Luie aap !!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die maakt ze dus niet snel genoeg ..
Soms happert er wat in de watertoevoer en nu heb ik gewoon wat extra blokjes in de vriezer voor als het weer opraaktquote:
Ik moet zeggen dat ik geen ijsblokjes heb. Wel een fles water in de ijskastquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms happert er wat in de watertoevoer en nu heb ik gewoon wat extra blokjes in de vriezer voor als het weer opraakt
Ha oh wat lief eigenlijk...dan zou je bijna niks anders kiezenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
JaDie gast schept gelijk een bolletje als ik binnen stap. Hij maakt het ook zelf en is trots op dat hij die noten ervoor speciaal uit Iran laat komen.
Hij is echt teleurgesteld als ik een andere smaak kies
OK, maar ik heb dan ook geen gekoelde vloerquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik geen ijsblokjes heb. Wel een fles water in de ijskast
Ik zou daar wat nerveus van worden. Stel dat je trek hebt in citroen ofzoquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
JaDie gast schept gelijk een bolletje als ik binnen stap. Hij maakt het ook zelf en is trots op dat hij die noten ervoor speciaal uit Iran laat komen.
Hij is echt teleurgesteld als ik een andere smaak kies
Ja het is ook wel een goede zaak ( Jordino) en gewoon zo ongeveer aan de overkant hier, ook goede chocoladequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha oh wat lief eigenlijk...dan zou je bijna niks anders kiezen. Maar serieus, hij laat ze speciaal uit Iran komen? Wow.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar ik heb dan ook geen gekoeld vloer
Ja als ik dat wil neem ik het ook gewoon.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou daar wat nerveus van worden. Stel dat je trek hebt in citroen ofzo
Zoiets moet ik echt niet aan de overkant hebben, dat zou mijn ondergang wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is ook wel een goede zaak ( Jordino) en gewoon zo ongeveer aan de overkant hier, ook goede chocolade
Ik kom gauw eens buurtenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja als ik dat wil neem ik het ook gewoon.
Ander pistache ijs smaakt als gezoete pindakaas, als je dat zegt heb je kans op een extra bolletje
Heb je honger dan ... Nog weinig trek hierquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:55 schreef pullup het volgende:
Nou fiets eens door daar in Italie, ik wil gaan koken zo
Hier wel een loemia in de ovenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je honger dan ... Nog weinig trek hier
Ja gaat wel wat in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je honger dan ... Nog weinig trek hier
Pasta roepen is net zo iets als aardappels of rijstquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja gaat wel wat in.
Pasta gaat het worden
Ja alleen de thee mistquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Pasta roepen is net zo iets als aardappels of rijst
een basis ingredient iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is thee of geen theequote:
Het was een grapje van collega 's. Die gingen regelmatig naar Chon Kee tussen de middag en het was thee of geen thee, geen thee was bier. Ja ik ben wel eens mee geweest. Het kon gewoon anderhalf uur wegblijvenquote:
Ja vroegerquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een grapje van collega 's. Die gingen regelmatig naar Chon Kee tussen de middag en het was thee of geen thee, geen thee was bier. Ja ik ben wel eens mee geweest. Het kon gewoon anderhalf uur wegblijven
Sorry F1 maar weerquote:
Dat boeit me geen zakquote:
Its all yours. Latersquote:
Moest er nog even over nadenken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Boston Rulesquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kwoot lukte niet op je vraag: de Boston Celtics.
Maar Lebron blijft de master![]()
Maakt niet uit , het was al laatquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kwoot lukte niet op je vraag: de Boston Celtics.
Maar Lebron blijft de master![]()
de Soxs gaan maar matig helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jahquote:
Hooi! Mooie pot gisteren. Ook wel heel apart zonder publiek. En dan de 'thuisspelende' ploeg (alles is op 1 plek) waar een soort 'juichband' voor wordt afgespeeldquote:
Dat kan ik wel gebruikenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik werd vanmiddag tweemaal bijkans voor gek verklaard toen ik zei dat ik dacht dat er vocht in de lucht zat en nu vallen de eerste druppeltjes.
ik heb hoopquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik werd vanmiddag tweemaal bijkans voor gek verklaard toen ik zei dat ik dacht dat er vocht in de lucht zat en nu vallen de eerste druppeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |