abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194437166
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/coronav(...)tests-ingepland.html

Alvast de verklaring van een stijging in besmettingen komende dagen ;)
oh ja.....dat verhaal weer
maar ik heb je niet gehoord toen vorig week de besmettingen verdubbeld waren bij minder testen
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_194437170
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:29 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Van twee derde van alle besmettingen is helemaal niet bekend waar ze vandaan komen. Ligt redelijk voor de hand dat dat van niet- of moeilijk-traceerbare plekken komt, zoals kroegen, wachtrijen, drukke straten en illegale feestjes.
Ja, dat snap ik ook wel. Mijn opmerking gaat erom dat pretparken en stranden etc. als relatief veilig worden gezien..
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_194437172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Waar komen die besmettingen dan vandaag? Als hutjemutje in de rij relatief 'safe' is? In een gemiddeld restaurant zit je verder van elkaar.
Binnen, met teveel mensen in slecht geventileerde ruimtes.
En ieder besmet persoon besmet bijna zijn hele gezin.
Verjaardagen, feestjes, werk, ov, gebedshuizen, kroegen.

Het zal vast wel gebeuren ook buiten maar na paasweekend, pinksteren, hoornback drukte, ikea, blm protesten lijkt buiten gewoon relatief minder tot besmettingen te leiden dan binnen.
Waarom is het anders toen nier opgelaaid?
pi_194437178
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:31 schreef Nielsch het volgende:
Waarom is er niks gezegd over alle BBQs, illegale feesten en housewarmings die ik op mijn insta zie langskomen? Blijkbaar zijn studenten het grote kwaad.
Ho ho! :{w BBQ's doen niets verkeerd! :P
pi_194437185
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:31 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ik zie ook weinig verschil met voor de Coranacrisis en nu. Je moet reserveren, maar dat deed ik voorheen ook al om kaartjes te kopen. Het is precies net zo druk als vorige jaren. Ik ben de afgelopen weken in dierentuinen, pretparken en gewone parken geweest. Geen verschil. Kneiterdruk!
Ze proberen gewoon hun omzetverlies van de sluiting recht te trekken en dat lukt prima omdat bijna heel Nederland in eigen land blijft en de kinderen wel vermaakt moeten worden.

Vorige week met m'n neefje naar het zwembad geweest (groot binnenbad, buitenbad en 3 wedstrijdbaden. Moest reserveren, max 250 man. Nou het waren er echt meer, en fucking druk. Toen ik die meute zag wilde ik direct weer gaan :')
blablablabla
pi_194437187
Ik ben ook wel benieuwd wie er verantwoordelijk wordt voor de handhaving van het om tien uur afsluiten van de introductie-activiteiten.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194437205
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Binnen, met teveel mensen in slecht geventileerde ruimtes.
En ieder besmet persoon besmet bijna zijn hele gezin.
Verjaardagen, feestjes, werk, ov, gebedshuizen, kroegen.

Het zal vast wel gebeuren ook buiten maar na paasweekend, pinksteren, hoornback drukte, ikea, blm protesten lijkt buiten gewoon relatief minder tot besmettingen te leiden dan binnen.
Waarom is het anders toen nier opgelaaid?
Ja typisch dat in alle grote steden waar een BLM protest was, de grote uitbraken nu zijn..

Waar het wel op lijkt, is dat er veel minder mensen echt ernstige problemen krijgen door het virus. Gemuteerd naar minder dodelijke variant?
pi_194437215
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:35 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ja typisch dat in alle grote steden waar een BLM protest was, de grote uitbraken nu zijn..

Waar het wel op lijkt, is dat er veel minder mensen echt ernstige problemen krijgen door het virus. Gemuteerd naar minder dodelijke variant?
"Wacht maar tot over 2 weken..."

Als we over 2 weken geen scherpe piek zien dan verwacht ik dat Rutte ook gaat kappen met dit toneelstukje en gewoon Hugo vol op de camera een knuffel geeft.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_194437216
Volgens mij sjoemelen ze ook gewoon met die pretparken en dierentuinen. Pre Corona nog nooit zoveel drukte gezien.
blablablabla
pi_194437219
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:34 schreef hooibaal het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wie er verantwoordelijk wordt voor de handhaving van het om tien uur afsluiten van de introductie-activiteiten.
:D :D :D
en vooral hoe met al die dronken lui
pi_194437227
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:31 schreef Nielsch het volgende:
Waarom is er niks gezegd over alle BBQs, illegale feesten en housewarmings die ik op mijn insta zie langskomen? Blijkbaar zijn studenten het grote kwaad.
Denk dat hier de meeste winst te behalen valt. Maarja omdat die in privesfeer plaatsvinden blijven ze onder de radar en lijken ze voor de regering niet te bestaan.
I'll give you something to do
pi_194437228
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:36 schreef Elan het volgende:
Volgens mij sjoemelen ze ook gewoon met die pretparken en dierentuinen. Pre Corona nog nooit zoveel drukte gezien.
Ja, ook daar wordt uiteraard absoluut niet op gehandhaafd.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194437229
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:36 schreef Elan het volgende:
tijdslots ....maar iedereen blijft gewoon de hele dag in het park hangen
althans, in blijdorp wel zo
pi_194437238
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:37 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ja, ook daar wordt uiteraard absoluut niet op gehandhaafd.
ALLES is vrijblijvend in NL......en ze leren echt niks
pi_194437246
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:36 schreef Predator40 het volgende:

[..]

:D :D :D
en vooral hoe met al die dronken lui
Boa's met gummiknuppel.
pi_194437254
Ben vooral benieuwd of Amerika het hard kan maken of China hier echt achter zit. Volgens Trump is het uitgemaakte zaak. Als hij meer landen meekrijgt is dat de volgende ellende waar we in terecht komen.
pi_194437262
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Boa's met gummiknuppel.
Een BOA pak je z'n gummiknuppel af en sla je hem ermee om z'n oren. Never nooit dat ik me op laat schijven door zo'n proleet.
pi_194437297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:38 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ALLES is vrijblijvend in NL......en ze leren echt niks
Tot voor kort was dit juist al decennialang de Westerse trots. Vrijheid het grootste goed. Ons type maatschappij is gewoon niet ideaal voor zo'n virus, is geen goede combi. Het 'werkt' veel beter in landen als China waar het gros slaafs bevelen volgt.
I'll give you something to do
pi_194437305

[ Bericht 100% gewijzigd door Stoorzendert op 06-08-2020 23:46:13 ]
pi_194437316
Wel bizar dat men opeens na de persconferentie massaal gaat bellen voor een test.
pi_194437323
Ik vind je gewoon een asociale klootzak als je niet eens het fatsoen hebt om 1,5 meter afstand te houden of om je gegevens te registreren. Net ook weer op het journaal van die heldere lichten: "ja ik ben er wel klaar mee, weer een persconferentie". "Ik ga mijn gegevens niet registreren, want big brother is watching you."

:')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194437328
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:48 schreef Breekfast het volgende:
Wel bizar dat men opeens na de persconferentie massaal gaat bellen voor een test.
Misschien toch de angst dat we straks allemaal weer binnen zitten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194437329
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:48 schreef Breekfast het volgende:
Dat is toch niet zo bizar? Lijkt me een vrij logisch gevolg.
pi_194437336
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Als ze minder muteren hoeven we toch ook niet elk jaar gevaccineerd te worden?

Wat ik nog steeds graag wil weten is waarom de één asymptomatisch is, ander lichte klachten, ander doodziek.
Hoe dat precies in elkaar zit.
Over asymptomatisch durf ik geen uit spraak te doen. Maar over gezonde jonge mensen die doodziek kunnen worden is er een paar weken terug een onderzoek naar buiten gekomen van het Radboud ziekenhuis. Daar kwam naar buiten dat een bepaalt genetisch defect de oorzaak kan zijn.

https://www.gelderlander.(...)apatienten~ae58079f/
  donderdag 6 augustus 2020 @ 23:54:14 #125
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194437347
Be afraid, BE VERY AFRAID !!!
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')