Ah oké, naam staat erboven inderdaad. Maar had niet meteen door dat Ned Boulting een naam moest voorstellenquote:
Die zit vast enorm in put. Ik zou dan ook niet weten wat je zou moeten tweeten. Je krijgt sowieso alleen maar bakken vol kritiek over je heen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:59 schreef superniger het volgende:
Heeft Dylan Greenways al een reactie gegeven?
hij kan beter zijn profiel dicht zetten want hij wordt van alle kanten voor rotte vis uitgemaaktquote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zit vast enorm in put. Ik zou dan ook niet weten wat je zou moeten tweeten. Je krijgt sowieso alleen maar bakken vol kritiek over je heen.
Ik vind Dylan geen sympathieke jongen, maar ik verwacht niet dat dit hem allemaal niets doet.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 00:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hij kan beter zijn profiel dicht zetten want hij wordt van alle kanten voor rotte vis uitgemaakt
quote:Een dag na de horrorcrash in Polen wordt steeds duidelijker wat de omvang van de schade is. Bij Movistar is Eduard Prades het grootste slachtoffer van de grote valpartij. De 32-jarige renner brak bij de val in een nekwervel.
De Catalaan werd geraakt door een dranghek, dat door de val van Fabio Jakobsen op de weg werd gekatapulteerd. “Hij kon het dranghek niet ontwijken en heeft daar een diepe wond aan zijn rug aan overgehouden, dat moest worden gehecht”, schrijft de ploeg in een persbericht.
Prades werd per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis waar hij verder is onderzocht. Röntgenfoto’s maakten duidelijk dat hij kleine breuk in nekwervel C6 heeft opgelopen.
Hij heeft de nacht in het ziekenhuis doorgebracht en zal vandaag terugreizen naar Spanje. In Pamplona, waar het hoofdkantoor van de ploeg zit, zal hij de komende dagen verder worden onderzocht
Dit ook van jou @Slobeend ? Dat heb ik Rellende nooit zien doen.quote:Voordat je reageert
Praten over de crash van Jakobsen kan hier -> WLR / Crash Fabio Jakobsen in Polen #1 Forza Fabio
Onder de 55, op een briefje.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaat de Capibara voor een recordtijd?
Ik had @Rellende_Rotscholier ook niet aangezien voor een camping ganger.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit ook van jou @:Slobeend ? Dat heb ik Rellende nooit zien doen.
Garikoitz Bravo solo aan kop en meneer zit op de camping.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:58 schreef Mani89 het volgende:
Weinig mannetjes van de hoop op de Ventoux, vorig jaar konden we nog genieten van een Ficara en Celano. Al zal @:Rellende_Rotscholier vanaf zijn campingstoel wel Mulu Kinfe Hailemichael aanmoedigen
Heb jij de PLAYER ook op de Playstation? Werkt fantastisch.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had @:Rellende_Rotscholier ook niet aangezien voor een camping ganger.
Dat klopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit ook van jou @:Slobeend ? Dat heb ik Rellende nooit zien doen.
Dat was inherent aan de plaatsing op de kalender.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:02 schreef Mykonos het volgende:
Wel fijn dat we een iets beter deelnemersveld hebben dan vorig jaar op de Ventoux, dat ging echt nergens over toen.
Geen last meer van z'n knie denk je?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Onder de 55, op een briefje.
Jawel, anders was het onder de 53 geworden natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen last meer van z'n knie denk je?
Weet ik. Kan me nog herinneren dat het toen echt zoeken was naar 9 namen voor firstcycling met o.a. die grapjas van een Guillonet.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was inherent aan de plaatsing op de kalender.
Het is dat Rellende Thijs op de camping zit, anders had jij nu een reprimande ontvangen.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is dat Rellende Thijs op de camping zit, anders had jij nu een reprimande ontvangen.
Gister had hij me een maandban gegeven.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is dat Rellende Thijs op de camping zit, anders had jij nu een reprimande ontvangen.
Lieve jongen toch die Rellende Thijs.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
WLR / [Wielrennen] #427 Waar het seizoen van Tom nog niet écht begonnen is.
Volgens mij hebben ze een hele verhandeling gehouden tijdens de reclame zojuist.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Staat Bobbie Treksel zijn microfoon uit ofzo?
Jij kijkt de reclameversie?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een hele verhandeling gehouden tijdens de reclame zojuist.
https://www.eurosportplay(...)allenges-multi-audioquote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je de reclame dan uitzetten op de player?
Heb je dat niet ingesteld?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je de reclame dan uitzetten op de player?
Ik heb net een kwartier de player.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je dat niet ingesteld?
Sjenk joe, even lezenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.eurosportplay(...)allenges-multi-audio
Pestkop.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat ben je toch vervelend soms.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kom echt niet meer bij.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat ben je toch vervelend soms.
Hoe kan je die knop niet zien?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je na genoeg koersen te hebben gezien dat je daar beter in gaat worden.quote:
Niet veel hahaquote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat heeft MAL de afgelopen maanden uitgespookt?
edit: te laatquote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat heeft MAL de afgelopen maanden uitgespookt?
Dat lijkt me zelfs nog voor de neutralisatie, zouden daar ook eisen voor zijn?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Goede hekken weer in Polen...
Is toch al wat beter dan in de voorgaande jaren bij Bahrain.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Trek is collectief weer op de afspraak. Erg benieuwd of Nibali dit seizoen ook een boost krijgt.
Ja, de voortekenen zijn goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Is toch al wat beter dan in de voorgaande jaren bij Bahrain.
Is toch Kenny die daar zit?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:17 schreef showtimer het volgende:
Ciccone is geen Elissonde, Bobbie.
Zou Rolland dit ook weten?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan is het nog 8 kilometer. We worden beflikkerd.
Ik keek net uit naar de gezichtenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:21 schreef baggerbaas het volgende:
Aru ziet er ook nog aardig fris uit.
Relatief dan, voor zijn hoofdquote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:21 schreef baggerbaas het volgende:
Aru ziet er ook nog aardig fris uit.
Het is Oscar Rodriguez blijkbaar!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:22 schreef wimderon het volgende:
Hepie en Hepie herkennen Tejada nog steeds niet
Alleen maar aan het volgen bedoel je?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:31 schreef wimderon het volgende:
Naiero lijkt weer op niveau van voorgaande jaren.
Mag hopen dat hij daar klaar mee is nu hij niet meer onder de duim zit van Pitiquote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen maar aan het volgen bedoel je?
Hij heeft zijn fiets dus niet meer nodig.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:32 schreef Momo het volgende:
Maar hij heeft wel zijn bus rijbewijs gehaald tijdens de lockdown...
Vlasov gaat voor de Giroquote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:34 schreef TheArt het volgende:
Vlasov kopman voor Astana in de Tour? Dat lijkt me geen slechte keuze als je MAL zo ziet rondrijden.
Je rijdt niet zomaar 5km aan 100% op de Ventouxquote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:34 schreef Mykonos het volgende:
Stopt 'ie met rijden. Denk je nou echt dat Martin gelijk weer overneemt?
Vlasov gaat mee doen om de tweede plaats in de Djiero.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:34 schreef TheArt het volgende:
Vlasov kopman voor Astana in de Tour? Dat lijkt me geen slechte keuze als je MAL zo ziet rondrijden.
Zonde.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:36 schreef Chiappucci het volgende:
Russen vertrouw ik per definitie niet.
Eens.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:36 schreef Chiappucci het volgende:
Russen vertrouw ik per definitie niet.
Waar rijdt de Luts, de Tour?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vlasov - Fuglsang kan wel een uitstekend duo voor de Giro worden.
Prachtige zege met grote dank aan Oscar Rodriguez.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:41 schreef wimderon het volgende:
Ritsjie moet nu imagineren dat hij op Willunga Hill zit.
53:27 ongeveer over de laatste 18,8 kilometer.quote:
Daar was 'ie!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Prachtige zege met grote dank aan Oscar Rodriguez.
Hij is blij, gaat nu naar Italië voor de klassiekers.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wordt het interview ons door de neus geboord?
Nee dit slaat totaal helemaal nergens op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Ik kan wel weer een topic aanmaken, fantastisch startlijst idd. Zeg eens mods?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wordt de Ain hier ook besproken of moet daar gezien het deelnemersveld een apart topic voor komen?
Die op het podium destijds was mooier.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:27 schreef Marcoss het volgende:
Daar hadden ze wel iets mooiers van kunnen maken
Ga je gang!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan wel weer een topic aanmaken, fantastisch startlijst idd. Zeg eens mods?
Okidokiquote:
Je zou bijna verlangen naar een kampioenentrui van Movistar.quote:
Tegen Groves, Merlier en Dekker zal hij het niet cadeau krijgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, spijtig. Dan missen we morgen de eerste .1 zege van Kooij.
Zoveel zegt dit niet. Nogal een verschil tussen zo'n beklimming ergens in het midden van een grote ronde, of zelfs ronde van een week en een eendagskoers plus coronabreak, dus nog relatief fris.quote:
Cav kreeg de pedalen niet meer rond, pijnlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:26 schreef wimderon het volgende:
Kef mag knechten voor Fil. Dat wordt dus ook weer een strontpot.
edit: weer omgedraaid zelfs![]()
Hmquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Mes staat weer ouderwets smerig dik.
Een gegil van jewelste hier.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
[..]
De cavia's zijn weer content lijkt mij
Dege wordt ook een pijnlijk verhaal.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Cav kreeg de pedalen niet meer rond, pijnlijk.
En daar krijgt ie nog een paar miljoen voor ook waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie hem nu al een paar jaar 5 meter aanzetten om daarna weer hoofdschuddend in zijn zadel te gaan zitten en uitbollen.
Sow, dat was terugspoelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dege wordt ook een pijnlijk verhaal.
Had er ook nog nooit van gehoord. Blijkbaar ook pas zijn eerste fatsoenlijke uitslag op de weg.quote:
Halve sprintersveld ging ook weer alle kanten op. Cavendish werd door Ballerini van zijn sokken gereden.quote:
Ik heb er een mailtje aan gewijdquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het voor kutzooi op de PLAYER trouwens dat je tegenwoordig niet meer de koersen op datum hebt staan, maar onder allerlei vage en gigantisch onhandige kopjes?
Zoiets zouden ze moeten belonenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Halve sprintersveld ging ook weer alle kanten op. Cavendish werd door Ballerini van zijn sokken gereden.
Was ook even bang dat Ballerini zelf de boarding in ging toen Ackerman uitwaaide, maar uiteindelijk gaat het bijna altijd goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Halve sprintersveld ging ook weer alle kanten op. Cavendish werd door Ballerini van zijn sokken gereden.
Zoquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb er een mailtje aan gewijd.
Ik had alleen Ackermannetje Greenways en Jakobsen, uiteraard een flopshowquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:29 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat je eeuwig hebt overpeinst of je Theun, Stuyven of Liepiens moet opstellen.
Same herequote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was ook even bang dat Ballerini zelf de boarding in ging toen Ackerman uitwaaide, maar uiteindelijk gaat het bijna altijd goed.
Post #216.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 12:57 schreef Chiappucci het volgende:
[ twitter ]
Was deze hier al voorbij gekomen? Kampioenstruitje van Rogla.
Ik vind hem wel wat hebben.
Ah ja, net een stukje topic dat ik had overgeslagen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Post #216.
Het is een beetje een compromis tussen een complete nationale trui en een waarbij je bijna niet ziet dat dat iemand nationaal kampioen is. Maar het kan slechter.
Even het oordeel van onze mod afwachten, dan weten we dat het het tegenovergestelde gaat zijn. Hahahaha!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Tientonner Rutsch, mooie renner. Ben benieuwd welke kant hij opgaat in zijn ontwikkeling. @:Columbiafan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |