Mevrouw Halsema is dan ook niet erg competent gebleken de afgelopen periode.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat zegt Femke Halsema in dat filmpje ook.
Of ze zegt " ze zijn vergeten dat er corona is"
Nee, we kunnen Amsterdam ook meteen in brand steken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mevrouw Halsema is dan ook niet erg competent gebleken de afgelopen periode.
Misschien.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:43 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, maar de andere optie is waarschijnlijk een gedeeltelijke lockdown.
Kortom, dreigen met de stok of het zwaard zal de verspreiding van het virus worden aanpakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar de andere optie is waarschijnlijk een gedeeltelijke lockdown.
Ok, als het als een ramp ervaren wordt dan zij dat zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Al vaker de conclusie hier getrokken dat inlevingsvermogen hier doorgaans erg vreemd is. Het gaat er niet om dat het afgelast is, ik geloof dat nu al dertig keer gezegd is dat het terecht is, maar doen alsof een digitaal alternatief ook maar in de buurt komt of dat het totaal geen ramp voor die gasten is, is wereldvreemd.
Niemand gebruikt het woord ramp behalve jij.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ok, als het als een ramp ervaren wordt dan zij dat zo.
[ afbeelding ]
Zo van " kijk we hebben hier mondkapjes dus blijf maar weg, toeristen?"quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:47 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens zeker of dit gebeuren puur is om besmettingen door toeristen te weren, of om in kaart te brengen hoe mensen in de meest opstandige wijken hiermee omgaan in geval van plannen voor uitgebreidere mondkapjesplicht her en der.
Volledig vrije bevoegdheden bestaan niet. Dan is er in dit geval ook nog eens een aanwijzingsbevoegheid voor de minister op basis van de wet publieke gezondheid. En verder geldt dat een noodverordening geen grondwettelijke rechten mag beperken. Dat is geen weging, dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tja, ik meen ook te weten waar ik het over heb. Wat nu ?
Terug naar mijn stelling is dat de burgemeester volledig vrij is om passende maatregelen te nemen op grond van bevoegdheden. Ik zie daar weinig onzin in.
Dat dit tegen de persoonlijke vrijheden ingaat, zijn we het over eens, toch ?
Alleen de rechter kan die onrechtmatig vaststellen en die zal dat niet gaan doen zolang alles volgende regels verloopt. De ingebrachte argumenten "veiligheid en gezondheid' van bestuurders zijn niet eenduidig te toetsen, laat staan "snel" af te wegen.
Hoezo betalen zij de rekening?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Omdat hun feestjes niet doorgaan, omdat zij er last van hebben in het onderwijs, omdat zij straks de rekening mogen betalen,omdat zij de eerste zijn die eruit vliegen met flex contracten, omdat het werk waarin zij oververtegenwoordigd zijn lange tijd dicht is en nog steeds gedeeltelijk gesloten is, omdat er legio goedwillende jongeren worden weggezet als diegene die het corona virus in stand houden etc.
Jij zegt dat doen of het geen ramp voor hen is wereldvreemd is?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niemand gebruikt het woord ramp behalve jij.
Oh dat parafraseerde ik dacht ik, als dat niet zo was excuses.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Jij zegt dat doen of het geen ramp voor hen is wereldvreemd is?
Oke Hans.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:42 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dit, en als die jongeren het allemaal zo verschrikkelijk vinden dan hadden die zich de afgelopen weken beter aan de regels moeten houden.
Hele mooie slogan ook " Steek een kaarsje aan, niet een mens."quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooi zo, dan weet je alvast waar je morgenavond een kaarsje voor moet aansteken
[ afbeelding ]
Van welke kort pittige Feesboek groep is dit?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooi zo, dan weet je alvast waar je morgenavond een kaarsje voor moet aansteken
[ afbeelding ]
Afstand houden, buiten, mondkapjes. Prima te doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:53 schreef Gretzl het volgende:
Nu de EURAKA-week is afgelast zal door dit publieksevenement ook wel een dikke streep gaan lijkt me?
[ twitter ]
https://www.voetbalprimeu(...)by-tegen-sparta.html
Aboutaleb kan dit alleen goedkeuren als iedereen in de Kuip een mondmasker draagt én afstand houdt. Maar dat gaat vast niet gebeuren.
Ja, knap gevonden.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hele mooie slogan ook " Steek een kaarsje aan, niet een mens."
Ach zo denken zij helemaal niet en dat gaan ze ook niet doen, dat weten we allemaal. Voor hen is er geen directe link tussen hun individuele acties en gemeenschappelijke gevolgen. Je kan het nog zo enorm stupide gaan vinden, dit gedrag is er nu eenmaal en het is een illusie te denken dat je bepaalde jeugd in dit stadium nog tot orde kan roepen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:42 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dit, en als die jongeren het allemaal zo verschrikkelijk vinden dan hadden die zich de afgelopen weken beter aan de regels moeten houden.
Lekker boeiend wat dit soort random twittergroepjes ervan vindt.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:53 schreef Gretzl het volgende:
Nu de EURAKA-week is afgelast zal door dit publieksevenement ook wel een dikke streep gaan lijkt me?
[ twitter ]
https://www.voetbalprimeu(...)by-tegen-sparta.html
Aboutaleb kan dit alleen goedkeuren als iedereen in de Kuip een mondmasker draagt én afstand houdt. Maar dat gaat vast niet gebeuren.
Hier heb je drie artikelen van RTL, Elsevier en Trouw waarin de actiegroep te woord komt:quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van welke kort pittige Feesboek groep is dit?
Ze willen het virus maximaal indammen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hier heb je drie artikelen van RTL, Elsevier en Trouw waarin de actiegroep te woord komt:
https://www.elsevierweekb(...)orona-aanpak-755892/ (12 mei)
https://www.trouw.nl/opin(...)coronagolf~b12b1cb6/ (25 juli)
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-tegen-verspreiding (28 juli)
De website en twitter kun je waarschijnlijk zelf wel vinden
OK.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volledig vrije bevoegdheden bestaan niet. Dan is er in dit geval ook nog eens een aanwijzingsbevoegheid voor de minister op basis van de wet publieke gezondheid. En verder geldt dat een noodverordening geen grondwettelijke rechten mag beperken. Dat is geen weging, dat is gewoon een feit.
Dus nee, we zijn het niet eens.
Nadat zuid Korea zo vaak werd genoemd als prachtig voorbeeld ben ik toch eens gaan zoeken, maar de restricties die daar gelden hoop ik hier niet terug te zien.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze willen het virus maximaal indammen.
Ja. Ik ook wel.
Nu nog even verzinnen hoe
Wil ik weten welke dat zijn?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nadat zuid Korea zo vaak werd genoemd als prachtig voorbeeld ben ik toch eens gaan zoeken, maar de restricties die daar gelden hoop ik hier niet terug te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |