abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194452914
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 01:41 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Deels mee eens. Dat artikel in De Groene wekte wel de schijn dat ze op enige wijze hun straatje probeerde schoon te vegen. Het is ongetwijfeld waar dat ze door de jaren heen (te) veel financieel zijn uitgekleed, maar dat hoeft niet te betekenen dat er organisatorisch verder niets structureel mis is.
Zeer toonaangevend artikel wel, heb ik me laten vertellen door de medewerkers van WC Eend,
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 01:47:24 #242
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_194452936
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 23:54 schreef DireStraits7 het volgende:
https://www.groene.nl/artikel/u-moet-nu-binnen-blijven

Leesvoer voor de mensen die vanaf de zijlijn makkelijk kunnen roepen dat de GGD een prutsorganisatie is die haar zaken niet op orde heeft en reactief acteert.
Het was imo ook wel een stompzinnig besluit van het kabinet om het inrichten en het faciliteren van de teststraten ook in handen te leggen van de GGD. Had dat echt niet door een andere partij uitgevoerd kunnen worden, waardoor de GGD's meer tijd over zouden hebben voor BCO?
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 02:05:44 #243
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_194453026
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 00:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Al voorkomen mondkapjes maar een vijde van de besmettingen dan is dat voldoen om voor een afname aan besmette gevallen te zorgen ipv telkens een toename. En als ze maar 5% van de gevallen voorkomen dan is dat nog steeds een fors cijfer en een reden om minder zware maatregelen te hoeven nemen. Zoals bijvoorbeeld maatregelen die, itt mondkapjes, wel harde klappen betekenen voor onze economie.

Dus mondkapjes verplichten is een prima maatregel als het de verkeerde kant op gaat. En nee, ze zijn lang niet altijd effectief.
Uitstekend punt ^O^ Tegenstanders gaan volgens mij te gemakkelijk voorbij aan het feit dat een klein percentage preventie op de lange termijn ook al heel veel nieuwe clusters kan voorkomen. Stel een mondmasker houdt van beide kanten 10% van de druppels tegen, dan kan het al voldoende bijdragen. Zeker als 89% van de ondervraagde Nederlanders gewoon nog gaat winkelen als ze symptomen hebben :')

twitter

Het is waarschijnlijk geen allesomvattende slimme maatregel die de R even met vele tienden naar beneden brengt, maar in vergelijking met veel harde (lockdownachtige) maatregelen is ie wel een stuk kosteneffectiever.

Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_194453402
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 01:24 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Huh, waar baseer je dat op? Heb je zelf 17 miljoen landgenoten ondervraagd?
Kijk om je heen ,luister om je heen.

Er zijn onderzoeken geweest en daar geeft een ieder het gewenste antwoord wat de media wil horen. Daar kwam uit 50% wil een kapje dus van de 17 miljoen wil de helft een kapje als dat zo zou zeggen zijn dat liep per nu de gehele bevolking met z'n kapje , ook al is het niet verplicht.

Als ik om mij heen kijk loopt 99% zonder dus weet ook genoeg, het is gewoon de media die eruit haalt wat gewenst is, terwijl als echt zou vragen met ja / nee en niet van de suggestie vragen die men stelt durf ik wel te stellen dat niemand het wil.
pi_194453542
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 01:24 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Lekker salaris ook. Zou ik als twintiger ook m’n bed niet eens voor uitkomen.
OMG voor 40 uur dat bruto verdienen?
Dat is pas een belediging!
pi_194453758
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 00:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Bijzondere is dat de mensen die om mondkapjes schreeuwen ze zelf maar zelden dragen

Als het zo ontzettend belangrijk is wacht je toch niet totdat de regering het gaat verplichten
De mensen die het hier ook graag willen lopen echt zonder mondkapje op straat of in de supermarkt.
Men wacht op de kudde en probeert het "passief" agressief het af te dwingen.

Ik ben niet eens tegen mondkapjes maar wel tegen het willen afdwingen en zelf geen verantwoordelijkheid nemen of zelfstandig kunnen denken.
Go hard or go home
pi_194453780
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 23:54 schreef DireStraits7 het volgende:
https://www.groene.nl/artikel/u-moet-nu-binnen-blijven

Leesvoer voor de mensen die vanaf de zijlijn makkelijk kunnen roepen dat de GGD een prutsorganisatie is die haar zaken niet op orde heeft en reactief acteert.
[..]

[..]

[..]

Begin juli hebben ze er voor gekozen om toen minder mensen op te leiden, omdat ze het zonde vonden als die mensen duimen zouden gaan draaien. En zie nu...
Als die mensen begin juli wel opgeleid waren had je er nu de vruchten van kunnen plukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2020 06:58:29 ]
pi_194453799
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:05 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Uitstekend punt ^O^ Tegenstanders gaan volgens mij te gemakkelijk voorbij aan het feit dat een klein percentage preventie op de lange termijn ook al heel veel nieuwe clusters kan voorkomen. Stel een mondmasker houdt van beide kanten 10% van de druppels tegen, dan kan het al voldoende bijdragen. Zeker als 89% van de ondervraagde Nederlanders gewoon nog gaat winkelen als ze symptomen hebben :')

[ twitter ]

Het is waarschijnlijk geen allesomvattende slimme maatregel die de R even met vele tienden naar beneden brengt, maar in vergelijking met veel harde (lockdownachtige) maatregelen is ie wel een stuk kosteneffectiever.

[ afbeelding ]
Nederlanders zijn echt smerig als het op handen wassen aankomt, blijkt elke keer weer uit de statistieken. Bah.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 07:35:27 #249
22565 asco
Los in deze tent
pi_194453936
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 06:57 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nederlanders Mensen zijn echt smerig als het op handen wassen aankomt, Bah.
pi_194453959
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 07:35 schreef asco het volgende:

[..]

Nederlanders blinken daarin uit, zeker als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Turkije.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 07:46:26 #251
22565 asco
Los in deze tent
pi_194453992
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 07:40 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nederlanders blinken daarin uit, zeker als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Turkije.
Is dat zo?
Ik ben er 2 keer geweest maar dat is me niet opgevallen of dat wel of niet zo was.
pi_194454002
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 07:40 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Turken roeren sperma door de knoflooksaus.

Dat is dezelfde redenering die jij erop na houdt. Onzin dus.
pi_194454016
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 07:47 schreef F.Sinatra het volgende:
Onzin dus.
https://www.independent.c(...)toilet-a6757711.html

Nu mag ik hopen dat corona een cultuuromslag teweeg gebracht heeft in dat opzicht, maar old habbits die hard. :r

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2020 07:50:58 ]
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 07:50:09 #255
22565 asco
Los in deze tent
pi_194454030
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 07:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

https://www.independent.c(...)toilet-a6757711.html

Nu mag ik hopen dat corona een cultuuromslag teweeg gebracht heeft in dat opzicht, maar old habbits die hard. :r
Ik dacht dat je over Corona had. Los daarvan schrijft je eigen bron:

The accuracy of the results, however, may be debatable.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2020 07:53:38 ]
pi_194454058
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 07:52 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik dacht dat je over Corona had. Los daarvan schrijft je eigen bron:

The accuracy of the results, however, may be debatable.
Haha, iemand voelt zich aangesproken? :o

Nee, maar ik heb dit al vaker gelezen dat het wat dat betreft niet optimaal gesteld is met hygiëne van Nederlanders. Zie ik op mijn werk ook.
pi_194454084
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 07:58 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Haha, iemand voelt zich aangesproken? :o

Nee, maar ik heb dit al vaker gelezen dat het wat dat betreft niet optimaal gesteld is met hygiëne van Nederlanders. Zie ik op mijn werk ook.
Nee helemaal niet. Ik waste mijn handen altijd al. Alleen doe ik het niet tegen Corona maar tegen buikgriep oid.

De vraag of een bron die zelf aangeeft het eigenlijk ook niet te weten nou echt een goede bron is. Verder is het ook weinig relevant met de huidige situatie natuurlijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2020 08:02:39 ]
pi_194454127
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:08 schreef Gretzl het volgende:
Een video van 2,5 minuut die haarfijn samenvat wat er mis gaat in Nederland (qua beleid, het valt natuurlijk niet te ontkennen dat ook het gedrag van de bevolking meespeelt).

_O-

ContainmentNu :') Dat is van Jaap Stronks. En Jaap Stronks was heel erg met COVID bezig. Alles moest dicht, want containen! En toen kwam BLM langs, en ging Jaap heel erg snel naar de Dam, om daar met zijn "Ik ben Jaap en ik Deug met een hoofdletter" hoofd zijn solidariteit te laten zien! Om vervolgens weer te gaan janken over COVID toen BLM even wat aandacht verloor.

Jaap is een hypocriet varken. Jaap is af.
pi_194454218
https://www.telegraaf.nl/(...)zich-in-de-kou-gezet

Nu snap ik waarom zorgpersoneel een 2e golf niet aan kunnen als alleen de hoge heren worden beloond en het personeel dat daadwerkelijk de patiënten verzorgen niet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')