Ik zou absoluut ingrijpen. Als er iets tragisch is, is het wel blank op blank geweld. We zijn al met zo weinigquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Overigens, als ik in elkaar word gemept door gewone Nederlanders, wat doe je dan?
Ik ook, heb precies hetzelfde. Om een duur horloge, ik bedoel waar gaat het over, daar ga je toch niet iemand voor omleggen of ben ik nou gek. Een roofmoord. Het lijkt Latijns Amerika wel. En die kant gaat het op, met die rolex tokkies, ze hebben geen grenzen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:16 schreef groenen het volgende:
Ik ben toch behoorlijk geschokt door deze moord. Wtf, een pistool leegschieten voor een rolex bij een meertje vol publiek. Wow.
Weinig media ophef ook, zal wellicht veranderen als er beelden opduiken.
Past helaas niet in het narratief.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:16 schreef groenen het volgende:
Ik ben toch behoorlijk geschokt door deze moord. Wtf, een pistool leegschieten voor een rolex bij een meertje vol publiek. Wow.
Weinig media ophef ook, zal wellicht veranderen als er beelden opduiken.
Kan je je erin vinden dat er wel degelijk een groot probleem in deze samenleving is rond de integratie van andere culturen en geloven?quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, die obsessie die types als jullie hebben met buitenlanders leidt straks inderdaad tot een verrechtsing, absoluut... een die de hele verzorgingsstaat en de positie van Jan Modaal zal vernietigen.
Nee, er worden geen tv avonden ingelast over de toename van buitensporig geweld en ik weet wel waarom.quote:
Jaja het is een conspiracy. Die kerel die werd vermoord tijdens pinnen kwam uitgebreid in het nieuws toch?quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Nee, er worden geen tv avonden ingelast over de toename van buitensporig geweld en ik weet wel waarom.
Nee nee nee. Je snapt het nietquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kan je je erin vinden dat er wel degelijk een groot probleem in deze samenleving is rond de integratie van andere culturen en geloven?
Dat sommige daarvan haaks staan op de normen en waarden die hier gelden?
Ik zie namelijk een redelijk groot probleem en helaas maar weinig (geen?) traditionele partijen die hier iets mee willen doen, laat staan dit onderwerp van gesprek willen maken.
Dan begrijp ik op mijn beurt dat er grote groepen mensen zijn die zich totaal niet gehoord voelen door de bestaande partijen wat de deur opent voor partijen zoals een PVV.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee nee nee. Je snapt het niet
Overrepresentatie van geweld door buitenlanders is geen probleem. De mensen die daar wat van vinden zijn het probleem.
Bas Life Mattersquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:17 schreef fratsman het volgende:
[ twitter ]
Media, politiek, BN’ers. Niks, nada, doodse stilte, tumbleweed...
Nou idd, een bijzondere woordkeus weer...quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Lichte huidskleur is blijkbaar het nieuwe “licht getint” zodat je denkt dat het over een blanke gaat.
Het is het AD en niet de NOS. Dus dat is vreemd. En een andere bron heeft het ineens over een groepje mannen ipv één dader.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Lichte huidskleur is blijkbaar het nieuwe “licht getint” zodat je denkt dat het over een blanke gaat.
Tot het zover is moet je een beetje creatief zijn. Je kan werkschoenen met stalen neuzen dragen en een puntige schroevendraaier bij je hebben. Compleet legaal, maar toch effectiever dan je blote vuisten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:34 schreef Bloemkool het volgende:
Het wordt tijd dat we zelf een wapen mogen dragen.
Uhm ja, daarom ben ik ook al jaren tegen welke vorm dan massa-immigratie dan ook; het is simpelweg veel en veel te druk alhier.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kan je je erin vinden dat er wel degelijk een groot probleem in deze samenleving is rond de integratie van andere culturen en geloven?
Dat sommige daarvan haaks staan op de normen en waarden die hier gelden?
Ik zie namelijk een redelijk groot probleem en helaas maar weinig (geen?) traditionele partijen die hier iets mee willen doen, laat staan dit onderwerp van gesprek willen maken.
Dan begrijp ik op mijn beurt dat er grote groepen mensen zijn die zich totaal niet gehoord voelen door de bestaande partijen wat de deur opent voor partijen zoals een PVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |