quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga ook morgen. De buufvrouw zei ja je mot kekduin doe lekkah rustagh
Nah godverdomme afgeladen vol hemaar morgen denk ik weer
mwonsterquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:28 schreef kwiwi het volgende:
Kan niet wachten op de winter! Hopelijk deze keer wel veel sneeuw.
Richting naaktstrand zekerquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar stukje doorlopen en het was wat rustiger
neequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Richting naaktstrand zeker
Je bent helemaal niet dik johquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
k heb mijn zwembandjes nu zelf verstopt in een badpak
Daar zijn veel parkeerplaatsen. Dus tja. Ik ga altijd bij de Staat en dan loop ik een stukje richting de Fuut. Daar heb je best veel ruimte. Bij de lus van de tram zeg maar de duinen in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga ook morgen. De buufvrouw zei ja je mot kekduin doe lekkah rustagh
Nah godverdomme afgeladen vol hemaar morgen denk ik weer
Echt die party snacks ook altijdquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
Is er nog plaats in het KSC dorp voor een begeleidingswerkplaats voor onzekere meiden van 18 tot 25 jaar?
Ik vraag dit voor een vriend
nee als ik zo om mij heen kijk begrijp ik ook niet waarom ik er zo in de spiegel uit ziequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet dik joh
Maa je gaat met de fiets toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar zijn veel parkeerplaatsen. Dus tja. Ik ga altijd bij de Staat en dan loop ik een stukje richting de Fuut. Daar heb je best veel ruimte. Bij de lus van de tram zeg maar de duinen in.
Ik zal het navragen als ik die vriend weer ziequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Liefst in de bossen, lekker afgelegen, zeker?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als ik zo om mij heen kijk begrijp ik ook niet waarom ik er zo in de spiegel uit zie
nog gestopt met roken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als ik zo om mij heen kijk begrijp ik ook niet waarom ik er zo in de spiegel uit zie
Liep laatst van de staat tot aan kijkduin en terug en vind dat toch altijd een beetje ongemakkelijk stukje. Dat je dan heel erg je best moet doen om niets te zien. Niet dat het die mensen wat uitmaakt maar ik hoef het gewoon niet te zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Richting naaktstrand zeker
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaan jullie allemaal zwemmenIK kan niet eens een biertje nemen
Hahaha ja uit nieuwsgierigheid gaan je ogen toch die kant opquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liep laatst van de staat tot aan kijkduin en terug en vind dat toch altijd een beetje ongemakkelijk stukje. Dat je dan heel erg je best moet doen om niets te zien. Niet dat het die mensen wat uitmaakt maar ik hoef het gewoon niet te zien.
oh dat denk ik wel. maar ben niet zon fan van die schotse hooglandersquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Kan je daar niet komen met de scooter?
Dan kun je alsnog verdrinkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
zwemmen bij mij is met mijn benen in het water staan
Je was vandaag vlakbij mijn huis johquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat denk ik wel. maar ben niet zon fan van die schotse hooglanders
Weet niet of het nieuwsgierigheid is maar als je iemand van een afstandje ziet zie je toch wel het totaalplaatje zeg maar. Ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha ja uit nieuwsgierigheid gaan je ogen toch die kant op
Ja mee eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet of het nieuwsgierigheid is maar als je iemand van een afstandje ziet zie je toch wel het totaalplaatje zeg maar. Ongemakkelijk.Maar vind het wel goed dat die stranden er ook zijn voor wie er behoefte aan heeft.
ik ga niet de deur uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je dan ergens heen als je opgeroepen wordt, of kan het vanuit huis opgelost worden?
ik was bij kijkduin hequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je was vandaag vlakbij mijn huis joh
Lol die vind ik ook niet zo leuk, ook wel eens tegengekomen maar nooit in dat stuk eigenlijk. We boffen maar met de zee zo dichtbijquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat denk ik wel. maar ben niet zon fan van die schotse hooglanders
Zeker! We mogen niet klagen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Ik vind het los van dat gedeelte echt een heerlijk gebied. Ellenlange kilometers door die duinen heen
ja ik toen ik sollicitatie had bij de staat aantal jaren terug. schrok mij de tyfus. op de terugweg en ze stonden ook midden op het pad die fluffy hamburgersquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol die vind ik ook niet zo leuk, ook wel eens tegengekomen maar nooit in dat stuk eigenlijk. We boffen maar met de zee zo dichtbij
Wil je zulke info wel delen met bitterbal?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar woon ik lieve schat
Ja vlakbij de bouelevard?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar woon ik lieve schat
jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je zulke info wel delen met bitterbal?
Mooi hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou ja een minuut of 5 lopen daar vanaf ja
De ene kant kijk ik uit op Ockenburgh is ook prachtig en de andere kant Kijkduin.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi hoorSjieke omgeving zo om te wonen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik toen ik sollicitatie had bij de staat aantal jaren terug. schrok mij de tyfus. op de terugweg en ze stonden ook midden op het pad die fluffy hamburgers![]()
Maar idd het strand zo dichtbij is hemels en met de scooter er naar toe rijden ook .
Zo werkt het nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Dan kun je wel één biertje drinken toch?
Je kunt het niet bij een biertje houden of mag zelfs een biertje niet?quote:
Dat eerstequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt het niet bij een biertje houden of mag zelfs een biertje niet?
Ik heb na eentje ook altijd wel zin in meer, maar ik heb er totaal geen probleem mee om dan te stoppenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat eersteOf jah KAN wel, maar nja, dan kun je net zo goed die ook laten staan.
Collega van mij eens overkomen, zelf ook een keer bijna. Allebei zonder stoned te zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:39 schreef kwiwi het volgende:
Lol, iemand die z’n laptop vergeten is in het vliegtuig van Amsterdam naar Zurich. Dat krijg je als je stoned in een vliegtuig gaat zitten vriend
Nog een tip trouwens, als je morgen weer gaat, ga wat vroeger. Toen ik rond een uur of 3 naar huis ging zag ik zo veel mensen richting de kust komen. Denk dat ik morgen ook even zo'n tentje koop had nu een grote paraplu mee om mijn drinken enzo onder te leggen maar zo'n tentje ziet er ook wel echt chill uit.quote:
Al die mensen stonden in de file natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog een tip trouwens, als je morgen weer gaat, ga wat vroeger. Toen ik rond een uur of 3 naar huis ging zag ik zo veel mensen richting de kust komen. Denk dat ik morgen ook even zo'n tentje koop had nu een grote paraplu mee om mijn drinken enzo onder te leggen maar zo'n tentje ziet er ook wel echt chill uit.
Lol geen file gezien, maar waar ik ga is ook bijna geen parkeergelegenheid dus dat scheelt denk ik al stukken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al die mensen stonden in de file natuurlijk.
Veel slechter dan reservoir dogs zal het wel niet zijn...quote:
Die zijn wel lekker! Muis heeft daar vorig jaar 2 dozen van gekregen voor haar verjaardagquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck dit. Nog een doos brownies voor mezelf besteld. Een extra grote![]()
![]()
Ja, het is duurhttps://browniesperpost.nl/
Ja die zijn zeker lekker jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker! Muis heeft daar vorig jaar 2 dozen van gekregen voor haar verjaardag
Zelf gemaakte verse brownies blijven toch lekkerderquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even ouwelullenslaapje doen op de bank.
#DagboekDelenVoorHaags
Houd je wel netjes je word bestand bij van wie wat wanneer doet?quote:
Oh ik was er vrij laat en veel mensen gingen ook weer wegquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog een tip trouwens, als je morgen weer gaat, ga wat vroeger. Toen ik rond een uur of 3 naar huis ging zag ik zo veel mensen richting de kust komen. Denk dat ik morgen ook even zo'n tentje koop had nu een grote paraplu mee om mijn drinken enzo onder te leggen maar zo'n tentje ziet er ook wel echt chill uit.
Die muis kon de herrie gewoon niet meer aanhoren en heeft de stekker er uit getrokkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
oh mijn muziekspeler is er mee gestopt
hmm stekker lag er uit![]()
maar het is counter aanval tegen gnoomquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die muis kon de herrie gewoon niet meer aanhoren en heeft de stekker er uit getrokken
Misschien heeft ie die muis wel gerekruteerd, heb je nu een soort muis-IS achter je aanzittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het is counter aanval tegen gnoom
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
oh mijn muziekspeler is er mee gestopt
hmm stekker lag er uit![]()
Mooi hčquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)n-duitse-nudist.html
Wat had je aan staan dan? de kabouterdans??quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het is counter aanval tegen gnoom
oh nee iets met een bassquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat had je aan staan dan? de kabouterdans??
maar morgen is wel zaterdagquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol geen file gezien, maar waar ik ga is ook bijna geen parkeergelegenheid dus dat scheelt denk ik al stukken.
Aaaarg das toch een kut nummerquote:
Meestal wel jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan moet het tcoh veel drukker zijn dan vandaag?
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar moet mezelf niet kwellen
Ja, maar het is ook gewoon nog steeds vakantieperiode natuurlijk..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan moet het tcoh veel drukker zijn dan vandaag?
Lees ik iets van de speld?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Dit is echt absurd
rammsteinquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Er staat hier iemand op het perron hard hardcore en rammstein te luisteren. Fuck off
Jij begint ooit nog wel aan kinderenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee en dat vind ik zelfs als kinderhater
Za'k je zo even bellen met wat biertjes op?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaan jullie allemaal zwemmenIK kan niet eens een biertje nemen
ooit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij begint ooit nog wel aan kinderen
Das gewoon goeien handel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:44 schreef Zilverberk het volgende:
Waarom zou je aan kinderen beginnen als je ze haat?
Voor de kinderbijslag hoef je het in ieder geval niet meer te doen.quote:
Ja doequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Za'k je zo even bellen met wat biertjes op?
Haat kan omslaan he. Heb het bij meer mensen zien omslaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:44 schreef Zilverberk het volgende:
Waarom zou je aan kinderen beginnen als je ze haat?
ik zou er niet op rekenenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haat kan omslaan he. Heb het bij meer mensen zien omslaan
"Het klokje gaat vast wel een keer tikken."quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij begint ooit nog wel aan kinderen
Ja das ook leuk. Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou er niet op rekenen![]()
wil wel een puppy
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Het klokje gaat vast wel een keer tikken."
"Als het je eigen kind is, is het anders."
Ik zag een Facebookpagina waarop allemaal kleine lieve hondjes werden aangeboden uit Roemenië enzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil wel een puppy
Ik wil wel kinderen, maar ik ben bang dat ze teveel op mij en muis gaan lijken en Uber vermoeiend gaan wordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haat kan omslaan he. Heb het bij meer mensen zien omslaan
trap :pquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja das ook leuk. Wat houdt je tegen?
Haha ja van dat soort clichésquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Het klokje gaat vast wel een keer tikken."
"Als het je eigen kind is, is het anders."
Uitlatenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja das ook leuk. Wat houdt je tegen?
Als dat je enige beer op de weg is...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil wel kinderen, maar ik ben bang dat ze teveel op mij en muis gaan lijken en Uber vermoeiend gaan worden
Sjefke kreeg van de week een compliment. Ik ging met hem naar buiten en daar liep ook een andere hond. Bazinnetje, oh dat is zeker nog een jonkie??quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil wel een puppy
aaawquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sjefke kreeg van de week een compliment. Ik ging met hem naar buiten en daar liep ook een andere hond. Bazinnetje, oh dat is zeker nog een jonkie??
Ehh hij is bijna 13
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ziet hij er nog fit uit voor zo'n oudje...
Gaan er vast wel komen hier, alleen pas over jaartje of 2quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat je enige beer op de weg is...
Je kan altijd nog adopterenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat je enige beer op de weg is...
Ja alles op z'n tijd en jullie moeten er beide 100% klaar voor zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaan er vast wel komen hier, alleen pas over jaartje of 2
www.p2kflex.nlquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:53 schreef CherryLips het volgende:
M'n trouwe p2000-website is een beetje stuk.
Is gewoon een signaal dat het einde der tijden is ingestart.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:53 schreef CherryLips het volgende:
M'n trouwe p2000-website is een beetje stuk.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens is de periode om zwanger proberen te raken het leukst. Je doet het me een partij veel
Ja als jij zwanger wilt raken ben je wel ff bezig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens is de periode om zwanger proberen te raken het leukst. Je doet het me een partij veel
Ja leuk. HIHAHOquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als jij zwanger wilt raken ben je wel ff bezig.
Ja precies daarom.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja alles op z'n tijd en jullie moeten er beide 100% klaar voor zijn.
Wat heb je nou weer allemaal tegen de ober lopen roepen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
Zit je in een fancy restaurant, krijg je toch een gierende bloedneus
niksquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer allemaal tegen de ober lopen roepen?
Tomatensoep vooraf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
Zit je in een fancy restaurant, krijg je toch een gierende bloedneus
Zie DMquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Hoe oud zijn jullie nu?
Feyenoorders niet als ze zo doorgaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:59 schreef Bos81 het volgende:
O ja volgende week mag ik weer naar het stadion![]()
![]()
Nee,quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoorders niet als ze zo doorgaan
Aan de andere kant, hoe naīef is het om te denken dat supporters stil gaan zijnquote:
Dat lukt echt never nooit ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe naīef is het om te denken dat supporters stil gaan zijn
Dat is net hetzelfde als denken dat een F1 weekend rustig gaat zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe naīef is het om te denken dat supporters stil gaan zijn
Preciesquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is net hetzelfde als denken dat een F1 weekend rustig gaat zijn
Hoeveel mogen er nu max in bij PSV?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb meer dan 500 wedstrijden in het stadion gezien en ik zie het echt gewoon mis gaan hoor... Die maatregelen horen er te zijn, maar leer mij de voetbalsupporter kennen....
ik dacht 6500quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel mogen er nu max in bij PSV?
En hoeveel zitten er als ADO EL speelt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is nog aardig . Zoveel zitten er ook als PSV EL speelt
Stadion vol.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoeveel zitten er als ADO EL speelt?
Jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is nog aardig . Zoveel zitten er ook als PSV EL speelt
Ja, al ruim 30 jaar. Wel alleen thuis, uit doe ik nooit. Dus of je dan nog trouw bent....quote:
Heb ik een tijdje gedaan. Niet te doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al ruim 30 jaar. Wel alleen thuis, uit doe ik nooit. Dus of je dan nog trouw bent....
Nee, klopt. bij mij op de tribunes zitten er een aantal die wel uit mee gaan en dan ook europees. Als ik die bedragen zo hoor..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje gedaan. Niet te doen.
Ja ado was goedkoper uiteraard. Maar in de donkere krochten van de Juup naar uitwedstrijden was een hele onderneming. Veendam, Maastricht, Emmen en zulksquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. bij mij op de tribunes zitten er een aantal die wel uit mee gaan en dan ook europees. Als ik die bedragen zo hoor....En dan gaat om PSV dus wel iets hogere prijzen dan ADO neem ik aan..
En 1 van die supporters neemt zijn 2 kinderen mee, daar betaalt hij ook voor, ondanks dat ze allebei 18+ zijn..
Dat zal inderdaad behoorlijk wat kosten inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. bij mij op de tribunes zitten er een aantal die wel uit mee gaan en dan ook europees. Als ik die bedragen zo hoor....En dan gaat om PSV dus wel iets hogere prijzen dan ADO neem ik aan..
En 1 van die supporters neemt zijn 2 kinderen mee, daar betaalt hij ook voor, ondanks dat ze allebei 18+ zijn..
De lange Leegte scheen wel een legendarisch stadion te zijn..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ado was goedkoper uiteraard. Maar in de donkere krochten van de Juup naar uitwedstrijden was een hele onderneming. Veendam, Maastricht, Emmen en zulks
Ergens hoop ik dat ADO degradeert. Als jij dan mee uitgaat naar Kerkraden koop ik ook een kaartjequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ado was goedkoper uiteraard. Maar in de donkere krochten van de Juup naar uitwedstrijden was een hele onderneming. Veendam, Maastricht, Emmen en zulks
Ik was toen 6.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:31 schreef Bos81 het volgende:
Mijn eerste wedstrijd was in 1988 tegen Veendam![]()
![]()
![]()
Zijn geen leuke prijzen meer nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad behoorlijk wat kosten inderdaad.
Ik 7, voor wie niet kan rekenen.quote:
Ben jij ooit bij een van de krakers tegen MVV of FOrtuna geweest??quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat ADO degradeert. Als jij dan mee uitgaat naar Kerkraden koop ik ook een kaartje
Ik was toen nog niet geborenquote:
Ja wat er nog van over wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De lange Leegte scheen wel een legendarisch stadion te zijn..
Oh nicequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat ADO degradeert. Als jij dan mee uitgaat naar Kerkraden koop ik ook een kaartje
In 2014/15 ben ik mee uit geweest tegen MVV, dat was echt niet meer gezellig toen. Toen zijn er zelfs een aantal RJC supporters geweest die een halve WC hebben gesloopt en het zit deksel de MVV tribune op hebben geslingerdquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben jij ooit bij een van de krakers tegen MVV of FOrtuna geweest??
Tokkiesquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In 2014/15 ben ik mee uit geweest tegen MVV, dat was echt niet meer gezellig toen. Toen zijn er zelfs een aantal RJC supporters geweest die een halve WC hebben gesloopt en het zit deksel de MVV tribune op hebben geslingerd
Ben jij zo jong?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was toen nog niet geboren![]()
Mijn eerste wedstrijd was Roda - De Graafschap in 1998 volgens mij.
Sinds toen bewust niet meer naar derbies geweest.quote:
Echt een publiekslieveling dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds toen bewust niet meer naar derbies geweest.
Al had ik dat jaar achteraf gezien wel nog graag bij Fortuna-RJC geweest. Was toen afscheid van Ricksen en het uitvak was toen het enige vak wat echt moeite had gedaan om afscheid van hem te nemen. RJC had evenveel spandoeken meegenomen voor Fernando als de rest van het stadion bij elkaar en een fatsoenlijk afscheids liederen heeft gezongen voor 10 minuten. Terwijl het Fortuna publiek het afdeed met een slap applaus
Zolang jij niets tegen danny zegt vast welquote:
Ik heb zijn nummer niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang jij niets tegen danny zegt vast wel
ja iedereen zit klaar voor de tjempiejuns liek.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja iedereen zit klaar voor de tjempiejuns liek.
Behalve de haters die komen hier kijkenquote:
hoe staat 't leven Fles?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve de haters die komen hier kijken
ja ach heb deze dag weer overleefdquote:
Ze zoeken haags vermoedelijk omdat ie overal zijn PIEMOL in wil stekenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Ben op de boulevardvan Scheveningen. Super veel politie en machtig uitzicht:p
Nou genoeg te vullen hierquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
Ze zoeken haags vermoedelijk omdat ie overal zijn PIEMOL in wil steken
Laat mij erbuiten jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja iedereen zit klaar voor de tjempiejuns liek.
zwaaien naar de schepenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Ben op de boulevardvan Scheveningen. Super veel politie en machtig uitzicht:p
Komen die ohoh Cherso lui toch vandaan? Barbie en zulksquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Altijd zelfde gezeik Scheveningen
Ja duindorp/Scheveningenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komen die ohoh Cherso lui toch vandaan? Barbie en zulks
Gelukkig nooit gezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komen die ohoh Cherso lui toch vandaan? Barbie en zulks
Smurfshorts?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
net nog ff 2 shorts, 1 polo en 1 overhemd besteld
Zoiets ja..quote:
Gevulde bitterbalquote:
Badr?quote:
Ik heb nog wel 1.2 miljoen vietnamese dong ergens liggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zoiets ja..
Heeft iemand 1,2 miljoen over? de boerderij die tot 25 jaar geleden van m'n opa en oma was (en daarvoor sinds 1800ish in de familie is geweest) staat te koop. Is serieus een heel mooi plekje
Hier nog 29 buitenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnen 26,5 met ventilator prima te doen. Buiten 25, volkomen windstil. Zweten als een malle
Getint of niet, eikels zijn hetquote:
In de koeling van de visafslag misschienquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
op de scooter in scheveningen was het koud
was ook een vader bij betrokken, kind gillen., een van die gasten probeerde weg te rennen, vader er echter aan. kreeg bijna een steen naar zijn hoofd.quote:
Picsquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
op de scooter in scheveningen was het koud
quote:
ja zo heb ik ook nog een plastic boodschappen zak van die venezolaanse euro's twv 10 dollar liggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 1.2 miljoen vietnamese dong ergens liggen.
Dan moet je het zelf kopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo heb ik ook nog een plastic boodschappen zak van die venezolaanse euro's twv 10 dollar liggen.
gemeenteraadsleden willen ze weg hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:22 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Heb gelezen dat er mensen aan het klagen zijn dat de cruisseschepen er voor anker liggen omdat die vanwege corona niet kunnen varen
ja iets met dat ze niet betalen ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:22 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Heb gelezen dat er mensen aan het klagen zijn dat de cruisseschepen er voor anker liggen omdat die vanwege corona niet kunnen varen
als ik 't geld had zou ik 't zo doen, blind kopen zonder te gaan kijken wat de feitelijke staat nu is (weet ik toch al want ik rij er zowat 3x per week langsquote:
mompelt iets met dat dat bij de havengelden in zit voor Nederland. dus dat wordt wel degelijk betaald.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iets met dat ze niet betalen ofzo
k vind het er wel mooi uitzienquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mompelt iets met dat dat bij de havengelden in zit voor Nederland. dus dat wordt wel degelijk betaald.
ik ookquote:
tussen 06 en 08 en dan na 20u 's avondsquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
weret niet wat een goeie tijd is om morgen naar het strand te gaan
Eeeeeehhhhh jaaaaa, hmmm okee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb pics van de bootjes hierboven
bang dat je beroofd wordt door die kokmeeuwen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
blijf ook niet te lang want durf mijn tel en geld niet mee te nemen
ja . ga je net het water in en dan pakken ze hetquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bang dat je beroofd wordt door die kokmeeuwen?
Zou daar inmiddels niet al iets voor bedacht zijn. Je bent de eerste niet met dat probleem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
blijf ook niet te lang want durf mijn tel en geld niet mee te nemen
ahquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja . ga je net het water in en dan pakken ze het
Normaal zou ik zegge ja, maar we hebben nu toch wel een uitzonderlijke situatiequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gemeenteraadsleden willen ze weg hebben.
of parkeergeld laten betalen omdat ze ten anker liggen. Naja dan zou ik eerst maar eens uit gaan zoeken hoe het werkt met de ankerplaatsen in Nederland
Ik zou best in een boerderij willen wonen....quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik 't geld had zou ik 't zo doen, blind kopen zonder te gaan kijken wat de feitelijke staat nu is (weet ik toch al want ik rij er zowat 3x per week langsen ken de huidige eigenaren vrij goed. staat ook wat maatwerk van mijn hand in)
Noemen we dat tuig tegenwoordig zo ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bang dat je beroofd wordt door die kokmeeuwen?
Tussen 01:00 en 05:00quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tussen 06 en 08 en dan na 20u 's avonds
Netjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:45 schreef crv het volgende:
Overigens vandaag checkday bij de doc
Volgende fase gaat in, mag ietsjes gaan belasten en 50% home office
Kijk, het betere nieuws!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:45 schreef crv het volgende:
Overigens vandaag checkday bij de doc
Volgende fase gaat in, mag ietsjes gaan belasten en 50% home office
Tja moet je maar geen kopje suiker vragenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:46 schreef Zilverberk het volgende:
Te lang met de buurvrouw staan praten, nu is mijn thee koud.
dat sowieso. Maar de ankergelden zijn gewoon betaald dus snap 't gezeik niet. Daarbij komt dat het gewoon een aangewezen ankerplaats is waar ze mogen liggen. Ze liggen niet 'in het wild' ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
Normaal zou ik zegge ja, maar we hebben nu toch wel een uitzonderlijke situatie
Mensen moeten eens ophouden met dit soort gezeik
quote:
Stuk minder vervelen en rondhanggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |