Niet fijn studeren zo warm.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Das toch helemaal niet erg?
Het is veel erger om binnen 19 graden te hebben en dan tegen zo'n muur van hitte te lopen als je buiten komt. Ik vind mijn 25 graden binnen echt perfect bij deze buitentemperatuur.
Tis nog over de 30 buiten en windstilquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:05 schreef Seven. het volgende:
23,2 op de verdieping waar we slapen en buiten voelt nu aangenamer dus ramen boven tegen elkaar open.
Het waait er lekker door.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:50 schreef Magica het volgende:
[..]
Tis nog over de 30 buiten en windstil
Hier ook lekker windje nuquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:50 schreef Magica het volgende:
[..]
Tis nog over de 30 buiten en windstil
Wel top met een mobielequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:59 schreef GM78 het volgende:
22.5 met hulp van een mobiele airco.
Zonder airco was het hier al
30 graden geweest.
quote:
Ik zit ook rond die temperaturen zonder airco. Gewoon 's nachts alles openzetten en overdag dicht. Isolatie is niet alleen warmte binnenhouden, maar ook buitenhoudenquote:
Dat verschil kan toch niet gezond zijn man.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:47 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
woonkamer![]()
[ afbeelding ]
slaapkamer
Beetje creatief zijn. Kunt misschien half buiten liggen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:52 schreef roos94 het volgende:
31 in de slaapkamer. Helaas heb ik een dermate klein kutbalkon dat slapen erop niet mogelijk is, anders had ik het wel gedaan
12 gradsn buiten? Waar woon jij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:00 schreef Fogel het volgende:
21 graden binnen, 12 buiten. Twee deuren open, heerlijk
Klopt, alleen is de isolatie hier nogal povertjes. Vind het al een godswonder dat het nog 'maar' 27 graden binnen is geworden vandaag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zit ook rond die temperaturen zonder airco. Gewoon 's nachts alles openzetten en overdag dicht. Isolatie is niet alleen warmte binnenhouden, maar ook buitenhouden
Dan word ik vermoord door de muggenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:52 schreef roos94 het volgende:
31 in de slaapkamer. Helaas heb ik een dermate klein kutbalkon dat slapen erop niet mogelijk is, anders had ik het wel gedaan
Noorwegen.quote:
Zet snachts voor elk raam een ventilator voluit aan die lucht van buiten naar binnen blaast..scheelt echt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:52 schreef roos94 het volgende:
Heb jij geen muggen dan? Of overal horren?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zit ook rond die temperaturen zonder airco. Gewoon 's nachts alles openzetten en overdag dicht. Isolatie is niet alleen warmte binnenhouden, maar ook buitenhouden
Geen deo of geurtjes gebruiken met douchen/scheren ..quote:Op zondag 9 augustus 2020 05:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb jij geen muggen dan? Of overal horren?
Ik zit aan het water dus dat is geen optie...
Paar daagjes nog is het weer voorbij..quote:Op zondag 9 augustus 2020 06:15 schreef livelink het volgende:
Bij het naar bed gaan was het 26 graden en net bij opstaan 25,5 graad. Nu alles tegen elkaar opengezet in de hoop dat het nog iets helpt.
Het zal niet veel meer helpen, het is vannacht extreem warm gebleven. Het is hier nu 23,5 graad en de buitentemperatuur daalt al niet meer. Ook amper wind....quote:Op zondag 9 augustus 2020 06:15 schreef livelink het volgende:
Bij het naar bed gaan was het 26 graden en net bij opstaan 25,5 graad. Nu alles tegen elkaar opengezet in de hoop dat het nog iets helpt.
Oef ja...sterkte ...quote:Op zondag 9 augustus 2020 07:23 schreef lily het volgende:
Hier heeft de hele nacht alles opengestaan. Beneden ook. Maar toch nog 26,5 graad beneden (was wel 29).
De zolder (waar normaal 2 pubers slapen) is gewoon niet meer toegankelijk.
Ik ben het spuugzat. Maar dit gaat nog een hele tijd duren, zag ik net.
Ach gos... Voor kleintjes is dit ook verre van ideaal. Succesquote:Op zondag 9 augustus 2020 07:29 schreef June. het volgende:
Hier baby met koorts die alles ondergekotst heeft. Pff. Alles open gezet en maarliefst halve graad afgekoeld. Helaas moet hrt zo alweer dicht. Buiten alweer bijna 25 graden.
Geen kleine badkuip ding ofzo ..quote:Op zondag 9 augustus 2020 07:29 schreef June. het volgende:
Hier baby met koorts die alles ondergekotst heeft. Pff. Alles open gezet en maarliefst halve graad afgekoeld. Helaas moet hrt zo alweer dicht. Buiten alweer bijna 25 graden.
Ja zeker. Dat ga ik ook zo doen. Paracetamol met ventilator helpt een stuk!.quote:
paracetemol voor de baby? IK heb er geen verstand van verder ..quote:Op zondag 9 augustus 2020 07:38 schreef June. het volgende:
[..]
Ja zeker. Dat ga ik ook zo doen. Paracetamol met ventilator helpt een stuk!.
Capsules. Via het anusje.quote:Op zondag 9 augustus 2020 07:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
paracetemol voor de baby? IK heb er geen verstand van verder ..
Jij bent hoogzwanger toch, lijkt me al helemaal verschrikkelijk..quote:Op zondag 9 augustus 2020 07:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ach gos... Voor kleintjes is dit ook verre van ideaal. Succes
Ik ga zo mijn ontbijt naar binnen schuiven en in het badje liggen.
Ohw..kindje is nog in de buik ....quote:Op zondag 9 augustus 2020 08:11 schreef skrn het volgende:
[..]
Capsules. Via het anusje.
26 graden nu hier. In de ochtend.
Oei, koorts, sterkte!quote:Op zondag 9 augustus 2020 07:29 schreef June. het volgende:
Het is toch nog een graadje naar beneden gegaan. Ik ben niet ontevreden.quote:Op zondag 9 augustus 2020 07:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het zal niet veel meer helpen, het is vannacht extreem warm gebleven. Het is hier nu 23,5 graad en de buitentemperatuur daalt al niet meer. Ook amper wind....
Yes, 41 weken vandaag... Ik stond in principe wel open voor een thuisbevalling, maar ik denk dat dat langzaam doodgaan wordt deze dagen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 08:18 schreef June. het volgende:
[..]
Jij bent hoogzwanger toch, lijkt me al helemaal verschrikkelijk..
Nah, bevalkamers stokken ze ook op tot 27 graden ofzo hequote:Op zondag 9 augustus 2020 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yes, 41 weken vandaag... Ik stond in principe wel open voor een thuisbevalling, maar ik denk dat dat langzaam doodgaan wordt deze dagen.
41, dat is toch meer dan 9 maanden?quote:Op zondag 9 augustus 2020 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yes, 41 weken vandaag... Ik stond in principe wel open voor een thuisbevalling, maar ik denk dat dat langzaam doodgaan wordt deze dagen.
Je hebt geen garantie dat je na exact 40 weken bevalt hèquote:Op zondag 9 augustus 2020 10:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
41, dat is toch meer dan 9 maanden?
Ohwquote:Op zondag 9 augustus 2020 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt geen garantie dat je na exact 40 weken bevalt hè
Iedere bevalling tussen de 38 en 42 weken wordt gezien als een normale bevaltermijn.
Inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2020 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt geen garantie dat je na exact 40 weken bevalt hè
Iedere bevalling tussen de 38 en 42 weken wordt gezien als een normale bevaltermijn.
Ik ga nu elke 2 uur hoor. Enige manier om koel te blijvenquote:Op zondag 9 augustus 2020 11:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Opdrogen na een badje in de tuin is toch wel heerlijk koel hoor. Denk dat ik vlak voordat ik vanavond naar bed ga ook eventjes in het badje ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |