Dan moet ik nog maar een filmpje maken met een zielig muziekje en een giro nummer.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:32 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zware tijden voor de FOK!kers op de zolderkamer
Ik doneerquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan moet ik nog maar een filmpje maken met een zielig muziekje en een giro nummer.
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen schatjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:34 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]![]()
Heb een rustig ochtendje in Eindhoven.
Gelukkig doen ze niet moeilijk met mondkapjes door de winkelstraten en op terrasjes.
Die Brabanders snappen het wel, keurig volk
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:34 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]![]()
Heb een rustig ochtendje in Eindhoven.
Gelukkig doen ze niet moeilijk met mondkapjes door de winkelstraten en op terrasjes.
Die Brabanders snappen het wel, keurig volk
quote:
quote:
Kree zou er een topic over openenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:46 schreef Oostblokkert het volgende:
Zit even te kijken en zie een dame voor me staan met een stevige bilpartij.
Maaaaaar, het klopt niet. Vrij mager typetje, geen exotisch uiterlijk maar bilpartij steekt er echt flink uit.
Is dat dan wel echt denk ik dan?
Heeft moeder natuur haar deze prachtige schoonheid gegeven of is het plastic? Hoe zie je dat verschil eigenlijk?
Het is wat de man zo bezig houdt op de vroege morgen.
O @kree is de expert in deze dus?quote:
@kree moet je hebben voor deze lastige vragen op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
O @:kree is de expert in deze dus?
@kree wordt toch in de middag pas wakker?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
@:kree moet je hebben voor deze lastige vragen op de vroege ochtend
Dan moet je nog eventjes wachten op je antwoordquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:36 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
@:kree wordt toch in de middag pas wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |