Blijf maar geloven dat lockdowns werken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verwacht nu je echt dat iemand deze onzin serieus neemt? Misschien lukt dat nog in BNW, maar niet hier.
Het gras is altijd groener bij de buren.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het RKI, het Duitse rivm noemen is echt een bekleding voor het RKI. Dat is een zeer gerenommeerd instituut, in tegenstelling tot de ego-trippers waar wij het mee moeten doen.
Daar hoef je niets van te geloven. Je kan gewoon de feiten volgen om dat te zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:55 schreef Rlz12 het volgende:
[..]
Blijf maar geloven dat lockdowns werken.
In dit geval is het wel echt zo. Zij staan ook veel meer open voor nieuwe inzichten.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren.
Ook leuk dat ze mensen buiten proberen te houden, maar het virus is natuurlijk gewoon al zes maanden in Duitsland.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren.
Wat ik zeg, het gras is altijd groener bij de buren.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:57 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
In dit geval is het wel echt zo. Zij staan ook veel meer open voor nieuwe inzichten.
Jij denkt dat iedereen elke dag genoeg supplementen slikt om dat niveau de hele winter op peil te houden?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup, en vitamine D supplementen bestaan ook echt niet om dat tekort in de winter aan te vullen...
is dat een stukje van lange Frans?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:50 schreef Rlz12 het volgende:
[..]
https://medium.com/@:John(...)logists-32a9bbf2e247
Wat een geweldig paardenmiddel.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook leuk dat ze mensen buiten proberen te houden, maar het virus is natuurlijk gewoon al zes maanden in Duitsland.
Dat is al wat in enkele landen waar het vrij vroeg toesloeg (waaronder Italie) geroepen wordt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou het toch naar iets milders zijn gemuteerd?
Hoe is de situatie in Italië nu dan? En Wuhan, for that matter?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:58 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is al wat in enkele landen waar het vrij vroeg toesloeg (waaronder Italie) geroepen wordt.
Nou, dit dus. De meeste mensen doen dat in mijn ervaring helemaal niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen elke dag genoeg supplementen slikt om dat niveau de hele winter op peil te houden?
Vast niet, terwijl het makkelijk kan en nauwelijks iets kost.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen elke dag genoeg supplementen slikt om dat niveau de hele winter op peil te houden?
Dat zeg ik niet. Het is echter wel gewoon mogelijk. En overigens hoeft dat echt geen grote moeite te kosten, een tabletje per dag nemen is al voldoende. Ik zelf deed dat al in de wintermaanden, niet puur voor weerstand maar omdat het ook een positieve werking heeft op winterdepressie.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij een beetje hetzelfde als hier: het aantal cases is naar beneden gebracht, maar begint nu weer te groeien.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:59 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hoe is de situatie in Italië nu dan? En Wuhan, for that matter?
Ik slik ze ook dagelijksquote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Het is echter wel gewoon mogelijk. En overigens hoeft dat echt geen grote moeite te kosten, een tabletje per dag nemen is al voldoende. Ik zelf deed dat al in de wintermaanden, niet puur voor weerstand maar omdat het ook een positieve werking heeft op winterdepressie.
Die feiten laten dat niet zien, maar goed. Het is wel duidelijk: meer maatregelen is de oplossing en als dat niet werkt nog meer maatregelen en dan een lockdown. Vroeg of laat zullen de besmettingen afnemen en dat komt dan puur en alleen door de lockdown.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar hoef je niets van te geloven. Je kan gewoon de feiten volgen om dat te zien.
Ja, ik denk dat dat ook een goed idee is. Maar feit is natuurlijk dat de meeste mensen dit niet doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Het is echter wel gewoon mogelijk. En overigens hoeft dat echt geen grote moeite te kosten, een tabletje per dag nemen is al voldoende. Ik zelf deed dat al in de wintermaanden, niet puur voor weerstand maar omdat het ook een positieve werking heeft op winterdepressie.
Ik bedoel dan ook vooral de verhouding tussen het aantal ziekenhuisopnames/overlijdensgevallen en het aantal cases.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij een beetje hetzelfde als hier: het aantal cases is naar beneden gebracht, maar begint nu weer te groeien.
Beter dan niks nemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:01 schreef skrn het volgende:
Alsof Vitamine D een vervanging is van zonnestralen op je bolletje.
Mensen zijn nu fitter vanwege de zomer, en het virus is nu bij jongeren, en niet zozeer bij ouderen/baby-boomers, dat scheelt heel veel.
Is niet echt een eerlijke vergelijking.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland in vergelijking met België en Duitsland.
Misschien goed als het RIVM dit voor de komende herfst/winter maar zou adviseren, maar misschien willen ze eerst nog een paar jaar onderzoek doen om te kijken of vitamine D ook wel bij Nederlanders werkt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat ook een goed idee is. Maar feit is natuurlijk dat de meeste mensen dit niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |