De overheid mag niet centraal opleggen dat iedere bezoeker van een horecagelegenheid zich verplicht moet registreren.quote:
Veel meer dan ze eens met de neus op de feiten drukken en/of de ouders inlichten kunnen ze idd niet doenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begreep dat jongeren bij een positieve uitslag weigeren hun contacten door te geven.
Of dat ze in de tussentijd door zijn gaan feesten.
Tja. Wat moet de GGD dan?
Scheikunde is geen virologie.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:58 schreef tesssssssss het volgende: [..] Ja, je hoeft het niet van mij aan te nemen, maar een vriendin van mij is scheikundige en die heeft er ook niet zo veel vertrouwen in.
In dat vaccin.
Op één paard wedden is sowieso niet slim. En het voorkomt paniek want zeggen dat je gaat voor immuniteit is geen goed ontvangen boodschap.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:03 schreef galantis het volgende:
[..]
Scheikunde is geen virologie.
En het heeft geen zin bij voorbaat al argwanend te zijn. Er wordt met man en macht door de slimste koppen aan gewerkt omdat de toekomst van de hele aarde ervan af hangt. Als die er geen heil in hadden gezien hadden ze er ook niet aan begonnen maar had men rustig groepsimmuniteit af moeten wachten.
Lijkt mij ook, die kans is wel vrijwel groot dat er niks mee met de vaccin gebeurt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op één paard wedden is sowieso niet slim.
Wel als er maar één paard is.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op één paard wedden is sowieso niet slim.
Vertel, welke andere zijn er nog?quote:
Er komt geen groeps-iimmuniteit, want mensen worden amper immuun.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:03 schreef galantis het volgende:
[..]
Scheikunde is geen virologie.
En het heeft geen zin bij voorbaat al argwanend te zijn. Er wordt met man en macht door de slimste koppen aan gewerkt omdat de toekomst van de hele aarde ervan af hangt. Als die er geen heil in hadden gezien hadden ze er ook niet aan begonnen maar had men rustig groepsimmuniteit af moeten wachten.
Waar heb je dat vandaan? Bij virussen kun je gewoon van opgebouwde immuniteit uitgaan tenzij het tegendeel is bewezen. En dat laatste is (nog) niet gebeurd.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er komt geen groeps-iimmuniteit, want mensen worden amper immuun.
Als er een goede behandelmethode is die het sterftecijfer binnen de perken brengt (medicatie, dagje ziekenhuisopname etc) dan is dat in de meeste gevallen denk ik prima acceptabel. Daar hoeft een vaccin niet direct een rol te spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:11 schreef galantis het volgende:
[..]
Vertel, welke andere zijn er nog?
Natuurlijke groepsimmuniteit is worst case scenario, er is geen enkele reden dat te willen, het is slechts dát wanneer er geen andere opties zijn.
Zonder vaccins worden samenlevingen langdurig in de wurggreep gehouden.
Ja, okee ik zal het anders formuleren. Mensen blijven maar heel kort immuun.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:14 schreef galantis het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Bij virussen kun je gewoon van opgebouwde immuniteit uitgaan tenzij het tegendeel is bewezen. En dat laatste is (nog) niet gebeurd.
Ik zou het prima vinden maar diverse landen hebben te kennen gegeven de boel pas weer los te laten bij een vaccin.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als er een goede behandelmethode is die het sterftecijfer binnen de perken brengt (medicatie, dagje ziekenhuisopname etc) dan is dat in de meeste gevallen denk ik prima acceptabel. Daar hoeft een vaccin niet direct een rol te spelen.
Welke landen dan? Ik heb daar niets over gelezen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:17 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden maar diverse landen hebben te kennen gegeven de boel pas weer los te laten bij een vaccin.
Nope, “Nederland is een volwassen land, en we moeten het zelf maar uitzoeken.”quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:17 schreef THEFXR het volgende:
Anders dan een stevige preek van Rutte is er geen fuck verandert, dus zullen de besmettingen gewoon door stijgen, dat "doorpakken en "whatever it takes" zie ik nergens meer terug.
Er zijn andere oplossingen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:11 schreef galantis het volgende:
[..]
Vertel, welke andere zijn er nog?
Natuurlijke groepsimmuniteit is worst case scenario, er is geen enkele reden dat te willen, het is slechts dát wanneer er geen andere opties zijn.
Zonder vaccins worden samenlevingen langdurig in de wurggreep gehouden.
Als je gewoon het hele artikel eens zou lezen...quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, okee ik zal het anders formuleren. Mensen blijven maar heel kort immuun.
https://www.trouw.nl/binn(...)elaas-niet~b49deff0/
Nederland, Duitsland, en sowieso nog wel één of meer maar die heb ik even niet paraat.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Welke landen dan? Ik heb daar niets over gelezen.
Haha Nederland laat de boel pas los bij een vaccin?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:20 schreef galantis het volgende:
[..]
Nederland, Duitsland, en sowieso nog wel één of meer maar die heb ik even niet paraat.
Jawel, daarom zijn ze in Oxford nu bezig met dat T-cellen vaccin.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:19 schreef galantis het volgende:
[..]
Als je gewoon het hele artikel eens zou lezen...
Afname van antistoffen zegt helemaal niks.
Duitsland heeft de beperkingen verlengd tot eind oktober. Dat is enige wat nu bekend is.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:20 schreef galantis het volgende:
[..]
Nederland, Duitsland, en sowieso nog wel één of meer maar die heb ik even niet paraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |