Nog wat beleefd?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms moet je even pauze nemen van FOK!
JRGodquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ONZ is kut, dus dit slaat nergens op.
Ik wacht op het moment dat die Amerikaanse competitie beter aanslaat dan bijv de Franse omdat Jaap daar ´´trainer´´ isquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoorde Jan-Joost zelfs zeggen dat de CL toch wat minder aansteekt vanwege de weinige Nederlanders. Althans, dat zei hij tussen de regels door.
Hier 16, touch that.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op je 27e?
Lijkt wel alsof ik revolutionair ben geweest door ze allemaal op mijn 20e te laten trekken.
Atlético nog eeuwig dankbaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het verkopen van de EL aan de kijker.
Gelukkig hebben we VIRGIL en Gi--- oh wacht hahaha nee toch niet. Atleticogoden
26quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op je 27e?
Lijkt wel alsof ik revolutionair ben geweest door ze allemaal op mijn 20e te laten trekken.
Dit slaat nergens op, jij hebt ons verraden en bent als een echte nsb-er overgestapt naar dat debielen forum.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te Ligt ook out over enkele dagen. Gelukkig hebben ze De Jong nog. En die Zirkizee.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het verkopen van de EL aan de kijker.
Gelukkig hebben we VIRGIL en Gi--- oh wacht hahaha nee toch niet. Atleticogoden
Zit JR op WZV?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, jij hebt ons verraden en bent als een echte nsb-er overgestapt naar dat debielen forum.
Wat is dit voor act?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, jij hebt ons verraden en bent als een echte nsb-er overgestapt naar dat debielen forum.
Malediven tegen Tahiti want Martin Koopman (wie?) is er coach!!!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat die Amerikaanse competitie beter aanslaat dan bijv de Franse omdat Jaap daar ´´trainer´´ is
Oud trainer van Veendam en Den Bosch, een echte vakman . Mis dit spektakel niet !!!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Malediven tegen Tahiti want Martin Koopman (wie?) is er coach!!!
https://forum.fok.nl/user/history/366554quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een SC staat buiten het subforum.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/366554
Oei, daar staan een hoop ONZ topics tussen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/366554
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een SC staat buiten het subforum.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:12 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
Jij moet je best doen om je plekje weer hier terug te veroveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |