals ze zei in een interview :
[..]
Hopelijk beseft ze dan ook dat dat niet zo eenvoudig is als het op het eerste gezicht misschien lijkt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
' ik hoef het enkel beter te doen dan de 19e plaats.’
The shade!![]()
quote:NIEUWE MUZIEK!! De nieuwe single is nu te beluisteren en te downloaden op alle platforms die jullie waarschijnlijk beter kennen dan ik. #LINKINBIO
En dan ineens, niet zomaar ineens is je nieuwe Nederlandstalige single uit. Voor mij sinds lange tijd weer eens echt spannend omdat ik geen idee heb wat ik er van kan verwachten… Misschien zitten jullie hier totaal niet op te wachten maar het moest uit m’n kop. Al jaren loop ik met het idee van een NL plaat en mede door alle veranderingen in de wereld voelde het goed om het nu te doen. Ik had er in ieder geval tijd en ruimte voor.
Het proces van het maken van een plaat is inmiddels redelijk bekend bij me maar dit was toch weer een geheel nieuwe ervaring. Het schrijven in m’n moerstaal is een stuk moeilijker dan ik dacht en het heeft m’n kennis en gebruik van de Nederlandsche taal best veranderd. Ik ben opnieuw gefascineerd geraakt door het mooie, chique Nederlandsch:) Onze taal is zoveel rijker dan ik dacht. Mede door mannen als Joost Marsman, Sander Rozeboom en Han Kooreneef is dit hele proces een bijzondere ervaring waarin ik een hoop leer. Soms zit je met ideeën en denk je dat het nooit goed genoeg zal zijn, simpelweg omdat de taal als gewoon in je oren klinkt. Misschien was dat wel de grootste uitdaging… Iets schrijven wat in simpele woorden alles vertelt en dan ook nog lekker klinkt. Volgens mij hebben we het met deze best goed gedaan…
“Het leven is te kort om niet bij jou te zijn”
Liefs! 😎
Ik heb hier een stukje van geluisterd en het toen gillend afgezet. Wat een gedrocht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |