Zeer toonaangevend artikel wel, heb ik me laten vertellen door de medewerkers van WC Eend,quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deels mee eens. Dat artikel in De Groene wekte wel de schijn dat ze op enige wijze hun straatje probeerde schoon te vegen. Het is ongetwijfeld waar dat ze door de jaren heen (te) veel financieel zijn uitgekleed, maar dat hoeft niet te betekenen dat er organisatorisch verder niets structureel mis is.
Het was imo ook wel een stompzinnig besluit van het kabinet om het inrichten en het faciliteren van de teststraten ook in handen te leggen van de GGD. Had dat echt niet door een andere partij uitgevoerd kunnen worden, waardoor de GGD's meer tijd over zouden hebben voor BCO?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:54 schreef DireStraits7 het volgende:
https://www.groene.nl/artikel/u-moet-nu-binnen-blijven
Leesvoer voor de mensen die vanaf de zijlijn makkelijk kunnen roepen dat de GGD een prutsorganisatie is die haar zaken niet op orde heeft en reactief acteert.
Uitstekend puntquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al voorkomen mondkapjes maar een vijde van de besmettingen dan is dat voldoen om voor een afname aan besmette gevallen te zorgen ipv telkens een toename. En als ze maar 5% van de gevallen voorkomen dan is dat nog steeds een fors cijfer en een reden om minder zware maatregelen te hoeven nemen. Zoals bijvoorbeeld maatregelen die, itt mondkapjes, wel harde klappen betekenen voor onze economie.
Dus mondkapjes verplichten is een prima maatregel als het de verkeerde kant op gaat. En nee, ze zijn lang niet altijd effectief.
Kijk om je heen ,luister om je heen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Huh, waar baseer je dat op? Heb je zelf 17 miljoen landgenoten ondervraagd?
OMG voor 40 uur dat bruto verdienen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:24 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Lekker salaris ook. Zou ik als twintiger ook m’n bed niet eens voor uitkomen.
De mensen die het hier ook graag willen lopen echt zonder mondkapje op straat of in de supermarkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijzondere is dat de mensen die om mondkapjes schreeuwen ze zelf maar zelden dragen
Als het zo ontzettend belangrijk is wacht je toch niet totdat de regering het gaat verplichten
Begin juli hebben ze er voor gekozen om toen minder mensen op te leiden, omdat ze het zonde vonden als die mensen duimen zouden gaan draaien. En zie nu...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:54 schreef DireStraits7 het volgende:
https://www.groene.nl/artikel/u-moet-nu-binnen-blijven
Leesvoer voor de mensen die vanaf de zijlijn makkelijk kunnen roepen dat de GGD een prutsorganisatie is die haar zaken niet op orde heeft en reactief acteert.
[..]
[..]
[..]
Nederlanders zijn echt smerig als het op handen wassen aankomt, blijkt elke keer weer uit de statistieken. Bah.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Uitstekend puntTegenstanders gaan volgens mij te gemakkelijk voorbij aan het feit dat een klein percentage preventie op de lange termijn ook al heel veel nieuwe clusters kan voorkomen. Stel een mondmasker houdt van beide kanten 10% van de druppels tegen, dan kan het al voldoende bijdragen. Zeker als 89% van de ondervraagde Nederlanders gewoon nog gaat winkelen als ze symptomen hebben
[ twitter ]
Het is waarschijnlijk geen allesomvattende slimme maatregel die de R even met vele tienden naar beneden brengt, maar in vergelijking met veel harde (lockdownachtige) maatregelen is ie wel een stuk kosteneffectiever.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 06:57 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nederlanders Mensen zijn echt smerig als het op handen wassen aankomt, Bah.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nederlanders blinken daarin uit, zeker als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Turkije.
Turken roeren sperma door de knoflooksaus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nederlanders blinken daarin uit, zeker als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Turkije.
https://www.independent.c(...)toilet-a6757711.htmlquote:
Haha, coole shit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
https://www.statista.com/(...)er-using-the-toilet/
Ik dacht dat je over Corona had. Los daarvan schrijft je eigen bron:quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)toilet-a6757711.html
Nu mag ik hopen dat corona een cultuuromslag teweeg gebracht heeft in dat opzicht, maar old habbits die hard.![]()
Haha, iemand voelt zich aangesproken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik dacht dat je over Corona had. Los daarvan schrijft je eigen bron:
The accuracy of the results, however, may be debatable.
Nee helemaal niet. Ik waste mijn handen altijd al. Alleen doe ik het niet tegen Corona maar tegen buikgriep oid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Haha, iemand voelt zich aangesproken?![]()
Nee, maar ik heb dit al vaker gelezen dat het wat dat betreft niet optimaal gesteld is met hygiëne van Nederlanders. Zie ik op mijn werk ook.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:08 schreef Gretzl het volgende:
Een video van 2,5 minuut die haarfijn samenvat wat er mis gaat in Nederland (qua beleid, het valt natuurlijk niet te ontkennen dat ook het gedrag van de bevolking meespeelt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |