Ik neem er een perziksapje bij.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:57 schreef Coco. het volgende:
Mooi moment om een perenijsje te pakken.
Morgen weer een verongelijkte act omdat Kluiverts bastaardjong niet meedoetquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond een stevige anti-Getafe-endorsement. Bij Sevilla v Roma spreken over Luuk tegen Justin.
Een avondje Jan-Joost en je springt alweer door het raam naar buiten.
gvd ik las negerlijstquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb in een -bepaald- ander topic wel iemand gezien die ik op de negeerlijst zou plaatsen
Ik hoop dat iemand ze vertelt dat Banega aan zijn Europese afscheidstour bezig is en dat tien keer meer telt dan de Nederlander-act.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Morgen weer een verongelijkte act omdat Kluiverts bastaardjong niet meedoet
In WLR?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb in een -bepaald- ander topic wel iemand gezien die ik op de negeerlijst zou plaatsen
In de FOXdoctrine past alleen het promoten van Nederlanders en hun bagger op een overdreven manierquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand ze vertelt dat Banega aan zijn Europese afscheidstour bezig is en dat tien keer meer telt dan de Nederlander-act.
Zeker. Ik noem geen namen, maar het gaat om Burner82.quote:
Soms moet je even pauze nemen van FOK!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijdens Corona heb je ons in de steek gelaten.
Heb jij drie maanden op de IC gelegen?quote:
Ga maar weer terug naar ONZquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms moet je even pauze nemen van FOK!
En dan verder gaan op Twitter MET FOK users.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms moet je even pauze nemen van FOK!
Ik hoorde Jan-Joost zelfs zeggen dat de CL toch wat minder aansteekt vanwege de weinige Nederlanders. Althans, dat zei hij tussen de regels door.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de FOXdoctrine past alleen het promoten van Nederlanders en hun bagger op een overdreven manier
De Maijermethode.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de FOXdoctrine past alleen het promoten van Nederlanders en hun bagger op een overdreven manier
Nee, wel mijn verstandskiezen getrokken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij drie maanden op de IC gelegen?
Dat is het verkopen van de EL aan de kijker.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoorde Jan-Joost zelfs zeggen dat de CL toch wat minder aansteekt vanwege de weinige Nederlanders. Althans, dat zei hij tussen de regels door.
Op je 27e?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, wel mijn verstandskiezen getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |