Je hoeft niet te kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat deze kinderhumor toch weer op TV komt.
Het is dat ie een slecht geschoren snor heeft, anders was ik heel erg in de war geraakt van de ‘hij’.quote:
Morgen Luuk tegen Justin xDquote:
Doodstraf geven is de enige terechte uitspraak tegen het gezwel Jan Roos.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jan-Roos heeft ook een probleem.
https://www.nd.nl/nieuws/(...)bele-geldboete-eisen
Een gezwel maakt dingen kapotquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Doodstraf geven is de enige terechte uitspraak tegen het gezwel Jan Roos.
zo, die zit.
En die jongen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een gezwel maakt dingen kapot
Jan Roos maakt alleen zichzelf kapot
Ronald de Boer is zelf ook Ronald de Boer-moequote:
Mensah kan wel de vaste back van Utd wordenquote:
Aan het begin van de avond een stevige anti-Getafe-endorsement. Bij Sevilla v Roma spreken over Luuk tegen Justin.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensah kan wel de vaste back van Utd worden
Jan jood met de standaard ´´Onze´´ act
Ik neem er een perziksapje bij.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:57 schreef Coco. het volgende:
Mooi moment om een perenijsje te pakken.
Morgen weer een verongelijkte act omdat Kluiverts bastaardjong niet meedoetquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond een stevige anti-Getafe-endorsement. Bij Sevilla v Roma spreken over Luuk tegen Justin.
Een avondje Jan-Joost en je springt alweer door het raam naar buiten.
gvd ik las negerlijstquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb in een -bepaald- ander topic wel iemand gezien die ik op de negeerlijst zou plaatsen
Ik hoop dat iemand ze vertelt dat Banega aan zijn Europese afscheidstour bezig is en dat tien keer meer telt dan de Nederlander-act.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Morgen weer een verongelijkte act omdat Kluiverts bastaardjong niet meedoet
In WLR?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb in een -bepaald- ander topic wel iemand gezien die ik op de negeerlijst zou plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |