quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga ook morgen. De buufvrouw zei ja je mot kekduin doe lekkah rustagh
Nah godverdomme afgeladen vol hemaar morgen denk ik weer
mwonsterquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:28 schreef kwiwi het volgende:
Kan niet wachten op de winter! Hopelijk deze keer wel veel sneeuw.
Richting naaktstrand zekerquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar stukje doorlopen en het was wat rustiger
neequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Richting naaktstrand zeker
Je bent helemaal niet dik johquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
k heb mijn zwembandjes nu zelf verstopt in een badpak
Daar zijn veel parkeerplaatsen. Dus tja. Ik ga altijd bij de Staat en dan loop ik een stukje richting de Fuut. Daar heb je best veel ruimte. Bij de lus van de tram zeg maar de duinen in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga ook morgen. De buufvrouw zei ja je mot kekduin doe lekkah rustagh
Nah godverdomme afgeladen vol hemaar morgen denk ik weer
Echt die party snacks ook altijdquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
Is er nog plaats in het KSC dorp voor een begeleidingswerkplaats voor onzekere meiden van 18 tot 25 jaar?
Ik vraag dit voor een vriend
nee als ik zo om mij heen kijk begrijp ik ook niet waarom ik er zo in de spiegel uit ziequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet dik joh
Maa je gaat met de fiets toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar zijn veel parkeerplaatsen. Dus tja. Ik ga altijd bij de Staat en dan loop ik een stukje richting de Fuut. Daar heb je best veel ruimte. Bij de lus van de tram zeg maar de duinen in.
Ik zal het navragen als ik die vriend weer ziequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Liefst in de bossen, lekker afgelegen, zeker?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als ik zo om mij heen kijk begrijp ik ook niet waarom ik er zo in de spiegel uit zie
nog gestopt met roken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als ik zo om mij heen kijk begrijp ik ook niet waarom ik er zo in de spiegel uit zie
Liep laatst van de staat tot aan kijkduin en terug en vind dat toch altijd een beetje ongemakkelijk stukje. Dat je dan heel erg je best moet doen om niets te zien. Niet dat het die mensen wat uitmaakt maar ik hoef het gewoon niet te zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Richting naaktstrand zeker
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaan jullie allemaal zwemmenIK kan niet eens een biertje nemen
Hahaha ja uit nieuwsgierigheid gaan je ogen toch die kant opquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liep laatst van de staat tot aan kijkduin en terug en vind dat toch altijd een beetje ongemakkelijk stukje. Dat je dan heel erg je best moet doen om niets te zien. Niet dat het die mensen wat uitmaakt maar ik hoef het gewoon niet te zien.
oh dat denk ik wel. maar ben niet zon fan van die schotse hooglandersquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Kan je daar niet komen met de scooter?
Dan kun je alsnog verdrinkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
zwemmen bij mij is met mijn benen in het water staan
Je was vandaag vlakbij mijn huis johquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat denk ik wel. maar ben niet zon fan van die schotse hooglanders
Weet niet of het nieuwsgierigheid is maar als je iemand van een afstandje ziet zie je toch wel het totaalplaatje zeg maar. Ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha ja uit nieuwsgierigheid gaan je ogen toch die kant op
Ja mee eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet of het nieuwsgierigheid is maar als je iemand van een afstandje ziet zie je toch wel het totaalplaatje zeg maar. Ongemakkelijk.Maar vind het wel goed dat die stranden er ook zijn voor wie er behoefte aan heeft.
ik ga niet de deur uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je dan ergens heen als je opgeroepen wordt, of kan het vanuit huis opgelost worden?
ik was bij kijkduin hequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je was vandaag vlakbij mijn huis joh
Lol die vind ik ook niet zo leuk, ook wel eens tegengekomen maar nooit in dat stuk eigenlijk. We boffen maar met de zee zo dichtbijquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat denk ik wel. maar ben niet zon fan van die schotse hooglanders
Zeker! We mogen niet klagen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Ik vind het los van dat gedeelte echt een heerlijk gebied. Ellenlange kilometers door die duinen heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |