quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga ook morgen. De buufvrouw zei ja je mot kekduin doe lekkah rustagh
Nah godverdomme afgeladen vol hemaar morgen denk ik weer
mwonsterquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:28 schreef kwiwi het volgende:
Kan niet wachten op de winter! Hopelijk deze keer wel veel sneeuw.
Richting naaktstrand zekerquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar stukje doorlopen en het was wat rustiger
neequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Richting naaktstrand zeker
Je bent helemaal niet dik johquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
k heb mijn zwembandjes nu zelf verstopt in een badpak
Daar zijn veel parkeerplaatsen. Dus tja. Ik ga altijd bij de Staat en dan loop ik een stukje richting de Fuut. Daar heb je best veel ruimte. Bij de lus van de tram zeg maar de duinen in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga ook morgen. De buufvrouw zei ja je mot kekduin doe lekkah rustagh
Nah godverdomme afgeladen vol hemaar morgen denk ik weer
Echt die party snacks ook altijdquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
Is er nog plaats in het KSC dorp voor een begeleidingswerkplaats voor onzekere meiden van 18 tot 25 jaar?
Ik vraag dit voor een vriend
nee als ik zo om mij heen kijk begrijp ik ook niet waarom ik er zo in de spiegel uit ziequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet dik joh
Maa je gaat met de fiets toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar zijn veel parkeerplaatsen. Dus tja. Ik ga altijd bij de Staat en dan loop ik een stukje richting de Fuut. Daar heb je best veel ruimte. Bij de lus van de tram zeg maar de duinen in.
Ik zal het navragen als ik die vriend weer ziequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Liefst in de bossen, lekker afgelegen, zeker?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als ik zo om mij heen kijk begrijp ik ook niet waarom ik er zo in de spiegel uit zie
nog gestopt met roken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als ik zo om mij heen kijk begrijp ik ook niet waarom ik er zo in de spiegel uit zie
Liep laatst van de staat tot aan kijkduin en terug en vind dat toch altijd een beetje ongemakkelijk stukje. Dat je dan heel erg je best moet doen om niets te zien. Niet dat het die mensen wat uitmaakt maar ik hoef het gewoon niet te zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Richting naaktstrand zeker
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaan jullie allemaal zwemmenIK kan niet eens een biertje nemen
Hahaha ja uit nieuwsgierigheid gaan je ogen toch die kant opquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liep laatst van de staat tot aan kijkduin en terug en vind dat toch altijd een beetje ongemakkelijk stukje. Dat je dan heel erg je best moet doen om niets te zien. Niet dat het die mensen wat uitmaakt maar ik hoef het gewoon niet te zien.
oh dat denk ik wel. maar ben niet zon fan van die schotse hooglandersquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Kan je daar niet komen met de scooter?
Dan kun je alsnog verdrinkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
zwemmen bij mij is met mijn benen in het water staan
Je was vandaag vlakbij mijn huis johquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat denk ik wel. maar ben niet zon fan van die schotse hooglanders
Weet niet of het nieuwsgierigheid is maar als je iemand van een afstandje ziet zie je toch wel het totaalplaatje zeg maar. Ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha ja uit nieuwsgierigheid gaan je ogen toch die kant op
Ja mee eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet of het nieuwsgierigheid is maar als je iemand van een afstandje ziet zie je toch wel het totaalplaatje zeg maar. Ongemakkelijk.Maar vind het wel goed dat die stranden er ook zijn voor wie er behoefte aan heeft.
ik ga niet de deur uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je dan ergens heen als je opgeroepen wordt, of kan het vanuit huis opgelost worden?
ik was bij kijkduin hequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je was vandaag vlakbij mijn huis joh
Lol die vind ik ook niet zo leuk, ook wel eens tegengekomen maar nooit in dat stuk eigenlijk. We boffen maar met de zee zo dichtbijquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat denk ik wel. maar ben niet zon fan van die schotse hooglanders
Zeker! We mogen niet klagen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Ik vind het los van dat gedeelte echt een heerlijk gebied. Ellenlange kilometers door die duinen heen
ja ik toen ik sollicitatie had bij de staat aantal jaren terug. schrok mij de tyfus. op de terugweg en ze stonden ook midden op het pad die fluffy hamburgersquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol die vind ik ook niet zo leuk, ook wel eens tegengekomen maar nooit in dat stuk eigenlijk. We boffen maar met de zee zo dichtbij
Wil je zulke info wel delen met bitterbal?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar woon ik lieve schat
Ja vlakbij de bouelevard?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar woon ik lieve schat
jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je zulke info wel delen met bitterbal?
Mooi hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou ja een minuut of 5 lopen daar vanaf ja
De ene kant kijk ik uit op Ockenburgh is ook prachtig en de andere kant Kijkduin.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi hoorSjieke omgeving zo om te wonen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik toen ik sollicitatie had bij de staat aantal jaren terug. schrok mij de tyfus. op de terugweg en ze stonden ook midden op het pad die fluffy hamburgers![]()
Maar idd het strand zo dichtbij is hemels en met de scooter er naar toe rijden ook .
Zo werkt het nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Dan kun je wel één biertje drinken toch?
Je kunt het niet bij een biertje houden of mag zelfs een biertje niet?quote:
Dat eerstequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt het niet bij een biertje houden of mag zelfs een biertje niet?
Ik heb na eentje ook altijd wel zin in meer, maar ik heb er totaal geen probleem mee om dan te stoppenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat eersteOf jah KAN wel, maar nja, dan kun je net zo goed die ook laten staan.
Collega van mij eens overkomen, zelf ook een keer bijna. Allebei zonder stoned te zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:39 schreef kwiwi het volgende:
Lol, iemand die z’n laptop vergeten is in het vliegtuig van Amsterdam naar Zurich. Dat krijg je als je stoned in een vliegtuig gaat zitten vriend
Nog een tip trouwens, als je morgen weer gaat, ga wat vroeger. Toen ik rond een uur of 3 naar huis ging zag ik zo veel mensen richting de kust komen. Denk dat ik morgen ook even zo'n tentje koop had nu een grote paraplu mee om mijn drinken enzo onder te leggen maar zo'n tentje ziet er ook wel echt chill uit.quote:
Al die mensen stonden in de file natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog een tip trouwens, als je morgen weer gaat, ga wat vroeger. Toen ik rond een uur of 3 naar huis ging zag ik zo veel mensen richting de kust komen. Denk dat ik morgen ook even zo'n tentje koop had nu een grote paraplu mee om mijn drinken enzo onder te leggen maar zo'n tentje ziet er ook wel echt chill uit.
Lol geen file gezien, maar waar ik ga is ook bijna geen parkeergelegenheid dus dat scheelt denk ik al stukken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al die mensen stonden in de file natuurlijk.
Veel slechter dan reservoir dogs zal het wel niet zijn...quote:
Die zijn wel lekker! Muis heeft daar vorig jaar 2 dozen van gekregen voor haar verjaardagquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck dit. Nog een doos brownies voor mezelf besteld. Een extra grote![]()
![]()
Ja, het is duurhttps://browniesperpost.nl/
Ja die zijn zeker lekker jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker! Muis heeft daar vorig jaar 2 dozen van gekregen voor haar verjaardag
Zelf gemaakte verse brownies blijven toch lekkerderquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even ouwelullenslaapje doen op de bank.
#DagboekDelenVoorHaags
Houd je wel netjes je word bestand bij van wie wat wanneer doet?quote:
Oh ik was er vrij laat en veel mensen gingen ook weer wegquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog een tip trouwens, als je morgen weer gaat, ga wat vroeger. Toen ik rond een uur of 3 naar huis ging zag ik zo veel mensen richting de kust komen. Denk dat ik morgen ook even zo'n tentje koop had nu een grote paraplu mee om mijn drinken enzo onder te leggen maar zo'n tentje ziet er ook wel echt chill uit.
Die muis kon de herrie gewoon niet meer aanhoren en heeft de stekker er uit getrokkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
oh mijn muziekspeler is er mee gestopt
hmm stekker lag er uit![]()
maar het is counter aanval tegen gnoomquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die muis kon de herrie gewoon niet meer aanhoren en heeft de stekker er uit getrokken
Misschien heeft ie die muis wel gerekruteerd, heb je nu een soort muis-IS achter je aanzittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het is counter aanval tegen gnoom
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
oh mijn muziekspeler is er mee gestopt
hmm stekker lag er uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |